Mitä ikä merkitsee seurustelu- ja seksisuhteissa?

nuortenexit

Mikä on sopiva ikä aloittaa seksinharrastaminen, entä mitä tarkoittaa suojaikäraja ja miksi sellainen on olemassa? Onko ikäerolla merkitystä seurustelusuhteessa?

Tänään Nuorten Exitin chatissa pohditaan ikää ja ikäeroja seurustelu- ja seksisuhteissa. Tervetuloa keskustelemaan klo 17.00-19.00!

http://chat.suomi24.fi/

12

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20v

      20 vuotts

    • notjustahobby

      Ai onko se harrastus nykyään? Kyllä te nykynuoret olette outoja. Oletko kuullut rakkaudesta koskaan, seksi lienee jotain siihen liittyvää.

      • fsddsfsd

        Mikä olisi parempi ilmaus? Seksin tekeminen? Seksin rakentaminen? Seksin ulkoiluttaminen?


      • asdsda

        On se harrastus. olen kuullut rakkaudesta ja sekin on mukava harrastus. Monasti olen harrastanut myös rakkautta ja seksiä saman henkilön kanssa.


    • mvok

      Ehkä te valtamediassa markkinoitte tarkoituksella seksiä mukavana harrastuksena, jotta islamilaispakoloisilla on sitten hyvä mieli ja teidän suvakkien suostumus harrastaessaan joukkoyllätyksiään. Minne menet tänään, Ahmed? Harrastamaan :)

      • ijklljkjkl

        No mut hyvähän se on, että on joku harrastus.


      • jussi59vh
        ijklljkjkl kirjoitti:

        No mut hyvähän se on, että on joku harrastus.

        ei aiakan ala ikäisenä kanatte harasta seksiä vaan vanhempana vaan


    • Aikaisintaan kun on tullut oikeudellisesti täysi-ikäiseksi eli 18 vuotiaaksi.
      Silloin ei kukaan syytä alaikäiseen sekaantumisesta.
      Minä tosin olin vasta 16 vuotias poika kun minut raiskasi minua 20 vuotta vanhempi nainen. Siitä hetkestä alkaen olen nauttinut ihanasta estottomasta sexistä.

    • katsetulevaisuuteenkin

      Mieti että olet naimisissa ihmisen kanssa, jota rakastat syvästi. Jaat koko loppuelämän hänen kanssaan. Mitä tahdot hänelle?

    • AbsoluuttinenTietäjä

      Mulla ainakin penis seisonu jo heti syntymähetkestä lähtien, tavallaan ollu aina valmis fyysisesti. Henkinen kapasiteetti onkin sitten eri kysymys. Voi olla, että toista sukupuolta ei koskaan tule ymmärtämään koko elinikänään, vaikka vetovoimaa tunteekin. On vaan vahva penetroitumisen tunne. Sukuhormonit muokkaa aikuseks, yksilöstä riippuen se tapahtuu 10-18 ikävuoden välillä. Tytöillä keskimäärin 1-3v aikasemmin

    • TIUKKAPILLU_

      NUORILLA TYTÖILLÄ ON NIIN TIUKAT PAIKAT, ETTÄ, ELLEI OMA SORMI TAI SORMET MENE SISÄÄN NIIN UNOHDA KOKO SEKSI SAMANTIEN.

    • eklo

      Nyt olet seonnut. Ei seksi ole harrastus. Jos sen harrastuksena ottaa on se hyvin vaarallista. tuloksena kun on lähes aina lapsi. Oletko valmis äidiksi? Kysy itseltäsi ja tiedät kyllä sen jälkeen iän milloin olet valmis. Semmosta ei tehä..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe