Ihonhoidon mullistus BYAS !

marikajun

Saksasta Suomeen lanseerataan uudenlainen ihonhoitolaite! ja mm Eye lifter.

Homma on vielä niin alussa että ei ole paljon kuulunut vielä Suomen markkinoilla.

Jos haluat mukaan levittämään tietoa ja tienaamaan rahaa, ota minuun yhteyttä! :)

43

5304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marikajun

      eikö ketään kiinnosta tienata ylimäärästä.. saat ite päättää kuin monta tunti viikossa/kuukaudessa teet hommia! :)
      Voit myydä tuotetta tai pyytää kavereita mukaan tiimiin, itse päätät! :)
      Ite oon mukana ja aivan loistava homma!!

    • Vakuuttavaa...

      Eipä näy olevan tietoa muillakaan markkinoilla. Firman omilla sivuilla on kyllä aika hupaisa mainos: noin neljätoistavuotiaan mallin täydellisiksi photoshopatuille kasvoille photoshopattiin silmänalusrypyt, jotka sitten poistettiin raikkaan vesiputousmaisella ihmelaitteella yhdellä pyyhkäisyllä. Heh heh...

      • marikajun

        Tää on niin uus juttu Suomessa, mutta kesäkuun aikana tulee lehtijuttua, mainoksia... Sitte on kuumaa kamaa! Tuu näkee onin silmin kun 50v naiselle tehdään hoito.. Verrattavissa botoxiin, mutta täysin luonnontuotteista. :)


      • Vakuuttavaa...
        marikajun kirjoitti:

        Tää on niin uus juttu Suomessa, mutta kesäkuun aikana tulee lehtijuttua, mainoksia... Sitte on kuumaa kamaa! Tuu näkee onin silmin kun 50v naiselle tehdään hoito.. Verrattavissa botoxiin, mutta täysin luonnontuotteista. :)

        Uskonhan minä, että teette hoidon 50-vuotiaallekin, mutta mikä mahtaa olla tulos?

        Älä, naisparka, ainakaan pane rahojasi mokomaan tuotteeseen, vaikka sinulle tarjotaankin "käytännössä rajaton potentiaali 300 miljardin euron markkinoilla" (ja kirjoitusvirhe tuohonkin pätkään oli saatu). Verkosta löytyy vain hirveän huonosti dubattuja mainoksia (millähän kielellä se alkuperäinen onkaan tehty, kun ei mistään löytynyt - ja miksei löytynyt, mietipä sitä) ja piirrosfilmejä, ja firman taustoista saa tietoa erittäin heikosti. Etsi firman kuudesta jäsenestä tietoja netistä - saat vain ja ainoastaan tuon firman omia juttuja ja mainontaa sosiaalisessa mediassa. Miksei näiden nerojen menneisyydestä ja tieteenteosta kirjoiteta missään mitään? Ja yhtä mielenkiintoista on se, että koko porukalla on otsauurteita ja simäpusseja vaikka muille jakaa, onko käynyt mielessä?

        Kyse on ihan vanhanaikaisesta verkostomarkkinoinnista; samoilla hauilla tulee eteen herbalifejä ja vastaavaa. Ole varovainen.


      • marikajun
        Vakuuttavaa... kirjoitti:

        Uskonhan minä, että teette hoidon 50-vuotiaallekin, mutta mikä mahtaa olla tulos?

        Älä, naisparka, ainakaan pane rahojasi mokomaan tuotteeseen, vaikka sinulle tarjotaankin "käytännössä rajaton potentiaali 300 miljardin euron markkinoilla" (ja kirjoitusvirhe tuohonkin pätkään oli saatu). Verkosta löytyy vain hirveän huonosti dubattuja mainoksia (millähän kielellä se alkuperäinen onkaan tehty, kun ei mistään löytynyt - ja miksei löytynyt, mietipä sitä) ja piirrosfilmejä, ja firman taustoista saa tietoa erittäin heikosti. Etsi firman kuudesta jäsenestä tietoja netistä - saat vain ja ainoastaan tuon firman omia juttuja ja mainontaa sosiaalisessa mediassa. Miksei näiden nerojen menneisyydestä ja tieteenteosta kirjoiteta missään mitään? Ja yhtä mielenkiintoista on se, että koko porukalla on otsauurteita ja simäpusseja vaikka muille jakaa, onko käynyt mielessä?

        Kyse on ihan vanhanaikaisesta verkostomarkkinoinnista; samoilla hauilla tulee eteen herbalifejä ja vastaavaa. Ole varovainen.

        Tulos on kuin olisi käynyt kalliissa kasvojen kohotuksessa. Tämä siis haastaja botoxille, mutta on täysin luonnonmukainen ja mukana sähköstimulaatiota.

        Voitte jättää huomioimatta mutta sitten kun tää on kunnolla suomen markkinoilla ja me olemme tienanneet hyvin niin harmittelette kun ette lähteny mukaan :)


      • Vakuuttavaa...
        marikajun kirjoitti:

        Tulos on kuin olisi käynyt kalliissa kasvojen kohotuksessa. Tämä siis haastaja botoxille, mutta on täysin luonnonmukainen ja mukana sähköstimulaatiota.

        Voitte jättää huomioimatta mutta sitten kun tää on kunnolla suomen markkinoilla ja me olemme tienanneet hyvin niin harmittelette kun ette lähteny mukaan :)

        Höpö höpö.


      • marikajun kirjoitti:

        Tulos on kuin olisi käynyt kalliissa kasvojen kohotuksessa. Tämä siis haastaja botoxille, mutta on täysin luonnonmukainen ja mukana sähköstimulaatiota.

        Voitte jättää huomioimatta mutta sitten kun tää on kunnolla suomen markkinoilla ja me olemme tienanneet hyvin niin harmittelette kun ette lähteny mukaan :)

        Yhdyn sun juttuun, itekkin ollu reilun viikon mukana ja innolla odotan laitteita, huippu juttu!!!


      • puoskarit kuriin
        Vakuuttavaa... kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Juu nuo kouluttautumatomat puuhasteliat tekevbät ihmiseille hallaa muka hoitanaallamaalla. Iman oikeaa koulutsta siis fysioterapuan taikka kosmetologin kolutusta puuhastellaan.. voi voi puskarien aika olis jo ohi.


    • Ei kaduta

      Et siis kykene vastaamaan kritiikkiin vaan toistelet vaan paperilta opetettuja lauseita.Paistaa läpi kuinka sinua on höynäytetty ja nyt yrität saada muut mukaan.
      Tosin et sinä muutenkaan usko tuotteeseen, kunhat vain yrität jostain sitä rahaa saada.

      PS: Tämä palsta ei ole tarkoitettu markkinointiin.

    • dddddddddddddddddddd

      Kohta on taas yks kurkkua myöten veloissa ja toimimattomat(arvottomat) laitteet kourassa hahaha!

      • kiitollinen

        Kiitos Wellstar patentoiduista laitteista jotka todellakin toimii ja vapaudesta päättää itse oman palkka pussinsa paksuus! :)


      • Kiitollinen

      • Humpuukia
        Kiitollinen kirjoitti:

        http://m.iltalehti.fi/kauneus/2014060618377477_ka.shtml

        Kannattaa lukea, tulla esittelyyn ja kokea itse hoidon teho :)

        Mielenkiintoiset ennen-jälkeen -kuvat. Edes suurennoksessa ei näy mitään muuta eroa kuin se, että jälkeen-kuvassa rouva pitää silmiään hivenen enemmän auki (tämän näkee otsan pienistä juonteista). Mallin kasvot ovat lisäksi melko toispuoliset, ja käsittelyyn on otettu tietenkin se parempi puolisko - minkähän vuoksi?


    • Urmas 55

      Täysin verkostomarkkinointia jossa alkupään muutamat tienaavat sitä mukaan kuin hullut "äkkirikastumisesta" haaveilevat hömpät tilaavat aloituspaketin itselleen. Kun ensin ostat oman jäsenyyden, sitten hankit esim. 4 myyjää tiimiin mukaan, ja kun heistä jokainen hankkii vielä 4 ja heistä jokainen vielä 4, niin voit jopa vuoden-kahden sisällä saada sen aloituspaketin hinnan itsellesi takaisin. Siis huom, voit!!?? Ja kaiken aikaa Kari vaihtaa vaan autoa tuoreempaan ja Neumannin exä leveilee että kuinka hienosti ja hyvin heillä menee!! Mitenkäs sen Jussila-vainaan ternimaito-kapseleiden mahtoikaan käydä... :D :D :D

    • Paulah885

      Älkää vaan ostako tätä tuotetta, mitä täälä koitetaan kaupata! Laite hajosi käsiin ekan pattereiden vaihdon aikana, että on siinä teillä hyvä ja "kestävä" ihme laite! Lisäksi laite kohotti silmänympärysihoa vain sieltä tulevan ihme mössön ansiosta, mutta muutaman tunnin kuluttua kohotus olikin häipynyt. Kyseinen geeli vielä kuivui iholle niin että sitä piti olla raaputtamassa pois. Ihan kun ois iho hilseillyt. Jos jotain oikeasti haluatte niin menkää enemmin kirurgin juttusille niin saatte ehkä rahoillennekin vastinetta. Nämä ovat näitä rahastajien juttuja, jotka koittavat tienata rikkinäisillä vehkeillä.

    • no huh huh

      Ja pakko lisätä edelisiin kriittisiin kommenteihin se, että eipä ole firman markkinoinnissakaan satsattu huippuosaajiin: jos lähdetään kansainvälisille markkinoille miten voidaan valita tuote nimi BYAS siis by-Ass?!!! :-)

      Bias taas engl. tarkoittaa suomeksi harha, vääristymä, vinouma yms... Aika negatiivinen konnotaatio siinäkin.

      Jos joku lähtisi mun ihoa hoitamaan, toivoisin ettei se olisi edellisen kaltainen verkostomarkkinoija, joka puhuu mitä sylki suuhun tuo. Botox nimenomaan on luonnonainetta, eli botuliini-niminen hermomyrkky, jota erittää Clostridium botulinum -niminen bakteeri. Se on sama bakteeri, joka aiheuttaa pahimmanlaatuisen ruokamyrkytyksen.

    • himmelachtung

      Olen mielenkiinnolla seurannut tätä menestystarinaa ja tullut siihen tulokseen että tv shop on tälläisiä laitteita täynnä. Mitä tähän miljoonabusinekseen tulee, korjatkaa jos olen väärässä. Saavuttaaksesi direktöörin arvon täytyy puolen vuoden sisään saada 600 höynäytettyä tiimiinsä. Nämä 600 maksaa startista n. 50 ekeä. (yhteensä 30 000 ekeä) jokainen ostaa facelifterin 100 ekeä. (60 000) ja jos puolet ostaa myös bodylifterin 500 ekeä. (150 000) eli tämä tirehtööri kerää 240 000 ekeä firmalle joka sitten hyvässälykyssä maksaa sen 100 000 ekeä tammikuussa. eli siitä pois verot 45% jää 55 000 käteen. tämän pitäisi kattaa 20 tuntiset työpäivät seittemänä päivänä viikossa, puhelinkulut, 50-80 000 kilsaa autonratissa, matkustelun Saksaan koulutuksiin ja palkintoja vastaanottamaan (joka kuukausi) ym. eli mikä on todellinen tuntitaksa??? ja mitä esim bodylifterin tuloksiin tulee siinähän syödään laihdutuspillereitä ja proteiinimössöä? eli mikä on tuon laitteen tarkoitus? vibra kuin vibra. Eyelifterin kanssa samaan lopputulokseen pääsee tavallisella silmänympärysvoiteella ja vaikka esim. hieromasauvalla tai sähköhammasharjalla tai muulla tärisevällä! (kokeilkaa jollette usko.)

      • Sarppa1972

        Miettikää vaan laitteen oikeaa hintaa.
        Glamour ja toimivuus on tästä laitteesta kaukana.


      • Pelottavaa
        Sarppa1972 kirjoitti:

        Miettikää vaan laitteen oikeaa hintaa.
        Glamour ja toimivuus on tästä laitteesta kaukana.

        Kyllä kuullostaa pelottavalta. Ei suositella raskaana oleville, sydän vikaisille tai tahdistimen omaaville jne.. Hoidon jälkeen päänsärkyä. Tuoteen yksi vaikuttava osa on jotain säteilyä??? Ja kuitenkin täysin luonnon tuote??? Rypyt lähtee välittömästi??? Öööööö....toivottavasti pyramiidin huipulla olevat saavat tarpeeksi rahaa, jotta voivat alkaa maksamaan oikeuskuluja ym. Korvauksia vahingoista jotka saattavat tulla käytöstä. Se on vaan niin, että mitään poppakonsteja ja nopeita tuloksia ei tule ilman, että joudut maksamaan kovan hinnan. Esim. Menettämällä terveys Taidan pysyä ihan kosmetiikkatuotteissani, jotka on maailman parhaiden iho ja silmälääkäreiden suosittelemia ja kliinisesti todistettuja. Allergiatestattuja. Ja sopii kaikille!!!! Kun haluan läskeitä eroon: urheilen, juon vettä ja syön terveellisesti. Kun on dollarit silmissä, sokeutuu pahasti muuten. . Surullista. Ahneudella ei ole rajaa.


      • elitravaa
        Pelottavaa kirjoitti:

        Kyllä kuullostaa pelottavalta. Ei suositella raskaana oleville, sydän vikaisille tai tahdistimen omaaville jne.. Hoidon jälkeen päänsärkyä. Tuoteen yksi vaikuttava osa on jotain säteilyä??? Ja kuitenkin täysin luonnon tuote??? Rypyt lähtee välittömästi??? Öööööö....toivottavasti pyramiidin huipulla olevat saavat tarpeeksi rahaa, jotta voivat alkaa maksamaan oikeuskuluja ym. Korvauksia vahingoista jotka saattavat tulla käytöstä. Se on vaan niin, että mitään poppakonsteja ja nopeita tuloksia ei tule ilman, että joudut maksamaan kovan hinnan. Esim. Menettämällä terveys Taidan pysyä ihan kosmetiikkatuotteissani, jotka on maailman parhaiden iho ja silmälääkäreiden suosittelemia ja kliinisesti todistettuja. Allergiatestattuja. Ja sopii kaikille!!!! Kun haluan läskeitä eroon: urheilen, juon vettä ja syön terveellisesti. Kun on dollarit silmissä, sokeutuu pahasti muuten. . Surullista. Ahneudella ei ole rajaa.

        Anteeksi, ei säteilyä vaan radioaaltoja.


    • ...

      Laitteilla on 2 v takuu. Se "hilseilevä" aine on ylimääräistä ihoon imeytymätöntä ainetta...

      "Taidan pysyä ihan kosmetiikkatuotteissani, jotka on maailman parhaiden iho ja silmälääkäreiden suosittelemia ja kliinisesti todistettuja. Allergiatestattuja."

      Mitäs noille lääkäreille on maksettu niiden suosittelemisesta....... Luitko YLE:n toimittajan kirjoittaman jutun kosmetiikkafirmojen järjestämistä lahjoista kauneusalan toimittajille? Löytyy kaikenlaista matkaa ja lahjaa, jotta saataisiin toimittajat kirjoittamaan firman tuotteista..... Kliinisesti todistettu/testattu tai allergiatestattu ei ole mikään lakiin kirjattu termi eli kuka vaan voi väittää tuotteensa olevan "kliinisesti testattu" tai "allergiatestattu". Samoin "testattu ihotautilääkärin valvonnassa": Onko lääkäri laittanut vaan paperiin nimen vai ollut testeissä mukana (ja kuinka paljon).

      Luonnontuote-termiäkään ei ole laissa määritelty eli kuka tahansa voi väittää mitä tahansa...

      Järki käteen ihmiset. Eiköhän nuo varoitukset ole ihan siksi, ettei joku älypää vaadi korvauksia laitevalmistajalta tai laitetta ei ole voitu todeta täysin turvalliseksi ko. ryhmillä. Jos jenkit keksii hastaa oikeuteen kuuman kahvin läikkymisestä käsille, koska ei ollut kirjoitettu varoitusta "kuuma kahvi voi polttaa", niin paras rajata riskiryhmät pois. Laitteet on patentoitu ja hyväksytty EU:ssa ja tutkitty Yalen yliopistossa.

      Vai että säteilyä... Varmasti kuolemme nyt kaikki tähän säteilyyn... Radiaallot, gammasäteily, röntgensäteily, auringon valo jne. ovat kaikki sähkömagneettista aaltoliikettä, mutta taajus on eri.

      Itse olen DIR eli pätevöitymistasolla, josta aiemmin tässä ketjussa mainittiin. En ole todellakaan "höynäyttänyt" 600 henkilöä, pah. Sitä paitsi myymällä ylimääräiset laitteet paketistasi, saat katettua paketin kulut. Tämän olen jopa monen puolesta tehnyt...

      Selvittäkää aikuiset ihmiset, mistä puhutte ja mitä täällä huutelette.

      • Vakuuttavaa...


      • UusiTernimaitobisnis

        Vai että säteilyä... Varmasti kuolemme nyt kaikki tähän säteilyyn... Radiaallot, gammasäteily, röntgensäteily, auringon valo jne. ovat kaikki sähkömagneettista aaltoliikettä, mutta taajus on eri.

        Totta säteilyä on ihan tarpeeksi, joten miksi hemmetissä pitää sitä tietentahtoen vielä lisää tunkea kroppaan ja monta kertaa viikossa???!! Et ei olis ryppyjä?? Bodylifteri aktivoi maksan polttamaan rasvan...ööö...tosi terveellistä.

        Olen kokeillut eyelifteriä...mainostettiin täysin luonnontuotteena...krhöm. Ja kasvolifteri...tota, mun naama meinas lähtee irti (siltä se tuntui) sen magneetin takia ja kun laite oli suun kohdalla, niin hampaita vihlosi ihan jumalattomasti, tietty ku mangeetti vetää. Päätä särki vielä seuraavanakin päivänä. Rypyt ehkä hälveni vähäsen, mut parin tunnin päästä olivat takaisin. Joten ajatus et pitäis monta kertaa viikossa tehdä...ei kiitos. Ei mulle ainakaan. Kokeilin koska tuttavani pyysi ja on valitettavasti hurahtanut tohon pyramiidiin. =(

        Pysyn kans ihan laaturyppyvoiteissa. Ja sattuupa olemaan Amerikastakin ( Ja amerikassa tosiaan haastetaan jos joku ei pidä paikkansa) ja amerikan parhaimpien ihotautilääkärien suosittelemia. Ei tarvii rajailla ketään pois. Toimii ihon LUONNOLLISTEN prosessien kanssa. Ovat hyvin tutkittuja, niistä on dokumenttia ja ollut jo yli 50 vuotta olemassa.

        Mut kaikkiahan ei kiinnosta turvallisuus, vaan hinnalla millä hyvänsä -mentaliteetillä ei haitakkaan mitä itseensä lykkää, kunhan vaan näyttää hyvältä. Viis siitä mitä seurauksia tulee. Musta on kauheeta, että tollaisia laitteita myydään ihan kenelle tahansa. Voisivat pysyä ihan ammattikäyttäjillä ja valvotussa ympäristössä. Kohta saa tehdä itselleen botoxitkin =D=D=D


      • Päätös on teidän
        Vakuuttavaa... kirjoitti:

        Ei oo pakko uskoa! Koe itse ja näe sitten! Jokainen tehköön oman päätöksen,


      • Kerro jo
        Päätös on teidän kirjoitti:

        Ei oo pakko uskoa! Koe itse ja näe sitten! Jokainen tehköön oman päätöksen,

        Entä se patenttinumero?


    • tyytyväinen

      Älkää nyt ihmiset täällä ruvetko pölisemään hyvästä bisneksestä. Jokainen vaan keskittyy omaan tekemiseen. Aina on ihmisiä jotka ei esim. ymärrä verkostomarkkinoinnin oäälle mitään. Niille on täällä turha ruveta oikomaan asioita. Nyt jokaiselle vaan työrauha.

      • nii just

        Nää Kirbyt sun muut ovelta ovelle luukuttamiset on jo nii nähty. Lisäksi saa samat tuotteet puoleenhintaan eBaystä :)


    • buy my ass
    • ewin
      • Jep...

        Luinpa ihan saksaksi. Mielenkiintoisia olivat etenkin nuo alalaidan kommentit.

        Ja mielenkiintoinen on myös itse Goldman Morgenstern und Partners.


    • Pelottaa

      Mulla tehtiin hoito facelifterillä ja heti hoidon jälkeen toinen puoli kasvoista turposi eli kasvoni ovat tällä hetkellä eri paria. Ilmeisesti hermo tai lihas ihon alla ärsyyntyi hoidosta. Minulla ei ollut mitään listatuista sairauksista. Pelottaa palautuuko normaaliksi vai jäikö jotain loppuiäksi. En todellakaan suosittele kenellekään. Olisi kiva tietää jos muilla on samanlaisia kokemuksia miten kauan on mennyt siihen, että kasvot ovat taas normaalit ja onko samanlaisia kokemuksia muilla?

    • sauvasekoitin

      Aattelin ihan mielenkiinnosta kokeilla jotain tuolta hieromasauvakokoelmastani. Yhdessä on varmaan toistakymmentä erilaista väristysjuttua. Mikä tuntuu mukavimmalta; saas nähdä. Varmaan on kyllä tehokas kasvoilla. Silmäkulmat ekaks. Niin ja kosteusvoidetta runsaasti, niin liukuu hyvin.

    • humpuc

      Onkohan turvallista tärisytellä kovin esim. silmien lähellä ? Kuka vaan voi ottaa tämän myyntiin eikä kaikilla ole mitään hajua kasvohermojen ärsyyntymisriskistä sairauksien yhteydessä.

    • Pelkääkuvitelmaa

      Ihmiset ne uskoo mitä vaan kun väläytellään unelmaa edessä. Todistetusti 99% kyllästyy idean toimimattomuuteen verkostomarkkinoinnissa. Välttäkää huijauksia vaikka mitä luvattais. Mitään ei kerrota aloittajille koska kukaan ei viitsisi jatkaa aikaa vievää työtä ylälinjan hyväksi.

    • Ehdin

      Onko joku teistä huomannut että yhteystiedot ovat saksassa ja sen kun yritän te soittaa niin numero ei ole käytössä. Sama valitettavasti pätee suomalaisiin myytiin (ei kaikki) että yksi paketti myyty ja sen jälkeen he eivät vastaa kysymyksiin... Piste i päälle luvataan autoa ja caribian matkaa... hälytyskellot soi. Itse ehdin peruuttaa tilaukseni. Mutta tiedän muutama jotka ovat laittaneet mukavan summan tähän eikä ikinä saanut sen takasin vaikka luvattiin että kuukaudessa saa. Ja olivat aktiivisiä. Harva vain ei haluaa satsata reilut tuhat euron. Se on tosi asia.

      • Kollageeni

        Minulla on oma yhteyshenkilö, jolta saan kaiken tiedon.


    • IhanKivaJuttu

      Viimeisen kahden vuoden aikana neljä kommenttia. Luulisi että jos laite ei toimi eikä mitään tuloksia tule, että palstat olisivat täynnä näitä negatiivisia kommentteja, koska olemmehan me suomalaiset melko kovia avautumaan. Positiivisista asioistahan ei paljon näille palstoille kirjoitella. Asiahan ei ole kenenkään tai minkään uskon asia vaan puhdasta teknologiaa. Googlatkaa tekniikat mitä laitteissa on, googlatkaa seerumit mitä käytetään. Itselle on ihan sama kuka yrityksen omistaa, kuka saa mitä minun tekemisestä ja muut jutut, jos saan laitteen mikä toimii ja tuottaa tuloksia asiakkaille ja jota on helppo myydä sen vuoksi. Itse lähdin suosittelemaan laitesarjaa normaalin työni oheen ja hävyttömän pienellä työmäärällä tein ensimmäiseen kuukauteen, kun vähennetään omat laitteet, bensat ja muut kulut niin 900€ voittoa. Ja tämä siis pelkällä asiakaskaupalla, ei tiimin rakennuksilla tai bonuksilla. Tämä on faktaa ja itseä ei nyt oikeastaan mikään muu kiinnosta kuin oma tekeminen. Asiakkaalle tehdään aina hoitosuunnitelma ja annetaan tarvittava ohjaus, jotta siellä kotonakin niitä tuloksia saadaan. Kahden vuoden takuu on myös laitteilla, että jos vikaa tulee niin vaihtoon saa laitteensa heti. Ja ainahan voi myyjältä/ohjaajalta kysyä neuvoa jos ei osaa laitetta käyttää, koska oikein käytettynä tulokset ovat varmoja! Itse olen ollut tyytyväinen ja pakko ottaa marraskuulle muutama lisätunti tämän parissa niin saa mukavat joulubonukset :)

      • Hyijaus

        Minulla ei eyelifteri toimi ainetta ei tule ja jälleenmyyjä vaan vakuuttaa että lifterissä ei voi olla vikaa


      • Asse2
        Hyijaus kirjoitti:

        Minulla ei eyelifteri toimi ainetta ei tule ja jälleenmyyjä vaan vakuuttaa että lifterissä ei voi olla vikaa

        Minulta se hajosi heti, eikä siitä ainetta todellakaan tullut. kaikkihan sen tietää, että huijausta on.


    • Egtjhkktvblkhyh

      EI MITÄÄN TULOKSIA OLE LAITTEELLA TULLUT,HENKILÖTUNNUS PITI SINNE LAITTAA,JÄLLEENMYYJÄ PAKKOMÖI LAITTEEN,VAINOS NIIN KAUAN ETTÄ OSTIN,EN PÄÄSSYT SIITÄ PASKIAISESTA EROON MUUTEN,YÖUNET OVAT KYLLÄ MENNEET.

      • kiitosei

        Luuri korvaan vain tollasille. Rajansa kaikella krääsän pakkosyötölläkin. Itse en osta enää mitään, koska en lopulta tarvi muuta kuin terveen pään ja ruumiin. Ja ihmisten pitäisi vielä kuluttaa että saataisiin talous kasvamaan, mutta eipä kauheasti innosta tuhlata rahojaan ylihintaisiin sekunda-tuotteisiin.


      • Arssika

        Jos tämä oikeasti toimisi, kai siitä olisi tieto puolessatoista vuodessa levinnyt? Nyt vasta kuulin, kun etäinen kaveri on alkanut raivokkaasti myydä... Mainoskuvat edelleen tv-shop -tasoa jne. Ei vakuuta.


    • Kollageeni

      Olin eilen kasvohoidossa, vaikutti ok ja tilasin silmäkynän patruunoineen, saan sen tän viikon aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe