Lapuan pettämiskulttuuri

lapualaane1

Olen pannut merkille että Lapualla pettää kaikki kaikkia ja pettämiskumppanien härskeydellä ei oo rajaa. Jos meette naimisiin niin älkää pettäkö. Edes Lapualla.

99

3524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kunta uskollisia

      Pettäjät ovat pettäjiä jo syntyessään hehän ovt oma rotunsa, niinkuin noista muutamista kommenteistakin jo voipi päätellä, heitä matkaan laitettaessa on iska rakkaalta lorahtanut muutakin joukkoon, nämä on syntymästään lähtien pettäjiä, eivätkä raukat koskaan saavuta elämän harmoniaa.

    • No antaahan ne

      Äääh....Lapualla on hyvä häärätä. Naiset näyttää olevan oikein höveleitä suostumaan. Hieno juttu. On mistä valita, kun mammat antaa : )

      Baari kun baari niin näyttää olevan homma saletti juttu. Ei haittaa vaikka mammoilla olis ukko mukana. Kiitos!

      • Piukat varkut

        Kiitos vaan eilisellekin farkkupeppu daamille. Ei haitannu sen oma ukko kun baarista livahdettiin ulos "tupakille"...


    • Nami vaan

      Nam nam olipa ihana tuo putkivirman nainen.tekihyvän työn

    • ruskalla1

      Levillä kävi 90 luvulla ja vähä jäläkeenkin hyviä naisia Lapuan sivukylältä .Olivat kovin antavia

      • joopa joo

        Minäkin tapasin niitä....oliko yhden nimikirjaimet AMjoopa joo


      • TAI TAI
        joopa joo kirjoitti:

        Minäkin tapasin niitä....oliko yhden nimikirjaimet AMjoopa joo

        Oli M-K,M ,A, P,


      • joopa joo
        TAI TAI kirjoitti:

        Oli M-K,M ,A, P,

        Kokeilitko sitä A:ta...minä pääsin kokeilemaan


      • tais tais
        joopa joo kirjoitti:

        Kokeilitko sitä A:ta...minä pääsin kokeilemaan

        En kokeillut ketään olen hetero


      • jaaha4
        tais tais kirjoitti:

        En kokeillut ketään olen hetero

        Pääsiskö heteroa tapaamaan :)


    • Monttuhun vaan multa

      Levin horothan kaikki tietää 90-luvulta ja puolet niistä on jo kuolleita, se on tämä pään vika, joka pehmittää ja kuoppaa, veetu näitä allensa päästäneitä on palion kuopattu ja vähin äänin.

    • rotunainen2

      täälä kaikki mitään pettäjiä oo!!! haloo!!!! minen ainakaan,saman ukon kans kohta 30vuotta ja ei oo tarvinnu ajatellakkaa pettämistä,oma kulta riittäny aina! se on korvienvälistä kiinni kuinka ja mitä touhuaa!!

      • ihana elämä

        Onpa köyhää elämäs, yhden miehen kans vuosikymmenet! Onko peräti ainoas? Voi voi mistä jäät paitsi.


      • Tässä yksi

        Keppi kolahti kovasti, ja lopputulema on tiedossa. Hehee...


      • Syntiä!!!
        Tässä yksi kirjoitti:

        Keppi kolahti kovasti, ja lopputulema on tiedossa. Hehee...

        Ihmisen kuuluu mennä koskemattomana avioliittoon ja elää saman puolison kanssa niin kauan kunnes kuolema erottaa!!! Pettävät ovat hirviöitä, myös ne vapaat/sinkut jotka antavat varatulle mahdollisuuden pettää. Yök teitä.


      • Los idiotos
        Syntiä!!! kirjoitti:

        Ihmisen kuuluu mennä koskemattomana avioliittoon ja elää saman puolison kanssa niin kauan kunnes kuolema erottaa!!! Pettävät ovat hirviöitä, myös ne vapaat/sinkut jotka antavat varatulle mahdollisuuden pettää. Yök teitä.

        Ja sairauksia ei saa olla. Eikä kurjuutta. Ja aina pitää olla mukavaa.

        HERÄÄ MÄNTTI!


      • El idiota
        Los idiotos kirjoitti:

        Ja sairauksia ei saa olla. Eikä kurjuutta. Ja aina pitää olla mukavaa.

        HERÄÄ MÄNTTI!

        los idiotas


      • nannaa2

        Niin ja Pitää itte sen pari suhteen virkiänä kaikilla tuhumilla jutuulla ja leikiillä ni ei toisen tarvi mennä pettämään, itekkin ollut jo pian parikytä vuatta hyväs parisuhtees ja aina pilke silmäkulmas omalle rakkaalle =)


    • tyntitet

      Eikä saa tanssia eikä alusvaatteet saa näkyä pesukoneesta ja ne pitää kuivatta pimiäs niin maailma pelastuu

    • rajat ylittävää

      Toivottavsti tähän keskusteluun osallistuvat eivät ole aikuisia ihmisiä. Niin naivilla tasolla keskustelu menee.

    • hyihyihyi,.,.,

      mä tierän kans myuutaman tapauksen---mennään naimisiin ja petetään puolison kaverin kans---erotaan----sitte on mun lapset sun lapset ja meidän lapset----miksi pitää pettää---idioottimaista touhua---sitte kuljetaan nokka pystys ku paremmatki

    • rotunainen2

      joo kyllä mun mies on mun ainoa ja paras mies onkin!!!! nämä pettäjät kun aina jää kiinni ja tarinoita kulkee sitten pitkin Lapuaa,kaikki tietää kuka on kenenkin kans muhinoinu.Hävetkää!!!! Mä saan kotona aina kun haluan ja samoin mun mies saa aina kun haluaa,puhuminen kans tärkeää parisuhteessa että mitä toinen haluaa ja ei halua.Olen kyllä maailman onnellisin nainen kun olen saanut ihanan miehen rinnalleni; ei juo ei hakkaa ei petä eikä muutenkaan ole mulkku.Repikää siitä!!!!

      • parempi pyy

        Ylpeys käy lankkeemuksen edellä. Tässä tapauksessa enteet ovat ilmassa.


    • niiiiiin

      mutta tyhymiä on myös ne jokka kattelee pettäjiä ku tiätää mitä ne seläntakana teköö

    • naturoinen

      Rotunainen 2 yrittää lohoruttaa ittiänsä miäs käy varmasti viarahis kunon muka niin hyvä

    • rotunainen2

      Oottako kateellisia ku mulla on niin hyvä mies...kannattaa ollakki.Mulla on oikeen kultakimpale täälä kotosalla

      • s0o

        no hu-hu vai oikeen kultakimpale ,,,,,taitaa olla vätys tai joku muu tossun allaoleva ..


      • kimpaleesi

        Vieraissa käy, jos on terve mies. Tai sitte on niin ruma, ettei kelpaa kellenkää.


      • karvoohin kattominen

        Seon sitte oikia hevoosmiäs jossa on sitä ittiänsä.


    • Levi kutsuu

      Pohjoisen tyttäret odottelevat sieltä miehiä saapuviksi jälleen ;)

    • Ase 25cm/6cm

      Sinne ollaan menossa ... laittamaan..nami, nami, nam

      • -viisauksia-

        "Nuuka ku Niilo Laihialta"
        "Liukas ku Lasse Lapualta"


    • ääliöitten ketju

      Tämä on lapualainen vapaamuurariketju.

      • Olet osa ryhmää

        Hyvä kun osallistuit omiesi ketjuun oikein kirjoitusvirheen kera.


      • näytä virhe
        Olet osa ryhmää kirjoitti:

        Hyvä kun osallistuit omiesi ketjuun oikein kirjoitusvirheen kera.

        Ymmärrysvajetta näköjään. Kaikki kirjaimet on oikeissa kohdissa tarkoitetulla tavalla, lapualainenkin kirjoitettu pienellä alkukirjaimella, kuten oikeaoppisesti kuuluu olla.


      • Et vaan osaa
        näytä virhe kirjoitti:

        Ymmärrysvajetta näköjään. Kaikki kirjaimet on oikeissa kohdissa tarkoitetulla tavalla, lapualainenkin kirjoitettu pienellä alkukirjaimella, kuten oikeaoppisesti kuuluu olla.

        Olet todellakin oikeassa ketjussa. Yleisesti otsikon ensimmäinen sanaaloitetaan isolla kirjaimella. Ymmärrysvaje taitaa huonon sivistyksen kanssa siis asua siellä. Oho.


      • hoohoohoo
        Et vaan osaa kirjoitti:

        Olet todellakin oikeassa ketjussa. Yleisesti otsikon ensimmäinen sanaaloitetaan isolla kirjaimella. Ymmärrysvaje taitaa huonon sivistyksen kanssa siis asua siellä. Oho.

        Voi härregyydendoo, on siinä meillä opettaja! Varsinainen pervertikko, yrittää opettaa keskustelupalstalaisia!


      • Tyhmäkin oppii
        hoohoohoo kirjoitti:

        Voi härregyydendoo, on siinä meillä opettaja! Varsinainen pervertikko, yrittää opettaa keskustelupalstalaisia!

        Väärin. Ei yritä, vaan opettaa. Näytät olevan sinäkin opetuksen tarpeessa.


      • vaikutus nolla
        Tyhmäkin oppii kirjoitti:

        Väärin. Ei yritä, vaan opettaa. Näytät olevan sinäkin opetuksen tarpeessa.

        Ne, jotka ei osaa, opettaa.


      • Olet osallinen
        vaikutus nolla kirjoitti:

        Ne, jotka ei osaa, opettaa.

        Ja typerimmille on vaikutus ketomasi nolla. Onnea voittajalle.


      • keto-masi
        Olet osallinen kirjoitti:

        Ja typerimmille on vaikutus ketomasi nolla. Onnea voittajalle.

        Ettei vaan tullut kirjoitusvirhe. Hyi, hyi, opettaja.


    • Ahmen

      Herra anna heille anteeksi sillä he ovat niin tyhmiä, etteivät edes tiedä sitä.

    • kesätaika

      ..sutisiko pöheikkö..

    • 55v.

      eilen eräissä yo juhlissa käytiin talon emännän kanssa kellarissa tarkastamassa muonavarastot ja
      samalla tehtiin temput...... ja käveltiin muina miehinä vähän eri aikaan muiden
      vieraiden joukkoon. Jännää oli. Suosittelen

    • Matkarakastaja

      olen ollut noin 40 vuotta avioliitossa. Aina on ollut jotain "kivaa" kokouksissa,
      koulutuksissa ja Levillä. Siinä pitkän avioliittoni salaisuus. On se vaan kiva käydä
      vieraissaniin tuntuu taas oma akkakin ihan mukavalta. Suosittelen.

    • mä vaan

      Ootte te sairaita!!!

      • Uudisajattelija

        Mä ennemmi huara.


    • Sorry but true.

      Hengen lahjoista vähemmälle jääneet ovat sinnikkäästi päättäneet, että heidänkin äänensä pitäisi tulla kuulluksi. Samalla paljastuu sekin, että eriarvoisuus on maassamme karannut käsistä, ei vain talouden, vaan myös sivistyksen suhteen.

      • Lahjat hukassa

        Oletko rasisti, lumet antaisi vähälahjasen lähimmäisen ilmaista itseään?


    • näin kävi

      levi onkin varmaan lähin paikka. lapulla kahvitus apdllä vieraan naisen kanssa saa kännykän piippaamaan puolisolle.

    • kuullut

      Ovat kuulemma nua Kauhavan kapiaaset käyny lapualla astotus reissuulla .Menkijärvellä on nähty lapualaasia akkoja vonkaamas mennävuasina

    • Vonkamiäs

      Mitä ne vonkas?

      • Naapurin emäntä

        Kyllä ihanaa on ottaa välillä vierasta, naapurin isäntä on usein yksin kotona ja saan nauttia hänen läheisyydestään silloin tällöin. Kivaa on aina ollut.


      • hyi olkohon
        Naapurin emäntä kirjoitti:

        Kyllä ihanaa on ottaa välillä vierasta, naapurin isäntä on usein yksin kotona ja saan nauttia hänen läheisyydestään silloin tällöin. Kivaa on aina ollut.

        Koska käry käy ja mieti monenko elämän pilaatte.....


      • Kesäleski
        Naapurin emäntä kirjoitti:

        Kyllä ihanaa on ottaa välillä vierasta, naapurin isäntä on usein yksin kotona ja saan nauttia hänen läheisyydestään silloin tällöin. Kivaa on aina ollut.

        Olen samaa mieltä naapurin emännän kanssa. On kivaa, että Lapuallakin on
        näin nykyaikaisesti ajattelevia ihmisiä. Haluaisin jutella kanssasi kahdenkesken.


    • tyytyväinen

      Kyllä on mukava kun samalla asuinalueella asuu kaksi mukavaa varattua naista eikä ole niin nuukia tavarastaan ;) aina puhelin pirajaa kun mies lähtee töihin ja kyllähän mä herrasmiehenä autan neitosia hädässä ;) tätä jatkunut jo 2vuotta ja olen todella tyytyväinen tähän järjestelyyn...

    • yäk

      voi yäk! eikö se oo sama tavara kaikilla, onko muka kummempi naapuris! epäilen ettei, tyhymiä ootta!

    • mee hoitoon kinky

      lienee synkkä yksinpuhelu koko ketju?

      Yksi ainoa runkkari purkaa ketjussa perverssioitaan. Sama perverssi kinky kirjoittelee myös muillakin paikkakunnilla samasta aiheesta.

      Vessan seinään on vaikemapi kirjoittaa juttuja mistä saa kiksejä kuin tänne, koska siinä tarvitahan kynää...

      • kotihoitoonpop

        Kauhajoen suuruus, Seppo Myllis, on taas päässyt kotihoitoon. Eihän se oikeasti naista saa, kunhan kirjoittelee fantasioitaan täällä. En tosiaankaan ihmettele, että koko ketju olisi tämän kirjoittama.


    • tyytymätön

      Olisipa meilläkin tuollaiset naapurin neitoset.oma akka on aina jalat yhdes eikä anna koskaan!

      • ponimies69

        Kannattaa kokeilla käydä tallilla tutkimassa vähän hevosia ja poneja. Sopii ihan varmasti suurimmalle osalle lapualaisista, onhan teillä kaikilla niin rumat naamat että ette taida vastakkaiselta sukupuolelta saada ollenkaan.


    • Kankimiäs

      Mee sitte naapuriin.

    • tyytymätön

      Ei tässä ilmeisesti muu auta kun ruveta etsimään petiseuraa muualta...helsingissä asuessa seuran löytäminen oli paljon helpompaa.vähän eri tälläisessä pikkukylässä

    • blondi8

      Kai sitä nyt lapualtakin panoseuraa löytyy :) jos tietäisin tyytymätön että kuka oot niin voisin pyytää sua tänne "drinkille" vaikka nyt heti ; ) tai sitte lähden luhurikkaan. t.33wee

    • tyron

      Jos ihmiset ei kelpaa nii pankaa sikoja. Niitä siellä riittää vaikka kaikille ;)






      topkek

      • Peränpitäjä

        Seinäjoella asuu yks Kake joka ei saa enää vierasta kun kotona.
        On sen verran paljon reissannu.


    • Kovakankinen

      Voi harmi, kesäloma alkaa viikon päästä. Ei pääse kuukauteen laittamaan
      työkaveria.

    • amennnnnnn

      mun matkarakastaja otti ja kuoli---herra antoi herra otti---kiitetty olkoon herran nimi

    • Maikki-mumma

      Taas aamulla naapurin isäntä kävi meillä. On se vaan pystyvä mies.

      • li-haa

        missäspäin tälläästa tapahtuu ,,välilä , Pouttu , saarenkangas , ritamäki ? tai jokin muu


      • Gayplay

        Mitäs te pojaat teitte? Kummalla oli sisävuoro?


    • lihan himo

      Se on liha mikä puhuu ja se meitä yhdistää. Lapualla sana muuttuu lihaksi. Vieras pillu on kullin herkku.

      • Jousimies

        Eiköhän lopeteta tälläiset asiattomat jutun avaukset ja siirrytään asiallisempiin aiheisiin.En tiedä kuka näitä juttuja aloittelee mutta ehkä löytyy asiallisempiakin jutun avauksia.


    • Nestori Miikkulainen

      Jousimies karehtii,kun ei ole saanut vierasta pesää.

    • remppamies seinäjoki

      Näyttää tämä paikkansa pitävän lapualla.kävin tänää remppahommissa yhdessä lapualaisessa isossa maalaistalossa ja emäntä tarjosi kahvit kun pikkuhomma oli valmis.kysyin sit että millä nimellä laitan laskun niin emäntä tuumasi että käviskö että hoidetaan maksu tuola makuuhuoneessa :)

      • Jousimies

        Nestori Miikkulaiselle tiedoksi että en ole naimisissa ja olen saattanut olla sinunkin vaimosi kanssa.Ehdotukseni tein vain senvuoksi että Lapualta saisi ehkä parempaakin juttua aikaan.


    • remppamies seinäjoki

      Ja vielä olen itse 24vuotias ja tämä kyseinen maalaistalon emäntä oli noin 50wee huiteis :)

      • hohhoijaa,tuata

        tarinaa on ny jo kerrottu ennenku oot syntynykkää.


    • Isoisä

      Mä oon 65 v. ja menin viemään postilaatikooni tulleen naapurini laskun heille.
      Oven tuli avaamaan naapurin 18v. tytär yöpuvussaan. Mun elimistö pomppasi
      pystyyn, jonka tyttö huomasi. Hän sanoi, että haluaisi xxxxxxxx vanhan äijän kanssa.
      Sanoin, kyllä se vain käy. Ja niin mentiin.

      • hoohohoi

        Jo oli isoisän olkihatussa komiaa ristipistoa.

        Kukaan 18 v täysjärkinen ei vilkaisekaan ikäloppuja kuvatuksia. Noloa...!


    • ukkonen1

      No näippä kumman unen 65 .Valitettavasti heräsit eikä eres seisonu arvelen

    • herättäjäjuhlat

      Kiitos sinulle todella sexy varattu milf eilisestä hellästä hetkestä hovin takana olevassa pusikossa.tekipäs se hyvää kun sai sun hameen nostaa ylös ;) voitais ottaa tänään uusiksi...

      • Taas

        Kellä hame?


    • ukkonen 2

      Nykkö se (65) näki tuallaasen unen

      • lapualainen

        Voi voi


    • mukavaaontaas

      Pian lähäretähän Leville

      • kiimaako

        Joo alakaa Levin kiimaviikot


    • l234a4567I

      Sedun nurkilla DDDD

    • Lapuanmamma

      Hävetkää pettäjät!!! Rikotte lasten perheet. Sydämettömiä olette!!! Mutta jokainen vastaa teoistaan Jumalan edessä lopulta!!!

    • hyiolkoon

      Lapualla pettää niin vanhat kuin nuoret. Kulissiavioliittoja pilvin pimein.

    • ritamäenriesa

      Minä vanhana Lapualaasena tykkään lapuan miehistä , ja toki kaikki kelpaa, en ole miehiä huononpi , toki täällä mun nurkilla on myös ulkomaalais miehiä, uutta lihaa saatavilla , kyllä ne juopon voittaa.. jos ottaa kaksi selaaasta <3

    • hyihyihyiiiiiiii

      Kauheeeeeeta,vielä uskovaisia ihmisiä ja näitä ns pikkasen "parempia". Hävetkööt !!!!

    • ööritoope

      Tuppu on yks pahimpia viarahis kävijöitä. Levillä rassaa muirenki akkojen röörit.

      • zgfzgzgczgczgcgfc

        kuka on tuppu ?


      • ruparuparullaa

        olikahan rekkamiähen tautia ?


    • brummmmmmmm

      varmahan se ritamäkelääne

      • ripamäkelääne

        kuka on ritamäkelääne? kerro enemmän.


    • kerrassaankamalaa

      Joku sanoo tuas notta rikotte lasten perheet. Mutta jos lapsista otettu mallia,nekin eronneet tai karanneet :(

    • Yips

      On niitä Raahesaki,ja muualla.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe