Suutari Parkanossa !!!

suutarinlohi RN

Parkano on nyt myös siitä harvinainen pikkukaupunki että meillä on SUUTARI, ja se on jos mikä katoavaa kansanperinnettä. Joten kaikki kipin kapin korjauttamaan jalkineita tahi jatsareita, sumuita nahkatuotteita että se vielä pysyiskin meillä, vai onko tarvetta moiselle näin kertakäyttökultuurin kukoistus aikakaudella ? Siinä se on ihan jäätelökioskia vastapäätä keskustassa.

26

2916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akatonmax

      Kiitos vinkistä! Vielä kun kertoisit kuka lyhentää housun puntteja, niin asiat etenisi!?

    • Merzi92

      Siellä lyhennetään myös niitä kandee mennä testaamaan. 8)

      • dfjasdflöjdsl

        Täh?!? Suutarilla vai?


    • Suippi64

      Missä tämä on? Siinä vanhan paloaseman talossako.

    • Merzi92

      Posti rakennuksen vieressä en tiedä mikä se rakennus ennen on ollu.

      • A.K.

        Minä olen jo asioinut siellä. Minulla oli monta pientä korjauskohdetta. Kiitos, voin vain suositella.
        Parkanolaiset, käyttäkää palvelua tai se ei kauan työttömänä siinä ole.


      • minä vaan

        Tosi vanha osuuspankin talo.Se missä on ollut kangaskauppa ja Kinnusen Annelin konttoritarvikeliike ja Elisan parturikampaamo jne.


    • kannat kattoon

      "Posti rakennuksen vieressä en tiedä mikä se rakennus ennen on ollu."

      Huteran talo siis? Siinä oli vuosii sitte Irkun suutarin "sivutoimipiste" jos näin voi sanoa, lähettivät sieltä korjattavat kengät Irkulle tänne Ikaalisiin josta ne lähetettiin korjattuina takasi samaiseen liikkeeseen Parkanoon. En tiedä mitä muuta palvelua paikassa sai kun en tarvinnut kuin tuota korjausta kenkiin ja siinä homma toimi edellä kuvatulla tavalla. Sittemmin ko.yritys sai uuen jatkajan ja siinä hötäkässä taisi nimikin muuttua.

    • .....

      Mahtaakohan sielä voida teettää avaimia?

      • kurliutti

        Ni saako avaimia? Ei varmaan..


      • jeba1

        Saa teetettyä! =)


    • Suutarinlohi RN

      Juu avaimia myös, ainakin Abloy classik ja vanhempia autonavaimia.

    • kunnontyöntekijä

      Rautanetissä myös voi teettää avaimia.

    • Kiva kun on

      Jäätälö kioskia vastapäätä toisella puolella katua, on suutari.

    • pettynyt asiakas

      missä on suutari kun tarvitsee? ulkona on kyltti aukioloajoista, mutta ovi on kiinni! olisi edes ulkomainos viety pois tai oveen laitettu lappu poissaolosta!

    • .......

      Kiitokset loistavasta palvelusta suutarille! Kyllä tänne on suutaria odotettukin! =)

    • pettynyt asiakas

      OHO, mistä löytyi kun ei työpaikalta löydy?

    • Meroliza

      Suutarilla on muutto ja ero meneillään siksi on ollu ongelmia liikkeen aukiolojen kanssa mutta nyt se rupee tasaantuun.

    • tyytyväinen

      Suosittelen kanssa lämpimästi, korjasi kenkäni ja tuli hyvää jälkeä.

      Ja ennen kaikkea edullista!!

    • vanhempi rouva

      Minä olen käyttänyt myös tämän suutarin palveluja ja olen erittäin tyytyväinen. Minulla oli kerättynä muutamia korjattavia ja homma hoitui loistavasti. Kiitos, tulen toistekin kun tarve vaatii.
      On hyvä, että Parkanossa on tällainen erikoisliike.

    • Suutarinlohi RN

      Talvi tulee, kylmä ja viima jäätää maan, sydän huutaa tuskissaan.
      Lehdet ja nurmet kahajaa kuurassa koiran tassujen alla, parastaan
      panee pohjan-poika ja halla.
      Minä kylmästä täristen itseni suljen, mielen lahoinneilla pitkospuilla räntä-sateessa
      ruoskin itseni kuntoon ja kuljen.
      Antaa tulla, minä kestän sen kyllä, ei kehnon koura
      näin alhaiseen yllä... -R-

    • reikiä

      Onko suutarii näkynyt täällä? missä?

    • Järvenpää

      Ride!!!! Muonio vastaa! P ja M

    • mummeli100

      Onko viellä suutaria??? Paikka on tyhjä!!!. Ei näy!!! Onko vaihtanut paikkaa, kuka tietää???

    • kenkäpillupro

      kenkä on paras ja pillu

    • sulukko

      Lukkokeskus Hietikko Kankaanpäässä on ainoa abloy valtuutettu liike lähitienoolla ja suutari löytyy myös Ikaalisista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe