Ripsienpidennykset ja kuumuus?

miettelijäs123

Haluaisin laitta ripsienpidennykset, mutta liiman pysyvyys mietityttää näin kuumina päivinä. Irtooko pidennykset helpommin pois lämmön takia? Kaverini oli käynyt laittamassa pidennykset viimekesänä ja ne eivät pysynyt kovinkaan montaa päivää kiinni. Liikkeessä sanottiin että irtoaminen johtuu kuumuudesta?!? MItenköhän lämpimissä maissa niillä pysyy pidennykset? Eikä tätäkään asiaa kerrottu etukäteen kaverilleni, että on tälläinen mahdollisuus irtoamiseen... Kallista puuhaa saada pitkät ripset päiväksi, joten haluaisin tietää kannattaako ottaa vasta syksyllä?

70

6606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkhjkh

      Itsellä volyymiripset ja pysyy hyvänä n.4vkoa:) toki kuumuus vaikuttaa. Mutta riippuu täysin myös sun omista ripsistä, kannattaa kokeilla.

      • Natural Beauty

        Minullapas onkin ihan omasta takaa niin pitkät ripset, kun joidenkin turhamaisten likkojen pidennykset ovat! :)
        Luonnollisuus on parasta. Ja jos näitä räpsyttimiä haluaa vieläkin pidentää, niin yksi sutaisu maskaraa, niin ripset ottavat jo aurinkolaseihin kiinni :)
        Mutta meikkaan ripseni ehkä pari kertaa vuodessa, koska siihen ei ole muuten tarvetta :)
        Kyllä minä inho katseesaani tuijotan aina niitä pinnallisia ja turhamaisia tyttöjä, jotka pilaavat itsensä täysin liialla meikillä ja kaikenmaailman pidennyksillä.
        Olkaa luonnollisia hyvät ihmiset.
        Kyllä sitä luonnonkauneutta on jokaiselle enemmän tai vähemmän siunautunut :)


      • I wonder
        Natural Beauty kirjoitti:

        Minullapas onkin ihan omasta takaa niin pitkät ripset, kun joidenkin turhamaisten likkojen pidennykset ovat! :)
        Luonnollisuus on parasta. Ja jos näitä räpsyttimiä haluaa vieläkin pidentää, niin yksi sutaisu maskaraa, niin ripset ottavat jo aurinkolaseihin kiinni :)
        Mutta meikkaan ripseni ehkä pari kertaa vuodessa, koska siihen ei ole muuten tarvetta :)
        Kyllä minä inho katseesaani tuijotan aina niitä pinnallisia ja turhamaisia tyttöjä, jotka pilaavat itsensä täysin liialla meikillä ja kaikenmaailman pidennyksillä.
        Olkaa luonnollisia hyvät ihmiset.
        Kyllä sitä luonnonkauneutta on jokaiselle enemmän tai vähemmän siunautunut :)

        Miltä tuntuu olla noin hyvä ja täydellinen ihminen?


      • Ripsetön-68
        Natural Beauty kirjoitti:

        Minullapas onkin ihan omasta takaa niin pitkät ripset, kun joidenkin turhamaisten likkojen pidennykset ovat! :)
        Luonnollisuus on parasta. Ja jos näitä räpsyttimiä haluaa vieläkin pidentää, niin yksi sutaisu maskaraa, niin ripset ottavat jo aurinkolaseihin kiinni :)
        Mutta meikkaan ripseni ehkä pari kertaa vuodessa, koska siihen ei ole muuten tarvetta :)
        Kyllä minä inho katseesaani tuijotan aina niitä pinnallisia ja turhamaisia tyttöjä, jotka pilaavat itsensä täysin liialla meikillä ja kaikenmaailman pidennyksillä.
        Olkaa luonnollisia hyvät ihmiset.
        Kyllä sitä luonnonkauneutta on jokaiselle enemmän tai vähemmän siunautunut :)

        Kivaa kun on pitkät ripset toisilla.Itselläni omat ripset on noin about 10 millin pituiset,yritäppäs niihin laittaa ripsiväriä=//// Muutaman kerran mulla on ollut pidennykset ja voi taivas että ne on ihanat ja kerrankin mulla on RIPSET!!!!!!! Mutta ne kestää mulla sen pari viikkoo eli tippuu tosi nopeesti pois,huollossa sais juosta joka viikko ja rahaa ei siihen hommaan riitä joka viikko....Ja sitten kun niistä ripsistä on päässy kerrankin nauttimaan sen muutaman ihanan viikon,niin omat ripset on sen jälkeen puolet siitä mitä ne on alunperin eli mun omat ripet katkee....Ja sitten on olo kuin ei oisi ripsiä ollenkaan,siis ihan kauheeta...Ja takaisin kasvu kestää noin 3-4 kk että ne ois edes sen 10 millii pitkät...TODELLA MUKAVAA!!!!! Viimeks laitatin tänä vuonna ne volyymiripset jotka olevinaan kestää pitempään mutta eipäs mulla sama kohtalo niilläkin=/////////////////////////////Niimpä aurinkolasit on mulla aina silmillä mihin ikinä menenkin enkä niitä heitä pois kunnes vasta kotona=//////


      • Natural Beauty kirjoitti:

        Minullapas onkin ihan omasta takaa niin pitkät ripset, kun joidenkin turhamaisten likkojen pidennykset ovat! :)
        Luonnollisuus on parasta. Ja jos näitä räpsyttimiä haluaa vieläkin pidentää, niin yksi sutaisu maskaraa, niin ripset ottavat jo aurinkolaseihin kiinni :)
        Mutta meikkaan ripseni ehkä pari kertaa vuodessa, koska siihen ei ole muuten tarvetta :)
        Kyllä minä inho katseesaani tuijotan aina niitä pinnallisia ja turhamaisia tyttöjä, jotka pilaavat itsensä täysin liialla meikillä ja kaikenmaailman pidennyksillä.
        Olkaa luonnollisia hyvät ihmiset.
        Kyllä sitä luonnonkauneutta on jokaiselle enemmän tai vähemmän siunautunut :)

        Hieno homma, minulla on taas sellainen ongelma, että joudun lyhentämään silmäripsiäni säännöllisesti, kun ne sattuu kasvamaan kummaa vauhtia, että niillä voi pyyhkiä ne aurinkolasit. Mikäli mahdollista, luovuttaisin tämän tehokasvun eteenpäin, asiaa ei tietenkään helpota se, että olen mies. Jotkut ehkä kadehtii niiden pituutta, mutta eipä sitten tiedä niitten lyhennytarpeesta. Naisena varmaan pääsisi maskara malliksi.


      • Natural Beauty kirjoitti:

        Minullapas onkin ihan omasta takaa niin pitkät ripset, kun joidenkin turhamaisten likkojen pidennykset ovat! :)
        Luonnollisuus on parasta. Ja jos näitä räpsyttimiä haluaa vieläkin pidentää, niin yksi sutaisu maskaraa, niin ripset ottavat jo aurinkolaseihin kiinni :)
        Mutta meikkaan ripseni ehkä pari kertaa vuodessa, koska siihen ei ole muuten tarvetta :)
        Kyllä minä inho katseesaani tuijotan aina niitä pinnallisia ja turhamaisia tyttöjä, jotka pilaavat itsensä täysin liialla meikillä ja kaikenmaailman pidennyksillä.
        Olkaa luonnollisia hyvät ihmiset.
        Kyllä sitä luonnonkauneutta on jokaiselle enemmän tai vähemmän siunautunut :)

        kuulostat todella itsekkäältä ja inhottavalta ihmiselle..


      • fjtfgikyk
        Ripsetön-68 kirjoitti:

        Kivaa kun on pitkät ripset toisilla.Itselläni omat ripset on noin about 10 millin pituiset,yritäppäs niihin laittaa ripsiväriä=//// Muutaman kerran mulla on ollut pidennykset ja voi taivas että ne on ihanat ja kerrankin mulla on RIPSET!!!!!!! Mutta ne kestää mulla sen pari viikkoo eli tippuu tosi nopeesti pois,huollossa sais juosta joka viikko ja rahaa ei siihen hommaan riitä joka viikko....Ja sitten kun niistä ripsistä on päässy kerrankin nauttimaan sen muutaman ihanan viikon,niin omat ripset on sen jälkeen puolet siitä mitä ne on alunperin eli mun omat ripet katkee....Ja sitten on olo kuin ei oisi ripsiä ollenkaan,siis ihan kauheeta...Ja takaisin kasvu kestää noin 3-4 kk että ne ois edes sen 10 millii pitkät...TODELLA MUKAVAA!!!!! Viimeks laitatin tänä vuonna ne volyymiripset jotka olevinaan kestää pitempään mutta eipäs mulla sama kohtalo niilläkin=/////////////////////////////Niimpä aurinkolasit on mulla aina silmillä mihin ikinä menenkin enkä niitä heitä pois kunnes vasta kotona=//////

        10 millin - siis yhden senttimetrin - pituiset ripset on mielestäni aika normaalit. En ymmärrä, miksi tällaisessa tilanteessa tarvitsisi mitään pidennyksiä. Olisikohan vika nyt kuitenkin itseluottamuksessa niiden ripsien sijaan...


      • Ripsetön-68
        fjtfgikyk kirjoitti:

        10 millin - siis yhden senttimetrin - pituiset ripset on mielestäni aika normaalit. En ymmärrä, miksi tällaisessa tilanteessa tarvitsisi mitään pidennyksiä. Olisikohan vika nyt kuitenkin itseluottamuksessa niiden ripsien sijaan...

        ANTEEKSI väärä mitta,arvioin väärin ton pituuden ,yritin mitata niitä tos peilin edessä mitalla ja sain tuloksesksi 4,5 milliä joten kaukana sentistä..Onko normaalit mitä!!!!!????


      • Just no ei todellaka
        Ripsetön-68 kirjoitti:

        ANTEEKSI väärä mitta,arvioin väärin ton pituuden ,yritin mitata niitä tos peilin edessä mitalla ja sain tuloksesksi 4,5 milliä joten kaukana sentistä..Onko normaalit mitä!!!!!????

        No, ei ole normaalia mittailla silmäripsiään. Hankkikaa hei itselle ne elämä ja jotain ajateltavaa.


      • kiitih
        Natural Beauty kirjoitti:

        Minullapas onkin ihan omasta takaa niin pitkät ripset, kun joidenkin turhamaisten likkojen pidennykset ovat! :)
        Luonnollisuus on parasta. Ja jos näitä räpsyttimiä haluaa vieläkin pidentää, niin yksi sutaisu maskaraa, niin ripset ottavat jo aurinkolaseihin kiinni :)
        Mutta meikkaan ripseni ehkä pari kertaa vuodessa, koska siihen ei ole muuten tarvetta :)
        Kyllä minä inho katseesaani tuijotan aina niitä pinnallisia ja turhamaisia tyttöjä, jotka pilaavat itsensä täysin liialla meikillä ja kaikenmaailman pidennyksillä.
        Olkaa luonnollisia hyvät ihmiset.
        Kyllä sitä luonnonkauneutta on jokaiselle enemmän tai vähemmän siunautunut :)

        oon käyttäny kolmen ripsen pidennyksiä kulmissa ja kestäneet kuuman suihkun ja jos sattuuvat irtoilemaan helpompi korjata
        voi myös hankkii lumenen pidentävää maskaraa


      • säälittäväää
        Just no ei todellaka kirjoitti:

        No, ei ole normaalia mittailla silmäripsiään. Hankkikaa hei itselle ne elämä ja jotain ajateltavaa.

        Kaunista keskustelua kauneudesta!
        Ehkä vain kauneusleikkaukset, ripsien,hiusten, rintojen ja pepun suurennukset auttavat nuoria naisia saamaan edes vähän itseluottamusta ulkopuolisen palautteen kautta.


      • Natural Beauty
        hunajainen79 kirjoitti:

        kuulostat todella itsekkäältä ja inhottavalta ihmiselle..

        Hah, kaikkea muuta! :)
        Olen vain yksinkertaisesti onnellinen ja tyytyväinen elämääni, toisin kuin eräät.. :)


      • auringonpaistexxxxxxx
        Natural Beauty kirjoitti:

        Minullapas onkin ihan omasta takaa niin pitkät ripset, kun joidenkin turhamaisten likkojen pidennykset ovat! :)
        Luonnollisuus on parasta. Ja jos näitä räpsyttimiä haluaa vieläkin pidentää, niin yksi sutaisu maskaraa, niin ripset ottavat jo aurinkolaseihin kiinni :)
        Mutta meikkaan ripseni ehkä pari kertaa vuodessa, koska siihen ei ole muuten tarvetta :)
        Kyllä minä inho katseesaani tuijotan aina niitä pinnallisia ja turhamaisia tyttöjä, jotka pilaavat itsensä täysin liialla meikillä ja kaikenmaailman pidennyksillä.
        Olkaa luonnollisia hyvät ihmiset.
        Kyllä sitä luonnonkauneutta on jokaiselle enemmän tai vähemmän siunautunut :)

        Niin, ja köyhät inhoavat rikkaita... Kuule, jos ei ole rahaa, niin mene töihin, niin sinullakin silloin on rahaa. Ei tarvitse sitten kadehtiä muita.


      • yäkyäkyäkyäkyäkyäk
        säälittäväää kirjoitti:

        Kaunista keskustelua kauneudesta!
        Ehkä vain kauneusleikkaukset, ripsien,hiusten, rintojen ja pepun suurennukset auttavat nuoria naisia saamaan edes vähän itseluottamusta ulkopuolisen palautteen kautta.

        Säälittävä kun ei ole omaa elämä. Kainalokarvat haisevat ja näkyvät jo kolmen metrin päästä. Ei ole ihme, että sinulla ei ole miestä.


      • Ripsetön-68
        Just no ei todellaka kirjoitti:

        No, ei ole normaalia mittailla silmäripsiään. Hankkikaa hei itselle ne elämä ja jotain ajateltavaa.

        Kyllä se vaan kuule haittaa jos ei ole ripsiä ,mihinkä ei koskaan voi laittaa ripsiväriä siis AIWAN järkyttävää ..todellakintodellakin!!!!!=DDDDDD Sama kuin jos vähänkin läskit ahistaa niin ei voi laittaa esim,,liian tiukkoja housuja ...niin ja painan 58 kg ja silti ahistaa...sanomatta nyt jos vähänkin karvoja jossakin paikassa niin het sheivaa pois ahistaa sekin.En haluu olla mikään saatanan karvakeiju millä kainalokarvat näkyy kilometrin päähän....Jos joku haluu olla semmoinen niin eikun vaan jos siltä tuntuu mutta en minä!!!!!Ja hei mulla on elämä,sulla itselläs ei taida olla semmoista kun on aikaa täällä kirjoitella ....Mä käyn töissä,omistan kaks koiraa ja yhen kissan joitten kanssa lenkkeilen pitkin metsiä niin ja se mun rakas kisu juoksee lenkillä perästä......Sit kun vapaa-aikaa jää meen tonne tallille mun yhden monista autoprojektin kimppuun....ja välillä kerkeen käydä täälläkin vähän avautumassa!!!!!Niiin että hei on mulla kuule elämä ja PALJON ajateltavaa,ei meinaa tunnit riittää vuorokaudessa!!!!!


      • 526273738383838
        yäkyäkyäkyäkyäkyäk kirjoitti:

        Säälittävä kun ei ole omaa elämä. Kainalokarvat haisevat ja näkyvät jo kolmen metrin päästä. Ei ole ihme, että sinulla ei ole miestä.

        No hyvä ihminen peseydy päivittäin kuten muutkin tekevät, niin ei tarvitse olla yäkyäk.


      • 94898493504904+
        Ripsetön-68 kirjoitti:

        Kyllä se vaan kuule haittaa jos ei ole ripsiä ,mihinkä ei koskaan voi laittaa ripsiväriä siis AIWAN järkyttävää ..todellakintodellakin!!!!!=DDDDDD Sama kuin jos vähänkin läskit ahistaa niin ei voi laittaa esim,,liian tiukkoja housuja ...niin ja painan 58 kg ja silti ahistaa...sanomatta nyt jos vähänkin karvoja jossakin paikassa niin het sheivaa pois ahistaa sekin.En haluu olla mikään saatanan karvakeiju millä kainalokarvat näkyy kilometrin päähän....Jos joku haluu olla semmoinen niin eikun vaan jos siltä tuntuu mutta en minä!!!!!Ja hei mulla on elämä,sulla itselläs ei taida olla semmoista kun on aikaa täällä kirjoitella ....Mä käyn töissä,omistan kaks koiraa ja yhen kissan joitten kanssa lenkkeilen pitkin metsiä niin ja se mun rakas kisu juoksee lenkillä perästä......Sit kun vapaa-aikaa jää meen tonne tallille mun yhden monista autoprojektin kimppuun....ja välillä kerkeen käydä täälläkin vähän avautumassa!!!!!Niiin että hei on mulla kuule elämä ja PALJON ajateltavaa,ei meinaa tunnit riittää vuorokaudessa!!!!!

        Se, että joku toinen kirjoittaa täällä on merkki siitä, että tällä ei ole elämää, mutta se, että sinä kirjoittelet täällä on vain merkki siitä, ehdit välillä käydä täälläkin välillä avautumassa.
        Mutta hei, älä pilaa niitä silmäripsiäsi kaikenmaailman liimoilla ja härpäkkeillä. Jätä se maskarakin pois ja oljyä ripsesi illalla. Pikkuhiljaa ne taas kuntoutuvat terveiksi ja kauniiksi. Lyhyt ei ole rumaa, mutta kemikaaleilla turmeltu tai ihme härpäkkeet on.


      • peseydyn
        526273738383838 kirjoitti:

        No hyvä ihminen peseydy päivittäin kuten muutkin tekevät, niin ei tarvitse olla yäkyäk.

        Peseydyn toki aamuin ja illoin. Haisen silti, ei voi mitään.


      • yäk olet itse
        yäkyäkyäkyäkyäkyäk kirjoitti:

        Säälittävä kun ei ole omaa elämä. Kainalokarvat haisevat ja näkyvät jo kolmen metrin päästä. Ei ole ihme, että sinulla ei ole miestä.

        Kainalokarvani saavat näkyä vaikka kilometrin päähän. Se on minun asiani. Ei kuulu sinulle eikä kenellekään muulle. En leikkaa niitä pois. Kainalokarvat ovat luonnolliset ja saavat olla kainalossani jatkossakin. Niissä ei ole mitään yäk.
        Yäk olet sinä itse.


      • normaalit
        94898493504904+ kirjoitti:

        Se, että joku toinen kirjoittaa täällä on merkki siitä, että tällä ei ole elämää, mutta se, että sinä kirjoittelet täällä on vain merkki siitä, ehdit välillä käydä täälläkin välillä avautumassa.
        Mutta hei, älä pilaa niitä silmäripsiäsi kaikenmaailman liimoilla ja härpäkkeillä. Jätä se maskarakin pois ja oljyä ripsesi illalla. Pikkuhiljaa ne taas kuntoutuvat terveiksi ja kauniiksi. Lyhyt ei ole rumaa, mutta kemikaaleilla turmeltu tai ihme härpäkkeet on.

        Ei ne ole mitkään ihme härpäkkeet, luonnolliset ja sellaisena pysyvätkin. En leikkauta.


      • kuka 1
        hunajainen79 kirjoitti:

        kuulostat todella itsekkäältä ja inhottavalta ihmiselle..

        Kuka heistä?


      • kuka 1
        auringonpaistexxxxxxx kirjoitti:

        Niin, ja köyhät inhoavat rikkaita... Kuule, jos ei ole rahaa, niin mene töihin, niin sinullakin silloin on rahaa. Ei tarvitse sitten kadehtiä muita.

        Kuule. Joistain töistä maksetaan niin huonosti, että ei niistä paljoa rahaa saa. Ja joutuu siihenkin rahaan raatamaan kuin orja. Muut sitten vetävät pullaa naamaansa "työpäivänsä" ja keräävät hyvät rahat itsellensä pienipalkkaisten selkänahasta. Että ei kiitos sellaisia töitä. Et tekisi itsekään, joten älä tyrkytä toisillekaan.
        Hyvän työn hyvällä palkalla otan vastaan välittömästi. Onko sinulla tarjota minulle sellaista? Turha sinun on täällä valittaa, jos et tee asioiden eteen mitään tarjoamalla työttömille hyviä töitä hyvällä palkalla.


      • karvat
        Natural Beauty kirjoitti:

        Minullapas onkin ihan omasta takaa niin pitkät ripset, kun joidenkin turhamaisten likkojen pidennykset ovat! :)
        Luonnollisuus on parasta. Ja jos näitä räpsyttimiä haluaa vieläkin pidentää, niin yksi sutaisu maskaraa, niin ripset ottavat jo aurinkolaseihin kiinni :)
        Mutta meikkaan ripseni ehkä pari kertaa vuodessa, koska siihen ei ole muuten tarvetta :)
        Kyllä minä inho katseesaani tuijotan aina niitä pinnallisia ja turhamaisia tyttöjä, jotka pilaavat itsensä täysin liialla meikillä ja kaikenmaailman pidennyksillä.
        Olkaa luonnollisia hyvät ihmiset.
        Kyllä sitä luonnonkauneutta on jokaiselle enemmän tai vähemmän siunautunut :)

        Ei toki ole yhtään pinnallista tulla suoli24:n kehuskelemaan ripsistään


      • karvat
        karvat kirjoitti:

        Ei toki ole yhtään pinnallista tulla suoli24:n kehuskelemaan ripsistään

        Ntural Beauty:lle tarkoitettu viesti meni väärään väliin.


      • Natural Beauty kirjoitti:

        Hah, kaikkea muuta! :)
        Olen vain yksinkertaisesti onnellinen ja tyytyväinen elämääni, toisin kuin eräät.. :)

        ainoa luonnollinen sinussa taitaa olla vain tuo nimimerkisi, sahan sitä kirjoitella m,itä vain, sinulla vain tuntuu olevan kova pätemisen tarve,,,oletko kenties narsisti..?

        terve ihminen ei leveile ulkonäöllään muilla asioilla niin tekevät itsetunto ongelmaiset..


      • hunajainen79 kirjoitti:

        ainoa luonnollinen sinussa taitaa olla vain tuo nimimerkisi, sahan sitä kirjoitella m,itä vain, sinulla vain tuntuu olevan kova pätemisen tarve,,,oletko kenties narsisti..?

        terve ihminen ei leveile ulkonäöllään muilla asioilla niin tekevät itsetunto ongelmaiset..

        säälittävintä on koittaa päteä vieraille ihmisille mielikuvitus maailmassaan , asioilla joihin kukaan ihminen ei pysty edes vaikuttamaan, eli ulkonäköönsä, se on mitä on.

        mutta laita toki kuvasi niin nähdään onko näin kuin väität..


      • yäkyäkyäk
        yäk olet itse kirjoitti:

        Kainalokarvani saavat näkyä vaikka kilometrin päähän. Se on minun asiani. Ei kuulu sinulle eikä kenellekään muulle. En leikkaa niitä pois. Kainalokarvat ovat luonnolliset ja saavat olla kainalossani jatkossakin. Niissä ei ole mitään yäk.
        Yäk olet sinä itse.

        Tippurikin on luonnollinen. Ja sekin asia ihan varmasti kuuluu vain sinulle.


      • sesamaturhamainen
        kuka 1 kirjoitti:

        Kuule. Joistain töistä maksetaan niin huonosti, että ei niistä paljoa rahaa saa. Ja joutuu siihenkin rahaan raatamaan kuin orja. Muut sitten vetävät pullaa naamaansa "työpäivänsä" ja keräävät hyvät rahat itsellensä pienipalkkaisten selkänahasta. Että ei kiitos sellaisia töitä. Et tekisi itsekään, joten älä tyrkytä toisillekaan.
        Hyvän työn hyvällä palkalla otan vastaan välittömästi. Onko sinulla tarjota minulle sellaista? Turha sinun on täällä valittaa, jos et tee asioiden eteen mitään tarjoamalla työttömille hyviä töitä hyvällä palkalla.

        Hae koulutusta, pätevyytä, positiivisuura, päätäväisyytä, ystävällisyyttä. Sitten kenties myös edustavuuta. Silloin ihan varmasti saat hyvän työn. En väitä, että minulla on ne kaikki ominaisuudet, mutta töitä on ja saan siitä rahaakin. Kyllä minäkin haluaisin isomman palkan. Ja kyllä, minulla on ripsipennyksia. Miksi? Koska haluan niitä ja voin maksaa niistä. Jahtia minulla vielä ei ole, mutta silti en hauku niitä, joilla on.


      • pienilisäys
        yäkyäkyäk kirjoitti:

        Tippurikin on luonnollinen. Ja sekin asia ihan varmasti kuuluu vain sinulle.

        voisin lisätä että finnit kans.voi hitsi niitä luomumammoja kun ne tulee lisääntymään.


      • Neverknoww
        Natural Beauty kirjoitti:

        Minullapas onkin ihan omasta takaa niin pitkät ripset, kun joidenkin turhamaisten likkojen pidennykset ovat! :)
        Luonnollisuus on parasta. Ja jos näitä räpsyttimiä haluaa vieläkin pidentää, niin yksi sutaisu maskaraa, niin ripset ottavat jo aurinkolaseihin kiinni :)
        Mutta meikkaan ripseni ehkä pari kertaa vuodessa, koska siihen ei ole muuten tarvetta :)
        Kyllä minä inho katseesaani tuijotan aina niitä pinnallisia ja turhamaisia tyttöjä, jotka pilaavat itsensä täysin liialla meikillä ja kaikenmaailman pidennyksillä.
        Olkaa luonnollisia hyvät ihmiset.
        Kyllä sitä luonnonkauneutta on jokaiselle enemmän tai vähemmän siunautunut :)

        Vittuako siihe tuut ylistää ittees ja ripsiäs :D kyllä tollane itserakkaus ja minäminäminä ajattelu tekee ihmisestä rumemman kun toisista.


    • KallioNorppa

      Turhaa rahan hukkaan heittoa. Omat on just niin sopivat kuin luontoäiti ne meille muokkasi.

      Zil Zipuli...

      • Uwbwiwjedbehdbfid

        Näin kesällä riittää kun sipaisee silloin tällöin ripsiinsä vähän öljyä tai vaseliinia, muotoilee ja sitten kampaa öljyssä kastelulla harjalla kulmakarvansa. Se on siinä. Pysyvät kunnossa, ovat hyvännäköiset eivätkä sottaannu edes merellä vesiroiskeista. Talvella, jos on muuten aneemisen näköinen, täytyy lisätä vähän maskaraa.


      • niin just

        Totta. Just niin se on.

        Bisneshenkilöiden huijaamista ja rahastusta vain.


    • Minulla on vuoden kokemus ripsipidennyksistä ja nykyset volyymiripset kestää n. 2-3vk hyvänä. Käyn huollattamassa 3vk.n välein. Jos haluat johonkin ns. tilaisuuteen niin hyvä idea, mutta EN suosittele pitempiaikaiseen käyttöön. Omat ripset ohentuneet ja niitä on vähän. Lisäksi huolto on kallista!

    • Hei, näin ammattilaisen näkökulmasta. Kyllä kuumuus, jonkun verran vaikuttaa, mutta enemmänkin kosteuden ja kuumuuden yhdistelmä esim. sauna.
      Myös omilla ripsillä on vaikutusta kauanko pidennykset kestää.
      Eli kokeilemalla selviää. :)
      -Kosmetologi vuodesta 2010

      • HHUHHUH

        Mainosta, mainosta,,, Harmi että nuoret pimut menee tuohon halpaan ajattelmatta sitä, kuinka kosmetologit kyniin ns huolloista sikahintoja, eivätkä kerro, että omat ripset kuluu pois, kuten hiustenpidennyksissä


      • Natural Beauty
        HHUHHUH kirjoitti:

        Mainosta, mainosta,,, Harmi että nuoret pimut menee tuohon halpaan ajattelmatta sitä, kuinka kosmetologit kyniin ns huolloista sikahintoja, eivätkä kerro, että omat ripset kuluu pois, kuten hiustenpidennyksissä

        Niimpä!
        Sama asia, kun rahat heittäisi suoraan roskikseen!
        Meikit, hiusten- ja ripsienpidennykset, geelikynnet... kaikki yhtä rahanhukkaa!
        Kyllä täytyy olla ihmisellä jotain todella pahasti vialla päässä, jos käyttää rahansa tuollaisiin turhuuksiin!
        Onneksi olen luonnollisesti kauniimpi, kuin yksikään noista wanna-be-barbeista! :)


      • Cardios

        Olen laittanut aina ennen kun menen Espanjan ihanaan lämpöön,ripset on pysyneet hyvin,annan sitten vaan tippua pois,ripseni eivät ole katkeilleet eikä hävinneet poiskaan kuten toiset ovat kertoneet.


    • 16+10

      Todella turhamaista hankkia tekoräpsyttimet. Eri asia, jos nyt ei sitten ole omia ripsiä juuri nimeksimään, mutta noiden jälkeen ei vissiin ole sitäkään vähää.

      Nykyeukot ovat niin feikkiä, ei mitään aitoa löydä heistä enään. Aitous ei taida olla muodissa.

    • halvempaa

      Mihin unohtui nämä vanhanaikaiset irtoripset?
      Tilatkaa Kiinasta kymmenittäin ja todella halpaa.

    • pinnallista

      Ei helkutti mitä rahanhaaskausta! Ripsipidennykset on turhuuden huippu.

    • Juuuuu,.

      Helpommalla pääsee kun heittää rahat suoraan roskikseen ilman välikäsiä.

    • Viivi.

      Voi teitä naisia kun ootte niin turhamaisia... tai no jos ei ole ripsiä, niin sitten saattaisin itsekin olla sellainen.

      Mutta en ymmärrä sitä tyhmyyttä. Kuvitteletteko te että ripset UUSIUTUVAT ikuisesti? Ne uusiutuvat vain rajallisen määrän, sen jälkeen teillä ei enää ole niitä omia ripsiä. Tekoripset vievät pakostakin omiakin ripsiä mukanaan.

      Voisin pitää tunnin luennon push-up-liivien haitoista, rakennekynsistä ynnä muista hömpötyksistä ja niiden haitoista, mutta tää oli tässä.

      Onneksi en ole turhamainen, joten en kärsi noista ongelmista.

    • Tosiasiaa.

      vitut johu kuumuudesta, saat vaikka föönillä niitä töhöttää, js ne ei irtoa. Ne ritpset, jotka irtoaa laiton jälkeen itsestään, on täysin ja puhtaasti ripisen laittajan huonoa työtä!!

      Huomasin itse, että laittajissa on eroja todellakin, toiset osaa homman, toisilla täysin hukassa. Ja se näkyy sitte irtoripsinä poskilla, ja tyynyllä, ja sekaisin olevina ripsinä jotka vielä kiinni osittain omissa ripsissä.

      Ripsiä saattaa lähteä yhdestä kohtaa paljonkin, ja siinä on sitten kiva aukko.

      Joka tapauksessa ripsiä irtoaa heti seuraavana aamuna laitosta, sille ei mahda minkään. Saunoa saat ihan vapaasti sen 48 tunnin jälkeen, mutta tietenkin kasvojen pesu ym. ripsiin kohdistuva rasite huomioiden ne tekoripset.

      MUISTA: karulta näyttää, kun joskus sitten päätät luopua niistä tekoripisistä, omat ovat tyngät, ja mitättömät :((((

      • ei kannata

        En suosittele kenellekkään tekoripsiä, niin karut kokemukset niistä. Maksaa sikana ensinnäkin se laittaminen, ja huoltovälit mukamas 4 viikon välein ei pidä paikkaansa, koska jo seuraavan aaamuna ripsiä irtoamassa, ja irronnut muutama. Se on totuus, jota kukaan ripsiä laittava ei tietenkään myönnä. Liima- aine aiheuttaa kutinaa hyvin monelle, siitäkin vaietaan ettei menetetä asiakkaita. Todellinen huoltoväli 2-3 viikkoa, jos haluat että ripset on koko ajan moitteettomat.

        Usko mua, helpommalla ja halvemmalla pääset kun et laitata vaan tyydyt omiin räpsyttimiin ja satsaatkin markkinoiden laadukkaimpiin ripsiväreihin.


    • eläinparat

      Aika vaarallista ,kun silmäluomiin laitetaan liimaa.Monellakohan eläinparalla nuo liimat testattu?

      • moneltakantilta

        Ota selvää,ennenkuin sekaannut.
        Ei se liima silmäluomeen tule, vaan omiin ripsiin liimataan yksitellen noita pidempiä lisäripsiä kullekin sopiva määrä.

        Ja ne eläinkokeet ovat kyllä aika monesti pelastaneet myös ihmisten henkiä, kun jokin lääkevalmiste on elänkokeilujen jälkeen pystytty valmistamaan sopivaksi myös ihmisen sairauden parantamiseksi tai hoitamiseksi. Ihmisilläkö mielestäsi pitäisi kokeilla ensin? Alkaisitko "koekaniiniksi"?


      • oikein-väärin?
        moneltakantilta kirjoitti:

        Ota selvää,ennenkuin sekaannut.
        Ei se liima silmäluomeen tule, vaan omiin ripsiin liimataan yksitellen noita pidempiä lisäripsiä kullekin sopiva määrä.

        Ja ne eläinkokeet ovat kyllä aika monesti pelastaneet myös ihmisten henkiä, kun jokin lääkevalmiste on elänkokeilujen jälkeen pystytty valmistamaan sopivaksi myös ihmisen sairauden parantamiseksi tai hoitamiseksi. Ihmisilläkö mielestäsi pitäisi kokeilla ensin? Alkaisitko "koekaniiniksi"?

        Tollaisten turhamaisten ihmisten vuoksi kidutetaan eläimiä.Niitähän on erinlaisia tekoripsiä jotka liimataan luomeen.


      • hiftxnhjxhh
        oikein-väärin? kirjoitti:

        Tollaisten turhamaisten ihmisten vuoksi kidutetaan eläimiä.Niitähän on erinlaisia tekoripsiä jotka liimataan luomeen.

        Ootsä ihan kukkuu? Mistä oot karannut?


    • RipsMaster

      On kyllä kesällä turhat ne, mutta jumaleissöni että talvella räpsähtellööpi!!!

      • KAPOMMM!!!!!

        KRÄBOOOMM!!! WUSHHHHHH!!!! SHAKALAKA!!!!


    • mitä väliä?

      aloittajalle; kannattaa kokeilla ihmeessä, jos siltä tuntuu..
      Ne ei tee sinusta yhtään sen turhamaisempaa kuin kenestäkään muusta.. raha nyt joka tapauksessa katoaa ja jos itse tykkäät laittaa sitä sitten vaikka ripsiin tai rakennekynsiin niin anna mennä! Toiset tykkää tuhlata rahansa kalliisiin vaatteisiin tai matkoihin tai koko viikonloppu pää jäässä Baarissa! tapansa kullakin...

      Mutta siis noista ripsistä sen verran että laittajalla on väliä ja liimoilla yms jutuilla. Itse päätin kokeilla työssäkäyvänä nuoren lapsen äitinä niitä viime kesänä jotta "arki"aamut sujuisivat sutjakammin.. (itsellä kyllä pitkät ja paksut ripset, mutta niin vaaleat että ei näy mihinkään ilman ripsiväriä)
      Ne kesti minulla 3-5vko erittäin hyvin ja huollossa kävin kerran kk:ssa. Jaksoinko pitää niitä ehkä jopa puoli vuotta ja sitten lopetin vain kun en jaksanut enään ottaa. menikö mulla kk siihen että ripset palautui normaaliksi ja taas ovat pitkät ja paksut, aivan kun ei koskaan olisi mitään ollutkaan.
      Meinaan ehkä vielä joskus ottaa.
      Mutta kokeilemalla se selviää. ja ei kannata kyllä mielestäni kauheesti muitten motkotuksia kuunnella! :)

      • räpsyttimet

        Niin ihanat ja naiselliset ripsipidennykset, että... Tekijällä on tosi tärkeä rooli, kaikki eivät ole kädentaitajia. Itselläni huoltoväli 4 vkoa, aurinko, sauna, uinti eivät ole haitanneet!


      • Räpsytin
        räpsyttimet kirjoitti:

        Niin ihanat ja naiselliset ripsipidennykset, että... Tekijällä on tosi tärkeä rooli, kaikki eivät ole kädentaitajia. Itselläni huoltoväli 4 vkoa, aurinko, sauna, uinti eivät ole haitanneet!

        Minulla pysyy 4 viikkoa oikein hyvin kun on ammattilainen joka laittaa.
        Kuumuus ei kyllä niihin vaikuta. Käytän myös aamuisin herättyäni niille
        tarkoitettua hoitoainetta joka vaikuttaa niiden kestoon. Kokemusta kahdelta kesältä.
        Omat ripseni eivät ole yhtään kärsineet .


    • kertokaa meille

      Kalllista on naisen elämä kun ripisäkin pitää pidentää vähän väliä. Kummallista on naisen elämä kun joitain karvoja (ripsiä) pitää pidentää ja joitain karvoja pitää ajaa pois (kainalo-, sääri- ja häp*karvat)
      Miksi naiset eivät osaa elää "luomuelämää"?
      Miksi kaikki naiset eivät tykkää pitkäpartaisista miehistä? Meillähän on kunnon näyttö pitkäkarvaisuudesta ilman tekokarvoja!

      • kaunotar141414

        Olet ällöttävä!!! Hyi... sinunlaisesi rekkalesboja.


    • Hyvä kokemus on ollut, viimeiset ripset olivat 2 vuotta. Kerran kk huolto. Hyvin laitetut ripset kestävät, olin vesionnettomuudessa ainoat mitkä olivat kondiksessa turman jälkeen olivat nämä ko. ripset ;) Nyt on vuosi mennyt omilla ripsillä, mutta meinaan ottaa taas kun en jaksa nähdä vaivaa. Euroja paloi tuona aikana noin 1600, mutta siinä oli mukana kulmien värjäys ja muotoilu. Suosittelen!!!.

    • kosmetologi 1

      Ripsenpidennykset turhia, oli kesä taikka talvi. Vaikka hoitaisit ohjeiden mukaisesti, silti omat ripset kärsivät ja tuhouvat.

      Olen kosmetologin työtä tehnyt 32 ajan.

      Omat ripset, ne hienot ja parhaimmat meillä kaikilla.

      • hiiiiiiiiiiiiiiiiiii

        Siis mitä 32 ajan. 32 minuuttin vai tunnin?


    • Räpsytin

      Neljä viikkoa pysyy todella hyvin. Voi hyvin saunoa, uida yms, mutta hankaamista kannattaa välttää. Minulla pysyy ripset jopa 6 viikkoa ihan hyvännäköisenä. Ja nimenomaan kesällä kannattaa laittaa, ettei tarvitse meikata kun hikoilee ja ottaa aurinkoa. Ja myös lomamatkoilla erittäin kätevät. Suosittelen! Kannatta pyytää luonnollisen näköiset, ettei tule liian pitkät ja luonnottomat. Rirsipidennyskin voi olla kaunis ja luonnollinen, ei turhamainen ja feikki!

    • ripset2

      Minulla on ripsienpidennykset ja kestävät n. 5-6 viikkoa, myös näin kesällä. Kevättalvella pidin tauko 2-3 kuukautta, kasvoivat kyllä lähes omaan pituuteensa. Otin sitten taas pidennykset.
      On se vaan niin huoletonta kun on pidennykset, ei tarvitse mitään maskaroita jne. Kovasti olen ollut tyytväinen, ja omat ripset kyllä kasvavat kun haluaa pitää taukoa.
      Suosittelen !

    • PYSYY HYVIN

      Mulla on ollut pariin otteeseen ripsenpidennykset ja on pysyny erittäin hyvin monta viikkoa! Lähtivät vasta kun kävin poistattamassa. Tietty joku muutama hassu ripsi (varmaan jostain sadasta) oli sitä ennen itsestään tippunut, mutta se johtuu siitä, että ripsiä tippuu muutenkin tasaisin väliajoin. Ripset uusiutuu.

    • 5 mm omat

      Juuri kesällä ne ovat mielestäni kaikkein ihanimmat, jos haluaa kuumuudesta huolimatta näyttää huolitellulta. Eipähän tarvitse ripsiväriä ollenkaan. Kun on ripsipidennykset ja ruskettunut iho, ei tarvitse muuta meikkiä kuin sipaisun huulipunaa ja näyttää siistiltä ja nätiltä :) Itse olen jo viisikymppinen ja sen verran turhamainen edelleen, että kyllä ulkonäöllä väliä vieläkin on. Omat ripset ovat ihan onnettomat, noin 5 mm. Niihin kun yrittää laittaa ripsaria, niin menee aikaa ja tulee sotkua. Itse käytin pidennyksiä säännöllisesti noin puoli vuotta ja hyvinä ne kestivät noin kolme viikkoa kerrallaan. Kävin myös saunomassa niiden kanssa, mutta silmien kuivaus pitää muistaa tehdä varovasti taputtelemalla, ei hankaamalla. Itse lopetin käytön toistaiseksi, kun tuli liian kalliiksi ja huomasin omien ripsien kärsineen. Nyt omat ripset ovat taas muutamassa kuukaudessa palanneet ennalleen ja kyllä niin tekisi taas mieli saada pidennykset, niihin jää helposti koukkuun :) Ja olkoon turhamaista tai ei, niin se on jokaisen oma asia mihin haluaa rahansa laittaa. Tuollaiset pikkuasiat voivat antaa paljon itsevarmuutta ja iloa, kun katsoo paremman näköistä peilikuvaa. Ja tupakoitsijat ja kaljankittaajat ainakin panevat rahansa paljon haitallisempiin asioihin...

    • Ite tykkään

      Itse olen nyt ottanut muutaman kerran ripset. Omat ripset ihan olemattomat ja muutenkin olen laiska meikkaaja.
      Otin nämä uummst ripset noin 5 vko sitten ja ihan hyvin ovat kestäneet.
      Välillä kun on oikein hiki niin tuntuu että sitä liimaa "sulaa" silmiin kun kirvelee niin pahasti, mutta hyvin ovat kestäneet kiinni näin helteilläkin.
      Ilmeisesti aika yksilöllistä miten kestää....

    • ripsetön

      Kun sytostaatit veivät ripseni, hiukseni ja kaikki niin ymmärrän mikä onkaan ripsien merkitys. Kuumalla ilmalla hiki polttaa silmiäni ja silmät ovat aina punaiset. Entä sitten...ei tulis mieleenkään...turhanpäiväinen lisäys!

      • Vauras ja luonnonkaunis

        Sijoittakaa hyvät naiset rahanne, ei tarvitse vanhana venyttää senttiä. Ihan bullshittiä nämä turhamaisuudet, joilla teitä lypsetään. Hankkikaa hyvä itsetunto, ja sijoitusneuvoja.


    • cinderella3

      Minulla on ripsienpidennykset, sekä ripsi korut myös ja pysyneet on,,olisikohan liikkeessä vikaa missä tehty. Mun pidennysten hulto väli on viisi viikkoa, ei ne sen helpommin putoa helteellä kun muuten, jos työ on tehty kunnolla.

    • sakset toimivat 100%

      Äkkisiltään tulee mieleen, että AINAKIN kuumat päivät kannattaa käyttää ripsienlyhennykseen.

    • Im in love

      Etsi lähin Lash Lovers tekijäsi heillä osaamista erikoisen hankaliinkin pysyvyysongelmiin. Virallisella yrityksen sivuilla listattuna paikkakunnittain tekijät. Itse löysin ja sain vihdoin sekä kunnollisen huoltovälin kestävät sekä oikeasti tuuheat ripset jotka olen aina halunnut! Ei voi verratakaan mun aiempiin kokemuksiini muualla. Ihan huipputuotteet ja tekijät! Olen kolmella käynyt ja kukaan ei ole pettymystä tuottanut!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe