Isotissiset naiset ovat älykkäämpiä

kuppikoko

22

390

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin menee

      Joo, olkaa tarkkoina, ei ne silikonit älyä kasvata ;)

      • !HUOM!

        Silikoni selviää tarkasti ainoastaan manuaalisen tarkastuksen kautta.


      • Joo, mutta
        !HUOM! kirjoitti:

        Silikoni selviää tarkasti ainoastaan manuaalisen tarkastuksen kautta.

        selviää kuitenkin. Sitäpaitsi usein selviää jo katzomalla.


      • Joo just

        Ai että kaikilla isorintaisilla on vai silikonit?


    • he he he 8)

      136 / F85

    • vinkuiivarit

      Ei kannata ihan kaikkeen uskoa mitä joku iltalehti kirjoittaa. 156/75C

    • fffffffffffff

      Jospa syynä onkin isojen tissien tuoma keskimääräistä parempi itseluottamus?

    • Taitaa olla provoa

      Eiköhän ne pienirintaiset ole kaikkein älykkäämpiä, just sen takia kun heillä on pienet rinnat. Ne ei roiku eikä riipu vaan ovat aina hyvännäköiset, ainakin noin olen päätellyt täälläkin kirjoitetuista jutuista. Isorintaiset naiset ovat vaan lehmiä, noinkin on täällä kirjoitettu.

      • joopa joo

        Netissä ja iltapäivälehdissä on totuus.

        Iltapäivälehden ihannelööppi: Tisssit. Katso kuva. Sillä menee lehtiä kaupaksi niin ettei ehdi telinettä täyttää.


    • Laihaläski

      Mutta tutkimus ei kerro, onko kyseessä isorintaiset ja hoikat tai normaalipainoiset naiset, vai isorintaiset ja lihavat. Puhutaan vain kuppikoosta.

      • Hei kamoon!

        Tietysti hoikkia ja isotissisiä. Eihän isoa penistäkään lasketa, jos on mies on läski.


    • Ikuinen arvoitus

      Tuossa sanottiin myös, että leveälanteisilla naisilla on enemmän seksisuhteita ja voimakasleukaiset pettävät enemmän. Noh, minulla on kapea lantio eikä ole ollut paljon suhteita, pitää siis paikkansa. Toisaalta minulla on myös "voimakas" leuka enkä ole pettänyt, ei siis pidä paikkaansa. Ovatko pienet rintani siis tyhmyyden merkki? Mahdollisuus on 50-50.

    • Se siitä

      Noh minullapa on leveä lantio ja minulla on ollut tasan kaksi seksikumppania.

    • Kiinnostavaa

      Hassua sinänsä, että tutkimukset väittävät myös suurista rinnoista pitävien miesten olevan seksistisiä ja vihamielisiä naisia kohtaan. Joissain tutkimuksissa on myös väitetty isoja rintoja ihailevien miesten olevan älykkyysosamäärältään alemmalla tasolla, eli toisin sanoen vähän tyhmiä... Varmaan vaikea isorintaisten naisten löytää kumppania jos näissä tutkimustuloksissa on mitään perää...

    • Kiinnostaa tietää

      Oikeastiko on noin, saisiko linkkiä kyseiseen tutkimukseen?

      • Kiinnostavaa

        No tässä ainakin viimeisin mitä olen lukenut... Tiedä sitten kuinka paikkansa pitäviä nuo on, mutta olisihan se jotenkin koomista jos ne naiset jotka ovat älykkäämpiä viehättäisivät juuri kusipäitä.

        http://www.huffingtonpost.com/2013/03/01/sexist-men-big-boobs-breast-size-study_n_2792287.html

        Itse otan nämä kaikki tällaiset vähän huumorin kannalta. Kai niitä tutkimuksia ihan tosissaan tehdään, mutta enempi luottaisin omiin havaintoihin elävästä elämästä kuin mihinkään tutkimuksiin.


      • Kiinnostaa tietää
        Kiinnostavaa kirjoitti:

        No tässä ainakin viimeisin mitä olen lukenut... Tiedä sitten kuinka paikkansa pitäviä nuo on, mutta olisihan se jotenkin koomista jos ne naiset jotka ovat älykkäämpiä viehättäisivät juuri kusipäitä.

        http://www.huffingtonpost.com/2013/03/01/sexist-men-big-boobs-breast-size-study_n_2792287.html

        Itse otan nämä kaikki tällaiset vähän huumorin kannalta. Kai niitä tutkimuksia ihan tosissaan tehdään, mutta enempi luottaisin omiin havaintoihin elävästä elämästä kuin mihinkään tutkimuksiin.

        Okei, hyvin mielenkiintoinen tutkimus. No, aina oppii jotain uutta.


    • --------------------

      Termi "silikonibimbo" saa vahvistusta- nämä luonnostaan pienitissiset naiset ovat todellakin tyhmiä. Harmi vain, että tyhmyys yhdistyy heidän vuoksi suuriin rintoihin.

      • Ei mitään järkeä

        Tiedän sellaisia naisia, joilla on ollut jo ennestään suuret rinnat mutta jotka ovat siitäkin huolimatta ottaneet silikonit.


    • Laardi-Liisa

      Muistelen että joitain vuosia sitten uutisoitiin ison takapuolen ja paksujen reisien olevan yhteydessä älykkyyteen, eli jos oli jykevämpi alakroppa, niin oli myös älykkäämpi. Sekä sen että tämän "tissitutkimuksen" perusteella voisi päätellä, että rasvan määrä lisää älyä... Toisin sanoen - kaikki naiset voivat kasvattaa älyään lihottamalla. ;)

    • Hah !

      Aloittajan mielestä naisten aivot sijaitsevat siis ryntäissä.

      • Ei, siellä on vain

        tekoäly.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe