Teidän muistoja Katrin lauluihin liittyen?

Katri koskettaa

Miten Katrin laulut liittyvät teidän elämäänne?Minkälaisia muistoja teillä on?Itse muistan kun katsoin Katria kuusivuotiaana euroviisuista vuonna -79 ja olin saanut luvan valvoa siihen asti kun Katri lauloi,kunhan menisin sitten nukkumaan ilman kiukuttelua.Muistan vieläkin 35 vuotta myöhemmin sen tunteen kun odotin että Katrin vuoro tulisi(olin suuri fani!) ja kun hän sitten tuli siinä kauniissa valkoisessa iltapuvussa ja lauloi Katson sineen taivaan..vau.Menin onnellisena nukkkumaan.Ja sekä Katrista että kyseisestä laulusta tykkään edelleen.

21

1492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri-fani

      Voi kun niitä on niin monia..sekä lauluja että muistoja!! Kun sitä on ollut fani jo yli 50vuotta, niin siihen sopii aika paljon. No, ensimmäisenä nousee kuitenkin mieleen aina tuo On elämä laulu. En oikein tiedä miksi, mutta kuitenkin Se!

    • ylikonstaapeli

      on katrilla joitain hyviä kappaleita. ei nyt mitään tiettyjä

      • Puhelinlangat laulaa

        Muistan noin 50 vuotta sitten ,kun Puhelinlangat laulaa kappale alko soida radiossa, kaikki hommat pysähty ja jäätiin kuuntelemaan.


    • Pikkusisko

      Jotenkin ihanan kuuloinen tuo aloittajan muisto KH:sta. Itsekin olen aina pitänyt KH:sta, olematta kuitenkaan mikään vannoutunut fani.

    • 1945

      Minulla on Katrista paljon muistoja esim. Hirvensalon Peurakallion lavalta, joka on jo
      hajoitettu. Katrilla oli vihreä housupuku päällä ja oli hoikka ja kaunis. Lauloi mm. Lintunen, Kalinka, Niin kaikki on kuin ennenkin. Tämä tapahtui kesäkuussa 1972. Sen jälkeen olen Katri Helenaa nähnyt yli kaksikymmentä kertaa livenä. Uittamon lavalla,
      Turun messuilla, Farma-maatalousnäyttelyssä, Konserttitalolla monia kertoja. Kiitokset laulun vuosikymmenistä!

    • Katrifan

      Kevät. Kai muistat sen.

    • uutisiasch

      sanomalehti

    • päänahka

      Tulee mieleen
      -Katri-Helena = HK:n blöö
      -Sanomalehti

    • KalakaverinExkaveri

      Erittäin huono laulaja. Teknisesti kovin vaatimaton. Vetää kaksinaamaista roolia. Ei ole lähelläkään julkisuuskuvaansa. Kannattaisi lukea Jyrki Hämäläisen muistelmat... Rasittava pikku rouva Valehtelija. Törkeä ämmä.

    • Country_Helen

      Kierrekorkin jengat laulaa...Sitten usvaa.

    • belcantoinlied
    • voisJOlopettaa

      Pihisi linnan juhlissa "vain vanha pylly kertoa voi monta tarinaa".

    • Katrikin_on_hyvä

      Katri-Helena sai linnan juhlissa eilen suuremmat aplodit kuin kukaan toinen esiintyjä, minkä kaikki normaalikuuloiset rekisteröivät. Itse kuulin häntä ensimmäisen kerran 60-luvun alussa. Iskelmä.lehti järjesti äänestyksen suosituimmista/parhaista laulajista vuonna 1963. Minäkin osallistuin, mutta äänestin kuitenkin parhaimmaksi kotimaiseksi naislaulajaksi Laila Kinnusta, joka tuon sarjan sitten voittikin.

    • voisJOlopettaa

      Elämme vuotta 2017, eikä 1963, ellet satu huomaamaan. Sai varmaan kohteliaisuus aplodit, olihan sali täynnä KH.n ikäisiä ja vanhempiakin. Normaalikuuloisena huomasin, että tuolle orkesterille olisi pitänyt olla vahvempi ääninen solisti. Ääni on aika oleellinen juttu iskelmälaulajalla.

      • TPo855

        "Sai varmaan kohteliaisuus aplodit,"

        Tarkoitat siis, että yleisö halusi olla epäkohtelias muita laulajia kohtaan, koska ei noteerannut heitä yhtä voimakkailla taputuksilla? Katri-Helenan ääni oli ihan riittävän voimakas. Ei hän ole mikään punkkari, jonka mitätön laulutaito pitää hukuttaa nuotin vierestä soittavan bändin alle.


      • Hyvin_kuului

        "Sai varmaan kohteliaisuus aplodit, "

        Tarkoitat siis, että yleisö halusi olla epäkohtelias muita esiintyjiä kohtaan taputtamalla heille vähemmän? Katri-Helenan ääni oli ihan tarpeeksi voimakas. Ei hän ole mikään punkkari, jonka mitätön laulautaito pitää hukuttaa nuotin viesetä soittavan bändin alle.


    • Bng547

      "Sai varmaan kohteliaisuus aplodit, "

      Tarkoitat siis, että yleisö halusi olla epäkohtelias muita esiintyjiä kohtaan taputtamalla heille vähemmän? Katri-Helenan ääni oli ihan tarpeeksi voimakas. Ei hän ole mikään punkkari, jonka mitätön laulautaito pitää hukuttaa nuotin viesetä soittavan bändin alle.

    • Anonyymi

      EN OO KOSKAAN TAVANNUT KATRIA LIVENÄ MUTTA AINA JOTENKIN KOKENUT TÄMÄN HENGENHEIMOLAISEKSI MARKKU ARON JA TAISKAN LISÄKSI. PIDÄN ERITTÄIN PALJON KAPPALEISTA
      KAHDEN VUODEN IKÄINEN
      KATSON AUTIOTA HIEKKARANTAA

    • Anonyymi

      Pääsärky, hammassärky, korvasärky...noinniinkuin päällimmäisinä. Aina kun kutrihellu avaa suunsa iskee kokovaltainen särky ympäri kroppaa. Hampaatkin tuppaa irtoamaan kun tekopyhä avaa suunsa.

    • Anonyymi

      VASTEN AURINGON SILTAA

    • Anonyymi

      KATSON AUTIOTA HIEKKARANTAA
      PALMAN MAININGIT

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe