Personal Trainer Tampere?

xl-nainen94

Mistä löytää kohtuu halvan ja HYVÄN PT;n Tampereelta? Vai onko kaikki hyvät kalleimmasta päästä?
Alotan syksyllä opiskelun, niin ei varaa ois maksaa ihan älyttömyyksiä :(

Tarviisin vinkkejä ruokavalioon, treeniin ja sellasen ihmisen jonka kanssa vois mennä salille, joka pistää mut tiukille salilla eikä todellakaan päästä helpolla...

28

9666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ysineljä

      Moikka! Kiinnostaako vastavalmistunut pt? Ei tarvii maksaa ihan älyttömyyksiä ja varma tsemppari salille! Laita viestiä receda94athotmail.com

    • Traineri
    • Tyytyväinen

      Vieläkö etsit personal trainerina? Voin suositella minun omaa pt:tä. Hän on todella hyvä! Ei kallis, löytyy omat tilat ja pistää varmasti lujille. Itse olen hänen ohjauksessa tipauttanut 20kg :) sähköposti hänelle on [email protected]

      • Wadelmatar

        Itselläni huono kokemus tästä personal traineristä. Ei sitoudu asiakkaan projektiin. Ei vastaa sähköposteihin ja tekstiviesteihin. Todella huono maku jäi.


    • Jessssssii

      www.peakpersonaltraining.fi

      Voin suositella Peak Personal Trainingia, todella ammattitaitoinen ja vieläpä mielestäni edullinenkin :)

      • antton34v

        no mä sain pelkällä ohjelmalla tulosta ja sähkäpostituki oli loistava maxrep1.webnode.fi/
        en tiedä raaskisinko ottaa tuon kalleinman paketin..ollut todellakin tähän mennessä enemmän kuin KUIN RAHANSA VÄÄRTI


    • T.A.

      Jos haet kohtuuhintaista, hyvää ja vieläpä mukavaa pt:tä, niin suosittelen myös Peak Personal Trainingia. Taatusti tehokasta treeniä.

    • S.P

      Suosittelen www.personalhero.fi
      Ammattitaitoinen, mukava, vaativa ja omaa erinomaisen tietämyksen ravinnosta :)

      • Espirit

        En todellakaan voi yhtyä tähän kommenttiin! Asiakaspalvelutaidot täysin hukassa. Ei ole sitoutunut hommaansa.


    • AnnaJ12345

      Voin lämpimästi suositella Tampereen FitMentoria. Sain vastauksen aina nopeasti mieltä askaruttaviin kysymyksiin. Ohjeet olivat selkeitä ja ruokavaihtoehtoja oli tarjolla. Yhteiset harjoituksemme olivat tehokkaita ja hauskoja! Joka kerta harjoituksissa oppi uutta. Palvelu oli alusta asti lämminhenkistä. Hinta ja laatu eivät kulkenut käsikädessä, sillä hinta oli edullinen ja laatu korkeatasoista. SUOSITTELEN! www.fitmentor.fi

      • tyytymätöntreenaaja

        Omat kokemukseni olivat TODELLA negatiiviset FitMentorista. Ei voi sanoa PERSONAL Traineriksi, koska ruokavaliossa tai treeniohjelmassa ole mitään personoitua. Samaa copy paste tavaraa kuin monella viikonloppukurssin käyneillä. Kunhan vaan helposti saa rahansa. Otin itselleni PT:n juuri siitä syystä että minulla on liikuntarajoitteita. Ja PT ei ottanut näitä huomioon vaikka useaan otteeseen ongelmista mainitsin. Siinä vaiheessa kun ilmoitin että haluan purkaa sopimuksen, koska en koe saavani rahalleni vastinetta, kommenttini jatkuvasti ohitetaan ja tällä treeniohjelmalla vain rikon itseni niin minulle puhelimessa KOROTETTIIN ÄÄNTÄ ja tivattiin moneen otteeseen että mitä mä sitten haluan!?! Ruokavalio oli myöskin samaa rahka-ananas mössöä mitä saa netistä netistä ilmaiseksi. Sanoin sopimusta tehdessä, että syön todella vähän maitotuotteita, enkä halua niitä juurikaan lisätä. Mitä sain: 3 kertaa päivässä 250g rahkaa.
        Yritin purkaa 6kk sopimusta kuukauden jälkeen tarjoamalla maksan 3kk tästä kuukauden mittaisesta saamastani "palvelusta", mutta haluan loput 3kk edestä rahani takaisin. Sain tylyn vastauksen että ei käy.

        Hänen kanssaan käymäni keskustelut kertovat karua kieltä asiakaspalvelun tasosta, johon tuntuu kuuluvan ideologia, jossa asiakas on aina väärässä.


      • eihyvä
        tyytymätöntreenaaja kirjoitti:

        Omat kokemukseni olivat TODELLA negatiiviset FitMentorista. Ei voi sanoa PERSONAL Traineriksi, koska ruokavaliossa tai treeniohjelmassa ole mitään personoitua. Samaa copy paste tavaraa kuin monella viikonloppukurssin käyneillä. Kunhan vaan helposti saa rahansa. Otin itselleni PT:n juuri siitä syystä että minulla on liikuntarajoitteita. Ja PT ei ottanut näitä huomioon vaikka useaan otteeseen ongelmista mainitsin. Siinä vaiheessa kun ilmoitin että haluan purkaa sopimuksen, koska en koe saavani rahalleni vastinetta, kommenttini jatkuvasti ohitetaan ja tällä treeniohjelmalla vain rikon itseni niin minulle puhelimessa KOROTETTIIN ÄÄNTÄ ja tivattiin moneen otteeseen että mitä mä sitten haluan!?! Ruokavalio oli myöskin samaa rahka-ananas mössöä mitä saa netistä netistä ilmaiseksi. Sanoin sopimusta tehdessä, että syön todella vähän maitotuotteita, enkä halua niitä juurikaan lisätä. Mitä sain: 3 kertaa päivässä 250g rahkaa.
        Yritin purkaa 6kk sopimusta kuukauden jälkeen tarjoamalla maksan 3kk tästä kuukauden mittaisesta saamastani "palvelusta", mutta haluan loput 3kk edestä rahani takaisin. Sain tylyn vastauksen että ei käy.

        Hänen kanssaan käymäni keskustelut kertovat karua kieltä asiakaspalvelun tasosta, johon tuntuu kuuluvan ideologia, jossa asiakas on aina väärässä.

        Samat kokemukset. Reeniohjelma ei vaihtele. Ruokavaliossa aineita joille ilmoitin olevani allerginen


      • tällainenlöytyi

        Näköjään joku muukin on ollut tyytymätön. Google arvosteluista löytyi seuraava: Niin kauan kun ei ole ongelmia, niin homma sujuu. Heti jos kyseenalaistaa palvelua, Joni eli Fitmentor suuttuu. Reklamoin laskusta, koska Joni ei ole pitänyt sovista kiinni. Hän ei koskaan vastannut reklamaation, ei tullut perinnästä edes kirjettä vaan käräjiltä haaste maksaa lasku. TODELLA ihmeellistä toimintaa. Kannattaa varoa ja valita joku toinen valmentaja!


    • kehonrakentajistaparas
    • MinnaRVM

      www.fitera.fi
      Itse olen ollut todella tyytyväinen, ja hinta on edullinen.

    • Personaltrainer

      www.stf-fitness.fi

    • expullukka

      Täältä löytyy ainakin, www.bodyworkers.fi.

    • personal-trainer

      www.powerhousegym.fi anta sen mitä lupaa!

    • reenari
    • TampereellaTreenaamassa

      Jos haluaa treenin ohella kivut vähemmälle (esim.niska-hartiaseudun jumituksesta eroon) ja törkeen hyvän tekniikan ja ryhdin, niin suosittelen Fustra personal trainingia!
      Mulla lähti myös treenin ohella päänsäryt pois ja samalla keho kuitenkin kiinteytyi ja vyötärö kapeni. :)
      Täältä voi varata testi-tunnin 35€:lla: www.fustrafinland.fi

    • vaikuttaahyvälle
    • laiskatreenaaja
    • treenari

      Itse sain apua omaan kiireiseen arkeeni lifeturn.net. Keskitty oikeasti mun tarpeisiin ja toiveisiin, ja sai mulle tuloksia ihan vaan parilla sali kerralla viikossa. Kannattaa ainakin alkukartotus pyytää ku ilmainen!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Iina Toivonen - ystävällinen, tsemppaava ja laadukas PT Tampereelta. 🙂
      Sain oman henkilökohtaisen sali-ohjelman ja ohjelmoinnin. Tekniikoissa oli tosi tarkka, mikä on hyvä asia - olisin tehnyt varmaan kaikkki liikkeet väärin ilman opastusta. 😅
      Ruokaohjelma suunniteltiin yhdessä mun tekemän ruokapäiväkirjan ja kehonkoostumusmittauksen perusteella.
      Osas ottaa huomioon myös mun polvivaivan, jota saatiin myös treenillä parempaan kuntoon.
      Tykkäsin kyl paljon! ☺️👌🏽

    • Yks tän vuoden parhaista päätöksistä oli treenaamisen aloittaminen, mut ehdottomasti myös se, et päätin lähteä Fitvalmennukselle henkilökohtaiseen valmennukseen. Alkuvuosi tuli hääräiltyä vähän niitä näitä fiiliksen mukaan, eikä mitään oikeen tuntunu tapahtuvan. Nyt muutama kuukausi henkilökohtasta valmennusta takana ja vielä enemmän edessä. Samaa aikaa fiilis omasta kehittymisestä on se, että meen eteenpäin, kovempaa ku koskaan.

      Progressiivinen treeniohjelma, just omiin mieltymyksiin sopeutettu ruokavalio ja valmentajan tuki vuorokaudenajasta riippumatta. Mitä muuta sitä vois valmennuksella toivoa? Vahva suositus :-)
      Sivut on -> https://www.fitvalmennus.fi/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe