Lainataan rahaa

kultainen sydän

Olen hiljattain saanut suuren summan rahaa, ja haluan nyt auttaa pulassa olevia lähimmäisiäni lainaamalla rahaa. Kerro hieman itsestäsi: lainan tarve (määrä), lainan käyttötarkoitus sekä ovatko luottotietosi kunnossa (jos eivät, niin miksi eivät?). Lisäksi haluasin tietää kuinka pitkää takaisinmaksuaikaa olet ajatellut. Voin auttaa korkeintaan viittä ihmistä ja kullekin korkeintaan 2000 euroa.

17

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisin yksi näistä pulassa olevista. Voisin kertoa itsestäni enemmän, jos saisin sinun sähköpostiosoitteen. Näin julkisesti en viitsisi kertoa yksityisiä asioita :) Ikää minulla on 21 vuotta.

      • toinen kultainen syd

        hei. laita säpö osoitteesi voin auttaa sinua! t jari!


    • 19+5

      Älkää viitsikö uskoa näihin... Joku naureskelee partaansa kun saa kaikenlaisia onnettomia selityksiä eämästään.

    • 6+5

      Laita nyt ensin se Aluehallintoviraston lupanumero joka todistaa että sinulla on lupa lainata, niin päästään alkuu.

      • kultainen sydän

        Ei lainaamiseen tarvita Suomessa mitään lupia. Kuluttajaluottoja tarjoavan elinkeinoharjoittajan on tosin rekisteröidyttävä Etelä-Suomen Aluehallintoviraston ylläpitämään valtakunnalliseen luotonantajarekisteriin. En ole kuluttajaluottoja tarjoava elinkeinonharjoittaja.


    • tuohtunut

      Jos joku on veloissaan ja tarttee apua, ja sitä saattaisi kultaisella sydämellä olla tarjolla niin tiety viestiä menemään. Onhan hyviäkin ihmisiä olemassa. Ja jos on joku kusetusjuttu omaan hupiin niin paskanko sillä on väliä. Ainaki on yritetty tällaistakin tapaa.

      GL

    • hannele.h

      Jos viestisi on tosi niin olet kyllä lähimmäisen auttaja,pitäisi kyllä sopia muuten kuin täällä keskustelupalstalla siispä jos laitat s_osoitetta niin kertoisin lisää itsestäni ja lainantarvetta.

    • onnellinen1111

      Kultainen sydän antaa eikä lainaa. Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi!

      • kultainen sydän

        Olen valmis joustamaan takaisinmaksun kanssa. Haluan kuulla vain tarinan. Ovatko luottotiedot tallella? Jos eivät, niin miksi eivät?


      • hannele7
        kultainen sydän kirjoitti:

        Olen valmis joustamaan takaisinmaksun kanssa. Haluan kuulla vain tarinan. Ovatko luottotiedot tallella? Jos eivät, niin miksi eivät?

        Laita sähköpostia niin keskustellaan .s posti . [email protected]


    • toivoton3

      olen oikesti pahassa pulassa ja tarvitsen apua ja kertoisin mielelläni lisää ja lainan takaisin maksu olisi yhdessä erässä joka tulisi suoraan . 800e tarvitsisin ja 1000e saisi 16.6. takaisin .voisitko laittaa s posti osoitteesi. niin kertoisin lisää toivoton

    • olisi suuri apu

      s.postini on spirit0suomi24.fi. kerron lainan tarpeeni ja tarinani henkilökohtaisesti sähköpostilla jos otat yhteyttä. Luottotiedot on kunnossa ja olen luotettava henkilö.

    • sieltä sitä saa
    • savolainen123

      Hei olisiko sinulla viellä lainata rahaa vaikka ilmoituksesta on jokunen vuosi. Jos pystyt auttamaan ni saisinko sinun s.postin?

    • Tarvitsen 200 euroa. Olin sairaalassa ja lasku pitäisi maksaa. Voin maksaa takaisin kahdessa erässä. Olen työttömyyskorvauksilla asumistuki.

      • u0t0942j

        Hae Kelasta toimeentulotukea sairaalalaskuun. Tai soita sairaalan laskutukseen ja pyydä laskulle maksuaikaa.


    • tyttö890

      Minäkin tarvitsisin apua [email protected]. Jos täällä muitakin ketä kiinnostaa auttaa ja lainata niin keskutellaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe