Rakastan Halloweenia!!

Moondance

Olen pitänyt halloweenistä lapsesta asti,ja olen usein lokakuun viimeinen päivä itkenyt sitä kun suomessa ei sitä juhlaa vietetä.Mutta olen helpottanut oloani katsomalla aina Pyhäinpäivän aattona Halloween-leffan:) Haaveeni olisi joku kerta pyhäinpäivän aattona mennä parin kaverin kanssa mökille,mökissä ei tietenkään saa olla sähköä,ja sen pitää olla mahd.mettässä,vaikka saaressa.Siellä mökissä sitten vois poltella kynttilöitä,kertoilla kauhujuttuja ja pelata vaikka spiritismiä,huu! :)

8

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lntialainen

      teer van. minä pelkään halloweniä koska silloin liikkuu noitaakkoja

    • lntialainen

      teer van. minä pelkään halloweniä koska silloin liikkuu noitaakkoja

    • lntialainen

      teer van. minä pelkään halloweniä koska silloin liikkuu noitaakkoja

    • Vampirebat

      Halloween on minun mielestä paras juhla! Pidän siittä, että saa tehdä kivoja jekkuja ja kertoa kauhutarinoina ystäville.

    • scorpion

      jäiks... mä luulen etten tollaselle mökille uskaltas lähtee mukaa ikinä!! halloween- juhlia on hauska järjestellä, niitä koristeita yms.yms...xD mutta hui.. tollasta en uskaltais..:P sä oot hurja tyyppi...:D

      • Vampuuri

        ..olin saaressa "Julli"-Sedän möxällä! HUI!! Oli kaameaa. Tultiin vasta äskittäin.


    • hkng

      Halloween on parasta🎃

    • Porintyttö

      Halloween on niin must! Käyn jatkuvasti kuikuilemassa tällä sivulla http://www.punanaamio.fi/halloween-tapahtumat , josko sieltä löytyisi jotain kivaa tapahtumaa tai bailua myös mun paikkakunnalla (Porissa). Ja jee, yks semmonen siellä jo on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe