negatiivinen tiedotus oinaasta

täältäpesee

Oinaan vaistoaa jo kaukaa. Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä, koska he eivät varmasti ole yhtä hyviä kuin sinä. Olet äkkipikainen, kärsimätön ja väkivaltainen, etkä välitä muiden neuvoista, kun tiedät kaiken paremmin, oinas on idioottien idiootti. Hitler oli oinas... Monet oinaat harrastavat kamppailulajeja saadakseen paremmin viestinsä perille. Steven Seagal oli oinas. Koska oinaita on niin harmittavan vaikea voittaa, ne yleensä ammutaan kyselemättä. Tämä voi harmittaa niitä, jotka haluavat jotain sopivaa kohdetta kostonhimolleen. Suurin osa irokeesien syömistä uhreista oli oinaita, koska ne kestivät kidutusta muita paremmin. Koulussa Oinaat eivät opi nopeasti, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita.
Oinas on vihamiehenä tyydyttävä, koska hän äkkipikaisena tappaa uhrinsa heti, ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Oinas on itseoikeudellinen etuilija ja pomoilija, jolla ei ole muuta ohjenuoraa kuin toisia pelotteleva egonsa. Tämä siksi, että oinas pelkää kuollakseen jäävänsä toiseksi, tai peräti viimeiseksi. Oinas niin satavarma itsestään, että painuu magneetinlailla kaikkiin mahdollisiin konflikteihin, kun luulee pärjäävänsä joka paikassa. Monet jeparit ovat oinaita. Oinaat kaahaavat ylinopeutta liikenteessä toisista piittaamatta, koska oinaasta muut ovat lehmiä, joiden ei tarvitse lujaa päästäkkään, kunhan eivät ole edessä. Oinaalla on kiire päästä joka paikkaan. Ties vaikka pää putoaisi huomenna. Oinaissa on eniten sairaalloisia seksihurjastelijoita, jotka kaappaavat naisen, käyttävät akkaa kunnes kyllästyvät ja heittävät sitten pihalle kun uudet valloitukset ovat jo ovella. Naiset ovat oinaalle vain väliaikaisia tyydytysvälineitä. Oinaat ovat liukuhihnamaisia, jotka odottavat kaikilta samankaltaisuutta jota eivät tule löytämään. Pääosa oinaista on kiertänyt maailman kilometrin tarkkuudella löytääkseen sen "oikean" tai jotain haastetta. Nais oinaat ovat armottomia miesten hyväksikäyttäjiä, joille mikään ei riitä, ja on vain sekuntikellon kysymys milloin kaveri viskataan ovesta ulos. Oinaasta on vaikea keksiä uusia poikkeavia huonoja puolia. Yhtälailla, kuin oinaita käytetään nykyään pääosin siittämiseen, ja ne ovat suht harvinaisia, pitäisi oinaitakin näkyä maailmassa yhtä vähän, pääosin vain siitoshommissa. Kun oinas lopahtaa, niistä voi tehdä minkeille rehua.

Onnenkapine: Juoksuhauta
Onnennumero: YKKÖNEN!
Onnenväri: Veri
Motto: "Ketkä vitun muut?"
Auto: Formula 1

15

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirzu69

      Tää on hyvä ja toi juoksuhauta.. Repesin täysin vaik oinas ite oonkin... :D vittu ku ei pysty faceen jakaan, fuck...

      • täältäpesee

        Btw, unohdin laittaa tuohon onnen numeroon, että YKKÖNEN! (näytetään keskisormella)...
        On todella hyvä asia, että ihmiset osaavat nauraa itselleen. Itse olen härkä-puukissa. Ja olen fanaattinen. En todellakaan vihaa oinaita, vaan sitä oinaissa, että ne tyhmät antava mielihaluilleen niin helposti periks.


    • mikätaideteos!

      Jotenkin onnistuin tässä mielestäni niin loistavasti, (tämä on räjähdysalttiit luonteet osiosta kiin.horoskoopit osastolta):
      "Mutta eihän tämä teknisen puhallettavalla alttarilla uskontoaan silloin tällöin lässyttävän huithapeli jousimiehen kuuna itsenäistyneen kaiken itsellään tiukasti pitävän käärmeen vuonna kreatoidun suomen valtion typerykset tätä usko. Eikä niillä ole aikaa tällaisiin?"

    • Härät ja oinaat siis muistuttaa paljon toisiaan =)

      • mikätaideteosoon

        Juu. Fanaattisuudeltaan osittain kyllä. Mutta siinä, missä härkä on koti-ihminen, on oinas kodin ulkopuoli-ihminen, ja aktiivisempi. Ei pidä unohtaa oinaan ja härän yms. kolmanneksia. Eikä vuosiluonteen ja nousevien luonteiden tuomia hienosäätöjä.


    • Perus oinas

      Olipa katkera vuodatus! Mistä lienee löydetty historian havinaakin oli vaikka naapureille jakaa.Miten voi olla niin katkera oinaalle että kaikki asiat korostetaan ylitse.Et ymmärrä oinaan sielun ja mielen ajatusta yhtään.En ole väkivaltainen,en harrasta ikinä taistelulajeja.Oinaat oppivat jos eivät kyllästy muitten hitaaseen etenemiseen,käsitit asian yksioikoisesti ajattelematta.
      Oinas ei tapa "uhriaan"sen enempää kuin kukaan muukaan,olisko petoeläin osaston lainausta?Oinas ei pelkää jäävänsä toiseksi vaan johdattaa muutkin perässään.Kaikki ei ole "jepareita" vaan osa teknisillä aloilla laitteita kehittelemässä.Ei myöskään kaahata ylinopeutta kuin muutama kilometri alle sakkorajojen.Seksihurjastelukin lienee haettua koska oinas yleensä hyvän näköinen ja vetää vastakkaista sukupuolta likellensä.Oinas ei ole mikään likuhihna työntekijä vaan liukuhihna on kauhistus omapäiselle ajattelevalle oinaalle.Oinashan kaipaa aina haastetta joka asiaan.Tiedoksi vielä siitoshommat hoitaa nykyään maalla keinosiementäjä.Se veren punainen on kyllä lempiväri,tai tulen punainen.
      Olipa harvinaisen katkeroitunut kirjoitus,hylkäsikö oinas mies saamattoman itsekeskeisen omahyväisen kylmän knaisen?

      • KAPIAINENPETI

        OINAS ON SUUNAN NÄYTTÄJÄ JA OIKES PETIPETO JA HYVÄNNÄKÖINEN KAPIAIANEN. HEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


      • HERTTANAINEN

        NÄIN ON OLEN OINAS NAINEN JA MIEHENI OINAS SEN PAREMPAA KUMPPANIA OLLEKKAAN KUN TÄYSIYMMÄRRYS.


    • Paskamerkki

      Oinas on huono merkki. Olen itse ja tiedän että huono merkki on.

    • oikku4

      Vastaisin heille,että oinas ei ole tyhmä,vaikka itsepäinen onkin ja kyllä oinas oppii koulussa siinä missä muutkin. mistä moinen tarina, että oinas olisi tyhmä. vaikeita varmaan ollaan, mutta tarvitaanko maailmassa vain jees ihmisiä. eiköhän täällä suomessa ole ihan tarpeeksi jees ihmisiä. Kovin tunnutaan täällä matelevan esivaltaa ns tavalliset suomalaiset, eikö se vaan ole hyväksi, ettei madella ja oinas ei matele. olen ylpeä sen takia oinaana etten ole pelkkä jeesmies, joka tekee kuin joku yllytyshullu käskee, vaikka sitten uskoo jos uhataan. minä ainakin olen ylpeä oinasmies

    • oikku4

      esim spede oli oinas ja idearikas ja viihteen monitoimimies ja jatkuvasti teki käsikirjoituksia ja hupailuja ja sketsejä. sellainenko idiootti ei tyhmä mies tee sellaisia idiksiä, kuin spede. vaikea hän varmaan oli kuten minäkin ja spede oli 10.4 1930 synt. ja minä 7.4 1965. että se luovuus tekee toisinaan vaikeaksi ja luovat ihmiset ei ole niitä helpoimpia. nim kyllä oinaissa jotakin hyvää on.

    • Zhau

      Oinas on kaiken alku, luo uutta.. voihan sitä tietysti kirjoittaa negatiivinen ihminen pelkkää negatiivista mutta ei sillä ole mitään tekemistä astrologian kanssa. Kaikissa merkeissä on hyvät ja huonot puolet mutta ei tuo kirjoitus kyllä ole Oinaasta. Katkeruutta tosiaan ilmassa.

    • 100r

      Juuri noin. Minussa varmaan ihan korostuu toi kaikki, kun on Hitlerin kanssa syntymäpäivät aika liki.

    • VoittajaFiilis

      Oinas on ykkönen, muut tulevat perässä. Sorry.

    • Sairas.tapaus

      Olipa sairas teksti,muistaakseni jo vuosien takaa sama vuodatus uudestaan kirjoitettuna!Siinä meni vuosisadat ja muutkin asiat ihan sekaisin.Näitä skitsofreenikkoja tapaa aina kirjoittelemassa epätoivoisia ajatelmiansa julki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe