Emi Nails Helsinki, järkky paikka

Sar1

Moi, taas näköjään Emi Nails Helsingissä Facediilissä tarjoaa ripsienpidennyksiä 25e. Olin kerran ja toista kertaa en mene. Olipa niin tyly taikkunainen, pelkäsin menettäväni omat ripseni kovakouraisessa käsittelyssä.....kohtelu suorastaan sikamaista, edes lähtiessäni näkemiin ei sanonut..älkää menkö tuonne.

33

16381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskaltaako mennä

      Onko kukaan käynyt laitattamassa kynsiä Emi Nailsissä?

      • äitinä sivusta

        Tytär kävi tänään ottamassa rakennekynnet facediilin lahjakortilla. Eli ilmeisesti niihin kynsiin ei siis kuulu edes lakkaus koska hän joutu maksamaan 10 € lisää. Eli aika kallista lakkaa. Hän ei suosittele tätä kenelekkään, oli niin vihainen kun tuli kotiin sieltä.


      • Outikka

        Kiitos tiedosta. Oli tarjous Offeriumissa, en siis mene. Onko teille tiedossa jotain hyvää ja edullista ripsienpidennyspaikkaa Helsingissä?


      • Anonyymi
        Outikka kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Oli tarjous Offeriumissa, en siis mene. Onko teille tiedossa jotain hyvää ja edullista ripsienpidennyspaikkaa Helsingissä?

        Irina’s beauty studio on ollu tosi hyvä


    • hepu

      Kävin kerran laittamassa ripset siellä ja se oli aivan järkyttävää. Heillä on vain yksi kaarevuus joten ku mulla oli jo ripset nii ne repi ne pois ja laitto kaikki uudet ja ne oli ihan hirveet. Sojotti joka suuntaan ja oli ihan piikkisuorat (haluan kaarevat). Ei kysyny yhtään minkälaiset haluaa jne. ÄLKÄÄ MENKÖ TÄNNE!!!!

    • Että suututtaa!

      Surkea asiakaspalvelu!! Että suututti kun olen ylihuomenna lähdössä ulkomaille ja nyt illalla sitten soitettiin sieltä ja sanottiin että huominen ripsenpidennysaika pitää peruuttaa, koska työntekijä on kipeä. Ei edes pahoitellut tai suostunut venyttämään työpäiväänsä että olisi illalla laittanut ripset minulle.
      Olin muutenkin jo maksanut 20euron lahjakortin facediilistä, ja nyt joutuu sen palautuksen kanssa säätämään.

      En kyllä aijo tulevaisuudessa mennä kyseiseen paikkaan enkä suosittele kenellekkään!!

    • kamala kokemus

      Pysykää kaukana tuosta paikasta! todella töykeää ja epäkunnioittavaa käytöstä. Ripsientekijä valitti että vaikea laitta sulla ripsi, siis ei selvinnyt miksi se oli vaikeata.

      Ripsienlaittaja ja kynsienlaittaja polottivat kokoa ajan omaa kieltään keskenään, asiakasta, kun ripset oli laitettu niin tämä tekijä lähti nousi vaan ylös eikä virkannut mitään. Ei sanonut että ole hyvä taikka valmista tuli ym. Ei kuivatellut ripsiä kuten on tapana.

      Todella tylyä, ihan kuin olisin sinne kiusalla tullut sinne lyhyine ripsineni, mutta hei minähän maksoin tästä!
      Lisäksi ripset haroitti sinne tänne.

      Lähtiessäni moikkasin, mutta vastausta ei tullut.

      Vaikka nämä tekisivät kuinka halvalla, ei ikinä enää tänne!
      Olen käynyt varmaan parissakymmenessä paikassa, tämä paikka oli ehdottomasti huonoin.

    • Toiveikas1111

      Eikö tosiaan kannata käydä? Olis niin kiva tarjous toi 18e rakennekynsistä? Entä jos ne lakkaa sit vaan omilla lakoilla, onnistuuko sellanen??

      • laatua ei halvalla saa

        No jos se töykeys ei haittaa, mikäs siinä.


      • 7.7

        Kävin itse eilen kyseisessä paikassa ja sain ihan asiallista kohtelua työntekijöiltä ja vastasivat kysymyksiini ja lopputulos oli että ripsistä tuli todella hienot ja näyttävät niinkuin toivoinkin. Minua ei henkilökohtaisesti haittaa jos työntekijät puhuvat omaa kieltäänsä koska olen tietoinen että eivät välttämättä osaa kunnolla suomenkieltä ja vaikutti olevan perheyritys :) olen saanut tästä sivusta käsityksen että paikka olisi huono mutta silti sinne on aikamoiset jonot kuitenkin :) huom. Tämä on vain minun kokemus ja halusin tuoda sen esille koska olen itse kommenteiden kanssa erimieltä thats all :)


      • Anonyymi

        Ne tukee kai ihmiskauppaa, muutenkin tosi ilkeää ja töykeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tukee kai ihmiskauppaa, muutenkin tosi ilkeää ja töykeää

        näiksä sen tiktokin kans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näiksä sen tiktokin kans

        Mä näin😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näin😂

        mäki 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näiksä sen tiktokin kans

        Juu sama täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sama täällä

        kävin ottaa kynnet ja se katto jotai opetusvideoita miten liimata kynnet😭


    • Kukkamarja2

      Hyvä tietää olin just ostamassa rakennekynnet facediilistä.. tähän voin vaan todeta no thanks !

    • viimeinen kerta

      Monta kertaa käynyt kyseisessä paikassa. Viime käynti jäi viimeiseksi, se oikein ylitti paskan palvelun tason. Niin huonoa palvelua en ole IKINÄ saanut missään. Kävin siis ripsihuollossa. 1,5 tunnin aikana en rentoutunut hetkeksikään. Tekijä vaihtui kolme kertaa, kukaan tekijöistä ei pessyt edes käsiään hoitojen välissä vaan siirryttiin edellisestä asiakkaasta suoraan seuraavaan, koko ajan puhuvat thaita keskenään ja selvästi puhuvat paskaa asiakkaista. Mietin muutenkin paikan hygieniatasoja, onkohan kohdallaan? Välineitä ei puhdistella vaan samoilla välineillä hoidetaan kaikki asiakaat. Tilat todella pienet ja epähygieenisen näköiset. Voinkohan paikan ilmoittaa johonkin terveystarkastajalle?

    • terrible place

      Kavin laittamassa geelikynnet ensimmaista kertaa kyseisessa paikassa ! ja jarkytyin pahanpaivaisesti kun thai tytto alkoi lakkaamaan kynsiani poistettuaan entisen geelilakkani, kynsieni paalla oli entisen lakan "hilepolya" ja han ei pyyhkinyt ollenkaan niita ja kahden ensimmaisen kynnen lakkauksen jalkeen nahtyani ne kaksi kyntta tuohduin pahanpaivaisesti, samalla tytto ilmoitti etta lakka loppui kesken! Jarkyttavaa! Toinen thaitytto tuli tilalle ja alkoi ihmettelemaan, valitsin toisen savyn mutta tulos naytti ensimmaisen kynnen lakkauksen jalkeen viela kamalammalta! Lakkaus ei ollut laisinkaan silea ja tasainen. Avasin suuni ja minun oli pakko valittaa, ja jokos palvelu parani. Tuntui aivan silta kun se ensimmainen that tytto olisi tahallaan tehnyt huonoa tulosta! Valitsin kokonaan uuden savyn ja sanoin etta kynteni taytyy nayttaa silealta, aivan kuten ne olivat kun astelin sisaan kyseiseen paikaan! Toinen that tytto sitten poisti laittamansa varin kahdesta kynnesta ja aluksi he kumpikin olivat kynsieni kimpussa samaan aikaan ja puhuivat omaa kieltaan ja toinen mutusteli keksia samaan aikaan ja nauroi!
      Lopputulos oli kuitenkin hyva, mutta jos en olisi avannut suutani ja valittanut olisi lopputulos ollut aivan jarkkyttava! Alkaa ihmeessa menko kyseiseen paikkaan! jotakin vialla.

    • Lilli11

      Mä kävin molemmissa paikoissa ripsien pidennyksessä, kun oli just joku facediilin tarjous tai vastaava. Kaivokadun paikka (Nami nails) oli aika järkky, kun ahdasta ja haisi liimalle tms., mutta ihan hyvää palvelua sain ja lopputulos oli hyvä. Sitten kävin huollossa Emi Nailsissa Ateneuminkujalla ja se oli ihanan rauhallinen paikka. Puhui kyllä suomea ja lopputulos ripsissa myöskin todella hyvä. Ehkä sattui vain molemmilla kerroilla sitten hyvä tylntekijä, koska mulla ei mitään valittamista ainakaan lopputuloksesta!

    • Räkiksethelvettiin

      Mitä vittua te oletatte 20€ hoidosta? Täydellistä asiakaspalvelua vai? Täydellisiä kynsiä sekä ripsiä vai? Menkää laatupaikkaan ja maksakaa kunnolla niin ei tarvitse mennä kotiin kiukuttelemaan suomi 24:seen. Te ootte just niitä halpojen hintojen perässä juoksijoita jotka luulevat että kaikki on täydellistä kun maksatte 20€ hoidosta. Ei, kaikki on täydellistä kun menette kunnon hoitolaan maksamaan oikean hinnan hoidoista. Vitun räkikset.

    • Bumb85

      Kävin tänään laitattamassa ripsienpidennykset ja olen enemmän kuin tyytyväinen (tosin mulla onkin aina c-kaarevuud.. Kysyikin vaan pituuden.. Minkä,onneksi tiesin).
      puhuvat kyllä koko ajan omaa kieltään keskenään ja ihan varmasti puhuvat paskaa asiakkaista, mutta What the hell.. Mä sain ripset 20€:lla ja olen tyytyväinen... En kyllä,toista kertaa ehkä mene... Asiakaspalvelusta ei siis voi puhua

    • fftfhvghcf

      huh tää pelasti mut!! Meinasin just ostaa lahjakortin tonne!

    • pettynytX60

      SURKEA PAIKKA!! ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OIKEASTI MENKÖ, KÄVIN RIPSIEN PIDENNYKSISSÄ JA POISTUIN PAIKALTA ENNEN AIKOJANI; NYT VARAAN AJAN POISTOON... OMAT RIPSET PILALLA.. mulla ei oo ikinä ennen ollut ongelmia facediilin kautta ostetuista, ja vielä kysyin puhelimessa lisätietoja kun varasin ajan. Ei olut kuulema nettisivuja, eikä fb:sivuja, ei voinut saada mainoskuvia niiden ripsistä...

    • Surkeudenhuippu

      Kävin myös tässä paikassa laittamassa vähän aikaa sitten ripsienpidennykset. Vaikka lahjakortti maksaa vain 20€, niin kyllä siihen hintaan kannattaisi hoitaa palvelu hyvin alusta loppuun. Noiden lahjakorttien tarkoitushan on nimenomaan saada firmalle lisää asiakkaita ja siksi ne ovat niin edullisia. Pääsääntöisesti kaikissa muissa paikoissa, joissa olen käynyt tähän hintaan laittamassa ripset, on ollut erinomainen palvelu. Tietysti siksi, että he haluavat asiakkaisen tulevan uudestaan ja maksavan täyden hinnan seuraavalla kerralla. Minä myöskään en enää ikinä mene Emi Nailsiin. Hoitosänky oli likainen. Tyynyn päällä oli kulahtanut likainen pyyhe, jonka päällä edellinenkin asiakas oli päätänsä pidellyt. Pyyhettä ei vaihdettu uutta asiakasta varten. Myöskään välineitä ei desinfioitu eikä käsiä pesty. Siinä oli vierekkäin kaksi tyttöä laittamassa ripsiä ja he kikattelivat ja puhuivat kovaan ääneen koko ajan omalla kielellään. Hoidon puolessa välissä he vaihtoivat osia ja toinen tyttö tuli suoraan toisen asiakkaan luota jatkamaan minun toista silmää. Pääsin ripsien laittoon vartin myöhässä. Kun huomautin asiasta, minulle vain tokaistiin että "halutko lähteä menee vai?". Paikan päällä laitettiin myös kynsiä. Haju oli aivan järkyttävä, varmaan henkilökunta niin sekaisin kun haistelee päivät pitkät niitä lakkojen katkuja. Toisen kynsiteknikon pöydällä oli mäkkärin ranskalaiset ja pöydillä oli puoliksi juotuja pirtelömukeja. Töykeäkäytöksinen nainen (ilmeisesti paikan pomo) oli todella kovakourainen. Silmä teipattiin aluksi puoliksi auki niin että kaikki liima varmasti valui silmään. Ripsiä revittiin väkivaltaisesti ja päätä käänneltiin kovakouraisesti. Kaiken huippu oli se kun nainen poltti hoidon aikana samalla sähkötupakkaa. Hirveä paikka, johon ei mistään hinnasta kannata mennä tukemaan heidän yritystoimintaa.

    • beautyqueens
    • nailslover
    • Propro

      Diileistähän jää palveluntarjoajalle 50% eli jos palvelu maksaa 20e, niin yritykselle tulee 10e miinus verot. Ja ripsien tekeminen on rankaa ja tarkaa puuhaa, jota moni ei vain opi. Aasialaiset usein homman taitavat. Silmät, selkä ja kädet väsyvät. Kramppeja ja niskajumeja koituu hankalista työasennoista. Asiakkaan jokaiseen/useaan ripseen todellakin kiinnitetään yksittäisiä karvoja, käsin. Usein työntekijät eivät osaa suomea ja tekevät duunia järkyttävän pienellä rahalla, työntekijälle tuollaisesta diilista ei juuri paria euroa enempää voi jäädä. Lounastaukoja tuskin on. Joten halpaa mäkkisafkaa saattaa joskus työpöydällä olla. Aivan varmasti työn laatu on kelvollinen, monet kotimaiset eivät kykene samaan tarkkaavaisuuteen. Yhtä selvää se, että asiakkaan omien toiveiden huomiominen ei voi olla erityisen suosittua, liukuhihnana työt on hoidettava, kielitaitokin esteenä toiveiden huomioimisessa. Ja palvelu voi olla kovakouraistakin. Ja asiakaspalvelu..hmm.. Diilejä käyttävät yrittäjät tietävät asiakkaiden tulevan hinnan takia, jos hinta siis 20e kuluttajalle. Ja voisin kuvitella, että polkuhintaan orjatyönä toteutettavan diilin ostanut asiakas ei arvostusta herätä. Ei, vaikka itse diilistä on sovittu ja yrittäjä on diiliin vapaehtoisesti suostunut. Varmasti fiksuinta yrittäjän olis edes hiukan panostaa asiakkaan kosiskeluunkin, saattaisi joku joskus tulla uudelleenkin, tuskin kuitenkaan normihonnoilla, sillä diilejäkin näyttää tarjolla olevan. On kuitenkin aik selvää, että polkuhintaan tarjominen kostautuu ja matalaan hintaan on syynsä. Tälläinen yrittäjä vaan ei osaa järjestää toimintaansa paremmin ja on siksi asiakkaiden hyväksi käytettävissä, että käyttämässä työntekijoitään hyväksi. Ripsipidennys 20eurolla ei vaan ole realistinen, järkevä ja on kohtuutonta muuta odottaa. Asiakaspalvelusta ei todella kannata puhua näissä yhteyksissä. Myöskään reilusta kaupasta ei ole kyse, asiakas ostaa orjatyötä, diili myy sitä ja yrittäjä sitä tarjoaa. Ihmiskaupan määritelmän täyttyminen jo aika lähellä. Toivoisin, että miettisitte omaa käyttäytymistänne, ostajat. Ja äidille, joka täällä kertoi tyttärensä kokemuksista ja raivosta paikkaa kohtaan:perus rakennekynsiin ei kuulu lakkausta. Työn on mahdollisesti toteuttanut muksusi ikäinen alialipalkattu lapsi. Jos tytölläsi täytyy olla rakennekynnet, plingplingiä, luksusta ja kauneutta, niin olisihan se kiva opettaa tyttö myös ajattelemaan kauniisti, ymmärtämään eriarvoisuuden ja luksuksen suhde ja sitten maksaa siitä luksuksesta edes jotain, jotta se oikeasti luksusta olisi eikä vain merkki riistosta. Ei teinitytöllä ole pakko raksuja olla, ja jos on, niin kivahan niitä olisi osata arvostaakin.

    • Jossefiina

      Kävin kyseisessä paikassa10.4.2017 JA TAKAAN ETTÄ EN MENE
      .TOISTA KERTAA TÄHÄN PAIKKAAN. Toi firma ei tule menestymään.

    • boikottiin
    • 234r5t6y7u89

      Olen käynnyt vuosia laitattamassa ripset tuolla ja kerran kynnetkin. Kielimuurin takia vähän tökeröä asiakaspalvelua, mutta oon ollut aina tyytyväinen. Toi ihmiskauppa uutinen pistää kyllä paikan vaihtoon. :(

    • Tykkään

      Ripsistä ja kynsistä en osaa sanoa, mutta huulet olen pari kertaa käynyt muotoilemassa ja ei voi muuta kuin kehua! Tatjana on todella ammattitaitoinen ja mahtava asiakaspalvelu.

    • Anonyymi

      Ja ne tukee ihmiskauppaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe