NORDEA

T.J.1959

Pieni gallup on nyt paikallaan!
Kyselen teiltä että mitä mieltä olette pankista....joka veloittaa 0,40€/saldokysely automaatilla? (viime kuussa maksoin tästä lähes 18€...) Sekä siitä että TOISTUVASTI pankkitunnukset ovat myöhässä?
Silloinhan ihmisellä ei ole muuta keinoa tietää tilinsä saldoa kuin kysyä sitä MAKSUA vastaan....ja MAKSAA tästä!! (Olin tietoinen että, oman tilin tilitapahtumien kysely maksaa....vaan nykyään maksaa myös jos kyselee SALDOA) Eipä ole muuta mahdollisuutta kun odotella kiltisti uusien (myös maksullisten!) tunnuksien tuloa....ja TOIVOA että ne saapuu.....JOSKUS! PERKELE.....mun mitta alkaa olla TÄYNNÄ....tätä pankkia joka...ILMEISESTI parantelee tulostaan asiakkaidensa kustannuksella!! VITUTTAA niin paljon että taidan vaihtaa pankkia!!

17

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BancaMarketer

      Suosittelen harkitsemaan S-Pankkia, OTTO kyselyt maksaa mutta
      omistajajäsenenä voit käyttää S-mobiilipalvelua joka näyttää suoraan appsista tilien saldot. Toki voi selaimella katsoa myöskin, mutta tarvitset verkkopankkitunnukset mukaasi aina.

      http://www.s-pankki.fi/

      S-Pankin kustannus omistajille: maksuton (peruspalvelut).

    • Miksi kummassa

      45 saldokyselyä kuukaudessa, sehän on kerran päivässä ja parhaina kaksi. Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on jatkuvasti tarkistaa tilisi saldoa??

      Ota se saldokysely kerran kuun alussa, sitten laitat sen summan muistiin, ja sen jälkeen laitat muistiin kaikki rahasummat jotka sieltä tililtä menevät (toistuvat maksut, satunnaiset maksut, rahan nostot automaatilta sekä pankkikorttiostokset). Näin sinulla on joka hetki ihan selvä käsitys siitä miten paljon tilillä on rahaa (tai pikemmin, miten paljon sinulla on käyttövaraa; pankkikorttiostoksethan eivät kirjaannu reaaliajassa).

    • EiVoiOllaTotta..

      Aloittajan kannattaa vaihtaa vaan pankkia.

      Ja toivoa että jokin muu pankki olisi halvempi tai toimittaa tunnuslukuja riittävästi.

    • phsdf

      Hohhoijaa.

      Saldokyselyt, tilitapahtumien tarkastelut yms tapahtuu nykyaikana puhelimella tai tietokoneella ilmaiseksi.

      Pankkitunnukset ovat tulleet minulle joka kerta hyvissä ajoin, kun vanhassa listassa on vielä >2 saraketta numeroita käytettävissä. Mutta jos kysyt saldoa automaatiltakin enemmän kuin kerran päivässä, käytätkö myös noita numeroita n 10 kpl päivävauhtia? Silloin voi tosiaan olla, että edelliset ehtii loppua ennen kuin kusti polkee uudet perille.

    • en ymmärrä määrää

      Miksi ihmeessä sitä tilin saldoa tarvitsee jatkuvasti kysellä?

      Jokainen kuitenkin tietää paljonko sinne tilille tulee rahaa (koska palkoista, sosiaalietuuksista ym. tulee erillinen ilmoitus) ja suunnilleen paljonko sieltä tilisiirtoina menee (koska ne vuokrat sun muut on itse maksupalveluun näpytellyt).

      Loppu on sitten sitä käyttövaraa, ja sen summittaisen määrän pitäisi olla tiedossa. Ymmärrän, jos käyttövaran määrän haluaa tarkistaa pari kolme kertaa kuussa, kun ei muista paljonko on kortilla kaupasta ruokaa ostanut, mutta tätä tiheämpi saldokysely alkaa jo ihmettää.

      Jos saldon tarkistusta ei voi tehdä tietokoneella, vaan se on pakko tehdä automaatilla, niin miksei saldokyselyn sijaan nosta 20 euroa, niin tapahtuma on maksuton (vaikkei tilillä olisikaan katetta)? Noston (tai sellaisen yrityksen) yhteydessä automaatti näyttää myös saldon.

    • einordeaa!

      En lukenut aloittajn viestistä kuin otsikon ja muutaman kohdan vastauksista.

      Mielestäni Nordea on paskapankki. PISTE.

      Saldokyselyt ja näkymät saa kyllä kuukausimaksulla näkylmään ilman lisämaksua verkossa. Maksuja saa tehdä vapaasti kuukausimaksulla ainakin POP-pankissa on 5 lisämaksutonta automaattinostoa/kalevterikuukausi.

      Mut tosiaan, jos käy automaatilla katsomassa saldoa 45 kertaa kuukaudessa, niin jossain vika. Kaikkii sen tietää, että se maksaa aina luokkaa 0,20e/kerta. Siitähän tulee jo 9,00e maksu. Alle 5000e saldolla ei saa palvelupankettialea, niin se maksaa jo 4,50e/kk Eli siis ... liki 15e/kk. Siihenhän se pieni saldo jo meneekin.

      OK! S-pankki on vielä ainakin omistaja-asiakkaile palvelumaksuton. Kuka tietää kuin pitkään.... Mutta tottakai, peruspalvelut toimii ok! Oton omistaa OP, Noirdea ja Danske.

      • 6+7

        "ainakin POP-pankissa on 5 lisämaksutonta automaattinostoa/kalevterikuukausi"

        On syytä muistaa, että kaikki 34 POP-pankkia ovat itsenäisiä pankkeja, joilla kullakin on oma hinnastonsa:

        Hannulan Osuuspankki
        Honkajoen Osuuspankki
        Isojoen Osuuspankki
        Joroisten Osuuspankki
        Jämijärven Osuuspankki
        Kannonkosken Osuuspankki
        Keiteleen Osuuspankki
        Keuruun Osuuspankki
        Konneveden Osuuspankki
        Kosken Osuuspankki
        Kurikan Osuuspankki
        Kyrön Seudun Osuuspankki
        Kyrönmaan Osuuspankki
        Kyyjärven Osuuspankki
        Laihian Osuuspankki
        Lammin Osuuspankki
        Lanneveden Osuuspankki
        Lappajärven Osuuspankki
        Lapuan Osuuspankki
        Lavian Osuuspankki
        Liedon Osuuspankki
        Multian Osuuspankki
        Nivalan Järvikylän Osuuspankki
        Osuuspankki Poppia
        Petäjäveden Osuuspankki
        Piikkiön Osuuspankki
        Pohjanmaan Osuuspankki
        Pyhäselän Paikallisosuuspankki
        Reisjärven Osuuspankki
        Sievin Osuuspankki
        Siilinjärven Osuuspankki
        Suupohjan Osuuspankki
        Tiistenjoen Osuuspankki
        Tuusniemen Osuuspankki


      • kiokiokoi
        6+7 kirjoitti:

        "ainakin POP-pankissa on 5 lisämaksutonta automaattinostoa/kalevterikuukausi"

        On syytä muistaa, että kaikki 34 POP-pankkia ovat itsenäisiä pankkeja, joilla kullakin on oma hinnastonsa:

        Hannulan Osuuspankki
        Honkajoen Osuuspankki
        Isojoen Osuuspankki
        Joroisten Osuuspankki
        Jämijärven Osuuspankki
        Kannonkosken Osuuspankki
        Keiteleen Osuuspankki
        Keuruun Osuuspankki
        Konneveden Osuuspankki
        Kosken Osuuspankki
        Kurikan Osuuspankki
        Kyrön Seudun Osuuspankki
        Kyrönmaan Osuuspankki
        Kyyjärven Osuuspankki
        Laihian Osuuspankki
        Lammin Osuuspankki
        Lanneveden Osuuspankki
        Lappajärven Osuuspankki
        Lapuan Osuuspankki
        Lavian Osuuspankki
        Liedon Osuuspankki
        Multian Osuuspankki
        Nivalan Järvikylän Osuuspankki
        Osuuspankki Poppia
        Petäjäveden Osuuspankki
        Piikkiön Osuuspankki
        Pohjanmaan Osuuspankki
        Pyhäselän Paikallisosuuspankki
        Reisjärven Osuuspankki
        Sievin Osuuspankki
        Siilinjärven Osuuspankki
        Suupohjan Osuuspankki
        Tiistenjoen Osuuspankki
        Tuusniemen Osuuspankki

        Miksi saldoa tarvii kysellä, ei siitä mihinkään muutu.

        Jos talous pysy hallinnassa, ala maksaa käteisellä, tiedät mitä kulutat.

        Huono tai hyvä pankki ei voi auttaa tuohon.


      • Turhautunuuuuuuut

        Olen ihan täsmälleen samaa mieltä, että Nordea on paskapankki. Palvelut eivät ole verkkpnakissa toimineet minulla kolmeen kukauteen kunnolla. Kirjautuminen on kuin videopeliä. Pitää odottaa 10 -15 minuuttia, että kirjautumiskentät ulee näkyviin. Klikkamalla valikosta jonkun valinnoista Suomi/Ruotsi/Englanti, niin kirjautumiskentät vilahtavat sekunnin näytössä ja sitten katoaa pimentoon. Voitte uskoa, että tämä vituttaa!!! Kuukausitolkulla sama ilmiö. Ei ole mitään merkitystä mikä selain on käytössä. Ei ole mitään merkitystä millä selain astuksilla yrittää hoitaa. Ei ole mitään merkitystä, vaikka tekee uuden käyttäjäprofiilin Windows 8 koneeseen ja kokeilee oletusastuksialla IE, Firefox tai Google Chrome selaimilla. Ei ole mitään merkitystä, vaikka otat virustorjuntaohjelman pois päältä eli palomuurikaan ei ole silloin esteenä.
        Kuinka helvetissä ihmiselle elintärkeä 'palvelu' EI TOIMI ainkaaan NORDEA nimisessä paskapankissa????


      • nainen5
        Turhautunuuuuuuut kirjoitti:

        Olen ihan täsmälleen samaa mieltä, että Nordea on paskapankki. Palvelut eivät ole verkkpnakissa toimineet minulla kolmeen kukauteen kunnolla. Kirjautuminen on kuin videopeliä. Pitää odottaa 10 -15 minuuttia, että kirjautumiskentät ulee näkyviin. Klikkamalla valikosta jonkun valinnoista Suomi/Ruotsi/Englanti, niin kirjautumiskentät vilahtavat sekunnin näytössä ja sitten katoaa pimentoon. Voitte uskoa, että tämä vituttaa!!! Kuukausitolkulla sama ilmiö. Ei ole mitään merkitystä mikä selain on käytössä. Ei ole mitään merkitystä millä selain astuksilla yrittää hoitaa. Ei ole mitään merkitystä, vaikka tekee uuden käyttäjäprofiilin Windows 8 koneeseen ja kokeilee oletusastuksialla IE, Firefox tai Google Chrome selaimilla. Ei ole mitään merkitystä, vaikka otat virustorjuntaohjelman pois päältä eli palomuurikaan ei ole silloin esteenä.
        Kuinka helvetissä ihmiselle elintärkeä 'palvelu' EI TOIMI ainkaaan NORDEA nimisessä paskapankissa????

        kyllä sinulla on nyt koneen asetuksissa jotain outoa, ikinä ei mitään tuollaista hidastelua ole ollut. En nyt oikein näistä tietsikka-asioista kauheesti tiedä, mutta roikkuuko koneesi muistissa jotain "painolastia" joka hidastaa sitä. Minulla oli niin tyhmä asia, kuin liian täysi roskakori, ja se aiheutti ihan huomattavaa hidastumista ohjelmiin siirtymisessä.


    • :))

      Saldokysely maksaa mutta se ei maksa jos nostat/yrität nostaa sellaista summaa mitä tilillä ei ole. jos olet varma että tililläs ei ole esim 400e niin laita nostoksi 400 niin se ilmoittaa ettei tilillä ole katetta ja saat maksuttoman kuitin missä näkyy tilin saldo

    • 1312

      miksi sitä pitää yleensäkään kysellä, itse en ole moiseen syyllistynyt koskaan. Näkeehän sen kun nostaa rahaa.

    • 1312

      Joskus olin nordeaan tyytyväinen, mutta kerran erehtyin laittamaan otto/pano automaatilla muutaman kympin yli 1000 E kuukaudessa nyt olen joutunut selvittämään jo kaksi kertaa mistä olen saanut rahat ja kyttäävät jo että mistä olen saanut rahat jos olen tallentanut otto/pano automaatilla eikö tavallinen ihminen saa omia eläkerahojaankaan käyttää ja nyt kuulemma pankki kysyy jo pienempiäkin summia mistä on saatu nordea on huono pankki ottaa jus palvelumaksuja ei maksa paljon mitään korkoa käyttötilillä ei ollenkaan
      Suosittelen s-pankkia itselläni on ja siirrän pikku hiljaa kaikki s-pankkiin

      • cghkdutyit7i

        Juu se on pankin vika että noudattaa lakia.

        Sama kun on poliisin vika kun antaa sinulle ylinopeussakon.

        Siirry ihan rauhassa sinne s-pankkiin. Myös siellä lain mukaan pitää kysellä mistä ne käteiset rahat tulee. Ja myös korko on ihan yhtä pyöreä nolla kuin muissakin pankeissa.


      • älä.maksa.liikaa
        cghkdutyit7i kirjoitti:

        Juu se on pankin vika että noudattaa lakia.

        Sama kun on poliisin vika kun antaa sinulle ylinopeussakon.

        Siirry ihan rauhassa sinne s-pankkiin. Myös siellä lain mukaan pitää kysellä mistä ne käteiset rahat tulee. Ja myös korko on ihan yhtä pyöreä nolla kuin muissakin pankeissa.

        Eri pankeilla on toisistaan poikkeavat lain tulkinnat. Toisten tulkinnat vetävät hyvinkin vapaasti kotiin päin


    • ddkkkss

      "Kyselen teiltä että mitä mieltä olette pankista....joka veloittaa 0,40€/saldokysely automaatilla?"

      Ihan sama minulle kun hoidan kaikki pankkiasiat kotona koneella tai kännykällä.

      " Sekä siitä että TOISTUVASTI pankkitunnukset ovat myöhässä?"

      Itse käytän vain pankkitunnusvellusta joten ei ole ikinä myöhässä. Kotona on tietenkin se läpyskä mistä löytyy numerot, mutta sitä ei ole tullut käytetty aikoihin.

    • kyselevät.typeriä

      Pankissa kysyttiin, onko minulla kesömökki tai maaomaisuutta, metsää tms. Myös, onko talletuksia toisissa pankeissa. Ei kysytty, onko minulla räjähteitä, konetuliaseita tai voimakkaita radiolähettimiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe