Vakituista seksiseuraa

nainen -76

Haluaisin löytää vakituisen seksikumppanin, enkä oikein oman paikkakuntani ravintoloista halua sitä etsiä (pienehkö paikkakunta, juoruilu...).

Mikä olisi netissä siistein foorumi, jonne kannattaisi suunnata? Siis sellainen, jossa taso olisi kohtuullisen korkea.

Miten muuten noi hommat yleensä etenee? Onko ok jos haluaa ensin vähän tutustua ennen kuin hypätään sänkyyn?

32

4187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos

      luku 76 tarkoittaa syntymävuottasi, niin aivan turha hakea netistä minkäänlaista seuraa. Sun markkinat meni ohi jo ajat sitten.

      • ap.

        No mun tapauksessani markkinat ei todellakaan ole ohi. Siksi etsin tasokasta seuraa, koska mulla on varaa valita edelleen.


      • 15+7
        ap. kirjoitti:

        No mun tapauksessani markkinat ei todellakaan ole ohi. Siksi etsin tasokasta seuraa, koska mulla on varaa valita edelleen.

        Hittoakos sitten täällä kitiset jos diivalla on niin paljon mahkuja vai ylpeillenkö pitää kirjoitella!? Jos mulla on rahaa enemmän kun tarvitsen käytettävissä niin ei mun tarvi talous palstalla kysellä mistä saisin rahaa.


      • toimiik

    • kokeiltu on...

      Ei ne markkinat ihan heti ohi mene...itse oon kymmenen vuotta vanhempi ja kyllä ihan tältä palstalta löysin "toyboyn"... ja vaan muutaman vuoden nuoremman...en ole mikään puuma kuitenkaan!

      Jonkun verran kärsivällisyyttä se vaatii ja monet treffit...ennekuin ehkä löytyy se oikea...
      eikä kannata ottaa kovin vakavasti noita juttuja mitä tuolta myös tulee...kun olen pyytänyt kuvaa niin aika usein se on ollut alapäästä...siihen ehtii tutustua myöhemminkin :-)
      mä en ole koskaan ekoilla tai tokillakaan treffeillä sänkyyn asti päätynyt vaan ollaan kyllä vähän tutustuttu ensin, vaikka kysmys ei ole seurustelusuhteesta
      ...ja ekan "vakkarin" kanssa kirjoiteltiin tosi pitkään ennekuin edes tavattiin...mulla oli aika iso kynnys etsiä ihan vaan seksi seuraa...
      se ensimmäinen suhde päättyi yhteisestä sopimuksesta kun tuntui että kummallakaan ei oikeen ollut aikaa ja tapaamisista alkoi tulla stressiä...nyt on profiili ollut hetken aikaa ja ihan mukavia treffejä ollut...mutta ei ihan vielä sitä mitä etsin...
      kannattaa kuitenkin omisen yhteystietojen antamisessa olla tarkkana...käytän itse prepaid liittymää enkä kutsu ketään kotiin ennekuin on vähän tutustuttu paremmin ja "pelisäännöt on molemmille selvät.

      Tsemppiä :-)
      ja huumoria mukaan...

      ps. itse huomasin että varatut on paljon "turvallisempia" vaihtoehtoja...vaikka kaikki ei sitä hyväksykään
      noista sinkuista voi saada äkkiä ison riesan :-(

      • mietihän vielä

        Vai varatut turvallisempia vaihtoehtoja? Onhan ne niin kauan kunnes vaimo saa tietää. Sitten sä vasta oletkin pississä kaulaasi myöten vaikka olisitte pelkässä seksisuhteessa. Oletko miettinyt asiaa?

        Eikö seksi kahden vapaan kesken olisi kuitenkin turvallisempaa? Sopisitte säännöt, seksi seksinä ja muu elämä erillään. Varatun kanssa myös voi sellaisen sopia mutta mulla ainakin olisi koko ajan pelko pyllyssä että mies jää kiinni ja mitä sitten. Petetyn vaimon kosto voi olla kamala. Kerran kokeiltu ja ei kiitos enää.


      • huoraunelmoi

        varatu?, siis toinen nainen varas, perheenrikkoja, niin kuin käärme ympäri taloa


      • fsggtrtgfgfd
        mietihän vielä kirjoitti:

        Vai varatut turvallisempia vaihtoehtoja? Onhan ne niin kauan kunnes vaimo saa tietää. Sitten sä vasta oletkin pississä kaulaasi myöten vaikka olisitte pelkässä seksisuhteessa. Oletko miettinyt asiaa?

        Eikö seksi kahden vapaan kesken olisi kuitenkin turvallisempaa? Sopisitte säännöt, seksi seksinä ja muu elämä erillään. Varatun kanssa myös voi sellaisen sopia mutta mulla ainakin olisi koko ajan pelko pyllyssä että mies jää kiinni ja mitä sitten. Petetyn vaimon kosto voi olla kamala. Kerran kokeiltu ja ei kiitos enää.

        Ei varattua missään tapauksessa. Ihan turhaa, koska seksiseuraa etsiviä komeita sinkkuja on niin paljon. Jos olet vähintään suht tavallisen näköinen, ala lähetellä flirttejä rohkeesti vaan komeimmille 30v miehille. Vaikkapa tuollainen parikymmentä kappaletta alkuun. Kevyellä jutustelulla huumorin avulla asiat selviävät aika nopeasti. Kemia onkin sitten toinen juttu.. Helposti myös jompi kumpi ihastuu ajan myötä.. Tässä vähän omia kokemuksia -vaan taivas on rajana sillä, mitä seksiseuraa etsivä nainen voi vaatia. Noita sitoutumiskyvyttömiä treffipalstoilta just löytyy!!
        ---------------------------

        "Huoraunelmoi"... ehe.. Ihan vapaasti ätmit runkatkoot kopperoissaan elämänsä loppuun asti. :) Ei nykyään ole mikään häpeä etsiä juuri sitä seuraa, mitä haluaa..


    • mies/1975

      Kyllähän sitä olis hyvä tutustuu hiukan ennen kun peitto alkaa heilumaan.

    • En ole ikinä halunnut mennä sänkyyn pelkän munan kanssa vaan ensin on pitänyt herätä kiinnostus ihmiseen, eli on pitänyt löytyä sitä kemiaa, pilkettä silmäkulmassa, samanlaista huumorintajua, älykkyyttä, nokkeluutta...

      Netin kautta niitä on aika toivotonta hakea JA vielä sen lisäksi odottaa, että livenä tavatessa "kemiat"kin kohtaisivat. Jos kerran joka tapauksessa joudut hakemaan kotipaikkakuntasi ulkopuolelta niin lähde sinne ihan livenä, buukkaa hotelli ja lähde tutustumaan lähikaupunkeihin.

      Ja tässä ikäluokassa totuus tosiaan on se, että todennäköisimmin se 'hoito' löytyy varatuista. Eronneet viedään käsistä jos puhutaan koulutetuista, työssäkäyvistä miehistä, joilla elämänhallinta on kunnossa ja parisuhdeodotukset realistiset :(

      Eli summa summarum: unohda netti, kesä on hyvä aika kotimaanmatkailulle.

    • ap.

      Hyviä vinkkejä, kiitos!
      Mulla ei ole oikein aikaa kotimaanmatkailulle ja olisi muutenkin kätevää, että se mies olisi lähiseudulta, niin ei tarvitsisi hirveästi aina järjestellä eikä matkustella muualle. Ystävälläni oli eräs tämän tyyppinen tapaus ja kun kummallakaan ei ollut autoa, he matkustivat junalla toistensa luo. Aikansa sitäkin jaksaa, mutta pelkkä seksi tulee kyllä pidemmän päälle aika kalliiksi jos koko ajan pitää junilla ja busseilla toisen luo matkustaa.
      Itsekin kyllä tykkään enemmän livekontakteista, netissä pelottaa juuri tuo, että niitä epämiellyttäviä viestejä tulee pilvin pimein. Ei vaan jaksaisi alkaa seuloa joukosta niitä fiksuja. Tiedän, että kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin tapaukset niitä viestejä tulee laittamaan.

      Täytyy vielä harkita sitä paikkaa, josta lähden seuraa etsimään...

      • fiftyjo

        Kyllähän noin päin on helppoa, jos nimenomaan haluaa s-seuraa eikä vaadi parisuhdetta muodostettavaksi samalla. Että sen kun valitset, jos painosi on normaali/olet hoikka, tämä S24kin käy hyvin. Prepaidia hankkimaan vaan, moni kolli ilmoittaa "en jaksa kirjoitella, anna numero". Itse suosittelisin esim. E-kontaktia tai Match-comia (samat etsijätyypit ovat parhaimmillaan joka sivustolla) eli hyvästä kannattaa yhden baari-illan verran maksaakin. Mikään ei estä myöskään vanhanaikaisesti laittamasta paikallis/ilmaisjakelulehteen pikkuilmoitusta tyyliin "haen kivaa miesseuraa" johon vastaaminen tapahtuu em prepaidin kautta. Ei omaa puh. tai sähköpostia, älä anna nimeäsi tai osoitettasi ennen toka treffejä sekopäiden varalta.

        Jos kestät, niin eniten vastauksia ja parhaat tekijämiehet tavoiittaisit Iskuri-ilmoituksen kautta. Olen jonkin verran vastaillut niille pienelle vähemmistölle ilmoituksia jotka ovat "normaaleja" fiksujen miesten jättämiä. Yksi oli vallan mukava ja komeakin, valitettavasti naimisissa ja pysyy, eli siihen tössähti oma parisuhdehakuinen juttuni. Mutta kun sata pervoa tai vähälahjaiselta tuntuvaa miesten ilmoitusta selaa, voi jokaiselle löytyä jotakin, eli se sadasyhdes voi olla juuri mitä haet.


    • lut.kia naiset n

      Aina naisille kelpaa panoseura mutta ei vaki suhde.

      • peräkammariin

        Vaihtaisin väittämääsi sukupuolet toisin päin.


    • mee baariin

      Painu baariin. Siellä on ukkomiehiä pilvin pimein jotka haluaa sulta vain seksiä.

    • itku pitkästä munast

      Eiks noissa seksisuhteissa ole se vaara, että ihastuukin vastapuoleen.
      Jos kyseessä on varattu, niin voi elämän kevät sentään.

    • niiiiina

      Käytin Victoria Milania. Vähän piti valikoida ja etsiä mutta lopulta löytyi seksiseuraa ilman muita velvoitteita. Kun molemmat varattuja eikä aikaa käytetä tapaamisessa turhaan puhumiseen niin homma rajautuu seksiin eikä mitään rakastumista ei tapahdu.

    • munaseuraa

      Aloittaja on jo maho ja moni samaa ikäluokkaa oleva mies miettii kuitenkin perheen perustamista. Aloittajalle voisi sopia joku eronnut mies jolla on lapset jo tehty tai mies joka ei niitä edes halua.

    • hjuva

      Ap on ilmiselvästi miespuolinen provokaattori ja hyvin onnistuikin provokaatiossaan!

    • rtttttttt

      kerroppa sitten miten pääsit eroon vikotria milanista

    • panooo

      etsivä löytää. niin panokamu.

    • halukas31v

      Tässä olis kiva ja halukas 31v puutteessa...

    • 0lli
    • Moi!olen sama mieltä;)...

    • Jussi35-

      Ei naiset mitään seuraa etsi. Juoksevat karkuun kun mies yrittää edes halata joten eivät varmasti halua seksiä.

    • lfkhlkhlk

      Pakko kommentoida tähän saumaan.. Olen lähes nelikymppinen, sopivasti pyöreä ja viehättävä nainen.. Ei todellakaan ole parhaat ajat menneet ohi.. Moni nuorempi mies käy tosi kuumana.... Olen saanut viimeaikoina useamman todella komean kolmekymppisen miehen ehdotusta yhteisistä lemmenleikeistä ja kunniallisilla treffeillä käyn muutenkin.. Mutta arvatkaapas olenko suostunut ehdotuksiin, tunnen kyllä arvoni ja valitsen tarkkaan lähinnä miehen käytöstapojen perusteella kenet haluan kanssani hauskaa pitämään....

    • jepaapapappa
      • kivamies41

        Kyllä haluaisin sinua. Milloin pääset luokseni?


    • kokemuks1a

      Tottakai on ok, jos haluaa tutustua ensin hieman ennen sänkyyn menoa. Ei seksiseuran hakuun ole mitään yhtä oikeaa tapaa. Jos potentiaalisen seksikumppanin kanssa asiassa ei olla samalla aaltopiduudella, niin jutusta ei välttämättä tule mitään. Kannattaa siis suoraan kertoa, että haluaa ensin tutustua vähän muutenkin. Karsiutuu sitten ne pikapanon etsijät heti alkuun pois. Jos tutustuminen ei jollekin sovi, niin kannattaa siirtyä eteenpäin. Nettideittailussa on se hyvä puoli, että aina löytyy uusia tuttavuuksia. Muutenkin jos nettideittailu on uutta, niin kannattaa hetki katsella ympärilleen ja tutkia, mitä on tarjolla. Seksiseuran haussa pääsee hyvää alkuun vaikkapa tuolta. http://www.nettideittailu.com/seksiseuraa/ Sieltä löytyy toimivimmat seksitreffit esiteltyinä sekä hyviä vinkkejä panoseuran hakuun. On esimerkiksi juttua juuri siitä, miten seksiseuran haku yleensä etenee. Lähtee hommat hyvin käyntiin, kun on perusjutut selvillä.

    • 41-sinkkumies

      Munaa pilluun vaan. Täällä mies puutteessa.

    • Anonyymi

      Hei oon 05 tyttö ja Haluisin et otat Yhteyträ muhu kik sovelluksessa Löydät mut Ellaaas05 nimel

    • Oon nyt 16v, mut olin silloin 14v kun pistin ekan ilmon tonne seksitreffi sivustolle, mä näytin jo silloin täys ikäiseltä, eikäi ne kyselly multa 14v mitään papereita kunhan pääsvät vaan panee muo;) Mulla oli jo silloin 60 euron taksa eikä siitä tingitty ja halusin rahat aina ennen panoa ennakkoon;) Mulla on päivässä noin pari keikkaa illassa vakkari panojen kanssa enkä etsi enää mitään uutta panoa;) Mulla menee hyvin ja keikkaa riittää tääl Hesassa;)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe