Marie Licciardo

totuutta

Kuinka on, ovatko profetianne toteutuneet? On taas Suomessa.

24

6521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mundus vult decipi

      Samat karismaattiset julistajat näyttävät kiertävän samoja seurakuntia vuodesta toiseen.

      Ei kai niillä profetian toteutumisilla ole niin väliäkään... kunhan saadaan kokea jänniä elämyksiä ja lopunajan suuren herätyksen odottelun ilmapiiriä aina uudestaan ja uudestaan.

    • Lll2

      EI ole toteunut. Vääriä profetioita olen saanut. Hän on kertonut asioita mitkä eivät ole totta.

    • Åboland

      Suurin osa ei ole toteutunut.

      • allok

        Ovat 95% toteutuneet. Rukoiltavanaan olen ollut kahdesti viimeisen 10 v aikana. Itse pidän kyseistä henkilö myös ihan ok julistajana,


      • Åboland
        allok kirjoitti:

        Ovat 95% toteutuneet. Rukoiltavanaan olen ollut kahdesti viimeisen 10 v aikana. Itse pidän kyseistä henkilö myös ihan ok julistajana,

        Itse ole viimeisten 10 v aikana ollut hänen rukoiltavanaan toistakymmentä kertaa ja 99% :sti profetiat eivät ole toteutuneet. Yksi on toteutunut.


    • 2kksitten

      On toteutunut. Hän kertoi minulle, että Jumala antaa esirukouslahjani takaisin.
      Olin masentunut ja minulle oli tullut vääristymä, että Jumala ei enään kuule minun rukouksiani.
      Tämä toteutui Herran armosta.

      • Anonyymi

        Aika paksua, Jumala kuulee lapsiaan aina. Jumala kuulee ihmistä, ei ole vääritymiä, koska Jumala tietää kaiken, et tarvitse toisia välimiehiksi Yeshua riittää. Kaikki olemme samanarvoisi JUmalan edessä, kadun pultsarikin. Me emme saa nostaa ketään yläpuolellle siksi Jeesus sanoi älkää sanoko ketään Rabbiksi, Rabbah רבה arkoittaa "suurita." Jumala on ainut suuri ja häne Messiaansa Jeesus on meidän Herramme, Rabbimme. Hän teki sen että saamme pelastuksen. Kuivia aikoja tulee ja tämä maailma menee menojaan. Ilmestyskirja kertoo lopusta ja Jeesus itse sanoi löytääköhän yhtään uskoa kun hän palaa. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen sanan kautta.


    • havainnoitsevainen

      Ei ole toteutunut, puhui niitä näitä, jotka eivät pitäneet paikkaansa.

    • violaluna17

      Paranin puheviasta Marie Licciardon kokouksessa 10 sitten.

    • Tietoo

      Tällaiset profetiat vaativat monesti omaa toimintaa. Ystäväni sai tiedon siunatusta Israelin matkasta esim. Mutta jos hän ei halua lähteä tai lähde matkalle, ei profetia toteudu ja siunaukset jäävt saamatta.

      Asiat ei ole joko tai aina. Toki Paavalikin erehtyi profetioissaan ja asiat vahvistuvat usein myös muuta kautta. Ei suuria asioita tarvitse profetian varaan jättää. Maito kauppaan voi kyllä mennä jos profeetta niin sanoo,😂

      Tietoo

    • khohishtyäo

      kyllä hän on oikea Herran palveija. Hänellä kait on( tai oli ennen ?) myös poika suomessa, joka on naimisissa suomalaisen naisen kanssa,joilla on useita lapsia. En tosin tiedä ovatko muuttaneet pois suomesta vai mitä. No sillä perheellä oli blogi ainakin vuosia sitten. Lapsilla tosi erikoiset nimet. mm Kleopatra jollen väärin muista....En tiedä onko poika uskossa, mutta tämä selittänee miksi hän käy suomessa australiasta asti? Kai.

    • yuytitrrii
    • Profetioista

      Väärin tiesi menneisyydestäni. Ahdistusta aiheutti. Vastapuolen asialla.

      • Amalgaami

        Niin tiesi väärin minunkin asioistani. Ne tiedot eivät ainakaan tulleet Jumalalta. Ajattelin, että vastapuolelta.


    • Hintusevits

      Paranin Marien kokouksessa

    • Armolahjatkäyttöönjasana

      Hyvin ovat toteutuneet. Profetia ei ole helppo asia. Mitä ovat hengelliset tapahtumat - totuudessa ja Hengessä kulkemista. Jos hengen maailma ei ole todellisuutta, miten kulkea Hengessä? Profetia ovat aina vajavaisia ja koeteltava. Kysymys, tiedättekö kenellä on selvästi profetoimisen lahja? Kyllä aina on heitä, joilla on tuo lahja. Ongelma on, jos yrittää löytää täydellisen profetoijan, joka on kuitenkin aina vain ihminen, jos taas profetoimista ei tehdä - harjoitella, ei se kehitykään. Ne joilla on, niille annetaan lisää. Ei tämä ole pelastuskysymys. Harmillisesti takapakit usein vievät halun harjoittaa armolahjoja, joita Paavali kehottaa jokaista uskovaa pyytämään ja saatuaan sitten käyttämään. Siinä tulee olla kuuliainen, eikä puhella omiaan, nöyrä mieltään ja halu tehdä Jumalan ei oma tahto.

    • Riitu2019

      Ystävättären kuolio jalassa parani, kun Licciardo rukoili. Joku sanoi hänellä olevan tietäjä hengen, pitäisi koetella, mutta kuinka??

      Tiesi minun asioista paljon, mutta onko Jumalasta vaiko saatanasta? Raamttunhan tuntevat myös Saatanan enkelit varsinkin demonihenget, jotka ovat naispuolisia.

      • Anonyymi

        Jumalan Pyhä Henki ei sorki ketään hänen asioillaan! PH on hienovarainen!

        Tietäjähenki sorkkii, tiedän, kun sellaisen meedion kerran annoin itseeni vaikuttaa. Muistan, kun kysyin Veikko Manniselta neuvoa ja Veka vastasi siekailematta; "hengellinen meedio".

        Näitähän näistä suurin osa on ja heidän seuraajiaan pilvin pimein. Yksi iisebeli, jota tuossa olen hiukan vilkaissut, Jasmin Saari. Ja kyllä on tekniikan tohtori Pehkonen pihalla!!


      • Anonyymi

        On profetoinut minullekin joskus. Sanoi, etten saa itse rukoilla hänen rukoillessaan ja pitää ottaa vain vastaan. No mä pyysin vain Jeesuksen veren suojaa ja asnnoin rukoilla mun puolesta.

        Ei toteutuneet hänen profetiansa eivätkä pitäneet paikkaansa. Vähän ihmettelin, mitä hän välillä ihmisten puolesta rukoili. Itse asiassa mietin, että mulla itselläni on huomattavasti tarkempi profetian ja tiedon sanojen lahja. (Tosin, Jumalan ne antaa)


      • Anonyymi

        Miten voi KUOLIO parantua? Kuoliossa oleva alue on KUOLLUTTA, eli ei sitä saa enää elvytettyä henkiin 🙄


    • En osaa enkä tiedä kyseistä henkilöä ,mutta olen huomannut sellaista näissä julistajissa ,että heillä itsellään jää vauhdissa se koettelu ihan syrjään kun tilaisuudet on monesti sellaisia show viritteisiä .
      Silloin saattaa päästä sarvipääkin heittämään vääriä tiedonsanoja ja jos oikein ymmärrän syy on se ,että se paha kello kuuluu vieläkin kauemmaksi .
      Osa osuu ja voi olla Jumalalta suoraan Pyhän Hengen kautta ,mutta sitten kun ei pidä varaansa saattaa saada vastustajan heitolta sellaiselta nopealta pikaiselta ihan toisen lähteen tietoa ja pieleen menee .
      Pitäisi siis olla rauha kaikissa tilanteissa ,mutta kuten sanottua show menoa monilla julistajilla.
      Eli Koettelua ja hylätä kokonaan sellaiset heitot eikä sanoa niitä ääneen.Vaikka joku mummo tekohampaat kolisten haluaisi sen lottorivin ...sanoisi mielummin ..ei ole mitään sanoja tullut.

    • Anonyymi

      Hei,
      minulla profetia merkittävältä osin toteutui.

      Raamattu opettaa, että profetoiminen on vajavaista, joten tämä näkökulma otettava huomioon arvioitaessa asioita.

      Siunausta kaikille!

    • Anonyymi

      Ihmiset etsivät epätoivoisesti tukikeppiä näistä ihmisistä. En tunne häntä, mutta uskon Jumalaan. Hänen Messiaansa kautta me saamme synnit anteeksi ja hän puhuu mistä jokaiselle. Jos hiljennymme kyselemään ja kuuntelemaan ei meidän tarvitse juosta. Jeesus, Yeshua Hamashaich meni yksinäisyyteen vuorelle, tee sinäkin niin. Vietä aikaa hänen edessä, luoe sanaa tutki rukouksessa ja ole kuulolla. Hän puhuu, hänen Sanansa kautta, sana joka on meissä lähellä.

      Pyytäkää itse Jumalalta ilmestystä, nouskaa kansana ja eläkää, olkaa vapaat, sillä vapauteen Kristus teidät vapautti.

      Olkaa nuhettomat uskossa, sillä joka epäilee on merenaallonkaltainen, se syntyy ja katoaa, mutta joka uskoo pysyy iäti.

      Usko on luja luottamus ja ojentautuminen sen mukaan, mihin luottamus? Jumalan sanaan. Siis lue, olet aikoinen Uskossa, et tarvitse valmiiksi pureskeltua, että hampaasi kasvaisiavat. Me emme ole toistemme orjia vaan, Kristuksen palvelijoita.

    • Anonyymi

      Voin nyt sanoa kokouksessa olleena että meni nappiin asiat, tulevista en osaa sanoe, mutta Herra johdattaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe