Groom on onneton

Groom sportsi 0/5

Onko teillä muillakin kokemusta Groom partureista? Pitävät itsestään meteliä, että miesten hiuksiin erikoistuneet parturit ja lässyn lässyn. Kävin Töölöössä Groom Sportissa ja ei voi kehua millään tasolla. Opiskelijohin perustuva yritys tämä Groom.

Astuessani sisään liikkeeseen minulle tarjottiin kahvia. Tässä plussaa. Huomasin, että henkilökunta käy keskustelua asikkaan kanssa ja tämä asiakas oli puheista päätellen vakioasiakaskuntaa. Minulle ei puhuttu sanaakaan koko aikana. Enhän minä ole vakioasiakas.

Leikkausjälki oli valitettavan kehnoa. Koneella tehdyt rajat ihan onnettomia eikä parturi kuunnellut toiveitani. Pyysin siilin sivuilta ja takaa, eikä keskellä päätä oleviin hiuksiin tarvitse koskea. Parturi oli eri mieltä ja lyhensi hiuksia noin 4cm ja munasi koneella tehdyt rajat aivan totaalisesti. (minulla oli jo ennestään hyvät rajat, joita olisi voinut käyttää)

Lupaavat huonosta tuloksesta korjausleikkauksen viikon sisään. Jos tätä haluaa korjata niin täytyy leikata siiliksi koko pää ja odottaa seuraavat 8 kuukautta, että hiukset olivat ennen Groomia. En voi suositella kenellekkään.

36

7688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääjehu

      Moro,

      Minulla on itseasiassa kohtuu paljonkin kokemusta GROOM Partureista. Ja voinkin kertoa, että meillä on tällä hetkellä vain kolme opiskelijaa. Yksi Helsingissä, yksi Lohjalla ja yksi Järvenpäässä. Sportsissa opiskelija ei ole työskennellyt vaan ainoastaan kampin alueella olevissa parturiliikkeissä.

      Sportsissa työskentelevät parturit on kaikki ollut useamman vuoden alalla ja ovat siitä suurimman osan parturina eli uskoisin, että kokemusta heillä on miehistä ja heidän hiuksistaan on kertynyt jo aika lailla.

      GROOM Partureissa vaalitaan vanhoja parturiperinteitä joihin kuuluu kahvit, lehdet ja sosiaalisuus asiakkaidemme kanssa kuten varmaan huomasitkin. Suurin osa GROOMin asiakkaista on vakkariasiakkaita sillä kertakäyttöasiakkaisiin ei näin pienessä maassa ole varaa jos haluaa rakentaa kasvuyritystä ja pysyä hengissä.

      Minun on vaikea uskoa, että parturit väkisin menee leikkaamaan keneltäkään enempää kuin mitä asiakas haluaa. Tosin olen itse henkilökohtaisesti opastanut ja kehoittanut partureita suosittelemaan ja kertomaan hiustyyleistä mitkä on asiakkaille helppo hoitoisempia, pidentävät käyntiväliä ja millä asiakas lähtiessään näyttää komeammalta ja maskuliinisemmalta kuin tullessa. Toki välillä asiakas haluaa muuta kuin mitä suosittelemme mutta uskomme, että asiakas pystyy tästä sanomaan parturille ja ettei hänen tarvitse purkaa jälkeen päin harmitustaan esim. keskustelufoorumeilla.

      GROOM Parturit lupaavat työlleen tyytyväisyystakuun eli mikäli leikkauksessa on jotain korjattavaa niin asiakas voi tulla korjaukseen veloituksetta viikon sisään. Emme myöskään veloita asiakasta mikäli hän ilmoittaa olevansa tyytymätön työhön mutta tämäkin edellyttäisi, että asiakas kertoisi siitä meille tai jättäisi yhteystiedot nettisivuilla olevan palautesivun kautta mistä sitten saisimme hänet kiinni jotta voimme korjata tapahtuneen vääryyden.

      Olen todella pahoillani siitä, että parturikäyntisi ei mennyt odotustesi mukaan. Onneksi hiukset on kuitenkin suurimmalla osalla uudelleen kasvava luonnonvara! Toivottavasti löydät parturin jonka kanssa kemiat synkkaa ja saat toivotun lopputuloksen.

      Ystävällisin terveisin ja lässyn lässyn :)

      Sami
      Omistaja
      GROOM Parturit

    • Maakes

      No ohhoh..

    • grööööööööm

      No jo oli palautteeseen vastaus! Aika törkeä, en käytä kyseistä ketjua ja vielä vähemmän edes harkitsen vastaisuudessa.
      Taisi olla itse munamies vastaamassa.

      Lohjan liike on todella epäsiisti ja luontaantyöntävä.
      Lehdet sikin sokin ikkunaa kiertävällä hyllyllä, parturit roikkuvat netissä asiakkaiden puutteessa. Siivoaisivat sitä lättiä silläkin aikaa.

      ja lässyn lässyn, moikka

      • Väärä tie valittaa

        Kuulepas hyvä herra nimetön valittaja. Minkälaisia tapoja sinulla sitten on, tulla tänne nimettömänä haukkumaan ko. Parturia. Sivistynyt ihminen sentään laitta nime sä alle. Vai oletko edes ollut asiakkaana ko. Paikassa. AIantutijana voin sanoa, että kukaan normaali ihminen ei teilaa koko liikettä jos joukossa on joku huono tai tulee tai malli ei vaan miellytä. Kerro täällä hänen nimensä, koska hänhän sen työn teki. Jasipaitsi, kuluttajavalituslautakunta on oikea valitustie, johon liikkeellä on oikeus. Sait asiallisen vastauksen huomaan kuitenkin että sinua ei näytä mikään tyydyttävän . Tulla nyt tänne ja ylipäätään minusta jo rupeaa tuntumaan kun olen serannut tätä juttua. Onko sinulla sittenkin jotain muita itressejä. Laita nimesi seuraavaan postiin. Tai oletko joku täysbimpo vai groomin kilpailija. Hyvin harvinaista on että jollain on iin paljon rohkeutta , että tänne tulee vastailemaan kuten tässä. Olet todella pahasuopa, kuule mee jo psykolokille terapiaan.


    • täyttä asiaa

      up

    • Kertakäyttöihminen

      Tämän "pääjehun" puheet taitavat olla pelkkää puhetta eivätkä käytäntöä. Minulle teidän ammattitaitoiset ja tunnolliset parturinne eivät sanoneet sanaakaan, koska en ole nyt enkä todellakaan ikinä tule olemaan Groomin vakioasiakas.

      Luulisi "omistajan" osaavan käyttäytyä netissä järkevästi eikä kirjoitella epäasiallista tekstiä tänne. Vastauksesi oli niin järkyttävän epäasiallinen ja loukkaava, että siitä saattaisi heikompi loukkantua. Kannattaa varmaan rakentaa sitä yritystä internetin ulkopuolella. Lisäksi Suomessa on sananvapaus ja saan kirjoittaa tänne tietyissä rajoissa jos niin haluan eikä sinun mielipiteesi ole relevantti.

      Jos jotain asiaa tässä vielä olisi niin: mielestäni ei ole relevanttia kauanko parturinne/opiskelijanne ovat työskennelleet alalla jos "kertakäyttöasiakkaita" kohdellaan ko. tavalla. On halventavaa käyttää ihmisistä nimitystä "kertakäyttöasiakas".

    • komppaan edellisiä

      Viisaampi olisi ottanut opiksi ja kehittänyt toimintaansa sen sijaan, että flamee netissä tyytymättömille asiakkaille. Itsekin flamesin netissä joskus esiteini-ikäisenä.

      Kritiikkiä täytyy saada antaa myös kehnosta palvelusta.

      • outo valitustie

        Ei tämä ole kritiikkiä. Kritiikki annetaan siellä missä se kuuluu antaa. Tämä on mustamaalaamista. Jottet nyt innostu niin vaan tiedoksi jp ennakkon en ole kytköksissä parjaamaasi paikkaan herra nimetön.


    • Pääjehu

      Munamies vastaa,

      Pahoittelut jos loukkasin jotain palauttellani mikä ei todellakaan ollut tarkoitus vaan ainoastaan selventää tilannetta meidän puoleltamme.

      Toki varmasti harmistuminen paistaa läpi mutta joku mitä on rakentanut ja hoitanut 10v ja pitää sitä kuin omana lapsenaan ja joku tulee ja sanoo, että lapsesi on ruma, niin vituttaahan se :)

      Yrityksemme on alusta lähtien arvostanut kaikkia palautteita niin risuja kuin ruusuja ja varmasti osaksi niidenkin takia olemme kehittyneet siihen pisteeseen missä tällä hetkellä olemme. Työ ei ole vielä läheskään valmis kuten tässäkin olemme huomanneet :)

      Sitä jokainen lukee ja näkee asiat kuten usein haluaa asian näkevän. Siitä syystä on vaikea lähteä kommentoimaan yhtään mitään täällä sosiaalisessa mediassa. Esim. "kertakäyttöasiakkaaksi" en mielestäni hauku ketään sanomalla, että yhdelläkään yrityksellä tänä päivä ei ole varaa moisiin?

      Näistäkin palautteista otan opikseni ja Lohjan liikkeen ikkunalta heitetään lehdet menemään heti huomenna! :)

      Edelleen toivotan kaikille oikein aurinkoista kesää ja toivottavasti jokainen löytää juuri sopivan ja osaavan parturin itselleen

      Sami
      Munamies

      • satunnainenkävijä0

        jos viestien kirjoittaja Pääjehu on oikeesti itse omistaja Sami Heino niin suositten katsomaan The Founder elokuvan siinä erittäin hyvä esimerkki miten hyvä idea tuhoutuu rahan ahneuden takia ja koko alkuperäine ajatus on vain sivulause vaikka tarkoutus oli vain kasvataa hieman ketjua

        mut onhan se itsestään selvä asia et jos yritys on ketju ja liikkeitä enemmmän kuin sormia kädessä on lankoja vaikea pitää suorassa


    • somethingnew

      Hei Groomin Omistaja PääJehu Sami,

      Häpesin silmät päästä kun luin ton sun vastauksen..! Edustat meitä tollasella asenteella!
      Hiukset on todella tärkeä osa ihmisen persoonaa/koko identiteettia, nykyään myös monelle miehellekkin hiukset on tärkeät. (verraten naisiin) joille ulkonäkö yleisesti ottaen on tärkeämpää.
      Oletko itse ollenkaan parturikampaaja vai pyöritätkö vain näitä liikkeitä?
      Kaikista pahin on tuo kertakäyttöasiakas ja '' hiukset on kasvava luonnonvara'' se ei sillon paljon lohduta jos asiakas joutuu oottaan 8 kk että hiukset kasvaa SIILISTÄ takasin. etkö tuollastakaan osaa ajatella tältä kantilta?
      mitäs jos sinun pääsi poltettais liekkeihin jossain eikä vituttais? lue toi sun palautute ja mieti jos saisit itse palaneesta nahastasi moisen vastauksen.
      mitä toivoisit itse, millaista KORVAUSTA.. esim..
      Olen paljon keskusteluja netissä seuranneena huomannut, että osa firmoista on konkreettisesti pyytänyt ottamaan yhteyttä uudelleen asiakaspalveluunsa ja saaneet jonkun hyvityksen, esim ilmaisen parturikäynnin. Ehkä jos olisit tällekkin ketjun aloittajalle tälläistä tarjonnut, olisi hän melko varmasti antanut uuden mahdollisuuden ja näin olisit ehkä voinut pelastaa oman asiakkaasi.
      Selkeästi olet siis todella huono ottamaan kritiikkiä vastaan kun '' lasta haukutaan niin vituttaahan se'' mielestäni täällä ihmiset antaneet hyvin asiallista palautetta, ei ole menty yhtään kenenkään työntekijän henkilökohtaisuuksiin esim. Joten täytyy sinun olla todella herkkohermoinen jos et tallaista palautetta kestänyt. :) Kannattaisi ottaa se vain rakentavasti ja miettiä mikä asiakkaalle on oikeasti paras korvaus tallaisesta. Edes anteeksi pyyntösi tuskin meni kunnolla perille, nimenomaan se oli sitä '' lässyn lää moi'' - juttua.. todella lapsellista!

      Terv. Kampaaja

      • Suomijunteille

        Hei kampaaja tai kampaajana esiintyvä tai joku Groomin menestyksestä kateellinen pärepää. Lue edes läpi miten valitus oli vastattu. Miten tuolle pusikosta huutelijalle pitäisi vastata, eikö mene tajunnan virtaan. Mene liikkeeseen soittelemaan suutasi jos on asiaa. Olen itsekin yrittäjä ja tiedän miten jotkut täällä malipuloivat, jotta saavat jonkun maineen pilattua, kuten sinä s:tanan sairas. Minulle on tehty samaa herjaamista täälläkin palstalla, kirjoittelijat tiedän ja liikkeen. Itse olen päätynyt maksamaan potut pottuina. Ompa kummasti yhtääkkiä herjat loppuneet, ainakin toistaiseksi. Ei olisi minullakaan aikaa tai intressejä näitä s:tanan junttipalstoja seurailla. Minulle ilmoitettiin liikkeeseeni kohdistuneesta kirjoittelusta ja kun seurasin ei ollut edes mahdollista, että kyseessä olisi ollut kuluttaja.


    • JamesJ

      Aluksi itse asiassa diggalin tosta puljusta. Kävin stadissa yhdessä mestassa pari kertaa ja homma toimi. Oon testaillu Groom Rööperiä, pit stoppia ja classic:a.... tähän mennessä on tullu vastaan 2 tai 3 ihan osaavaa parturia, 1 leikkaus ihan päin persettä jota kävin korjauttaa ja yks leikkaus oli vähän niin ja näin.

      Sanoisin et jos ajatonta ja tyylikästä miesten fledaa haluaa niin kannattaa ettiä kantakaupungista (jos siel päin pyörii) joku yksityisparturi jolla on kokemusta reilusti, nää nuoret giltsit on toki jotkut hyvää juttuseuraa mutta se tuloshan tässä ratkasee kun jutella voi muuallaki ku parturissa...

      Tänään viimeks ja vikan kerran @ Groom

    • Kollegaaa

      Tämä on aivan sairasta panettelua. Kysyt onko kellään kokemuksia ja kuten homaat EI OLE, provosoinnistasi huolimatta ja lisäksi joku kampaajakin on tänne eksynyt haukkumaan, joten olisiko muita intressejä. Naapuri, kilpalija?! Mielestäni tälläinen sivu pitäisi kieltää täysin, jossa kuka tahansa voi kirjoitella , mitä tanhansa nimettömänä ja esiintyä eri henkilöinä. Mitä voi yrittäjä tehdä pulustautuakseen anonyymejä vastaan, ei mitään. Tiedän Groom parturin omistajan, koska olen alalla. Siinä on suoraselkäinen kaveri parhaasta päästä tällä alalla.

    • enpä käy enää

      Käynyt kaksi kertaa Groomeissa, luulin ekakerran olleen huonoa tuuria, mutta toinen kerta vahvistin sen että ketju on todella amatöörimäinen. Hyvää palvelua ehkä se että tarjotaan kahvia ja hymyillään, mutta työn jälki onnetonta. Viimeisimmällä kerralla ajattelin käydä siistimässä naamaa ennen palaveria. No, jotenkuten sinnepäin ajeli, mutta olipa naama ja kaula niin täynnä karvaa että ei mitään rajaa. Ratkaisuna oli että "käy tuolla meidän takahuoneen vessassa itse pesemässä". Kotona ajelin illalla sitten höylällä loput mitä jäi sinnetänne törröttään. En suosittele!

    • miksitupaontyhjä

      Hah 34€ siitä et vittu 10min käyttää konetta ja vähä saksia. En aio maksaa käyn muualla. 20€ miesten hiusten leikkuusta on maksimi.

    • Tomi124

      Kävin Groom Rockissa useampi vuosi sitten. Paikalle saavuin hyvissä ajoin, ilmoittauduin tiskillä ja parturi sanoi, että hetki menee vielä.

      Oli kesä ja paikka oli kuuma kuin pätsi. Lopulta hikoilin jakkaralla puoli tuntia yli sovitun ajan, ennen kuin parturityttö pyysi istumaan leikkuupenkille. Niin, nettiajanvarauksessa asiakkaan konsultoinnin lisäksi mainittiin myös hintaan kuuluvan hiusten pesun ja päänhieronnan, mutta ne sivuutettiin saman tien.

      Piinapenkissä tyttö kysyi millainen laitetaan, johon vastasin, että melko lyhyeksi saa vetää, mutta muuten leikkaaja saa vapaat kädet. Tästä pimu meni täysi hämilleen ja sanoi, että jos vähän tarkemmin kertoisin, mistä leikataan. Jouduin sitten ohjeistamaan. Tämäkään ei riittänyt, vaan aina silloin tällöin kysyttiin, että "onko sopivan pituinen vai vieläkö otetaan lisää". Puolivälissä huolestutti kuontaloni puolesta sen verran, että meinasin lähteä lipettiin.

      Lopputulos ei päätä huimannut. Samanlaisen lopputuloksen saa aikaiseksi kuka tahansa parturikampaaja kolmasosan hinnalla. En kokenut muuttuvani yhtään komeammaksi Groomissa vaikka sellaista he silloin mainostivatkin. Koko lysti maksoi liki viitisen kymppiä, joka oli melkoisen hintavaa varsinkin siihen nähden, että jouduin kotona peilin kanssa leikkaamaan pitkäksi jätettyjä irtohiuksia sieltä täältä.

      Ajan sai varattua helposti

      -Tyly kohtelu. Leikkaaja todella epävarman oloinen.
      -Paikka oli sauna
      -Aikataulut eivät pitäneet
      -Liukuhihnakohtelu
      -Kyseenalaista markkinointia. Luvattiin palveluita (hiustenpesu, hieronta, konsultointi?) jotka eivät sitten kuuluneetkaan hintaan.

    • Huha

      Kauhee tuo samoin asiakkaalle vastaus
      Enpä uskalla mennä tuohon liikkeeseen

    • Dirk24

      Huh, todellinen asiakas vai ei - ei kovin amattilainen vastaus omistajalta.
      Olen itse käynyt monta kertaa eri Groomeissä, ja yleensä ollut tyytyväinen. Mutta kun maksaa 34€ niin odottaa että työ tehdään huolellisesti, eli kestää 30 minuuttia, ei 15-20 minuutissa, niin kuin muutama kertaa on tapahtunut.
      Päähieronta on plussa :)

      • Pääkkä

        Kävin tänään ensimmäisen ja viimeisen kerran Groomissa. Asiakasta ei katsota silmiin eikä toiveita hiusten suhteen juuri kuunnella. Kahvia tarjottiin ja kun siihen vastasi 'kyllä kiitos' tuntui siltä, että olisi ollut hirveäksi vaivaksi.

        Työn jälki ei ollut kummoinen. Välillä leikkauksen aikana tuli fiilis, että tyttö ei oikein tiennyt mitä tekisi. Hintalaatusuhde 2/5.

        En suosittele.


    • GroomAsiakas3v

      Groomissa asioinut nyt kolme vuotta. Välillä satunnaisesti muualla jos ei ole groomista aikaa saanut juuri sopivaan hetkeen.

      Plussat:

      - kertaakaan en ole ollut tyytymätön tulokseen. Toki jotkut leikkaavat enemmän oman makuni mukaan ja toiset taas jonkun toisen maun mukaan..
      - kun löytää parturin jonka kanssa synkkaa ja jonka työnjälki on oman maun mukaista niin ajanvarauksesta on helppo valita juuri haluamansa parturi
      - kanta-asiakas ale on hyvä, tosin hieman hankalaa että paperikuitti pitää säilyttää alennusta varten eikä löydy esim varausjärjestelmästä
      - eivät tuputa oheistuotteita mutta jos niitä haluaa niin on hyvä valikoima nimenomaan miesten shamppoita, partateriä yms
      - jos olisin poikamies niin sanoisin että parturit ovat juuri sitä ryhmää johon useimmat poikamiehet toivovat hiustyylinsä kolahtavan joten he tod näk osaavat sellaisen leikata. Vrt ostarin peruskampaaja joka leikkaa 90% ajastaan mummojen permanentteja ja välillä "välityönä" jonkun vetäisen jonkun miehen hiukset koneella
      - hyvä urbaani fiilis. Kahvi, musiikki, small talk ja pesu pikahierointoineen on arjen luksusta
      - harjoittelijat on selvästi merkitty varausjärjestelmään ja pienemmällä hinnalla
      - groomissa saa rehellisesti olla mies.


      Huonot puolet:
      - hinta on yleensä aina 34 vaikka leikattaisiin suurimmaksi osaksi koneella. Vakio groom parturini usein veloittaa näistä siistimistä vähemmän, mutta se ei ole konsistenttia. Jos haluaa vain halvan hinnan niin groom ei ole oikea paikka
      - kantisalennus pitäisi tulla jotenkin sähköisesti ettei tarvitse säilöä kuitteja
      - joskus palvelukonsepti ja small talk tuntuvat liian rutiininomaisilta eivätkä "aidoilta". Tämä nyt on pieni vivahde.


      Parannusehdotuksia:

      - miksi kantiksilta ei säilötä talteen esim tietoa millä terällä leikattu jne vaan nämä kysytään aina erikseen? Olisi hienoa kun voisi mennä toisessa kaupungissa eri groom paikkaan, eteen lyötäisiin automaattisesti se kahvi tilkalla maitoa ja kysyttäisiin että vedetäänkö taas sivut 6mm terällä ja niska ilman rajaa kuten viime kussakin?

      Itse diggasin myös omistajan vastauksesta tämän ketjun ensimmäiseen viestiin. Mielestäni harva asia on turhempaa kuin "reklamoida" nettiin anonyymisti asiasta josta ei ole osannut/kehdannut reklamoida suoraan liikkeeseen. Yhteystiedot on kuitenkin hyvin löydettävissä. Itselleni tulee mieleen että ainakin osa ketjun viesteistä olisi keksittyjä koska ne eivät vastaa mitenkään omia kokemuksiani viimeisen 3v ajalta. Ei groom aina ole hyvä, mutta huonoummillaankin se on ollut itselleni keskiverto tai demo-hyvä. Mielestäni se on parempi suoritus kuin yksikään tähän asti kokeilemistani parturiliikkeistä.

      M-roomin ajattelin tosin kokeillla heti tilaisuuden tulleen. Itselleni sattuu olemaan harvinaisen näppärää että heillä on liike lentoasemalla. Kunhan sen ehdin koeajamaan niin sitten pääsee vertailemaan.

    • GroomAsiakas3v

      Sana "Demo-hyvä" edellisessä viestissä piti olla "semi-hyvä". Puhelimen automaattinen väärinkirjoitus iski.

      Olen siis tyytyväinen asiakas jolla ei kolmen vuoden jälkeen ole pahaa sanottavaa groomista. Jos löydät paremman niin asioi toki siellä, mutta itseni tulen jatkossakin löytämään kerran kuussa museokadun groomista.

      Terveiset vaan H:lle, N:lle ja muille hiuksiani pätkineille!

    • Fledamintis

      Kavereilta pelkkää hyvää kuullut, mutta nyt on niin monessa paikassa haukuttu pystyyn, joten pakko jättää valitettavast väliin. Olis just se hetki kun parturiin pitäis lähteä, mutta en ota sitä riskiä että menee fleda vituiks. Sen verran tarkka olen hiustyylistäni ja sitä ei noin vain ryssitä, koska se ei ole mikään pikkujuttu se.. Harmi vaan, houkutteli niin paljon :(

    • Stefu6

      Itse olen pari kertaa nyt käyttänyt kyseisen liikkeen palveluita Helsingin keskustan alueella ja täytyy kyllä sanoa, että olen ollut erittäin tyytyväinen.
      Henkilökunnan ja sisustuksen ansiosta koko parturikokemus tuntuu jotenkin "luontevammalta" ja mielekkäämmältä kuin perinteisessä parturissa.
      Olin myös äärimmäisen tyytyväinen leikkaus jälkeen kummallakin kerralla ja tuosta ajanvarausjärjestelmästä annan ison plussan.

      Voin suositella.

    • satunnainenkävijä0

      Helsinkissä on paljon WTC barber kaltaisia pika partureita jotka eivät tiedä et optikolta saa silmä lasit sen takia niin harvoi käyn parturissa kaveri tyttö ystävä on kampaaja mut parturin hommat sujuu ja kun on ilmainen niin laatu erittain ok

      pari kertaa GROOM Rock käynnyt ja kun rautalankasta vääntää mitä haluu olen saanut ja ollut tyytyväinen kesällä tatuoitu nainen sanoin et kiva kun kerrot mitä haluut liian moni sanoo et vähän pois ja sitten haukuu

      nyt kummis oli GROOM Rock täys ovella heti sanoivat ystävällisesti tänään ei kerkiä ja ohjasi minut muualle ja koska olin menossa ensin kaverin luokse kallioon niin hän sanoi et Groom Hideout hakaniemessa on tyhjää menin sinne kerroin mitä haluan mut sivuilta tuli liian lyhyt vaikka sanoin et EN HALUA et mun hörö korvat näkyy

      vaikka kerroin samalla tavalla kuin GROOM Rock niin tää Groom Hideout parturi ei kait ymmärtänyt mitä haluan tai sitten päätti et viis asiakkaan mielipiteestä teen näin koska musta tää sopii paremmin

      Minusta GROOM ongelma on juuri tää ketju helsinkissä 13 eri GROOM parturia ja yhdessä saat hyvää palvelua ja oot tyytyväinen mut toisessa sokea mummokin tekisi paremmin koska pettynyt asikas tulee ulos groom parturista niin haukutkin menee groom parturiin

      PARTURI LIIKE NIIN HYVÄ KUIN ITSE PARTURIT ON

      esim mun lempi ruoka paikka Manhattan Steak House espa tosi hyvää pihviä ja ystävällinen henkilökunta kerran sain hieman liian suolaisen piihvin kerron siitä sain ilman vasta väittelyitä uuden käyn satoja kertoja Manhattan Steak House vuosien varella

      tänä vuonna kävin Nordic Fitness Expo ja kun näin et Manhattan Steak House on myös Lahdessa sain kaveritkin yli pujuttua et menään tonne tuo on mun lempi ketju mut ruoka ala arvoista huttua

      mikä erittäin ikävää koska jos jokun ainut kokemus on tuo Lahden paikka niin jaa paskan maku suuhun ja luulee et koko Manhattan Steak House kaikki paikat yhtä huonoja

      sama ongelma myös on tällä groom ketjulla

      jos viestien kirjoittaja Pääjehu on oikeesti itse omistaja Sami Heino niin suositten katsomaan The Founder elokuvan siinä erittäin hyvä esimerkki miten hyvä idea tuhoutuu rahan ahneuden takia ja koko alkuperäine ajatus on vain sivulause tietysti jos omistaja välitää vain rahasta niin homma ok

    • Groomi1v

      Tämän vuoden aikana käynyt vain Turun Groomissa ja näillä seuduilla parempaa saa ettiä omasta mielestäni.
      Palvelu on hyvää, ajan saat varattua nopeasti, mukavat työntekijät ja jälkeen olen ollut joka kerta todella tyytyväinen.
      Olen aikalailla samoilla linjoilla kaikkiaan GroomAsiakas3v käyttäjän kanssa.

      Nämä jotka täällä päätänsä aukovat, oletteko tajunneet myös sen, että Groom tarjoaa ilmaisen korjauskäynnin jos et ole tyytyväinen?
      Avatkaa se suunne siellä liikkeessä työntekijälle älkääkä tänne nettipalstalle. Siitä ei hyödy juuri kukaan.

      Samille propsit vastauksista, mielestäni asiallinen linja vastauksissa ja hieman huumoria mukana kuten kuuluukin.
      Mielensäpahoittajat voi todellakin käyttää muiden firmojen palveluita, kun nähtävästi 45v ostarikampaaja Marja-Leena tekee parempaa jälkeä kun yksikään työntekijä Groomissa teidän mielestänne.

      • Mroom

        Ei se ikä tee kenestäkään ammattilaisesta huonoa eikä se missä yli 40v on töissä pitäiskö kaikki ikääntyneet poistaa kortistoon ,valitettavasti sinäkin ikäännyt ellet pian kuole.


    • Tähtitaivas

      Moi ! ihminen on sellainen mikä on luonne....... itse oon Groomin asiakas ja olen todella tyytyväinen huumoria , asiapalvelu ok , paikka on siisti , Olli turussa leikkaa hiukseni ja on todella ammattitaitoinen hiustenleikkaaja aina olen tyytyväisenä lähtenyt Groomista helppo suositella ko.paikkaa hinta omasta mielestäni kohtuullinen...... olen joskus käyttänyt halpoja partureita ja työnjälki on myös sen mukaista ei kiitos !
      ps. kaikille ruikkaajille valittajille katsokaa peliin ensin ja kirjoittakaa vasta sitten jos vaikka sivistynyt kotikasvatus tulisi esiin .

      • Insinöörii

        Peiliin on katsottu ja jälki oli huonoa, en ole tyytyväinen jopa pikkukylän ”halpisparturi” teki paljon paremman ei se kaikki halpa ole huonoa hintahan perustuu liikkeen kuluihin ja paljonko henkilökuntaa.


      • Zcdxxf

        Minäkin olen käyttänyt edullisia partureita ja jälki on ollut erittäin hyvää ,heillä hinta perustuu siihen ,että liike on ihan oma ja maksettu ,ei ole enää velkaa ja kulut pienemmät ja ovat yksinyrittäjiä ei ole henkilökunnan menoja.


      • Vastuuntuntoinenasiakas

        Halpisparturit? Jos joku ei vielä tiennyt niin he ovat itseoppineita, vailla koulutusta ja usein liikkeessä työskentelee perheenjäsenet keskenään. Parturina ja kampaajana saa toimia todellakin ilman koulutusta mikä on kummallista eikä parturi ja kampaaja ole siis nimikesuojattuja joten kuka vaan voi ottaa nämä tittelit käyttöön. Tämä on korostunut ulkomaalaisten halpispartureiden ja kampaajien tultua alalle. Koulutuksessa opetellaan paljon muutakin kuin leikkaamaan. Mm
        hiuspohjan jopa tarttuvien terveysongelmien tunnistaminen (täit, tulehdukset jne) ja tietenkin ohjaus hoitoon, jos epäily syntyy ym ym tosi tärkeitä juttuja . Enpä todella mene liikkeeseen, missä ei ole koulutettua parturia! Kun tuosta 8-15 eurosta päältä maksaa ALV 24%, yel ja usein liikkeessä työskentelevien perheenjäsenten tellit ja sotumaksut (brpalkka*n. 30%) ja lisäksi vuokran ja muut kulut, ei jää mitään käteen. He harvoin omistavat liiketilan ja vuokrat ovat korkeat liiketiloissa. Yhtälö on siis mahdoton. Ainoa selitys onkin että jotain jätetään maksamatta: verot? Yel ja telmaksut? Veronmaksajilla ei ole varaa tällaiseen. Jos näitä käytätte, pyytäkää AINA kuitti, jolloin voitte varmistua siitä (ehkä), että ainakin verot tulee maksettua. Jos ette saa kuittia edes pyynnöstä, ilmoitus verottajalle: se on jokaisen veronsa rehellisesti maksavan etu!


      • Rasisti
        Vastuuntuntoinenasiakas kirjoitti:

        Halpisparturit? Jos joku ei vielä tiennyt niin he ovat itseoppineita, vailla koulutusta ja usein liikkeessä työskentelee perheenjäsenet keskenään. Parturina ja kampaajana saa toimia todellakin ilman koulutusta mikä on kummallista eikä parturi ja kampaaja ole siis nimikesuojattuja joten kuka vaan voi ottaa nämä tittelit käyttöön. Tämä on korostunut ulkomaalaisten halpispartureiden ja kampaajien tultua alalle. Koulutuksessa opetellaan paljon muutakin kuin leikkaamaan. Mm
        hiuspohjan jopa tarttuvien terveysongelmien tunnistaminen (täit, tulehdukset jne) ja tietenkin ohjaus hoitoon, jos epäily syntyy ym ym tosi tärkeitä juttuja . Enpä todella mene liikkeeseen, missä ei ole koulutettua parturia! Kun tuosta 8-15 eurosta päältä maksaa ALV 24%, yel ja usein liikkeessä työskentelevien perheenjäsenten tellit ja sotumaksut (brpalkka*n. 30%) ja lisäksi vuokran ja muut kulut, ei jää mitään käteen. He harvoin omistavat liiketilan ja vuokrat ovat korkeat liiketiloissa. Yhtälö on siis mahdoton. Ainoa selitys onkin että jotain jätetään maksamatta: verot? Yel ja telmaksut? Veronmaksajilla ei ole varaa tällaiseen. Jos näitä käytätte, pyytäkää AINA kuitti, jolloin voitte varmistua siitä (ehkä), että ainakin verot tulee maksettua. Jos ette saa kuittia edes pyynnöstä, ilmoitus verottajalle: se on jokaisen veronsa rehellisesti maksavan etu!

        Ei se kuitti mitään takaa meneekö verottajalle asti, mutta ,kun maksat kortilla niin sillon se raha ainaski menee firman tilille.


      • Exkampaajanytlähihoitsu
        Vastuuntuntoinenasiakas kirjoitti:

        Halpisparturit? Jos joku ei vielä tiennyt niin he ovat itseoppineita, vailla koulutusta ja usein liikkeessä työskentelee perheenjäsenet keskenään. Parturina ja kampaajana saa toimia todellakin ilman koulutusta mikä on kummallista eikä parturi ja kampaaja ole siis nimikesuojattuja joten kuka vaan voi ottaa nämä tittelit käyttöön. Tämä on korostunut ulkomaalaisten halpispartureiden ja kampaajien tultua alalle. Koulutuksessa opetellaan paljon muutakin kuin leikkaamaan. Mm
        hiuspohjan jopa tarttuvien terveysongelmien tunnistaminen (täit, tulehdukset jne) ja tietenkin ohjaus hoitoon, jos epäily syntyy ym ym tosi tärkeitä juttuja . Enpä todella mene liikkeeseen, missä ei ole koulutettua parturia! Kun tuosta 8-15 eurosta päältä maksaa ALV 24%, yel ja usein liikkeessä työskentelevien perheenjäsenten tellit ja sotumaksut (brpalkka*n. 30%) ja lisäksi vuokran ja muut kulut, ei jää mitään käteen. He harvoin omistavat liiketilan ja vuokrat ovat korkeat liiketiloissa. Yhtälö on siis mahdoton. Ainoa selitys onkin että jotain jätetään maksamatta: verot? Yel ja telmaksut? Veronmaksajilla ei ole varaa tällaiseen. Jos näitä käytätte, pyytäkää AINA kuitti, jolloin voitte varmistua siitä (ehkä), että ainakin verot tulee maksettua. Jos ette saa kuittia edes pyynnöstä, ilmoitus verottajalle: se on jokaisen veronsa rehellisesti maksavan etu!

        Tarkoitat varmaan maahanmuuttajien partureita, heidän maassaan ei ole ammattikouluja vaan siellä mennään harjoittelijoiksi ja liikkeen omistaja opettaa niin, että ensin ollaan oppilas, sitte kisälli ja lopuksi mestari.
        Halpa hinta perustuu myös siihen, että he saavat yhteiskunnalta monenlaisia tukiaisia , joita ei kantasuomalainen ei saa.
        Suomalainen parturi- kampaaja on ammattikoulutuksen saanut ja kouluttaa yleensä itseään koko uransa aikana käymällä kursseilla keväisin ja syksyisin koska muoti ja trendit muuttuu koko ajan.


    • Vastuuntuntoinenasiakas

      Ai niin. Parturini on ollut vuosia Groom, koska siellä kaikki palaset ovat oikeilla paikoilla: mm. luotettavuus , rehellisyys, ns tuotetakuu, ystävällisyys, ajanvaraussysteemi (on minulle tärkeä kun en halua enkä ehdi jonottamaan). Reissutyössä käytän Groomia tarvittaessa eri paikkakunnilla ja aina olen ollut tosi tyytyväinen. Toki inhimillistä työtä tekevät saattavat joskus esim sairastua, mutta nekin tilanteet ovat hoituneet mallikkaasti. Koen että asiakkaana myös minun täytyy muistaa vastavuoroisuus eli en ole vain saamassa vaan myös minun tulee "antaa": haluan siis olla hyvä asiakas ja parturit groomissa haluavat selvästikin olla hyviä partureita, koska minulla on kokemus jo useammasta. Suosittelen siis lämpimästi Groomketjua.

    • TheBarber

      Ylipäätään tuo kuvaus kuulostaa erittäin epäselvältä. "siili sivuilta ja päälle ei tarvi koskea ollenkaan" haitko ananas tyyliä??? Sinun pitää kuvailla parturillesi tarkemmin mitä haluat.. Esim, sivuille häivytys ohimon kohalta ja pitkät päältä ja sitten mitä haluat päälle... comb over?? Sleek back?? Vai mikä se nyt onkaan mitä haet tolla kuvauksella.. Ei ihme että parturi otti ohjat omiin käsiin. Groom on tarjonnut hyvän palvelun ja laatu leikkaukset (en ole Groomin työntekiä) suomen parturi kulttuuri on vielä nuorta ja kampaamot eivät tiedä mitä miesten hiuksille tehdään, vain parturit tietävät. Ja valituksia kannattaa tehdä suoraan itse parturille ja paikan omistajalle, näin saat valitukselle vastinetta.

    • Anonyymi

      Sami Petteri Heino törkeän ylimielinen kiroilija

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe