Honda ST-1100

Utelias

Olen aikeissa ostaa Honda ST-1100 Pan European -90 luvun alkupuolen mallia. Onko mitään tyyppivikoja ja miten nokkahihna kestää. (vaihtoväli,minkä hintainen vaihto operaatio osineen on?)Olisin kiitollinen tiedoista.

7

8805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tieto

      Vaihto-operaatio on yhdyssana.

      • Utelias

        Pysy Tieto aapinen kainalossa äläkä sekaannu motoristien asioihin!!!


      • jukka
        Utelias kirjoitti:

        Pysy Tieto aapinen kainalossa äläkä sekaannu motoristien asioihin!!!

        100000km ja vaihto 150000km. Edessä on luukku josta voi tarkistaa hihnan kunnon.Ei voi olla vaikea vaihdettava kun on niin hyvin esillä.Siellä on muuten vain yksi hihna, vaikka äkkiseltään luulisi olevan kaksi.Öljynvaihtoväli 12000km ainakin 98 mallissa, bensiiniä 5l:n molemmin puolin. 5,5 on mulla mennyt eniten.560 km voi ajaa tankillisella.Venttiilit pysyy hyvin säädöissä.Ei syö erikoisesti renkaita, etu 18000 ja taka sama.Varjopuoli paino.


      • oli jo pari kpl
        jukka kirjoitti:

        100000km ja vaihto 150000km. Edessä on luukku josta voi tarkistaa hihnan kunnon.Ei voi olla vaikea vaihdettava kun on niin hyvin esillä.Siellä on muuten vain yksi hihna, vaikka äkkiseltään luulisi olevan kaksi.Öljynvaihtoväli 12000km ainakin 98 mallissa, bensiiniä 5l:n molemmin puolin. 5,5 on mulla mennyt eniten.560 km voi ajaa tankillisella.Venttiilit pysyy hyvin säädöissä.Ei syö erikoisesti renkaita, etu 18000 ja taka sama.Varjopuoli paino.

        Vaikka yleensä pyörä paranee uuden version myötä, niin pannarin kohdalla pitää sanoa jotakin aivan muuta. Vanha menee suoraan, mutta uusi heijaa ensin 140km/h vaihdissa ja sitten yli 190km/h on jo aika tuskaa varsinkin jos on laukut täynnä. En ole kokeillut kaksi päällä, mutta (kevyt) takalaukku tai joku systeemi tekee sen, että varsinkin suurilla nopeuksilla heijaaminen on jo todella epämiellyttävää. Minulla on ollut 2 kpl St1300 ja molemmissa sama vika. Nyt minulla on St1100 ja sen vika on ettei se heijaa 140km/h vauhdissa ja koska pyörä on melko äänetön, niin ei huomaa vauhtia. Sekin voi käydä kalliiksi... Minulla on hihna vaihdettu ja tuntuu ettei siihen tarvi muuta tehdäkään. Hyvin on pelannut - olen ajanut tänä kesänä n. 8000km eikä pikku sateet häiritse. Paitsi jos on kulunut eturengas. Se tuntui olevan vähän liukas kurvissa sateella. Vaihdan uuden renkaan talven aikana, niin eiköhän se siitä ... Jaa vielä sen verran, että jarrut eivät ole ihan yhtä hyvät kuin 1300ssa, mutta eihän näillä nyt ihan sillai hurjastella kuin kyykyillä? Matkavauhtia se ei ole haitannut.


      • Anonyymi
        oli jo pari kpl kirjoitti:

        Vaikka yleensä pyörä paranee uuden version myötä, niin pannarin kohdalla pitää sanoa jotakin aivan muuta. Vanha menee suoraan, mutta uusi heijaa ensin 140km/h vaihdissa ja sitten yli 190km/h on jo aika tuskaa varsinkin jos on laukut täynnä. En ole kokeillut kaksi päällä, mutta (kevyt) takalaukku tai joku systeemi tekee sen, että varsinkin suurilla nopeuksilla heijaaminen on jo todella epämiellyttävää. Minulla on ollut 2 kpl St1300 ja molemmissa sama vika. Nyt minulla on St1100 ja sen vika on ettei se heijaa 140km/h vauhdissa ja koska pyörä on melko äänetön, niin ei huomaa vauhtia. Sekin voi käydä kalliiksi... Minulla on hihna vaihdettu ja tuntuu ettei siihen tarvi muuta tehdäkään. Hyvin on pelannut - olen ajanut tänä kesänä n. 8000km eikä pikku sateet häiritse. Paitsi jos on kulunut eturengas. Se tuntui olevan vähän liukas kurvissa sateella. Vaihdan uuden renkaan talven aikana, niin eiköhän se siitä ... Jaa vielä sen verran, että jarrut eivät ole ihan yhtä hyvät kuin 1300ssa, mutta eihän näillä nyt ihan sillai hurjastella kuin kyykyillä? Matkavauhtia se ei ole haitannut.

        Ostin Honda ST 1100 Pan-Europan 2000 vm, ajettu 74 150 km. Jakopäänhihna vaihdettu 73 000km kohdalla. Onkohan pan-europalla paljon km edessä.? Terveisin Timo. CMA Finland m-p kerho.


    • Tappio

      osta pois .et parempaa matkakumppania saa

    • KivaKeuliiKunOsaa

      Harley on kuningas. Mie oon impo sika.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe