pissa fetissi

utelias2

onko kukaan muu pissaillut päällensä /suuhunsa?

124

15214

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pervomees

      Nainen on kyllä ratsastanut kasvoillani ja kussut suuhuni. Join ahneesti kiihottavaa herkkua.

    • Oon koko ikäni tykännyt pissaleikeistä

    • Alice P.

      Ei varsinaisesti, mutta jonkinlainen "innostus" on pissata lirauttaa mahdollisimman julkisella paikalla niin, ettei kukaan huomaa. Viimeksi eilen seisoskelin torilla sadevesikaivon kannella ja katselin kukkkakauppiaan kukkatarjontaa. Samalla pissasin. Leveä hame ja rocksit eikä alushousuja. Kerrankin hädän hetkellä pysäytin auton vilkasliikenteisen kadun varteen, nousin siihen ovenrakoon seisomaan ja muka katselin ympärilleni ja annoin pissan tulla siihen. Muutenkaan se ei olle ollut ikinä mikään tabu, vaan juoksulenkilläkin jos on tarvetta, annan tulla housuun. Vaatteet menee pesuun joka tapauksessa.

    • Alice P. minkä ikäinen olet ja mistäpäin? :)

    • ihanaa.

      Aina, kun näen tosi nätin tytön, ajattele tuon kustakin voisi juoda, ovat vaan sellaisia hekkupeppuja ja hunajapilluja.

    • kitty kat

      Voi kun löytäis jostain semmoisen nelikymppisen miehen kenen kanssa kiltisti kokeilla pissailua. Mulla on myös asiaan liittyvä fantasia/roolijuttu, josta en edes ole kehdannut kertoa kenellekään.

      • Pervomees

        On meitä. Älä turhaan arkaile.


      • tornio

        Kerro toki millanen fantasia?


      • kitty kat
        tornio kirjoitti:

        Kerro toki millanen fantasia?

        Siihen liittyy auto, moottoritie, seksikäs mies, tietty vaatekappale, vesi, pitkä matka, pissaaminen ja rangaistus =)


      • Olen vähän yli 50 v. Kelpaisko?


      • kitty kat

        Toivon saavani tämän piakkoin, jos_se_kerrankin_tekisi_mitä_minä_haluan.... Mut voi olla, että haaveksi jää taas. Jos toteutuu, lupaan kertoa yksityiskohtaisesti.


      • kitty kat kirjoitti:

        Toivon saavani tämän piakkoin, jos_se_kerrankin_tekisi_mitä_minä_haluan.... Mut voi olla, että haaveksi jää taas. Jos toteutuu, lupaan kertoa yksityiskohtaisesti.

        Laita viestiä jos kiinnostais kolmikymppinen mies. ;)


      • kitty kat
        kitty kat kirjoitti:

        Toivon saavani tämän piakkoin, jos_se_kerrankin_tekisi_mitä_minä_haluan.... Mut voi olla, että haaveksi jää taas. Jos toteutuu, lupaan kertoa yksityiskohtaisesti.

        Done =) Sain mitä halusin! Pukeuduin hameeseen ilman pikkareita. Auto oli se, jota olin toivonut. (Sillä on merkitystä, niin kuin kaikilla tähän littyvillä pikku jutuilla.) Lähdimme tielle, olin tankannut koko aamun vettä ym. Minulla oli melko siivoton pissahätä jo lähtiessä. Miehelle toivomani vaatteet ei onnistunut kuumuuden takia, mutta vähän sinnepäin, se riitti. Otin suihin ajon aikana ja rukoilin päästä pissalle. Jätin miehen arvioitavaksi, milloin olen lähellä pissata hänen hienon autonsa. Kun olin täysin tuskissani, sain ottaa kengät pois jalasta ja pysäytimme penkalle. En saanut itse nousta, vaan hän avasi oven hi-taas-ti. Tärisin ja pissasin valtavat pissat miehen käteen. Tästä minua rankaistiin seivästämällä kyrvällä takaluukulle =) Roikuin miehen kaulassa ja hän pani minua toinen jalkani käsivarrellaan. Squirttasin vielä kaiken lisäksi, joten auto näytti melko pahalta kaikkine sooseineen. Yleisöä riitti, mutta onneksi kukaan ei sentään pysähtynyt.. Todellakin voin suositella, oli hemmetin ihanaa!


      • Anonyymi
        kitty kat kirjoitti:

        Done =) Sain mitä halusin! Pukeuduin hameeseen ilman pikkareita. Auto oli se, jota olin toivonut. (Sillä on merkitystä, niin kuin kaikilla tähän littyvillä pikku jutuilla.) Lähdimme tielle, olin tankannut koko aamun vettä ym. Minulla oli melko siivoton pissahätä jo lähtiessä. Miehelle toivomani vaatteet ei onnistunut kuumuuden takia, mutta vähän sinnepäin, se riitti. Otin suihin ajon aikana ja rukoilin päästä pissalle. Jätin miehen arvioitavaksi, milloin olen lähellä pissata hänen hienon autonsa. Kun olin täysin tuskissani, sain ottaa kengät pois jalasta ja pysäytimme penkalle. En saanut itse nousta, vaan hän avasi oven hi-taas-ti. Tärisin ja pissasin valtavat pissat miehen käteen. Tästä minua rankaistiin seivästämällä kyrvällä takaluukulle =) Roikuin miehen kaulassa ja hän pani minua toinen jalkani käsivarrellaan. Squirttasin vielä kaiken lisäksi, joten auto näytti melko pahalta kaikkine sooseineen. Yleisöä riitti, mutta onneksi kukaan ei sentään pysähtynyt.. Todellakin voin suositella, oli hemmetin ihanaa!

        Onks nimesi muuten Kauko, se otti suihin multa kun ajeltiin Turkuun päin.


      • Anonyymi

        Tule käymään


      • Anonyymi
        juhhak kirjoitti:

        Olen vähän yli 50 v. Kelpaisko?

        Moi oletko nainen kyllä minulle kelpaisi


    • kylläkelpaisi

      Kyllä naisen pissa naamalla tekisi hyvää. Ihana nöyryytys.

    • 15den

      Olen 50 kymppinen mies ja minua on viime aikoina alkanut kiihoittaa yhä enemmän nuo kultaiset kaaret. Viimein päätin kokeilla suihkussa, nostin jalat seinää vasten ja annoin posliiniksi ajetusta kalustani ruiskuta pissaa naamalleni ja päälleni. Voi että tuntui ihanalta ja kiihoittavalta, heti perään koin aivan mahtavan orgasmin ja sain maistaa omaa spermaani ensimmäistä kertaa. Nam! Rohkeasti vaan kokeilemaan.

    • 6+13

      Olisi mahtavaa kun joku 40-50v nainen nöyryyttäisi minua pissaamalla pikkuhousijensa läpi suuhuni. Sit nuolisin pillua ja panisin häntä lopuksi. Itse olen reilu 30.v.

      • takuulla nauttisin

        Nuolisitko ja panisit myös huolella?


      • ouluuun

        olen 20 ja haluaisin 30-45v naisten kans pissaleikkejä tai mitä vain naiset haluavat.


    • liisapiens

      Farkkuihin on kiva lirauttaa pieni läikkä haaroväliin, äijiltä meinaa mennä niskat nurin kun he huomaavat läikän. ...että tällaista halpaa hupia aina joskus.

      • FetBoy

        Aah, mikä nautinto olisikaan painaa kasvot sinne kosteaan farkkujen verhoamaan haaroväliin ja nuuhkia, nuolla ja imeä...


      • onlynen

        Tota samaa mä teen naisten nähden ja ilmeet on näkemisen arvoisia.


      • onlynen
        onlynen kirjoitti:

        Tota samaa mä teen naisten nähden ja ilmeet on näkemisen arvoisia.

        Liisapiens Tota samaa mä teen naisten nähden ja ilmeet on näkemisen arvoisia ja muutama tyttö jopa pissiny alleen tossa tilanteessa...


      • Ensin vähän...lopuks kaikki..kunnolla läpikastelu!


    • pisutnaamalle

      Minä päätin kokeilla tänä aamuna ja ottaa pissat päälleni. Asetuin suihkuhuoneen lattialle selälleen ja nostin jalat seinää vasten antaen pissan ruiskuta naamalleni, osan mennessä myös suuhuni ja nielin kaiken. Kokemus oli tosi kiihoittava ja aion jatkaa pissaleikkejä toistekin, varsinkin aamuisin kun tulee kunnon pissat, paljon ja paineella pitkin alastonta vartaloani.

    • Joskus tuli harrastettua tuotakin... ;-)

    • Pissahousupoitsu

      Kivaa pukea mustat tuulihousut jalkaan:) Ja juoda litra vettä, eikä saa mennä vessaan, vaan pitää istua kylppärin nurkassa pidättelemässä kunnes housut kastuu.

    • kumiorja

      Me exän kanssa olimme molemmat sm-seksistä kiinnostuneita.
      Välillä ei ollut selvää kumpi on sub ja kumpi dom joten pidettiin arvonta.
      Se kumpi pystyy pidättää virtsaa kauemmin on alistaja.
      Joskus lähdimme baariin ja exä virtsasi mustiin legginseihin.
      Itse jouduin käymään wc-tiloissa joten hävisin.
      Sessiossa exä istui naamalleni märät legginsit jalassa. Jossain vaiheessa sain juoda pissat suoraan pillusta

    • Golden shower

      Pitihän sitä kokeilla minunkin, eli aamupissat päälle ja suuhun, mieletön tunne kun suihkusi aina vaan enemmän ja paineella, seuraavatkin pisut piti ottaa päälle ja kiihoitti niin että seuraavaksi lensikin jo spermat ja sai nuolla sormet puhtaaksi, aah herkkua nam nam.

    • Kurahousu 006

      joo on alkanut kiinnostamaan ja pari kertaa on keskustassa tytöt/naiset laskeneet kuset kuravaatteilleni taikka ovat halunneet että pyörin kuravatteillani heidän pissassa ;.)

    • onkia

      jepjep kuravaatteet taas iski

    • N23xxx

      Minä aluksi luin että pizza fetissi ja ajattelin tulla katsomaan että mitäs hauskaa tämä on :D . Mutta joo, itse en ole julkisesti kussut tai kenenkään päälle(vielä ;) ), mutta joskus ole masturboinut ja laskenut alleni samaan aikaan. Ihanan likaista.

      • Anonyymi

        Housuun pissaaminen kiihottaa.


    • liirunlaarun

      20v poika haluais leikkiä myös jonkun kanssa

      • sinkku19v

        Kelpaako 19v kiima nainen ;)


      • liirunlaarun

        kelpaisi oikein hyvin :3


      • Anonyymi
        sinkku19v kirjoitti:

        Kelpaako 19v kiima nainen ;)

        Kyllä kelpaisi joisin pissat pillusta nuolisin myös ja kuukautis vuodot myös nuolen


    • Pissme

      Silloin tällöin menen makaamaan ammeeseen ja pissaan päälleni ja kasvoille ja suuhuni. Maistelen myös pissaani, pissan väri vaihtelee riippuen miten on juonut vettä tai muita juomia. Silloin kun pissa on kirkasta, pissaan vessassa kouraani ja nostan käden suulleni ja maistelen sitä tai juon sen. Oluen jälkeen pissa saattaa olla ihan vettä, sellaista on kiva juoda. Nautin pissan suolaisuudesta joka tuntuu mukavalta suussa ja huulilla. Olisi hauska kokeilla että toinen pissaisi kalulleni ja alapäälleni :) Olen mies. Kuka haluaisi?

      • Avoinkaikellejakaikille

        Olen aina valmis tälläisiin uusiin kokemuksiin ! Missä ja milloin? ;)


      • Jutellaankos
        Avoinkaikellejakaikille kirjoitti:

        Olen aina valmis tälläisiin uusiin kokemuksiin ! Missä ja milloin? ;)

        Meidän on ihan ehdottomasti sovittava tapaaminen. Jutellaan yksityisesti lisää
        ram64 miuku suomi24 piste fi


    • salapanomies

      kyllä se kiinnostaa, varsinkin viime aikoina yhä enemmän, kauan kyllä naisen squirtti ollut herkkua. 32/190/80 treenattu mies olen, niin jos nättiä tyttöä joka haluaa pääkaupunkiseudulla tällaisia leikkejä kokeilla niin viestiä vaan :)

    • ppohjanmaa

      20v mies haluaisi pissaleikkejä 30-45v naisen/naisten kanssa

    • kustako

      Parit ekat kerrat oli sairaan kiihottavaaku pullu levällä suussa ja lämmin kusi suihkuu suun ja naamalle...

    • Kuumaajasuolaista

      On herkkua nuolla pillua oikeen hartaasti, niin hartaasti että daamilta ruiskahtelee kuumia ja suolaisia ruiskauksia suoraan suuhun. Pari kolme täyttä suullista tulee nielaistua helposti. Välillä suu täynnä pisua suutelemaan naista että hänkin saa osansa. Kaikki naiset eivät vaan ymmärrä moisen herkuttelun päälle.

    • runtuntun

      kokemusta vähän mutta kokeilunhalua olisi kaikenikäisten kanssa kokeilla ;)

    • m.tre82

      On kokeiltu omaakin..
      Parasta kuitenkin on nuolla naisen pari päivää pesemättä ollutta pillua (karvaista) 69.ssä ja orgasmin hetkellä saada ihanat pisut suuhun.

    • Useinkin. suklaat myös päälle ja suuhun.

    • pisuliini

      Olen nuorehko nainen ja olen kiinnostunut saamaan pissat päälleni. Aikaisemmin olen lirauttanut miehen suuhun ja tykkään kusta alleni.

      • pisulasse

        Mieluusti tulen pissaan päällesi ja otan pissasi vastaan :) Mistä päin olet?


      • pisulassevielä

        Siis tulenkin varmaan, mutta pissaan ensin :) Ja laita jokin tieto, miten saan yhteyttä :)


    • NielunMestari

      Hei kit kat. Jois haluat nelikymppisen seuraa otan mielellani pissasi suuhuni ja nieleskelen sita ihana pikkupillu pissaa. Haluaisin myos suudella ihanan pehmeita pillun huulia ja kielella nuolla sinun hapysi orgasmiin. Jos olet pissa kykyinen nuori tytto niin ota yhteytta, en halua enaa odottaa niita ihanan pampimia pissoja suussani. Kiitos kit kat.

    • on joo .tänäänkin kusin tyhjään kalja purkkiin autossa parkissa ,osan join ja loput housunvyötäröstä sisään.penkki vähän kastui,haisee huomenna vähän , niionkuin tänäänkin.omapa on autoni.kiihottaa.pitää vain olla mustat wetlookhousut , joista ei näy kun ovat nilkkojamyöten märät,joskus varpaatkin kastuu. olen pissinyt myös marketin kassajonoissa ja kerran huomasin pienen lätäkön lattialla.kaljoissa tuntuu myös kivalta antaa tulla vaa sänkyyn,kun ei viitsi mennä vessaan.nyt pitää ostaa taas uusi petari ja sänkykin ihan lätäkkönä.pitäis vaan löytää yhtähullu naiskaveri.

    • kiihottavaaaaa
    • kivaapissaa

      yks nainen pissaa silloin tällöin päälleni myös suuhun ... ja mä annan takaisin...

    • Saija33

      Olen kyllä kokeillut, mutta enemmän kiihottaa ajatus siitä, että mies pissaa päälleni. Fantasiani on sellainen, että joistakin arvokkaammmista pukujuhlista kiva kaveri lähtee saattelemaan minua kotiin. Puiston kohdalla sanon että on pakko poiketa pissalla. Kyykistyn hame sylissä pensaa taa ja alan pissata. Yhtäkkiä mies on edessäni ja suihkauttaa korkokengilleni. Katson hämmentyneenä miestä. Hän vastaa ruiskauttamallanilkoissa oleville pikkuhousuilleni ja sukilleni. Vedän hädissäni hametta ylemmäs ja hän lirauttaa sukkanauhoilleni. Nielaisen hämmennyksestä kun hän suuntaa hameelleni. Pyllähdän istumaan nurmikolle. Hän astuu askeleen lähemmäs ja lorauttaa puserolleni. Hän käskee minua avaamaan puseroni ja vapisevin sormin tottelen. Hän kastelee rintaliivini. Lopuksi joudun nielemään viimeiset pissat.
      Taitaa jäädä haaveeksi - tuskin rohkeuteni riittää...

      • Saija33

        Tuo oli siis fantasia. Jos sen toteuttaisi, niin pitäisi aika nopeasti päästä suihkuun ja vaihtamaan vaatteet. Yksi kysymys on löytää sellainen juhla-asu, joka ei kärsi tuollaisesta leikistä - sitä kun en ole edes miettinyt. Osa paremmista mekoista ja varsinkaan pitkistä puvuista ei ole vesipestäviä. Kiinnostaisiko sinua nimenomaan joku juhla-asu?


      • Märätvaatteetfani

        Todella kiihottavan kuuloinen fantasia sinulla nainen ;)


      • Anonyymi
        Saija33 kirjoitti:

        Tuo oli siis fantasia. Jos sen toteuttaisi, niin pitäisi aika nopeasti päästä suihkuun ja vaihtamaan vaatteet. Yksi kysymys on löytää sellainen juhla-asu, joka ei kärsi tuollaisesta leikistä - sitä kun en ole edes miettinyt. Osa paremmista mekoista ja varsinkaan pitkistä puvuista ei ole vesipestäviä. Kiinnostaisiko sinua nimenomaan joku juhla-asu?

        Kiihoittava fantasia! Olis kiva tehdä se kanssasi!


      • Anonyymi
        Saija33 kirjoitti:

        Tuo oli siis fantasia. Jos sen toteuttaisi, niin pitäisi aika nopeasti päästä suihkuun ja vaihtamaan vaatteet. Yksi kysymys on löytää sellainen juhla-asu, joka ei kärsi tuollaisesta leikistä - sitä kun en ole edes miettinyt. Osa paremmista mekoista ja varsinkaan pitkistä puvuista ei ole vesipestäviä. Kiinnostaisiko sinua nimenomaan joku juhla-asu?

        Juri juh,a-asu on upein kasteltava. Tafti varsinkin on ihanaa, märkänä se tuntuu aivan erinlaiselta ja kahina kovaa. Naiseni kiihottuu siitä kuten minäkin ja orgasmit saamme nopeasti. Itse enhalua sujhini mutta hänottaa joskaan ei niele.


    • Yllätysbongaus

      En tunne mielenkiintoa kultasuihkuihin mutta kun pari kertaa olen osunut yllättämään pissaavan naisen, olen kiihottunut ihan kauheasti. Pari kertaa kyseessä oli puliakka ja kerran pari laihaa teinipissistä, eli ei mitään mikä normisti innostaisi. Joku häpeään ja suojattomuuteen liittyvä juttu se oli. Yksi niistä puliakoista kompastui kyykkypissalta eteenpäin ja sohotteli nekin kontin, vaatteensa tahrineena. Teinipissiksistä toinen puolestaan kellahti valkeille pakaroilleen kun oli lopettanut pissaamisen, vain pikkuisen siideripissoja lirahti pikkqreille. Ehdin nähdä sen pikku beban ja myös edestä kun se toikkaroi housut kintussa - kielletty näky mutta kulli seisoo vieläkin kun mietin.

    • Pari kertaa ammeessa pissannut itseni päälle.tuntuu kyllä kieltämättä aika kiihottavalta kun lämmin pissa valuu ympäri vartaloa.sen jälkeen vielä lämpimät spermat päälle. Runkkauksen jälkeen.mmmm ihana olo.

    • Peemen

      Juu,kokeiltu on ja monestikkin. En tiedä mikä siinä on mutta se kiihottaa valtavasti. Kiva nuolla pillua kun saa yhtäkkiä suihkun suuhun. Toinen asia on myös jos nainen laskee allensa tai pissaa housuihinsa,oijoi.......mistähän taas löytäisi sellaisen naisen joka tykkää näistä jutuista. Yhteyttä saa ottaa ja toteutetaan asia.

    • opellitiissel

      Autokaupassa kyll kustiin silmään kerran tuntu tosi hyvälle paskan sai.

      • Anonyymi

        Niin no, ooppelissa nyt on kaikki mahdolliset viat ja virheet mitä toivoa voi ja hyvään hintaan.


    • tuuttuutsmäsh

      Oletteko koskaan harrastaneet tätä kaikista kiihottavinta juttua??? Eli kun nussitte muijaa b-rappuun, niin tulee kolari? Eli ulostejuna tulee vastaan?

      Siinä vasta upea tunne, kun se uloste kuumottaa kullia ja saa tehdä töitä työntäessä vastaan. Ihanasti pursuaa. Muutama edestakainen liike, jolloin muija saa orkun ja sulkijalihas antaa periksi, jolloin tulee sontaa valtoimenaan ja samassa mieheltä spermat.

      Sen jälkeen jos muija ottaa suihin paskaista ja spermaista mulkkua, niin koko äijä tärisee ja virtsa suihkuaa tahattomasti.

    • Välillä suihkussa ennen suihkun päälle laittoa kusen itseni päälle ja naamalle.. on tosi kiihottavaa.. vieläkun sais jonkun naisen kusemaan naamalleni,vartalolle ja suuhun, mutta on sen verran arka aihe etten uskalla kertoa / ehottaa..

    • Äijä93

      Kenelläkään 18 v naiselle kiinnostusta snäppäillä kyseisestä aiheesta?

    • addbluuvolvo

      Silmään kustu autokaupassa ....ooppelin ostin

    • terve98

      ainoana jolla järki tallella ketjussa vastaan ekan ja vikan. vttu ootte sairaita menkää hoitoon.

    • Kutsuni---

      Kiitokset ketjun nostajalle. Kuinkas osoiteilmoitukset olivatkin livahtaneet ohi silmieni.

    • Pietarsaarenmies

      Käyn paljon kävelemässä ulkona, ja minulla on vakiopaikka, missä käyn pissalla. Yhden hiekkatien varrella on kolme vanhaa puista rakennusta, jotain museoviraston suojeluskohteita luulisin. Sen keskimmäisen hökkelin takana käyn pissaamassa. Siinä vähän matkan päässä on ranta, missä käyn pälyilemässä. Ei ole kauaa, kun joku likka melkein yllätti mut. Tai en ole ihan varma, näkikö mitä tein siellä hökkelin takana.

      • Pietarsaarenmies

        Oon joskus myös pissannut mukiin, ja juonut mukin tyhjäksi.


      • virtsaterapia
        Pietarsaarenmies kirjoitti:

        Oon joskus myös pissannut mukiin, ja juonut mukin tyhjäksi.

        Intialainen tapa. Samaa harrasti Intian taannoinen (1977-1979) pääministeri Morarji Desai.


    • juuso12

      Olen pienestä pitäen halunnut pissata housuun. Nytkin istun tässä märissä housuissa.

    • Olderman

      Haaveissa nuorempi nainen pissaamaan papan suuhun olen 60v ,mutta kunnossa oleva mies.Satakunnan alueelta....piss i drink....

    • Anonyymi

      Olen valmis pissaorjaksi.. olisiko ketään ottajaa? Mulle kelpaa molemmat sukupuolet.. saanhan kaiken juotuani panna kostoksi sua? Haluan verkostoitua, mutta kukaan ei ole viel' tullut vastaan.. Olisko ketään pissasta kiihottuvaa täällä?

      • pissaa ja kostopanoa rajut leikit? kuulostaa mielenkiintoiselta


    • Anonyymi

      Löytyykö pissaleikkeihin seuraa pohjpois-savosta naisista nelikymppiselle harteikkaalle miehelle kisisä muajussi

    • Anonyymi

      Haluisin kovasti pissaleikeistä kiinnostuneen naisen leikkeihin. Aikasempaa kokemusta ei oo mut ajatus että pissaisit mun päälle tai toisinpäin..nam. Tai vaikka alotettais vaan fantasioita ja ehkä kuvia jakamalla :) ainoot kriteerit: nainen ja 18 t. 31v komeahko mies pk seutu. Laita viestii snapissa euphoria-87 ;)

    • Anonyymi

      on todella ihana tunne kun nainen tulee naaman päälle ja laskee kuumat pissat suuhun ja naamalle, olen 51v mies ja olen muutaman kerran saanut kokea sen ihanuuden. Oisko täällä naista joka haluaisi antaa pissansa minun juotavaksi

    • Anonyymi

      Ollaan M52 ja N40. Usein leikitään pissajuttuja. Vaimo on ns polvillaan ja runkkaan hänen märkää vittuaan koko kämmeenellä, hän vielä kiihdyttää tahtia hinkkaamalla itseään kättäni vasten... Vaimo alkaa vapisemaan orgasmin lähestyessä ja antaa samalla pissan tulla, ihanaa nuolla hänen kusinen turvonnut vittunsa tämän jälkeen. Myös itse kokeilen pissata kun hän imee kulliani ja jos saan kusisuihkun tulemaan vaimo nuolee joka pisaran aivan ekstaasissa. Mahtavaa leikkiä pissaisissa pikkareissa ja kalsareissa... Terv:M52

      • Anonyymi

        Tuo kusisuhkun imeminen ekstaasissa viimeiseen pisaraan saa viisarin todellakin värähtämään. Kuullostaa teidän leikit todella hmmmm rietasta ihanilta. Tuskinpa kirjoittaja on tätä lukemassa, mutta mitä väliä.


    • Telttamies

      Oon fiksu,siisti ja täysin raitis reilu 40 mies Mikkelistä ja varattu enkä kotona saa toteutettua näitä fetissejä et joku söpö siron hoikka nuori nainen kauniilla lakatuilla varpailla hoitelis kalun tyhjäksi ja lopuksi istuisit mun naaman päälle ja antaisit ihanan kultaisen suihkun päälleni?!

    • Anonyymi

      Voisko joku 45-55nen pissaa mun päälle??

      • Kovin vähäisillä tiedoilla olet tässä liikenteessä. Oletko itse mies vai nainen, haluatko tekijän olevan mies tai nainen? Aiheena kiehtova ja kiihottava ja joskus kokeillutkin. Nykyelämässä ei tarjolla, mutta jonkun ihanan riettaan naisen kanssa - miksi ei.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Kovin vähäisillä tiedoilla olet tässä liikenteessä. Oletko itse mies vai nainen, haluatko tekijän olevan mies tai nainen? Aiheena kiehtova ja kiihottava ja joskus kokeillutkin. Nykyelämässä ei tarjolla, mutta jonkun ihanan riettaan naisen kanssa - miksi ei.

        Profiilisi: "Pahus. Sivua ei löytynyt."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Profiilisi: "Pahus. Sivua ei löytynyt."

        Juu, sitä ei ole ollut iäisyyksiin näkyvillä. Olin tietämättömyyttäni laittanut sinne meiliosoitteen jotai ei saa laittaa. Blaah.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kusistream!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kusinen pillu parasta

      • Anonyymi

        Kesti sulla vain kahdeksan vuotta tajuta asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesti sulla vain kahdeksan vuotta tajuta asia.

        Sä et vieläkään.


    • Anonyymi

      aah voi että kun rakastan pissata housut läpimäräksi.Täysi virtsarakko,sängylle makaamaan,peitto/tyyny haarojen väliin ja sitten vain anna kaiken tulla ulos. Voi se on niin ihanaa kun pääsee pissaamaan housuun

      • Anonyymi

        Olis ihanaa olla siellä haarojen välissä


    • Anonyymi

      Suklaarusetit at gmail piste com
      Kahden naisen kultasuihkut ja rusetit...

    • Anonyymi

      Täällä löytyy nuoria kusipilluja vaipat.net

    • Anonyymi

      U­­us­i s­­ek­si­­tea­tteri ava­utu­u Su­­­ome­en! Kutsu­­­mme kai­­kki­­­. Il­mo­­it­tautum­­­ine­­n ry­­­hmäämm­e täällä 👉 http://syntheticwerks.net/H/V9b3W0

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­tsum­­me sinut kä­ym­ään u­­ude­ss­­­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­­jo­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/E7w3D3

    • Anonyymi

      Meillä alkoi kun transkaverini kanssa katsoimme pissavideota. Hän ehdotti ja pihalla pissasimme hameisiimme ja runkkasimme toisemme märkiin hameisiin. Myöhemmin pissasimme toistemme päälle ja se on huippukiimaista. Nyt otamme jopa suuhun ja sperma pois kasvoilta kultasuihkilla.

    • Anonyymi
    • Mulla on fetissi olis kiva päästä naisen vessaksi

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­i s­­ek­si­­­tea­tteri ava­­utu­­u Su­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­­kk­i­­. Il­­­mo­it­tautumine­­n ry­­hmäämm­e tä­­äl­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J3o4D1

      • Anonyymi

        On pari naista laskenu alleen kiihotti aika paljon


    • Useinkin itseni päälle suihkussa, harrastus ollut teinistä alkaen

    • Jep. Kämppäni suihkukaapissa, ahdasta on mutta on mulla hyvät paineet

      • Ja ois sitä kiva jakaa muillekin, mies tai nainen.


      • Anonyymi
        DansingLady kirjoitti:

        Ja ois sitä kiva jakaa muillekin, mies tai nainen.

        Missä päin sun suhkutilasi onkaan jos tulisin sinne sun kaveriksi
        M 55v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin sun suhkutilasi onkaan jos tulisin sinne sun kaveriksi
        M 55v

        Stadissa se on.
        moona_mariaatoutlook.com


      • Me ollaan pariskunta M46 ja N41.
        Tuu meidän kanssa pissailee ristiin rastiin.
        Löytyy kunnollisen kokoinen kylppäri niin mahdutaan kaikki hyvin 😘😁


      • Karppa_76 kirjoitti:

        Me ollaan pariskunta M46 ja N41.
        Tuu meidän kanssa pissailee ristiin rastiin.
        Löytyy kunnollisen kokoinen kylppäri niin mahdutaan kaikki hyvin 😘😁

        Helpompi kommunikoida vaikka sp
        tietoa kuvaa yms. Sp:n kautta


    • Olen pissannut, kiihottava kastua. Jos ulkona pitkässä hameessa kävelee ja pissaa on ihanaa kun hame liimautuu jalkoihin ja vaikeuttaa liikkumista. Silloin runkkaa märällä hameella.

      • Anonyymi

        Lauracd. Ootko sä viel tääl? Jos sama ni oot ihana. En koskaan sua saanu itselleni mut se kerta ei unohdu. Yhäkin pikkarit fani. Ja sä niis olit upee


    • Anonyymi

      Siis ihmiskunnan historiassako?
      Kuule, aika moni! Kaikkea muutakin on tehty!

    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe