MÄÄRÄILEVÄT VANHEMMAT

josaldinho57732

EN KESTÄ VÄLILLÄ ÄITIÄNI JA ISÄÄNI. KAIPAISIN LIITTOLAISTA ELÄMÄÄNI. KAIPAISIN SITÄ ETTÄ MULL OIS JOKU JOKA TUKIS MUA. TUNTUU ET MUN ELÄMÄ ON KOKO AJAN RAJOITETTUA

6

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

      Jos olet täyttänyt 18v niin voit sanoa vanhemillesi että päätät asioista ihan itse ja he voivat painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.

      • kenen leipää syöt...

        Täytyy tosin muistaa, että vanhempien rahapussille tuskin lienee asiaa moisen tempun jälkeen.


    • Avaudu jollekkin

      Olet tod.näköisesti nuori.Ymmärrän tunteesi.Kerro tarkemmin minkälaista tukijaa tarvitset.Jos tarvitset apia ja kuuntelijaa harkitse mielenterveystoimistoon menemistä.Sieltä saat ihan varmaan apua.Jotkut voi olla eri mieltä mutta kannattais ainakin yrittääiksi et kest vanhempiasi?Määräävätkö mielestäsi liikaa vai?Kirjota itselleai kirje tai aLa pitämään päiväkirjaa,helpottaa edes vähän.Jaksamista sulle.Yritä kumminkin jollain lailla tulla vanhempiesi kanssa toimeen.Luulen että he rakastavat sinua.

    • ymmärtäjäsi

      Olen lukenut viestejäsi ja ymmärrän sinua. Minulla on samanlaisia toiveita ja tarpeita kuin sinulla. Et ole yksin.

    • samatvärit

      Itsenäistyminen ei ole helppoa.
      Sinusta tulee varmaan samanlainen jokupäivä, kun geenisi ovat samat.

    • kouluhoitajalta

      Olet nyt kirjoittanut kolmessa kohtaa ja isoilla kirjaimilla.

      Sinun olisi parasta mennä juttelemaan jonkun kanssa. Kysy kouluhoitajalta, jos hän voisi neuvoa henkilön jonka luona kävisit kertomassa huolistasi ja joka neuvoisi sinua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe