PIKKUSISKO VARASTAA MULTA IHAN KAIKEN!! :''(

romahdin

Nyt on oikeesti viimeinen aika saada apua!! Oon 17-vuotias tyttö, mul on 14-vuotias pikkusisko joka varastaa multa IHAN KAIKEN! Ihan oikeesti! Oon itkeny tosi monesti sen takia ku se vie multa jatkuvasti tavaroita, vaatteita, rahaa, karkkia yms. Eikä IKINÄ myönnä tekemiänsä!! Äiti ja iskä järjesti sille käyntejä koulukuraattorille ja psykologille, ei oo auttanu asiaa yhtään! Oon henkisesti aivan loppu ton ihmisen kans! Vanhempi on miettiny et se sijotettais uuteen perheeseen, mut toinen vanhemmista ei halua sitä.. Vaikka se helpottais meiän kaikkien elämää! Lähen kohta ite perseeseen täältä jos se ei lähe! Ei mun tarvii kestää tollasta... Se varastaa myös sen kavereilta tavaraa ja rahaa ja tietenki äitiltä ja iskältä. Ne ei enää jaksa välittää siitä, joka ottaa mua ihan älyttömästi päähän! Toi pahenee koko ajan! Neuvoja mulle mitä teen ton kans? Mulla on jo iso lukollinen arkku jossa säilytän arvokkaimmat tavarat, iso ongelma on kans ku se vie mun kaikki vaatteet ja käytön jälkeen se piilottaa ne johonki... Kukaan ei voi tajuta kuinka raskasta tää on henkisesti!!! :'(

12

1285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukkosepälle

      Hanki aluksi huoneesi oveen lukko. Sitäpaitsi, etkö sinä jo lähde parin vuoden kuluttua opiskelemaan ja pois kotoa?

    • eiei

      On lukko ja monta samaa avainta.. Joten ei toimi. Pari vuotta tätä on liian pitkä aika

      • Lukkosepälle

        Ahaa, siskosi on Houdinin, suuren taikurin jälkeläinen? Miten siskosi saa tavarat, vaatteet, rahat ja karkit sieltä lukkojen takaa? Etkö pidä huolta avaimistasi? Ripusta ne kaulaasi ja ota pois vain suihkussa.


    • kolikoi

      osta OMA lukko ja pidä avaimet mukanasi! Isällesi sanot että ruuvaa sen lukon siih...höh...anna sille likalle kaikki mitä sulla on! SItten pyydät ittelles uudet!

    • action

      Ehdotus: ensin teet listan kaikesta, mitä esim. vuoden sisällä on varastettu tai pilattu, ja suunnilleen hinnat. Sitten menet poliisiasemalle ja teet rikosilmoituksen. Katotaan mitä sitten tapahtuu, ei tuo ainakaan huonommaksi voi mennä!

      • Pane.hanttiin

        Ei ennen kuin sisko on 15 vee. Sitä ennen kersat saavat nykyisin tehdä mitä tahansa.
        Mitä olet tehnyt itse? Istutko vain avuttomana, vai vietkö kostoksi häneltä tavaraa. Heitä piiloon toinen kenkä, toinen sormikas, irrota laukusta hihna, piilota bussilippu . . .


    • rahat turvassa

      Olet 17, joten laita rahasi tilille ja homma visa-elektron. Kun et kerro tunnulukua siskolle, ei hän voi viedä senttiäkään rahoistasi, jos niitä ei kerran käteisenä ole.

      • saan pian visaelectronin

        Visa electron on ilmainen alaikäisille joten kannatan, Sä saat pankista salasanan siihen korttiin nii yritä Se edes pitää omana tietona:)


    • Kuria kotiin

      Mitä jos ratsaat sen siskosi kamat ja otat sieltä mitä haluat. Jos tulee sanomista, kerro että hän se ekana nämä lait otti käytäntöön. Jos siis mikään muu ei auta, on hän vain yksi heistä jotka eivät ymmärrä tekojensa seurauksia ennen kuin se hänelle opetetaan. Kuulostaa julmalta, mutta kyllä 14-vuotiaan tulisi jo tietää tekojensa seuraus.

      Epäilen, että vanhemmillasi ei ole ollut riittävästi voimia olla vanhemmat ja sinä saat kärsiä.

    • EinäiEinäin

      Mulla on toi ihan sama juttu kans..
      En niinku jaksa enää ku mun 9.v pikkusisko varastaa kaikennse varasti multa kaks n.100 € arvosta hajuvettä ja sit se omii multa kaiken sit sen teko syy sille et se käyttää mun vaatteita on se että joku on laittanu ne sinne.....
      Ja pahin on se et se tuhos mun louis vuitton laukun (1000€ arvonen) oon päättänyt et se ilmoitetaan selvän suomenkielen kurssille ku nähtävästi se ei selvää suomea ymmärrä

    • Jokutyttövaa

      Mulla taas mun pikkusisko varastaa tai on varastanu jo ainaki 10 vaatetta ja mulle riittää jo se, mut sun kannattaa vaa muuttaa pois sillä oot jo tarpeeks vanha muuttamaan pois

    • 12874412

      Pyydä vanhemmilta lukko oveen jos sinulla on oma huone. Tai sitten kunnon lukollinen kaappi johon pikkusisko ei pääse. Vanhempien on tehtävä tuosta loppu tavalla tai toisella. Lukko on hyvä vaihtoehto. Pieni häpeäkin olisi paikallaan. Kun tulee seuraavan kerran kavereitasi niin sano kavereille siskosi kuullen että pitäkää lomakosta kiinni. Mun pikkusisko varastaa rahat jos ette pidä vahtia. Häpeä on paras rangaistus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe