Mikroaitta kokemuksia!

Kusetus mikroaitta

Mikroaitta, paskoja kokemuksia?

Tilasin tavaraa netiin kautta, tilannetieto sivuilla oli "saatavilla", aloin ihmetteleen miks tavaraa ei näy.. Siit se sitte lähti, ketää ei saa kiin meilitse tai puhelimitse, eikä soittopyyntöihi vastattu! Tätä jatkui viikkoja, tuotetta ei myöskää koskaa toimitettu. Yritin saada kaupat purettu ja rahat takas, eikä mitään vastausta saanu!

Vasta kuluttaja-asiemiehellä uhkailu myötä sain rahat takas!
En voi kellekää suositella mikroaitan kaltaista paskapuljua!

79

7775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KVG!
    • Vieläkö näitä on?

      Tässä ketjussa on mielestäni ihan hyvä jatkaa asioita koskien mikroaittaa, sillä kyseessä ei ole mikromaja. Mikroaitta yrittää huijata olevansa mikromaja.

      Itselleni selvisi asia kun tein tilauksen ja menin noutamaan tavaraa. Tmi mika wahlroos a.k.a mikroaitta on huijari! Tilasin mikromarketista tavarat ja peruin tilauksen tähän huijarifirmaan, joka yritti ottaa vielä yhteyttä perään, eli jatkavat vielä asiakkaiden ahdistelua!

      Älkää langetko tähän roskapuljuun, netti pullollaan keskustelua jossa ihmiset ovat menettäneet rahansa, eikä ketään saa kiinni. Saisi mennä konkurssiin koko paikka.

      • Jude_vaan

        Tmi mika wahlroos a.k.a mikroaitta on huijari!
        En lähtisi ihan noin puhumaan kyseisestä henkilöstä/yrityksestä koska tuskin tunnet ihmistä sekä mikromaja--->mikroaitan pitkää historiaa..Kaikkea on vuosien kuluessa tapahtunut mitä oikeasti te pikku valittajat ette voi edes käsittää.Kannattaa miettiä tuota sanaa "huijari" missä kohtaa sitä käyttää.


      • Anonyymi

        Römppäisellä on aitta tai lato täynna koneita. Kun windows ragaa Römppäinen hakee uuden ja vie vanhan latoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Römppäisellä on aitta tai lato täynna koneita. Kun windows ragaa Römppäinen hakee uuden ja vie vanhan latoon.

        Minulla ensimmäinen ja positiivinen kokemus ko firmasta. Tuotteen saaminen kesti hieman pidempää kun ei ollut varastossa, mutta hinta oli lähes puolet edullisempi kuin kilpailijoiden , joten mielestäni viikon odotus kohtuullista


    • Ihmettelenpä vaan

      Niillä sivutkin alhaalla. Tekeeköhän mikroaitta elektronit, eli kerää asiakkailta rahaa ja katoaa kuin tuhka tuuleen. Ihmisten kannattaa tehdä heti rikosilmoitus tosta paikasta, kuulemma monella jäänyt rahat sinne, eikä meinaa millään saada takas.

      Onko joku edes niin tollo, että tonne rahaa kantaa?

    • Flash2014

      Ihme katkeraa paskapuhetta.
      Useamman kerran käynyt asioimassa eikä mitään ongelmia.
      Todella kilpailukykyiset hinnat.

      • himmeli hukassa?

        Käynyt tai netistä tilannut on kuitenkin pikkuisen eri asia.
        Tuskin käydessäsi jätit rahoja tiskille vaikket tavaraa saanutkaan.


    • Haistakaa ....

      Täys konna paikka, jossa yrittävät työntää asiakkaalle väkisellä paskoja ATI näytönohjaimia vaikka pyydät tiskillä nimenomaan Nvidian valmistamia kortteja niin tarjoavat vain Atia!! Asun roihuvuoressa ja tämä paikka näkyy ikkunastani, mutta rahojani en tähän roskakiskaan työnnä. Aivan lähellä mikromarket niminen paikka, joka pesee tän paikan mennen tullen eivätkä tuputa väkisellä hyllyssä olevia kortteja, josta ostinkin sen nVidian näytönohjaimen!

      Varmaan minulle väkisellä korttteja tuputtanut myyjä tunnistaa minut tästä kirjoituksesta.. Mikroaitta on surkea paikka!

    • elfie4

      Surkea paikka, jossa asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan ja ketään ei saa kiinni. Älkää mitään maksako ennakkoon mikroaittaan, menetätte vain rahat!

    • Kierofirma

      Yrittävät kusettaa olevansa mikromaja. Asia selvisi mennessäni noutamaan mikromajasta tavaroita vanhasta paikasta roihupellosta, jotka olin tilannut mikroaitan sivuilta luulleeni kyseisen rosvofirman olevan mikromaja. Jätin noutamatta tavarat mikroaitasta ja onneksi en maksanut ennakkoon!!

      Vasta nyt tajusin lukea mikroaitasta ja kyseessä selvä rosvofirma. Mikromajan tiedot löytyivät virallisilta ytj.fi sivuilta, jossa näkyy että toimivat mikromarket nimellä.

      Harkitsen rikosilmoituksen tekemistä mikroaitasta asiakkaan harhaanjohtamisessa. En suosittele! Todella kieroa!

    • Kuluttaja-asiamiehelle

      En ole vieläkään saanut rahojani takaisin vaikka sanoi palauttaneensa ne.

      • Heiheirahoillesi

        Tuskin tulet rahojasi näkemään. Kyseisellä firmalla maksamattomia verovelkoja runsaan puoleisesti.


      • Anonyymi

        Muistan kun asuin 90luvun loppua ja 2000luvun alussa kyseisessä paikassa pertunpellontie kolmessa.. Pyörin siihen aikaan kurdi kaverini ja peltsin kaa kyseisillä pihoilla... Itse olen romani tehtiin tiimi aivoradion kanssa hommia eli paikallisen h poliisin kanssa... Häirittiin arkkeja sillo se oli makeeta aikaa... T. Algh.. R. Aivoradion.


    • Paska_mesta

      Joo. Ilmoittavat hintatietoja netissä kaikenlaisille tuotteille, joita ei ole saatavilla. Tänään kurvasin sinne ihan turhaan.

    • TupakkaaJaSavuaa

      Annan kaikille vinkin:
      Tilatkaa aina laskulle netistä oli mikä vaan verkkokauppa ja maksakaa lasku vasta kun tuote kourassa ja testattu niin ei tarvitse sotia kenenkään kanssa rahojen takaisin saamista!!!!

    • Iphone6

      Hei kiiiiiiiitttttoooosssss teille kaikille tiedosta tästä mokroraitta yrityksestä! Sillä meinasin ostaa systerille Iphone6 oli 587,25€ ja muissa kauppoissa n. 699€ luokkaa. Kyllä oli lähellä ostaa, mutta ehdin lukea komentteista. Kiitos!!

    • eihyvä

      Mainostavat liikettään palvelevana, tämä ei pidä miltään osin paikkaansa!

    • 13.08.2015

      Mielestäni pitää antaa myös positiivisä palautetta!
      Ostin Mikroaitasta puhelimen jota he eivät pystyneet toimittamaan koska tuotetta ei saanut edes tukusta.
      Mikroaitta palautti välittömästi maksuni tililleni. Kiitos nopeasta toiminnasta

      • niinkö

        Miksi sitten myyvät puhelinta, jos ei saa tukustakaan? Mielestäni ei ole kovin positiivista.


      • ehkäkukaties
        niinkö kirjoitti:

        Miksi sitten myyvät puhelinta, jos ei saa tukustakaan? Mielestäni ei ole kovin positiivista.

        Hyvä kysymys:)) Pari kuukautta sitten tilasin Mikroaitasta tavaraa, reilun viikon odotin ja sitten soitin ja kysyin miksi kestää. Joku Dan alkoi selittää;"..joo,me ehkä saadaan sitä pian, se toinen,,,se pitäisi löytyä kohta..."
        Jumalauta, kioski myy tavaraa jota kioskissa ei edes ole:))))
        Kun joku hölmö tilaa,sitten aletaan etsimään:))))


      • Einari666

        Tilasin kyseisestä Mikroaitta-puljusta Sonyn kuulokkeet, kun olivat n. 20€ halvemmat kun muualla. Onneksi tilasin noudolla ja maksu noudon yhteydessä. Ei tullut vahvistusta että voi noutaa, menin kuitenkin paikan päälle kun saldokin näytti 5 kpl varastossa. Ei ollut kuulokkeita ja kun kysyttiin että tilataanko, vastaus oli selkeä: Ei helvetissä tilata.


      • Vellli

        Pennut rikkoivat Intuos4-piirtopöytäni kynän, ja lähdin netistä etsimään varaosaa. Jonkun hintavertailusivun kautta päädyin Mikroaittaan, jossa tuotetta sanottiin löytyvän "maahantuojan varastosta". Laitoin tilauksen heti menemään sen enempää miettimättä...

        Sitten osuin vasta tälle sivulle, ja voi pojat että alkoi välittömästi kuumottaa! Onneksi tavara tuli muutamassa arkipäivässä ja nyt on ihan onnellisesti käytössä.

        Kiitti kuumotuksista, ihmiset!


    • mikro

      Minulle kävi samoin mikroaaltouunin ostossa. Eivät voineet toimittaa, mutta palauttivat rahat nopeasti. Sähköposteihin vastattiin. Kiitos asiallisesta toiminnasta!

    • flapamato

      Tilasin osamaksulla tietokoneen sunnuntai-maanantai yönä 1 aikaan ja tuotteessa luki "jälkitoimituksessa", tulin lukemaan tämän viestiketjun ja näin 2 yötä painajaisia siitä että kone ei tule ja jotenkin he saavat rahaakin minulta kiskottua..

      Nyt on tiistai päivä ja minulle on tullut ilmoitukset ja seurantakoodit että tietokoneeni on postissa tulossa. Että kiitti vaan turhasta stressistä.

      • Lapamato69

        Tilaako joku oikeasti noiden konepaketteja, täyttä kuraa!?!
        Sulla on käynyt tuuria, että olet edes saanut. Ei ole paikka kummoisessa maineessa.


    • rddgdgdgdggd
    • Marbles

      Öö, itse ainakin sain tilaamani koneen viikossa, halvemmalla kuin mistään muualta? Kiitos vain menetetyistä yöunista, melkein jo luulin, etten saisi tilaustani! :O

    • Mauno_A

      Oma kokemukseni tällä viikolla: tilasin verkkosivuston kautta pääsiäisenä Sonyn kuulokkeet ja maksoin ne samantien verkkopankin kautta. Laitoin lisätietokenttään vielä kysymyksen toimitusajasta. Sitten luin tätä palstaa ja alkoi hikoiluttaa... Kuitenkin heti seuraavana arkipäivänä sivuston tilausseurannassa status oli muutettu ja asia otettu käsittelyyn. Myös tiedusteluuni toimitusajasta vastattiin. Kuulokkeet tulivat perille eilen, eli neljäntenä arkipäivänä tilauksesta ja sain halvemmalla kuin mitä kukaan muu kauppias mainosti. Kiitos tosiaan turhasta stressistä, kaikki meni kuten piti.

    • Kämänen

      Kämänen pikkuputiikki, jossa kaikki pitää vain tilata. Teknistä ymmärtämistä ei voi kehua, kierrän paikan jatkossa kaukaa.

    • ÄlkääTilatko

      Itse tilasin kuukausi sitten ja ei vieläkään ole kuulunut. Myymälästä sanoivat vaan että loppunut tehtaalta... En enää tilaa täältä se on selvä

    • paskaaitta

      Paska liike! Ottavat rahat vastaan, mutta mitään ei kuulu viikkoihin ja vaikea(mahdoton) tavoittaa. Pitävät asiakkaan rahoja toimittamatta tavaraa, välttäkää!

    • vitunidiootit

      Yritätte antaa paskan maineen hyvälle kaupalle. Voi olla kuule myös se tavaran toimitus tällä hetkellä Suomen postin hanskoissa.

    • mietinpä

      Mieluummin maksan hieman enemmänkin ja tilaan luotettavalta yritykseltä, enkä mikroaitalta. Omaa kokemusta ei ole, mutta tuttu oli erehtynyt huonoin seurauksin tilaamaan tästä paikasta.

    • LMPR

      Itse olen käyttäynyt Mikroaittaa ja se on hyvä paikka. Ostin sieltä kovalevyn backup kovalevksi ja putsautin koneen siellä pölystä. He tekivät hyvin homman siellä.

      • LMPR

        Lisäten TÄHÄN kommentiin: Tavarantoimitus on Suomen Postilla, että valituksia sinnekin. Myös tuo Matkahuolto ja jotkut yksityiset toimittavat paketteja.


    • Kännissäkö

      Asioin kerran liikkeessä ja siellä palveli vanhalle viinalle haiseva keski-ikäinen mies, jolla tuntunut olevan edes tietoa mistä tuotteesta tietoja kertoi. Lähinnä tuo ensikokemus saanut karttamaan paikkaa jatkossa!

    • LMPR

      Itse vein koneen huoltoon mikroaittaan ja se korjattiin todella hyvin. Ostin sieltä myös uuden kovalevyn.

      • Turhaavalitusta

        Useasta tahosta kuulunut pelkää hyvää.


    • sepulturas

      Älkää jumalauta vaan tilatko täältä yhtään mitään

    • Hurri123

      Can't deliver shit in time. It's been a week since I've ordered my 1080 yet they haven't even sent it yet. 0/10

    • Ei kannata asioida liikkeen kanssa! Itse tilasin prossun jota saldo tilanteen mukaan oli, kun seuraavana päivänä tiedustelin postitusasioista sanoivat ettei kyseistä tuotetta ole saapunut vielä inteliltä...;)...seuraavana päivänä peruin kaupat ja jouduin noin kuukauden venaamaan että sain rahani takaisin. Meilasin, soittelin melkein päivittäin että koska rahat pistetään mulle maksuun. Valehtelivat että pistävät/on pistetty maksuun, ei kuulunut rahoja. Loppujen lopuksi otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, joka ehkä hiukan pisti vauhtia lisää. Mutta luulen että oli mun viimeisin puhelu joka toi toimintaa kun rupes pinna jo rakoileen ja kirosin/korotin ääntä. Sitä ennen olin erittäin ystävällinen joka ei tuonut toivottua tulosta. En kyseisestä liikkeestä enään osta mitään enkä todellakaan suosittele kenellekään, päinvastoin! En yhtä huonoa palvelua ole elämäni aikana saanut! Ostin komponenttini muualta joihin on tällä hetkellä mennyt noin 3000€...

    • Pahvilaatikko89

      Joo toimitusten kanssa ollut kyllä huonoja kokemuksia. Toimitusajan luvattiin olevan muutamia päiviä niin siinä kestikin sitten noin kuukausi. Muutenkin vaikea saada yhteyksiä firmaan. Vastaavat sähköposteihin luvattoman hitaasti.

    • Asiakas

      Mikroaitan Mika on Mikromajan perustaja ja entinen omistaja. Mikromaja kusetettiin häneltä "yrityskaupan" yhteydessä kokolailla mulkusti pois. Taisivat tavata oikudessakin asiantiimoilta. Siitä selvittyään Mika perusti Mikroaitan samoille nurkille, jossa Mikromajaa kasvatti kahdessa eri myymälätilassa.
      Sanoisin että Mika ei ole se joka kusettaa, mukava kaveri ja aina saanut enempi kuin hyvää palvelua. Ja ei, en ole Mika.

      • selityskaikelle

        Ilmankos hommat kusee mikroaitassa, jos sama vetäjä kuin mikromajalla.


      • Anonyymi

        Menee offtopiciksi vähän, mutta jos kerran sama henkilö: Mikromajassa oli kyllä 2000 luvun alkupuolella sellaista sekoilua ettei ole tosikaan. Näytönohjain hajosi. Käskettiin panna postissa sinne kaikkine johtoineen päivineen vikailmoituksen kera. Laitoin, mitään ei kuulunut kahteen viikkoon. Pitkän yrityksen jälkeen sai kauppaan yhteyden ja vastaus oli tyyliin "ööh ai jaa no selvitellään". Viikko lisää (eli tässä vaiheessa 3 viikkoa ilman konetta) ja paketissa tuli PELKKÄ näytönohjain, joka oli samaa mallia mutta eri merkkiä kuin hajonnut. Mutta... ilman johtoja! Ja taas yrittämään kauppaan yhteyttä. Tarkasti selitin mistä oli kyse, ja lupasivat postittaa johdot uuteen eri merkkiseen näytönohjaimeen, ja ne sentään tulivat postissa normaalissa ajassa. Mutta kun...! Ne johdot olivat alkuperäisestä näytönohjaimestani, edelleen minun tekemässäni paketoinnissa jota ei oltu edes avattu, eli siis siitä hajonneesta, eivätkä ne sopineet mitenkään tämän toisen valmistajan laitteeseen. Ja taas yhteyttä liikkeeseen joka oli edelleen yhtä työlästä touhua. Ja sitten, jonkin ihmeen kautta, sain kuin sainkin oikeat johdot, ja taas pelitti. Eipä siihen mennytkään kuin hieman päälle kuukausi.

        Bonus: Lähetin heille myös sieltä ostamani kirjoittavan DVD-aseman joka lakkasi toimimasta. Tavan mukaan mitään ei kuulunut, mutta en myöskään hätyytellyt koska en moista laitetta siinä vaiheessa tarvinut. Noin kaksi kuukautta myöhemmin tuli asiaa käydä helsingissä, joten poikkesin liikkeeseen kyselemään laitteeni perään. Paikanpäällä pavelu oli yhtä hyvää kuin puhelimessa. "Ööh tuotanoin, minäpäs käyn selvittämässä". Piiiitkän tovin jälkeen myyjä palasi ja löi minulle kouraan hyllystä uuden laitteen joka oli suunnilleen samanlainen. Olisivat vaan laittaneet kiltisti postissa kaikille uuden laitteen hyllystä heti ilman säätöä, kun se kerran tuntui olevan lopulta edessä kuitenkin.


    • Markon

      Olin tossa huijari firmassa työharjoittelussa ja heillä ei ole varaa ees toimittaa työtodistusta

      • Aahahaahha

        LOL! :D


    • JHH98

      Asiakaspalvelu surkeinta mitä tähän asti lukuisista verkkokaupoista tullut vastaan. Eivät vastaa tilausta koskeviin kyselyihin ja peruvat tilauksia ilman mitään ilmoitusta. Lasku kyllä tulee jo ennen tilausta (jos ottaa tilauksen laskulla) ja jos rahat erehtyy maksamaan ennakkoon niin niitä joutuu odottelemaan takaisin viikkoja siinä tapauksessa että tilaus perutaankin.

    • Fab

      Oma kokemus sijoittuu pauttiarallaa vuoden päähän, mutta siloin olisi tuo kirosanojen kera:

      Varasto lupaa että tuotetta on hyllyssä.
      Hyllyssä sitä ei ole.
      Toimitusaika venyy ja rahoja saa vängätä takaisin pitkään.
      Verkkokaupasta älkää hyvät ihmiset tilatko mitään.

      Naamatusten ehkä, mutten itse haluaisi verkkokaupan kokemuksella takuuasioita alkaa hoitamaan ko tavalla.

      • Läppäriin.akkua

        Eikö kuitenkin ole kuten ennenkin, että useimmat verkkokaupat näyttävät jonkun suuren tukkurin saldoa? Jos se on väärin tai arvioitu tulopäivä Suomen tukkurille ei pidä paikkaansa, niin mitä sille jakelupiste, pieni mikroliike voi. Itse olen muutaman kerran aikanaan ostanut Mikromajasta Roihuvuoresta. Sitten myöhemmin kerran jotain Roihupellon teollisuusalueelta. Luulin, että Mikromaja on hävinnyt kokonaan. Jotenkin arvelin, että olisivat samoja liikkeitä. Eivät näköjään, mutta työntekijät ja omistajat tuntevat kummassakin liikkeessä toisensa.
        Pitäisi ostaa kohta läppärin akkua. Onkohan sitä oikeasti Suomen maahantuojalla?


      • Anonyymi
        Läppäriin.akkua kirjoitti:

        Eikö kuitenkin ole kuten ennenkin, että useimmat verkkokaupat näyttävät jonkun suuren tukkurin saldoa? Jos se on väärin tai arvioitu tulopäivä Suomen tukkurille ei pidä paikkaansa, niin mitä sille jakelupiste, pieni mikroliike voi. Itse olen muutaman kerran aikanaan ostanut Mikromajasta Roihuvuoresta. Sitten myöhemmin kerran jotain Roihupellon teollisuusalueelta. Luulin, että Mikromaja on hävinnyt kokonaan. Jotenkin arvelin, että olisivat samoja liikkeitä. Eivät näköjään, mutta työntekijät ja omistajat tuntevat kummassakin liikkeessä toisensa.
        Pitäisi ostaa kohta läppärin akkua. Onkohan sitä oikeasti Suomen maahantuojalla?

        Ainakin näin 2019 vuonna useimmat liikkeet listaavat erikseen saatavuuden myymälästä ja/tai verkkokaupasta, ja mainitsevat jos tuote on tilattava maahantuojan varastosta (joka näkyy myös suurenpana toimitusaikana). Itse tykkään tarkkailla tuota saldoa tilaukseni jälkeen. Tilasin eräästä kaupasta juuri äskettäin hiiren jota ei enää valmisteta, eli myyvät halvemmalla varmaankin tämän varaston loppuun ja tuote kadonnee valikoimasta. "Verkkokauppa: 14 kpl saatavilla". Tilattuani, 13 kpl. Ja tuli kahdessa päivässä ilman postikuluja.


    • Tietäjättietää

      Netistä ei kannata tilata mitään. Saldoja ei näy eikä tuotteita välttämättä ole edes saatavilla. Kauppias ei viitsi päivittää sivujaan, eikä anna ostajalla minkäänlaista tietoa siitä, voiko tuotetta heidän kauttansa edes saada. Tiedusteluihin ei vasta. Asiakaspalvelusta ei tietoakaan. Jos tilaat, tilaa aina laskulla. Suosittelen kuitenkin säästämään aikaasi ja tilaamaan muualta.

      • no_kehveli

        Tein tilauksen ulkoisesta kovalevystä pari viikkoa sitten. Eipä ole mitään kuulunut ja tämän ketjun perusteella käyn hakemassa kivijalasta toisen levyn. Kyseistä tuotetta kuitenkin löytyy kivijalkaliikkeistä. Mikroaitan kovo tulee sit joskus, jos tulee.


      • Anonyymi

        Kuukausi tilauksen jälkeen laitoin sähköpostia ja kuulemma kyseistä levyä ei enää saa. Tarjottiin tilalle 35% kalliimpaa versiota. Rahojen palautusta ei ehdotettu. Otin sitten kyseisen levyn.

        Esimerkiksi Gigantista saa edelleen sitä "ei enää saa" levyä ja hainkin sieltä niitä pari kappaletta. Siinä vaiheessa, kun pienyritys rahoittaa lyhytaikaista kassavirtaansa asiakkaiden rahoilla (lue: pitkät toimitusajat), niin toiminta ei ole kovin vakuuttavalla pohjalla. En ala soittelemaan, sattuuko jotain tuotetta löytymään hyllystä puheluja.


    • Anonyymi

      Itselläni positiivinen kokemus. Tilasin erään tuotteen jota ei ollu varastossa, tarjosivat mahdollisuutta vaihtaa tuotteen toiseen. En vaihtanut ja samana päivänä kun tarjosivat vaihtoa, olivat saaneet tilaamaani tuotetta varastoon ja lähettäneet sen etiäpäin. 4 arkipäivää tilauksesta tuote oli kädessäni. Myös yhteydenpito onnistui helposti sekä puhelimitse, että sähköpostitse.
      Isot kiitokset kaupoista, tilaan kyllä uudestaankin jos tilattavaa tulee. Varsin kilpailukykyiset hinnat kuitenkin.

    • Anonyymi

      Hyvä firma. Ostin puolet koneenkasauskamoista niiltä hyvillä hinnoilla. Yhden osan kanssa piti muutama viikko venailla jotta saivat suomeen. Nestetuulettimesta sain vielä suomen halvimmasta hinnasta myymälässä pari euroa pois.

    • Anonyymi

      Mikroaitta on huijariyhtiö. Tilasin digikameran verkkokaupasta ja maksoin. Eivät toimittaneet koskaan tavaraa eivät vastaa viesteihin. Peruin kaupat, mutta rahoja ei kuulu. Tein rikosilmoituksen.

      • Anonyymi

        Sain sähköpostin, että tilaus on purettu, mutta rahojen maksua ei ole tehty. Ei mene rehellisen liiketoimintatavan mukaan. Varokaa! On parasta asioida turvallisessa Powerissa, Gigantissa ja Verkkokaupassa. Pankki odottaa Mikroaitan vastausta rahojen palautuksesta ja ryhtyy omiin toimii Mikroaitan suhteen. Poliisin yhteydenottoa odottelen.


      • Anonyymi

        Mikroaitta sanoi sähköpostissa, että palautukset hoidetaan perjantaisin. Odottelen rahojeni saapuvan viimeistään maanantaina. Jos tulevat, raportoin myös tänne. Toiset voivat asioida sitten tämän liikkeen kanssa, jos uskaltavat, minä en. Toivotaan, että oikeus ja rehellisyys voittaa.


    • Anonyymi

      Hyviä uutisia Mikroaitasta. Sain peruttua tilauksen ja peruttua kaupat. Rahoja vielä odottelen. Jos rahat tulee nopeasti, kaikki meni asiallisesti. Hyvä niin.

      Tarinan opetus: Osta noudolla ja maksa vain paikan päällä. Tai osta netin kautta vain suurista luotettavista paikoista kuten Gigantti, Power, Verkkokauppa ja Apple sekä Mac-kaupat. Macin myyjät eivät huijaa koskaan kaupoissa. Ne tietävät, että Apple rankaisee huijareita kovin ottein.

    • Anonyymi

      Nyt sain palautuksen tililleni digikamerastani. Mikroaitta toimi sovitusti, joten kiitän ja kumarran. Kaikki meni onnellisesti lopulta. Asioikaa hyvin mielin, ketkä haluatte.

    • Anonyymi

      Asiat on nyt kunnossa Mikroaitan suhteen. Sain kaupat purettua ja rahat tililleni. Peruin myös rikosilmoitukseni. Ehkä hätiköin, mutta viestit täällä pelästyttivät. Käykää kaupoilla, kuka rohkenee. Minä opin käyttämään suuria verkkokauppoja tästä lähtien: Verkkokauppa, Power ja gigantti. Hintoja en enää vertaile muiden kesken. Jos olette tyytyväisiä Mikroaittaan muut, niin hyvä niin ja hyviä kauppoja siellä kaikille sitten vaan!

      • Anonyymi

        Jaha, tilasin puljusta tavaraa sen enempiä tutkimatta taustoja. Menin retkuun koska kuvittelin että suomalainen nettikauppa jolla on kivijalka myymälä on luotettava. Maksoin tuotteet etukäteen tottakai, ja nyt on firman nettisivut nurin. Hei hei rahat. Lähden nyt rikosilmoituksen tekoon.


    • Tilasin Mikroaitasta komponentin. Päivitän tilannetta tänne, niin saadaan päivitettyä tietoa yrityksen toiminnasta.

      • Komponentti tuli parissa päivässä ja toimii kuten pitääkin. Ei siis mitään ongelmaa kyseisen kaupan kanssa oman tilauksen kohdalla.


    • Anonyymi

      Tilattu heinäkuussa firmalle monitori kilkkeet ja hyvin tulivat tavarat. Sähköpostilla sain karkean aikataulun, joka suurinpiirtein piti. Voisi kuvata kyseistä kauppaa seuraavasti: halpa ja varman verkkainen. :)

      Luotettava siis kyllä ehdottomasti, muttei mikään sähköjänis.

      • Anonyymi

        Tottakai ne tavarat tulee nopeasti, joita löytyy suoraan kotimaisten maahantuojien varastosta. Ongelmana on se, että nuo parin hengen puljut kaupittelevat kaikkia maailman komponentteja ja laitteita ja yrittävät sitten haalia niitä jostakin ulkomailta mahdollisimman halvalla ja pienin toimituskuluin.


    • Anonyymi

      En suosittele tilaamaan täältä. Itse otin onneksi laskulla, vaan ei ollut hyvä sekään. Eivät suostu perumaan toimittamatta jätetyn tuotteen laskua. Pyytelevät tilinumeroa että voisivat kierrättää rahan kauttani laskuttajalle . Todella erikoista ja epäilyttävää toimintaa. Onni että Jouston asiakaspalvelu vastaa ja toimii kuten pitääkin :)

    • Anonyymi

      Surkea mesta jota Erkkikään voi suositella muille. Firma rekisteröity taksiliikenteelle, huvittavaa. Tästä yrityksestä liikkuu paljon huonoja kokemuksia ja aivan syystäkin.
      Yrityksen omistaja varmaan kirjoittelee positiivisia palautteita tänne yrittäen pelastaa surkeaa yritystä.

    • Anonyymi

      Firman nykyinen nimi on Mikroriihi ja englanniksi
      Micro-haydryer. Toimii nettikaupassa aktiivisesti Intiasta käsin.

    • Anonyymi

      Tilasin tietokoneen(HP) Valmistus kuulemma oli lopetettu vaikka aivan uusi malli.Sitten alkoi tarjoilla itsekasattua tilalle,vanhoista osista tottakai.Sitten kun kaupan purkua aloin ehdotella katosi keskusteluyhteys.Ei vastannut puhelimeen haukkui vaimoni puhelimessa.Hieno yritys.

      • Anonyymi

        Köllisetäläinen hyvin viha kirjoittaja vihainen taas.
        ja ostaa kerran kuussa koneen tuolta. näköjään.


    • Anonyymi

      Sama touhu näköjään jatkuu edelleen- tilasin tuotteen (verkkokaupassa "saatavilla") ei tuotetta näy eikä kuulu, sentään vastasivat sähköpostiin: "Tuotetta ei ole valitettavasti hyllyssä, joten jouduimme ne tilaamaan toimittajalta." - ei myyvät jotain, mitä ei ole olemassakaan! laitoin sähköpostia ( jossa yhteen riviin laitoin "www.kkv.fi") kannattaa lukea https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

      sekä peruutusilmoitus https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20140110
      josta kohta "Liite II
      Peruuttamislomakkeen malli"

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Paska meni konkkaan :DDDDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska meni konkkaan :DDDDDDDD

        Karu sanonta lopputulos paska ulos...


    • Anonyymi

      Onko sama nyt avannu uuden.. Samalla vanhalla paskalla

    • Anonyymi

      Euroiks OY on osakeyhtiö jonka päätoimiala on Tietokoneiden, oheislaitteiden ja ohjelmistojen tukkukauppa. Työnantajan kotipaikka on Helsinki ja käyntiosoite PERTUNPELLONTIE 3 E 40, 00740, HELSINKI. Euroiks OY käyttää y-tunnusta 3115978-6.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe