Olenko netti huijarin uhri?

Apua!

Haluaisin kysyä onko kellään kokemuksia seuraavasta, tapasin treffit24 palstalla ulkomaalaisen miehen (englantilainen) osaa hyvin suomea, sanoi asuneensa suomessa mutta ei maininnut aikaa,sanoi että on tällä hetkellä ( en mainitse paikkaa) sotilastehtävissä, kertoi arvonsa ja lähetti kuvia itsestään, jopa lähikuvan jossa näkyi nimi, arvo ja joku numero, kirjoittelimme pitkään sähköpostitse ja hän vaikutti hyvin vilpittömältä, sanoi että kotimaassaan häntä ei odota kukaan ja haluaisi tulla luokseni kun työ siellä kaukana päättyy, vakuutti rakkauttaan minuun ja haluavansa aloittaa kanssani uuden elämän, kertoi että kotimaassaan hänellä on talo ja 2 autoa joista toisen haluaisi tuoda suomeen, kertoi että kun tehtävät siellä päättyvät hän saa palkaksi talon haluamastaan paikasta ja arvopapereita, hänellä on jotain paraatipukuja ja mitalleja suorittamistaan tehtävistä, sanoi että tulee luokseni pian, ei tarkkaa aikaa kuitenkaan, yhtä äkkiä eräänä aamuna sain häneltä ahdistuneita viestejä ja toivomuksia kiireellistä yhteyden otosta, hänen lähettämänsä paketti jossa on nuo hänen tärkeät pukunsa ja arvopaperinsa ja mitallinsa jotka hän lähetti pois sieltä kaukaa ovat juuttuneet tulliin ja tulli vaatii 1000€ rahaa että ne voidaan lähettää eteen päin, jos tulli ei saa rahoja paketti katoaa, hänellä ei ole siellä noita rahoja ja eikä hän pääse sieltä käsin yhteyteen omaan pankkiinsa, hän pyytää minua lainaamaan ne rahat jotka hän maksaa takaisin kun tulee luokseni. Kertokaa mitä minun pitäisi ajatella, toisaalta hän vaikuttaa vilpittömältä mutta jokin päässäni soi......en tiedä, kertokaa ihmiset onko kellään vastaavia kokemuksia.

39

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wake up ppl

      ET kai oikeasti kysy tosissasi? Vieläkö näihin huijauksiin joku menee haksahtamaan vai oletko pitkästynyt trollaaja...???

    • Ruma äijä.

      Selvä huijaus. Ei tulli pyydä tai vaadi ikinä mitään rahaa. Tullista haetaan vain pakettia jonka lähettäjä on jo maksanut. Älä vaan lähetä rahaa. Ja et tiedä onko mitalit ja kuvat aitoja kun niitä voi ostaa jostain kaupasta vaikka. Minulle on tullut afrikasta naisilta rahan lähettämis pyyntöjä että nainen rakastaa minua ja haluaa tulla luokseni jos lähetän sille ensin tonnin rahaa.

      VOithan soittaa tulliin ja kysyä että miten homma siellä hoidetaan. Eivät varmasti pyydä rahaa koska jos minä lähetän sulle afrikasta paketin niin minä joudun sen jo maksamaan siellä ja sinä vain vastaanotat sen.

      • voi voi...

        Saattaa kyllä käydä niin että tullissa nauravat räkäiset naurut tai paiskaavat luurin kiinni.

        Voiko selvempää huijausta enää ollakaan?


      • Tulli.
        voi voi... kirjoitti:

        Saattaa kyllä käydä niin että tullissa nauravat räkäiset naurut tai paiskaavat luurin kiinni.

        Voiko selvempää huijausta enää ollakaan?

        Niin juuri, ei meillä ole aikaa tyhmille ihmisille.


    • miisa2

      Älä missään nimessä anna killinkiäkään tälle miehelle! Saat sanoa sekä rahoille että hänelle good bye sen jälkeen.
      Näistä huijareista on aika ajoin juttua lehdissäkin....nyyh-nyyh-tarinaa ja rakkautta vannotaan ja seuraavaksi pyydetään "lainaa".
      Äijähän rikastuu ja roimasti jos kymmenenkin nettirakkautta lankeaa tuohon tarinaan....

    • Minunkin on pakko kysyä, että et kai kysy tosissasi? Kai tämä on vain trolli?

      Jos sinulla on 1000 euroa ylimääräistä niin voin antaa oman tilinumeroni niin laita ne sinne. Jäävätpä edes kotimaan kulutukseen eivätkä mene Nigeriaan.

    • #"&%@?

      Olet ja typeryskin, kun et tuota kysymättä tiedä.

    • j.k.

      Huijaus se on ja vastaavia on paljon eri nimet ja vähän toinen sisältö.Alla viesti mikä tuli pari päivä suomi24 mailiin.
      Lopussa vielä linkki eri hujausviestiin.Nimi oli vaihdettu vaan viestiin mikä minulle lähetettiin joskus.


      Message de l’émetteur:

      Hei,
      Olen hyvin pahoillani lähettää sinulle tämän viestin johon ei odottanut minulta tänään ja ei olla yllätys lukea postini koska oletvastaanottajalle. Sain sähköpostiosoitteesi läpihakemiston ja otin yhteyttä sinua henkilökohtaisesti, koska olen vakavasti tarvitaan apuasi. Nimeni on Tanja Philippe; Olen 19 vuotias tyttö jaainoa tytär edesmennyt vanhempien Mr. ja Mrs. Desire Philippe. Isäni olikaakao kauppias ja myös työskennellyt Petroci (www.petroci.ci) öljy-yhtiö. Kanssa syvää surua ja suurta kadonneet, haluan kertoa teille, että isäni oli myrkytetty kuoliaaksi hänen liikekumppaneiden kuuluu niiden yritysten kokouksiin. Äitini kuoli, kun olin vielävauva ja se oli syynä isäni vei minut niin erikoista kuolemaansa asti 20. tammikuuta 2012. Ennenkuin isäni kuoltua yksityisessä sairaalassa, hän salaa paljasti minulle, että hän talletettu nimeni (TANJA PHILIPPE) summa 1.500,000,00 euroa (miljoona viisisataa tuhatta euroa) yhdessäprime pankin täällä kotimaassani ja hän antoi minulle kaikkipankin alkuperäiset asiakirja. Otin yhteyttä sinua, koska kuoleman jälkeen isäni, puuhaa setäni alkoi pakottaa minut kerätä minun perintö rahaa minulta, koska olenpieni tyttö. Kieltäydyin ja hän lähetti minut ulos meidän perheen talo viimeiset viisi kuukautta sitten. Olen tällä hetkellä oleskelevatpaikallinen hotelli majatalo koska minun turvallisuutta. Ole hyvä ja haluan auttaa minua seuraavilla tavoilla.

      1 - Auttaa minua siirtämään tämä varoja pankkitilillesi,

      2 - Auttaa minua hakemaanopiskelija viisumia maasi siirron jälkeen,

      3 - Auttaa minua sijoittaavarathyvää liiketoimintaa omassa maassa,

      4 - Auttaa minua rekisteröityäMedical University kun tulen maasi,

      Lopuksi, olen valmis tarjoamaan teille 20% (375,000.00 euroa) kaikista varoista korvauksena apuasisiirtäävaroja. Aion odottaa teidän nopea vastaus ja varmuus auttaa minua niin, että minä annan sinulle lisätietoja.

      (Anteeksi minun huono Suomi käännös, voin kirjoittaa hyvää Englanti kieli)
      Tanja

      http://419.bittenus.com/11/3/aisharaboud.html

    • lottamari<3

      Aloitus oli selvä trolli.

    • ei oo todellista

      Hah, kuka näihin oikeesti menee vielä tänäkin päivänä..varsinkin kun media on ollut pullollaan tietoa näistä soltuista =)

    • viikonlopun vitsi

      "vakuutti rakkauttaan", mutta kuten täällä on todettukin,
      niin pilailun puolelle, tämäkin aloitus taitaa mennä.

    • Avuton

      Varokaa deittihuijareita. ITse olin juuri match.com palstalla ja minuun otti yhteyttä Miljan Pavlovic niminen hurmaava amerikan-serbialainen insinööri. Hän kertoi, että oli juuri perustanut oman firman ja oli lähdössä 3vko työmatkalle Aberdeen öljynporauslautalle. Joka ilta chattailtiin ja eräänä päivänä hän lähetti palkkionsa tilisiirron minulle...750 000e. Hänen lepertely jatkui kunnes hän yllättäen oli rahan tarpeessa 29.4. ja oli halukas lainaamaan 3000e, koska hänen palkkionsa olisi vasta tilillä 7.5. Siihen asti hän oli osannut hyvin vakuuttavasti luoda luottamuksellisen suhteen välillemme. En epäillyt mitään. Meni viikko ja hän oli taas rahan lainaamisen tarpeessa, koska piti mukamas maksaa veroja Englannille 5000gbp ja hänen äitinsä Serbiasta kuulemma oli valmis auttamaan osittain. Taas lähetettiin kyhätty kuitti verotoimiston laskusta. Hänellä on varmasti muitakin mukana tässä järjestyneessä rikollisuudessa. Hän siis käyttää nimeä Miljan Pavlovic ja sähköpostia [email protected]. Sähköposteissa on GMT 3 aikaero, mikä viittaa vahvasti Afrikan maihin ja siellä tällaista kuulemma paljon tapahtuu. Hänellä on myös hyvin tehty professional link sivu

      https://www.linkedin.com/pub/miljan-pavlovic/94/263/b44

    • Apua?

      Haluan jatkaa tähän aloitus viestiini että en laittanut rahaa hänelle, en centin centtiä, kerroin tämän tarinan varoitukseksi että kukaan muu ei mene ansaan, tämä netti huijari käytti nimeä John Murphy, väitti olevansa gazassa usan joukoissa joukkue johtajana ja lääkärinä, hän käytti email, os, [email protected], tiedoksi vain että en ole eilisen teeren tyttöjä enkä niin munan tarpeessa että tuollaisen sortuisin, varoitukseksi vain muille että hän osaa olla hyvin vakuuttava,

      • HOHOHOHOHOHOH

        Gazassa Usa:n joukoissa ja sanot ettet ole eilisen teeren tyttöjä ja että hän on vakuuttava.... Ei mahdu minun päähäni miten nämä kolme seikkaa voi olla totta samalla kertaa.


      • prinsessan sukulaine

        Muistelen saaneeni itsekin postia suomi24-treffeillä "murphyn-lailta", naureskelin viestille ja poistin. En edes vaivautunut vastaamaan tai alkamaan keskusteluun. Eiköhän suurin osa noista ole huijareita, jotka "asuvat jossain ulkomailla ja haluavat suomalaisen naisen". Turhaa ajan haaskausta jos etsii oikeasti kumppania, tai sitten voihan niitä pitää hauskana ajan kuluna, kunhan muistaa, että ihan varmasti mikään ei ole totta, mitä ne kirjoittavat, joten sopii hyvin vastailla ihan samalla mitalla ja olla kaukaista sukua Ruotsin prinsessalle 9. polvessa.


    • MitäHä?

      Yhdyn edelliseen. Eilisen teeren tyttöjä kuitenkin valitettavasti olet, koska nimenomaanhan aloitusviestissäsi olit epätoivoinen ja kysyit neuvoa. Miksi kysyt neuvoa, jos kerran tiedät miten asiat ovat, HÄ ja HALOO?

    • 18+8

      kannatta lukea, mitä on kirjoittanut..

    • Hoo moilanen.

      Venäjältä tulee naisilta rahan lähettämis pyyntöjä viikottain. Ovat heti rakatuneita ja lähettävät kuvia ja haluavat tavata. Sellasii mallin näköisiä kauniita naisia jotka ei kattelis päinkään minua normaalisti. Ensin esittelevät itseään ja sitten tuleekin jo rakkaus viestejä että haluavat tulla suomeen ja tarvitsevat rahaa passiin ja lentolippuu ja viisumiin.

      • uoeiojskljljdklkld

        Niin venäjältä tulee paljon.. Yksi käytti paljon hymiötä


    • hyudjkrjgfmnv

      oisko nimi graham ? huijasi noin 7000€ eräältä ystävältäni... voi kun sais sen kiinni ...mut ei toivoakaan

    • KALLE KELLO

      Voi jumaanlauta sentään! Juuri oli lehdissä näistä, ja luettelit asiat, jota käyttävät. Noin vaan menee naiset ja miehet halpaan vaikka harvase päivä asiasta toitotetaan, samoin kun pankkitilien ja tunnusten kyselyä sähköpostissa.. Miten helkkarissa ihmiset voi olla noin typeriä että menee noihin rahanpyyntihuijauksiin, samoin kun suomen uroot venäläismuijien "tulen suomeen, lähetä rahaa matkaan, viisumiin...".. Miten v 2014 ihmiset voi olla noin tyhmiä

    • Neuvoja4

      Älä tosiaan mene tuohon lankaan, HETI kun olet lainannut niin hän keksii taas uusia verukkeita että saa sinulta lisää lainaa. Ei hän tosissaan ole tulossa luoksesi. Neuvon lopeta äkkiä yhteydenpito tuohon mieheen, sillä tuo ei kuulosta oikealta.

    • woe kiesus!

      Ei voi olla totta että joku tosiaan tämmösille rahanvaatijoille lähettää rahaa,eli henkilölle jota ei ole koskaan edes tavannut...ja varmaan sitten Western Unionin kautta rahat halutaan (sitä ei voi jäljittää) ,sen kautta on multakin jo useampi venäläisnainen kysyny passi ym rahaa satoja euroja! ÄLÄ LAITA RAHAA ,SE KATOAA KUIN TUHKA TUULEEN,selvä huijausyrityshän tuo on ja näitä tehdään sekä miehille että naisille mittatilaustyönä! EI PIDÄ OLLA TYHMÄ! (Se 1000e voi olla jollekin toisen maan kansalaiselle jopa VUODEN PALKKA!)

    • Onko kukaan saanut postiinsa viestiä Googlelta, jossa liitteenä todella aidonnäköinen sertifikaatti leimoineen ja Googlen pää- ja talousjohtajan allekirjoituksineen? Liitteessä luvataan 950 000 puntaa, Nexus 10 tabletti sekä vuoden 2014 Google lähettilään status nimi- ja osoitetietoja vastaan. Ei sentään suoraan kysytty pankkitiliä, jolle rahan voisi lähettää. :) Posti tuli aivan toukokuun alussa enkä ole nähnyt keskustelupalstoilla aihetta tästä roskapostista. Netistä löysin kyllä artikkelin nimellä "Google huijaus".

      • KALLE KELLO

        Ihan sama vaikkei rahaa pyydetäkkään jos tavaraa tarjoillaan jne.. ihan selvää kussetusta.. Maailmassa ei mitään saa ilmaiseksi, tuo on ihan perusasia. Mutta ei tarvitse itkeä ja inistä, kun on niin tyhmä että menee noihin halpoihin.


    • Monia huijattu

      Moni on saanut samanlaisen tyylisen viestin jossa vedotaan tunteisiin ja pyydetään rahaa lähettämään. Uhreja on ympäri maailmaa.

      Erilaisia huijauksia on nyt paljon liikkeellä ja lisääntymään päin. Ihmiset tuntuu olevan kovin tietämättömiä näistä asioita ja epätoivoisia jopa silloin kun ovat ns. kumppania hakemassa. Ko. huijarit metsästävät etenkin epätoivoisia ihmisiä ja ihmisiä jotka auttavat ja antavat rahaa. Tuo on rikollisliigojen rahoittamista jotka pyörittävät mm. lapsikauppaa, pedofiliaa, huumekauppaa, rahankeräystä, taidekauppaa jne.. Älä rahoita rikollista toimintaa.

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA VASTATKO KO. HUIJAUSVIESTEIHIN TAI EDES OLKO TEKEMISISSÄ. SUOMEN MAAPERÄLLÄ ON MYÖS HUIJAREITA JOTKA TEKEVÄT SAMAA HUIJATEN IHMISIÄ JA JOPA SURMATEN UHRINSA.

    • normaali

      kalju on kalju ja paranoidi on paranoidi ja juoppo on juoppo jne,jne,maailma on kaikekenlaisia huijareita pilvin pimein,valelääkäri on valelääkäri,doping on doping..sokeri pohjalla jos jokin korkea-arvoinen virkamies töppää niin sehän on vain inhimillinen erehdys. hänen omasta mielestään..tuhannen ja yhden yön tarinoita riittää ja perinteet säilyy.

    • nryn5j6

      ap, no voithan yrittää huijata huijjaria: tee näin. "rakas kultani, yritän juuri lähettää sinulle tuota summaa 1000 eur, mutta eri syistä johtuen, en saa sitä lähetettyä sinulle, ennen kuin sinä lähetät minulle 3000 euroa, niin heti kun olen saanut tuon summan tililleni, pystyn lähettämään sinulle sen takaisin, sekä myös 1000 euroa. bhahhhaaaaa!

    • Romantikko1

      Hei!
      Minulle kävi juuri saman tapaisesti!
      Mies oli amerikkalainen Kevin Smith...
      Paketin piti luokseni toimittaa James Martin- niminen "kuriiri".
      Sitten tuli rahapyyntö. olisi pitänyt Puolaan lähettää Western Unionin kautta 530e.
      Vielä soittivatkin minulle tuntemattomasta numerosta. Kevinin kanssa olin Skypettänyt (mikki ei toiminut hänellä...), ja hän oli valkoihoinen. Puhelimessa oleva mies kuulosti selvästi mustaihoiselta...
      Lisäksi kuriirilta tullut lisäposti oli sekoittunut toiseen huijauskirjeeseen; Kuriiri nimitti Keviniä Davidiksi...!

      Koplassa täytyy olla naisia mukana, sillä kirjeet ovat todella uskottavia ja romanttisia.

    • Jasmin5

      Hei!

      Mielenkiintoinen on kerrontasi. Minä olin eräänä iltana skypessä keskustelemassa ulkomailla asuvan sukulaiseni kanssa. Yht´äkkiä saapui Kevin Smith kontakti pyyntö skype ruudulle. Hyväksyin sen ja vaihdettiin siinä muutama lause. Hän pyysi
      e-mail osoitettani, annoin sen. Hän lähetti kopiodun kirjeen minulle. Ties, miten usealle ladylle on lähettänyt sen jo aiemmin. Googletin muutamalla hakusanalla.

      Kevininistä löytyi paljon vastaavia "epäillyttäviä" tietoja, jopa samansisältöinen kirje.
      Seuraavassa sähköpostissa sapui valokuvia. Kuvia hänen kotoaan, sekä kolme koiran kuvaa.

      Kerroin tästä nais-ystävälleni. Hänen tuttava on kirjoittanut ja keskustellut Kevin Smith kanssa pitkään (kuvan mukaan eri henkilö) kuin alussa skypessä nähty Kevin. No, outoa on se, että hänelle on lähetetty samat "koti kuvat" ja koirakuvat.
      Lähettäjä on skype kuvan mukaan eri Kevin..

      Kevin on useita profiilia ainakin E-kontaktissa, profiilit vaihtuvat ja samalla vaihtuu myöskin Suomessa hänen kotipaikkakunta ja osittain muuttuvat muutkin profiilin tiedot.

      Älä ihmeessä lähetä rahaa, älä usko kaikkea hänen kerrontaa.

      Haluaisin vaihtaa tietoja sinun kanssa sähköpostitse tästä "veijari" Kevinistä.
      ([email protected]
      Se ehkä vahvistaa sinun käsitystä, että Kevin "veijarilla" ei ole aivan reilua peliä ladyen kanssa.. Googleta;: chatt huijaus, sieltä löytyy kuvia "yhdestä" Kevinistä.

    • Jasmin 5

      Kevin Smith
      Hello!
      I guess you are a busy person just like me but i hope too well that you will find time to correspond with me.... I am a new member on the site and looking forward to meet someone for an intimate soul mate ...My name Again is Kevin Smith.

      I work as a Doctor by profession..(Surgeon ) i treat patients with physical difficulties resulting from illness, injury, disability or ageing in the Military Occupation and am currently on National assignment (MISSION) in Middle East .....I also take care of wounded and sick soldiers and even other Generals in the Army And also act as a platoon leader in the absence of the first class Sergeant.

      ...I have been in this service or this work for the past 35years and now I am looking forward to retirement. I have only one month left to come home for my retirement.

      Of course your profile is very interesting and we have much in common and i hope we can make something good out of it. I am serious for a good relationship... i do not joke around.. i need someone very serious for a wife ...I have been married since i was 28 years .... my wife is died from cancer.. we could not have children and i am fatherless .. i live alone with my 3 dogs and i love them so much ...They are my only family for now.... its awful... but i still have to go on in life....life is always simple if you make it simple yourself..

      Again I am a widowed and have no child .....i have been alone for almost 10 years now ...... I had a relationship again 2 years after i lost my wife but that relationship never work out well because the woman i met was not that serious so i could not continue with her. I even found her flirting with other man which i could not stand for . I need a caring single woman who is looking for a good relationship leading to marriage.

      Since i retire soon i will love to come over if everything goes on well and be part of you even if we do not work out as partners... Maybe just a good friendship will be ok for me.. i do not have much friends...all of which i had was in the Army but most of them are dead now.. some died in bomb blast during duties....

      Again i live with my dogs alone. i have screw which is my favorite pet , chester a bull dog.. and normal dog...called rocky... i will send their photos to you soon.. i live a very solitude live because my father was born alone..and did not have much family...my mom's family has 2 children, herself and her sister... my both parents are dead now

      Well i hope i have told you much about myself.......Take care and have a nice day

      KEVIN
      ...............................................................................................................................................

      Tässä huijarin kirje. Varoitukseksi, heille, jotka eivät halua tulla huijatuksi.

    • Älä luota

      Sanoppas sille että antaa sulle kaikki tietonsa että otat selvää sit se sanoo sulle ai sä et siis usko mua sano että no en kuule todellakaan se loppuu siihen.

      Toi on kuule ihan huijausta catfishing.

      Juttelin yhen "soldierboyn" kanssa joka oli turkista Skypessä ja se alko esittelee niitä tuntolevyjänsä ja väitti että on ilmavoimissa sit se esitteli sen takkinsa sit sanoin et so what noit takkeja saa ja tuntolevyt saat kaupasta ( ja niin ruikutti että love love) se sano mulle et etkös sä usko mua sanoin että en . Se love loppu sit siihen :)

      Joten säästä energiaa ja säästä rahaa kun pistä pisteen I:n päälle ja lopetat tollasen kanssa keskustelun.

    • huomiohuoraavattrollit

      Mun puolesta voi tulla vaikka 10 venäläistä ja afrikkalaista öljy sheikkiä putkeen nää kumminki huomaa jos o vähänkään maalaisjärkeä kaiken maailma kielioppivirheistä ja maista tarina o yleensä outo, en tiiä onko sitte noita parempia huijareita ja huonompia mutta omalle kohalle sattuneet ulkomaalaiset ei osaa usein ees kirjoittaa edes englantia kunnolla. Enemmän vituttaa kaike maailma lesbot jotka esiintyy heterona viestittelee viikkoja ja lopuks blokkii ku on sovittu treffit... tälläsiä tullu vastaan jo monta! parempi vaa suoraan kysyä haluu nähdä koska näitä huomion huijareita on enemmän ku rahaa huijaavia omaan makuuN! en tiiä millanen ihminen saa tosta kiksejä mut sairas saa olla.

      • hetiheh

        vituttaa homot, heti seksi


    • Heti7

      Minullekin tuli rahan pyytäjiä ja mukamas eivät pääse arabimaista pois. Toinen oli sotilas nimeltään James Cooper joka oli Syyriassa ja mukamas oli tulossa Suomeen. Hän pyysi minulta 850 euroa. Hän oli amerikkalainen ja hän olisi päässyt omaan kotimaahan koska oli sotilas. Seuraava sotilas oli Kuwaitissa ja nimi oli John Robles ja pyysi 6000 euroa ja hänkin oli tulossa Suomeen. Osasivat niin lirkutella ja 24 tunnin päästä jo rakastivat. Ei outoa ihmistä voi rakastaa ja kun ei tunne eikä ole nähnyt niin minä en ainakakaan lähettele rahaa. Älkää menkö lankaan sillä treffipalstoilla ja fasebookissa on rahan pyytäjiä vaikka millä mitalla.

    • Cruelpirates

      Kirjoittelin taannoin Darren Caudlen kanssa. Hän oli niin ihana. Hän oli merillä rahtialuksen piällysmiäs, eli kapteeni. Kerran soitin hänelle, mutta hän oli juuri ohjaamossa, eikä ehtinyt puhumaan. Sanoi vain että kulta en voi puhua nyt. Unelmoimme yhteisistä hetkistä, jos joskus tapaamme. Voi sitä hellyyden määrää. Kukaan, ei kukaan mies ole koskaan kirjoittanut minulle niin kauniita sanoja. Eräänä päivänä sain järkyttävän viestin Darren-mussukaltani: Merirosvot olivat hyökänneet laivaan ja Dartsu oli hyvin huolissaan arvopapereistaan, joita hän säilytti hytissään. Hän oli yksin raukka hytissä eikä tiennyt oliko miehistönsä jo tapettu. Pelkäsin että kuinka kultani nyt käy. Viiltääkö hurja merirosvo kultani pään nyt irti. Voi sitä tuskan ja kyynelten määrää ! Darren lähetti viestin ja pyysi että voisiko hän lähettää nuo arvopaperinsa minulle turvaan ? Vastasin hänelle että voi rakas Darren, suksi vittuun !

    • Merkitön

      On kokemusta ei kannata lähettää rahaa

    • Jane0007

      On kokemusta väärästä henkilöllisyydestä. Se oli eksä joka väärällä profiililla yritti vedättää. Eikä ainoastaan minua. Varoitin toistakin. Surullista.

    • gfdghfdhgfdh

      Suomalainen mies varasti minulta 1150e.

      Kuulusteluissa sanoi, että "lainasi rahat."

      Poliisi kirjaimellisesti nauroi ja sanoi, että näitä tapauksia on niin paljon nykyään.

      Selitin asiaa kuulusteluissa yli tunnin. Rikosilmoitukseen tuosta kaikesta päätyi kolme riviä. Tutkinnanjohtaja ei niiden perusteella nostanut syytettä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe