Liian suuri penis ( osa 2 )

e r i

Edellinen aloitus on menossa täyteen joten tein uuden. Linkki edelliseen http://keskustelu.suomi24.fi/node/11425243

o penis21.4.2013 18:280
Tykkään hölkkäämisestä ja kunnon juoksulenkeistä, musiikkia kuunnellen. Ongelmana on vaan aivan liian iso penis. Penikseni takia juokseminen tuntuu tietysti ikävältä ja pienempänä pahana huomaan ihmisten tuijottavan kesällä kun on vähemmissä vaatteissa. Käytän nyt jo urheilulalushousuja ja tiukkoja housuja jotka tukisi penistäni. Onko teillä muilla isopeniksisillä neuvoja, mistä saa kunnon tukea. Neuvot olisi tarpeen. Olen myös ajatellut peniksen pienennys leikkausta. Miten sellaiseen?

120

6495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan ok kalu

      Olen ajattelematta, ja se jos mikä käy helposti minulta.

    • Bad Joke Man

      Voisi kai vääntää sanonnan, "Pää kolmantena jalkana!", muotoon "Kulli kolmantena jalkana! teille isokaluisille!

      • luujalka

        Jos se on yli 12 tuumaa niin sehän on jalka


      • MatinAntti
        luujalka kirjoitti:

        Jos se on yli 12 tuumaa niin sehän on jalka

        Ei ole. Se on penis.


    • tosikko.

      Täytyy lopettaa koko Suomi24 juoksupalstan lukeminen tämän aiheen takia. Ihmiset ovat uskomattoman tyhmiä.

    • hilipata

      kikkeli on kalun lapsi ja kulli on kikkelin isoisä eli kalun isä...

    • hissi-kaki

      mulla on kalsareissa kakiset hissit.

      • munaa tekkee mieli

        Haahaa siinä paljastui naisten pimeät himot.


    • Toi on tosi ikävää

      Itselläni on sama ongelma. Siksi suihkuttelen ennen lenkkiä haaroväliin jääkylmää vettä, jotta se kutistuisi sellaisen rusinan kokoiseksi. Mukaan lenkille tietysti jääpalapussi ja housujen päälle ylimääräiset kalsarit, jonne jääpalapussin voi laittaa kun alkaa taas kasvamaan normaalimittoihin.

      Toinen vaihtoehto on vyötärölle kiinnitetty 1,5 litran kokispullo, johon voi laittaa kylmää vettä ja jääpaloja. Sitten lerssi sinne ja juoksemaan.

      Joskus olen pitänyt penistä myös pizzalaatikossa juostessani. Näin se ei kiinnitä huomiota ja sen voi kiertää sen sisään rullalle.

    • Hirvi Juoksee

      Hanki tiukka siveysvyö!

    • roterote

      Olin ennen housuun pissaaja.Onneksi tapasin uimahallin suihkutiloissa miehen jonka penikseen kompastuin ja hänen kauttaan tutustuin pienikaluisten Kiinalaisten itselääkitsemismuotoon,joka kasvatti kaluani monta metriä.
      Nyt ei haittaa vaiika lähtisimme perheen kanssa autolla Lanzarotelle,koska voin pissata ihan rauhassa komean ja supermassiivisen penikseni virtsaputkeen,jonka pää on vedetty umpisolmuun.
      Virtsaputkeni on nykyään huomattavasti tilavampi kuin virtsarakkoni.
      Logistiset ongelmani ratkaisin palkkaamalla postin YT-neuvoittelujen takia työttömäksii jääneen nuoren naisen,joka kuljettaa kärmestäni omalla autollaan meidän automme perässä,kun lähdemme Lanzarotelle.

      • pissattaja

        olit ennen housuun pissaaja nyt taidat kusta sukillesi


    • munia sattuu

      auttakaa mitä teen! mun kullia sattuu kun lapset käyttävät aina kiipeilypuunaan!

      • MulAinakinToimii

        Pistät lapset kellariin


      • hääää hääh

        miks annat lasten kosketella kulliasi?


      • liuk_kari

        Muuta se liukumäeksi


    • iplo69

      Kun peniksen vetää oikeaoppisesti ilmastointiteipillä kiinni reiteen, voi lenkille lähteä vaikka ilman shortseja. Tiukka muumio teippaus pitää kärsäkkään piilossa.

    • og mudbone

      Itellä vituttaa perkele ku penis on niin iso että pitää vallan ostaa avoautoja ku penis porais muuten katosta läpi perkele. VItuttavinta on kun tulee sellane 4,5m korkea silta niin pitää kääntyä sivuttai ettei osu siltaa ja sitte se mela läimäsee jokaista seisovaa henkilöä bussipysäkillä.

      • JamesHirvisalo

        Tokkopa


    • sama ongelma

      Itselläni ei ole kuin 34 sentin penis. Annan sen lenkillä ollessani riipua vapaasti.
      Välillä sen pää kurkistaa housun lahkeesta, mutta nautin siitä huomiosta mitä se naisissa aiheuttaa. Kun jokapäiväisen lenkkini varrelle on muodostunut naistungosta. Mikä voi enempää miehen itsetuntoa nostaa, kun olla kavereiden vaimojen päiväunissa?

    • gordoni

      Minullakin tuota kokoa on sinne siunaantunut ja lenkkeilyä harrastan minäkin. Tosin ihan kuntoilumielessä vain. Muutama marathonkin on tosin takana ja siinä oli omat hankaluutensa. Kerron niistä ehkä joskus myöhemmin.

      Kesällä mun ratkaisuni on todellakin tuollainen aika vapaana heiluttaminen toisessa lahkeessa. Ei mitään perinteisiä juoksijan pikkushortseja, vaan sellaiset polveen saakka ylettyvät ja väljät leikkaukseltaan. Onneksi sellaiset on yleistyneet, niin ihan hyvä valikoima löytyy tuollaisia.

      Joskus kylmemmillä säillä haaremihousutyyliset oon kokenut hyviksi. Niissä on kivasti tilaa oikeissa paikoissa.

      Täytyy myöntää, että joskus kun on ollut oikein kiimainen olo lenkille lähtiessä (erityisesti nuorempana), on tullut päädyttyä muunkinlaisiin ratkaisuihin. Ne ei itse juoksemisen kannalta ole olleet parhaita mahdollisia :)

      • ljgv

        ,,,,,


    • jalkapari

      Itse käytän myös tuota teippikikkaa. Eli teippaan vasemman jalan kiinni kikkeliin ettei se haittaa hölkkää. Terska tulee välillä tosi kipeäksi, etenkin jos hölkkää soratiellä.

      • et|ana

        Joo sepeli ei tee kivaa terskassa varsinkaan pitkkillä sorataipaleella. Sit jää sellainen ikävä märkä vana jälkeen, niin kun olis etana mennyt. "Etana etana näytä sarves onko huomena pouta"


      • Geggogi

        :-D


    • isolla mennään

      minä taas jouduin ostamaan pakettiauton josta väliseinä pois jotta kulli saa huilata takaosassa ajeluilla....eikä ole aina naapureiden ihasteltavana tai kateuden kohde!!

    • Ongelmia on

      Mä käärin sen käsivarteni ympärille kuin käärmeen ja otan pään nykkini sisään.. ainoa ongelma on että painovoima kaataa ain käteenpäin ja muut lenkkeilijät kysyvät että onko se boa vai mitä ulkoilutan.. Talvella tahtoo vähän paleltaa..

    • kakkonen2

      morot,


      en tiedä oliko jo aiemmin käyttämäni konsti, eli työnnän omaan kakkoseen peniksen
      ja tiukat urheilualkkarit päälle niin juoksu onnistuu, tosin jos on vetelä kakka niin loppumatkasta on hajuhaittaa...

      • Jarimatti

        Hölökynkölökyn


    • Aimo Mela

      Itse harrastan uintia, varsinkin kesäisin on mukava pulahtaa järveen. Tosin niin syvää järveä en ole löytänyt ettei lerssi himaisi mutapohjaa. Keksinkin asettaa mulukun varteen samanlaisia kellukkeita kuin ne lasten vyötärön ympäri.
      Vaimon kanssa seksistä jää tosin läheisyys puuttumaan kun emäntä huutaa hoosiannaa kun vehje on vasta puoliväliin päässyt sisälle

      • syvänmerensukeltaja

        Noinhan käy aina kun harrastaa alastonuintia ja ui käsipohjaa. Aika monella läheisyys puuttuu seksissä :)


    • habarovsk

      löysin yksinkertaisen ratkaisun lenkkeilyhommiini ison melani kera.käänsin omat munani omaan peppureikääni lenkin ajaksi.toimii!!!

      • hä ?

        jos kivekset työnsit reikään niin eihän se estä peniksen näkymistä


      • ipbvih
        hä ? kirjoitti:

        jos kivekset työnsit reikään niin eihän se estä peniksen näkymistä

        ,,,,,


    • SirkkeliHiomakone69

      Vaihe yksi: Katkaise peniksesi sirkkelillä. Vaihe kaksi: viimeistele tynkä hiomatyökalulla. Vaihe kolme: Kutsu ambulanssi, jos olet oikeasti ollut totaalisen tyhmä. Vaihe neljä: Juokse ja lennä!

    • Keio Larvanto

      Itse harrastan pyöräilyä, ja olen ratkaissut ongelman maalaamalla jorman siniseksi. Se menee ihan täydestä rungon pystyputkena. Ja jos sattuu pili pojottamaan, niin sitten vaakaputkena. Helppoa, kun sen osaa.

      • KetjuöljynTuhrima

        Mulla jää aina ketjujen väliin :(

        Arvaa ihmettelivätkö ensiavussa kun hoipertelin sinne neonkeltaisen (mun pyörän väri), ruhjoutuneen ja ketjuöljyn tuhriman penikseni kanssa.


      • Säästelijäs

        Keio, jos sulla on enempi ongelma paksuuden kuin pituuden kanssa, niin spraymaali tulee nopeeta kalliiks, niin käytä isoa vaahtomuovista maalitelaa. Se on pehmee ja puolessa tunnissa saa telattua koko hepin maaliin. Joskus jos on kiire niin dippaan maalitonikkaan, mutta maalia kuluu sillon enempi.


    • Patenttihakemus

      Suosittelen aisankannattajaa.

    • esari vonkale
    • Paloletku

      Oma penikseni on n. 2/3 kehoni pituudesta (251 cm). Ennen kompastelin jatkuvasti lahkeesta kurkistavaan vehkeeseeni. Kokeilin kottikärryjä, mutta tuntui hankalalta. Joten olen ottanut tavaksi heittää penikseni olkapään yli ja perspuolelta sullon loput tiukkoihin kalsareihin. Näin vehje pysyy parin ilmastointiteippirullan avustamana aloillaan lenkin ajan. Bilettämään mennään edelleenkin timantein koristellun kultaisen kottikärryn kanssa ;)

    • Vaan kun ei ole

      "Ongelmana on vaan aivan liian iso penis."

      Jos minulla olisi tuollainen "ongelma", tekisin aivan eri hommia kuin hölkkäisin.

    • aisallista keskustel

      Voisihan tähän "ongelmaan" suhtautua ihan asiallisestikin (kevyellä huumorilla höystettynä). Olen kuullut "isomunaisilta" kavereiltani ja ystäviltäni joskus samansuuntaisia kommentteja, että liikuntasuorituksissa joskus isoista vehkeistä on pientä haittaa. Sisähousulliset (materiaali puuvillaa) urheilushortsit ovat mukavin vaihtoehto. Mutta jotkut haluavat pienentää sitä kalun ja kiveksien heiluntaa sekä pomppimista liikuntasuorituksen aikana, kun taas toisia asia ei juurikaan vaivaa. Todettakoon että eihän tämä lievä "haitta" koske vain jättimunaisia mieshenkilöitä. Kyllä kyseistä vaivaa ilmenee ihan 17-19cm omaavillakin. Ehkä se anatomia tässäkin tapauksessa näyttelee isommassa roolissa kun pelkät sentit (niiden osuutta mitenkään vähättelemättä). Mielestäni jotkut erilliset "kalsut" eivät välttämättä ole aina hyvä ratkaisu koska ne taas saattavat hiertää tai alkaa puristaa kesken liikutasuorituksen "väärästä" paikkaa. No kokeilemalla eri vaihtoehtoja niin eiköhän jokaiselle se oikea vaihtoehto löydy. Hei tää kirjoitus ei ollut sitten pienimunaisille piipertäjille jotka peniskateudessaan aina isomunaisia pyrkii vähättelemään :)

    • iso p mies

      Aihe on erittäin tärkeä ja siksi onkin hyvää, että keskustelu pysyy edelleen aktiivisena ja yksi ketju onjo kokonaan täytetty!
      Itsekin kärsin todella pitkästä peniksestä ja ongelman olen ratkaissut teippaamalla melan reiteen. Pitää sitten käyttää heppoista teippiä, jesarin irrotus sattuu.

    • melane

      itse isomunaisena jätän lenkille lähtiessäni munani kotiin. toki se siinä tulee perässä, mutta takas tullessani rullaan sitä isoon kelaan. empähän eksy vaikka lähtisi uutta reittiä juoksemaan. kannattaa tosin välttää juoksemasta autotien yli...

    • Pekan parru

      Björn Borg alusjousuissa on hyvä muotoilu. Minulla on noin 18 senttinen penis ja suhteellisen isomunaisena tarvitsen hieman tilaa housussa.

      • Jotokkiisa

        sano


    • Juhis Lahdesta

      Vain yksi asia maailmassa on suurempi kuin oma lerssipenispippelini ja se on TÄMÄ KETJU.

      • Elää ikuisesti

        Tämä ketju ei koskaan kuole.


    • jättimuna

      Omaa pippeliäni kannan uljaasti kätösilläni. Penikseni on niin painava, että sen kannatteleminen juostessa käy salilla treenauksesta.

    • paras ketju

      Toivon, että tästä aiheesta keskustellaan juoksupalstalla ikuisesti.

    • Jorma180

      Moi! Penikseni pitää kääriä aina sutjakasti pallien viereen kun menen lenkille :/ Jos en sitä tee niin penikseni raahautuu pitkänä letkuna asfaltilla tai asvaltilla kumpi se nyt olikaan ihansama..Minulla ja minun kaverillani on saman pituiset penikset :) Ollaan mitattu ja 847cm on pitkä

      Ikävä kyllä kaverini unohti kääriä hänen penistään talteen kun hän meni lenkille!
      Hänen penis joutui rekan alle :(
      Penis tietenkin irtosi hänestä.

      Myin sen verkkokaupassa kaverin suostumuksella :)
      10 000eurolla :)
      Räsänen osti sen ja hirtti itsensä sillä koska sillä oli niin paljon kielettäviä asioita..jopa se peniksen myyminen ja ostaminen!

    • no problems

      I have this problem too. I solved it by taping my big penis into my chest.

    • Miehet <3

      On teillä jutut, äijät! Tuli kyllä illan parhaat naurut. :D Pitää huomenna käydä tuo edellinen ketju lukemassa loppuun.

      Ja ymmärrän, että vaikka aihe nyt tahtoi mennä vähän vitsiksi, niin se voi joillekin olla oikeasti ongelmakin.

      Terveisin, isorintainen nainen.. Ja ei, en todellakaan juokse. :)

      • tampella

        Höh! Mikset juokse? Jos sulla isot rinnat ja mulla iso peenis, ni siinä sais molemmat ikäänkuin vertaistukea, jotta kehtais tuolla yleisillä teillä juosta!


    • munakas

      joo itel 23 cm ja ranteen vahvune....on siinä mimmit ihmeissään!!

      • möhkäle69

        Juu itsellä kanssa aika paksu mutta vaan 16 senttinen. Paksuus on mimmien mieleen kun täyttää.
        vaan ei näillä senteillä ole sentään juoksemisessa ongelmia.


      • Iloinen hölkkääjä
        möhkäle69 kirjoitti:

        Juu itsellä kanssa aika paksu mutta vaan 16 senttinen. Paksuus on mimmien mieleen kun täyttää.
        vaan ei näillä senteillä ole sentään juoksemisessa ongelmia.

        Itselläni on myös sama ongelma. Kokeilin täällä neuvottua teippimenetelmää. Sidoin vasempaan jalkaan kuormaliinoilla ja eikun lenkille.
        Virhe.
        Ensinnäkin juoksu oli tosi hankalaa kun jalka oli kuin kipsattu.
        Lenkki loppui lyhyeen kun astuin terskani päälle.
        Arvaatte varmaan sattuiko aivan *****nasti.
        Sitten hoksasin ostaa juoksumaton.
        Nyt voin laittaa peenikseni juoksumaton käsiaisan päälle juoksulenkin ajaksi.
        Siivouspäivänä nostan juoksumaton mattotelineen viereen ja tamppaan matot samalla kun hölkkään.


      • Astmaa

        Asutko omakotitalossa? Kokeilin kikkaa, mulla on kerrostaloasunto, yhtäkkiä kaikki emännät oli hakkaamassa mattoja. Outo yhteensattuma. Treenistä ei tullut mitään kun pölyn määrä oli älytön ja yskitti.


    • Pimukka

      Näin nuorena pimuna voin sanoa, että tykkään katella ku ison miehen jortikka pilkistää shortsin puntista, kyllä siinä kostuu aikas kivasti.

      • watch out usain bolt

        hyvä taktiikka on laittaa kuski ja pakettiauto ajamaan edellä. muna kyytiin autoon ja eikun juoksemaan. olo on todella kevyt ja ketterä. tämän hoksattuani aloin jo unelmoimaan pikajuoksija urasta... salliikohan säännöt pakettiauto-avustuksen radan vieressä?


      • Töttörö

        Kahteletko pimu jotin blogiin


    • isokulli1

      Mua tuijotetaan lenkillä kun kulli on lepotilassa 18 cm ja 5,5cm paksu.. Pari kertaa on saanut mujunkin mukaan illaksi :) Stondiksessa noi mitat onkin sit ihan erilaiset :)

    • Alikyrsäntti

      Tarja Halonen söi mun pippelin kun se oli nii vihanen ku leikin sen vibralla :(

    • bdjcjekfj

      Kerranku olin prismassa niin penistäni luultiin käärmeeksi ja kaikki asiakkaat tietenki evakuoitiin .. :-/ Yks vartija jahtas yhen kirveen kanssa mun penistä! :(

      Juoksin niin kovaa siellä että penikseni lensi vartijan naamaan ja sain sitten orgasmin :)

      Kaupan seinätkin oli ihan valkoiset ja mälli vaan jatkoi lentämistä jooka puolelle!!

      Onneksi kukaan ei hukkunut piimääni, mutta loukkaantuneita oli yksi .. o.o

    • PiliPilperi

      Keli Pilalla Pili Kelalla :))

      • heheh eh

        Pili Pilalla


    • Männäkesänä olin laiturilla ottamassa aurinkoa shortsit päällä ja lerssi luikahti lahkeesta veteen. Annoin sen liota vedessävilvoitellen. Hokasi lerssin olevan mainio onki, kun siihen nappasi 1.4 kg ahven kiinni. Päivällisellä paisteltiin voissa mainio lisuke uusilleperunoille. Myöhemmin huomasin että kala näykki paremmin, jos jättää vehkeen pesemättä peuhastelun jälkeen. Kesän ennätys on kolme ahventa ja hauki puolessa tunnissa. Tässä mukava harrastus melonnan oheen kesäksi.

    • Kullikopteri

      Itse olen opetellut pyörittämään heppiäni ja jo 5kk harjoittelun jälkeen huomasin olevani ilmassa. Nyt yli vuoden harjoittelun jälkeen pääsen pyrähtämään sellaisia 300m matkoja noin 30m korkeudessa. Luin jostakin,, että jos heppini olisi vähän pidempi voisi kilometri tulla täyteen helposti. Äitini tosin sanoi, minulle, että kyllä minä vielä lennän pitkälle parin vuoden päästä kun täytän 16 vuotta.
      Olen myös esiintynyt naapurin rouville kun heidän ukot ovat olleet töissä, tästä olen saanut vähän rahaakin heiltä.

    • Neuvoja aloittajalle

      Naisille on erikoisliikkeitä oikeankokoisten ja mallisten rintaliivien saamiseen, en tiedä onko miehille mitään vastaavaa. Jostain urheiluliikkeestä voisit kysyä, mutta sinulla kuulostaa jo olevan penistäsi tukevia alushousuja. On myös liikuntavalmentajia, fysioterapeutteja ym. kuntouttajia. Ehkä joku heistä osaisi antaa lisää neuvoja ongelmaasi? Ainakin heillä on koulutusta liikuntaongelmiin, jollaiseksi tämäkin on luettava ja saattaisivat tietonsa pohjalta keksiä hyvän ratkaisun juuri sinulle. Kysele rohkeasti terveysalan ja liikunnan ammattilaisilta kunnes löydät apua!

      • Neuvoja aloittajalle

        Voisit aloittaa vaikka varaamalla ajan lääkärille, joka kirjoittaisi sinulle lähetteen asiantuntijalle. Lääkärikäynti maksaa hieman, mutta lienee pidemmän päälle pieni kulu verrattuna vaivaasi. Paikka jonne pääset lähetteellä, siellä käynnistä saatat saada Kelalta korvausta riippuen tulotasostasi. Rohkeasti vain hakemaan apua!


      • : (

        Miehille ei ole tälläistä apua saatavilla :(


    • kollarit

      Mitä tehdä kun kollareista pullottaa penis koulussa ikävästi. Ilman että edes seisoo.

      • Heti toimii

        Koita runkkaamalla saada peniksesi seisomaan niin saat piilotettua sen paidan alle.


      • Tampella
        Heti toimii kirjoitti:

        Koita runkkaamalla saada peniksesi seisomaan niin saat piilotettua sen paidan alle.

        Olen siirtynyt kokonaan sauvakävelyyn ja käyttänyt jättistarbaani toisena sauvana. Kukaan ei ole huomannut ja olen saanut sauvoa rauhassa!


    • liianisopeenis

      Olen myös kärsinyt pitkään samasta ongelmasta lenkkeillessäni, kunnes sen viimein hoksasin. Vedin juoksuhousuistani kiristyslenkin irti ja aina lenkille lähdessäni asetan lerssini sen tilalle. Ei muuta kun rusetti kireälle ja kovaa ajoa!

      • hä ?

        Miten saat sen sujahtaan sinne?


      • eiTemppuMikään

        Voisin kokeilla, minulla on peniksen päässä lävistys. Siihen iso hakaneula ja pujotus onnistuu vetämällä hakaneulasta vyötärönauhan kujaa pitkin.


    • ei kiva

      Itellä on liian suuri takapuoli. Sekös vasta ärsyttääki. Joudun aina karistamaan lenkilllä takana juoksevia miehiä.

    • bottom 4ever

      Ite kävin juuri leikkauksessa. Sanoin että nappaa pois vähäsen ja kirurgi sitten päätti ottaa juuresta asti. No ainakin miesystäväni pitää tästä

      • : (

        rip kiki


    • Foorr

      Alottaja unohti varmasti sen vastauksen, ku jankkaa löysyyttään. Täsä uuvelhen ja näkemiin:

      Laita jäykempi jousi kiskomaan hukkaporttia kiinni ja vastus-virta-venttiilii kireämmälle,rälläköi katti ja änkkä pois niin paineet nousee.

    • Arttu-mahtissari

      No minä en jaksa tehdä mitään pakettia tuonne housuihin nii heitän löysän peniksen tuulen vietäväks! Toisin se tulee ja tökkäsee mua selän takaa:| ja juhlakunnossa sitä pitkin pääsee kävelemään Marsiin

    • TukkaTakanaElämäEdessä

      Kärsin tästä ennen todella paljon. Penikseni heilui puolelta toiselle kuin jättiheiluri ja menetin jatkuvasti tasapainoni sivuttaisesta liikkeestä johtuen. Välillä kompastelin peniksen varteen. Muutaman kerran jopa tallasin kipeästi päälle :( varsinkin nastalenkkareilla talvijuoksussa joskus huusin kivusta.

      Sitten kokeilin tuota jalkaanteippaamista gorillateipillä. Sen repäisy pois sattui!! Kokeilin sideharsolla pyörittämällä kiinnittämistä. Se toimikin, mutta painoa tuli niin paljon toispuoleisesti että lihakset kehittyivät epätasapainoisesti.

      Tällä hetkellä minulla on kokeilussa tällainen kikka: kasvatin pitkän tukan. Laitan peniksen reisien välistä takapuolelle ja palmikoin sen hiuksiini. Hieman se läpsyttää selkään mutta ei kuitenkaan heilu epämukavasti puolelta toiselle.

      Hyviä juoksuja!

      • TukkaTakanaElämäEdessä

        Unohdin mainita että tietenkin piilotan kokonaisuuden löysän tyylipuvun alle. Selässä "hyppii" mutta se näyttää siltä kuin tuuli pullottaisi tuulipuvun takkia. Suosittelen kokeilemaan!


      • KaluEikunKalju

        Tosi kiva taas miten meitä kaljuja syrjitään. Pistää raivostuttamaan! Helppoahan se on kun on hiukset päässä.


      • TukkaTakanaElämäEdessä

        Älä nyt suutu, en halunnut keljuilla.

        Mitä jos kokeilisit napakkaa hikipantaa, ja siihen väliin peniksen pää? Päälle vielä tiukka pipo. Se törröttävä peniksen pää jää pipon päälakikolmioon piiloon. Pääkin pysyy sinulla sitten lämpöisenä.


    • Nahkafetissi

      Kiitos käytännön vinkistä, pitääpä kokeilla. Olen itse juossut joustavat latex housut jalassa, penis lahkeessa, mutta kevätauringon ilmestyessä, hirveän hikistä puuhaa.

    • VärienYstävä

      Mä otan peniksen esiin ja sujutan sen froteetuubiin, ettei luulla itsensäpaljastajaksi ja lämpimänäkin se pysyy. Päähän sidon heliumilmapallon! Se kokonaisuus on jotenkin nätti, suosin neonväriraidallista tuubia ja rusetilla pallon naru.

      Vappuna on saatavilla tosi hyvin heliumpalloja! Joskus hamstraan niitä ilmaisia vaalipalloja. Samalla voin juostessa mainostaa lempiehdokastani. Niinkuin hyötyliikuntaa. Vappuna joskus koristelen tuubin vielä serpentiineillä.

    • PELSEPUUPPI

      Lahden uimahallissa käydessäni kun menin saunaosastolle ja hain viileää vettä pesuvadillisen mukaani ylälauteille , missä sai kovimmat löylyt ja kun otin penikseni toiselle käsivarrelleni ja aloin hölväämään vapaana olevalla kädelläni viileää vettä sen päälle ettei polttaisi niin paljon .
      Saman tien vastapuolella istuva vanhempi mieshenkilö alkoi vihaisena huutamaan minulle , että VAUVOJA MISSÄÄN TAPAUKSESSA EI SOVI TUODA LÖYLYPUOLELLE JA KAIKEN LISÄKSI VIELÄ YLÄLAUTEILLE .

    • hymmaasfsd

      olisko kuvaa peniksestä :)

    • Moimullaonpimppi

      Minäkin kärsin joskus pitkästä peniksestä. Tein sukupuolileikkauksen ja nyt voin juosta ympäri kyliä ilman että naiset tulevat viereen tuijottamaan

    • Todella

      Iso Peeeeeeniiiiiiss

    • anonyymiylikseltä

      Itse kärsin aikoinaan samasta ongelmasta. Sitten vaan lopetin urheilun

      • näinontää

        tämä


      • Munaakäteen

        Niki juusela kärsi samasta onkelmasta ja sitten vaan teki viteon.


    • StureMähönen

      Kumpi voittaa karhu vai leijona? Entä Sami vai Aki? Sami lienee ennakkosuosikki...No mikä minä olen siihen vastaamaan, multa luvut jäi kesken aikanaan.

      • Jarivänskä

        Minne aki kirjaa hölkät? Samii voipi seurata onreilissä. Akin puhheet uskon varasa. Samia tavannutki monesti. Vantaalla ja hallilla.


    • sinäjokaluettämän

      Oletkos utelias?

    • VeijoNiemelä

      Mihin on JTG hävinnyt? Onko munassakin nyt vikaa kun ei juoksu maita eikä kisoissa näy?

      • Veikkoon

        Oisko ammattilaishölkissä ulkomailla


    • Jättikyrpä

      Meikämannen hurtigruuten tykkää kun sen terskaa nuollaan.

    • Penisvinossa

      Penikseni on vinossa vasemmalle päin erektiossa, joka johtuu ehkä siitä, että pidän sitä yleensä vasemmalla puolella kalsareissani. Voisiko sitä jotenkin saada takaisin oikealle päin suorempaan?

      Älkää viitsikö nauraa...

    • Penishölkkö

      Pisimmät penikset hölkässä
      1. Jtg
      2. Aki
      3. Kalman

    • Akipara

      Mie oon Aki fani. Aki on paras ja iso. Tarjoan sandelssin jos näähdään

      • Kiinniveti

        Toki. Aki tuloo mäntsälän paljuun


    • runlikegirls

      10 senttiä hidastaa 10 sekuntia kilometrillä. Pintakaasuttelijat metriheikkejä?

    • Kestotesto

      Kuta isompi siitin, sitä isommat kivekset ja myös testoa enemmän.
      Isokulliset pärjäävät siis myös kestolajeissa paremmin.

    • metrinenhalko
      • PalstaKeijo

        Akille tavoitetta. Nyt mussukan dildo boxereissa.


    • sanosuoleen

      isomunaset kirjottaa sontaa suoleen eikä sano jätkälle suoraan.

    • Hoka

      Sanon suoraan rantuuuu

    • Anonyymi

      On oikeasti monelle ongelma, varsinkin julkiset vessat erittäin epämiellyttäviä paikkoja jos sattuu pöntölle istumaan.

    • Anonyymi

      Mulla on 35cm penis. Lenkillä jos kohtaan naisia kireissä trikoissa ja topeissa, alkaa lipputanko sojottamaan eteen, jolloin on hankalaa juosta. Olkaa onnellisia mikromunistanne juoksijat.

    • Anonyymi

      Aikaisemmin tuli harrastetyua viestijuoksua, mutta se loppui kun kerran seuraava juoksija tarttui kiinni väärästä kapulasta. Krntän puoliväliin hinasi, ennen kuin oivalsi. Joukkueemme hylättiin.

    • Anonyymi

      Mulla lenkillä käynti ei ole ongelma, päinvastoin, ihailevia katseita riittää. Sen sjaan kärsin paskalla käynnistä. Kotona menettelee, mutta yleisissä vessoissa käynti on yhtä tuskaa. Vessan ovi pitää nimittäin jättää auki, muuten ei koppiin mahdu pöntöllä istumasentoon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuinka suuri penis on riittävä juoksi jalle?

      • Anonyymi

        Yrjönkadun antavana osapuolena 23cm peenis kiva.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe