onko olemassa vuokrafirmaa,

hmmmm

joka ei huijaa palkoissa, jätä keikkojen väliin tyhjiä päiviä tai peru keikkoja??

23

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinjaniin

      Eli onko rehellistä vuokrafirmaa olemassa? Ei ole.

    • kokemusta on

      Rakennusalan töissä vuokrafirmat hakee koko ajan sen takia uusia työntekiöitä että kun halvempi mies löytyy niin sille annetaan töitä sillä mikään laki ei sanele kenelle ne työt siinä firmassa menee

    • jdlsosid

      koskakohan työn tilaajat jotka ottaa vuokrafirmoista näitä 10e ukkoja tajuaa että että ne ei oikeesti saa mitään aikaiseksi 10e tekee sutta sitten oman firman 16e ukot korjaa ne kalliiksi tulee

    • ..=

      Täysiä kapisia roistoja...

    • reimari80

      pisimpään olen itse ollut opteamilla keikkatyölistoilla. työkokemusta on jo useampi vuosi niin olen saanut määräaikaisia pestejä ja en ole enää tehnyt yksittäisiä keikkoja. palkan maksuissa ei ole ollut mitään vikaa tähän mennessä. joissain firmoissa on ollut mahdollista jopa työllistyä firman omaksi vakituiseksikin työntekijäksi määräaikaisen vuokratyösopimuksen päätyttyä.

    • On, noin 99%

      Niissä homma toimii niin että sovitaan työvuorot asiakasyrityksen kanssa.

      Työtunnit ilmoitetaan vuokrafirmaan, joko 2 kertaa kuukaudessa tai 2 viikon välein riippuen miten niitä töitä on ollut

      Palkka maksetaan sovitusti, palkkakuitti tulee sähköpostilla tai postilla

      Pekkaset/lomarahat maksetaan silloin kun ne pyydetään tiliin, tai kun ottaa loparit, tai kun on pitänyt lomaa

      Helppoa

      • Anonyymi

        Olet joko idiootti lammas tai sitten vuokrafirman johtoportaassa työskentelevä orjapiiskuri. Oli miten oli, voisit tappaa itsesi.


    • ei_kannata

      Noin 99% huijaa, vuokratyö on riistoa.

    • Näinsennäen

      Pääpiirtein vuokratyö on 99% työntekijän hyväksikäyttöä. Tämän ymmärtää kaikki muut paitsi hölmöt nuoret(Fiksujakin on), ylivelkaiset ja laskutaidottomat.

      • HöpöHöpöHöpö

        90% on varmasti rehellisiä.

        Itse ollut jo yli 7 vuotta vuokrafirman kautta töissä, ja kertaakaan ei ole huijattu missään. 3 eri vuokrafirmassa ja olen 48-vuotias "nuori". Omassa velattomassa asunnossa, ja akateemisen tutkinnon omaava. Joten en ole väittämäsi "hölmö nuori", "ylivelkainen" tai "laskutaidoton".


      • kysyppä_vaan
        HöpöHöpöHöpö kirjoitti:

        90% on varmasti rehellisiä.

        Itse ollut jo yli 7 vuotta vuokrafirman kautta töissä, ja kertaakaan ei ole huijattu missään. 3 eri vuokrafirmassa ja olen 48-vuotias "nuori". Omassa velattomassa asunnossa, ja akateemisen tutkinnon omaava. Joten en ole väittämäsi "hölmö nuori", "ylivelkainen" tai "laskutaidoton".

        Oletko ikinä kysynyt asiakasyrityksiltä, että miksi muuten vuokrafirman kautta, eikä suoraan?


      • HöpöHöpöHöpö

        Tiedän kyllä syyn. Asiakasyritys on ostanut koko osaston palvelun eräältä suurelta vuokrafirmalta. Siis nykyisellä vuokrafirmalta. Käytäntö on jatkunut jo yli 5 vuotta.
        Meillä on samat edut kuin asiakasyrityksen työntekijöillä, ja myös palkkataso on sama.
        Olemme kaikki vakinaisessa työsuhteessa vuokrafirmaan. Ensin on 6 kk:n määräaikaisuus, ja jos hommat sujuu, vakinaistetaan automaattisesti.


      • Näinsennäen
        HöpöHöpöHöpö kirjoitti:

        Tiedän kyllä syyn. Asiakasyritys on ostanut koko osaston palvelun eräältä suurelta vuokrafirmalta. Siis nykyisellä vuokrafirmalta. Käytäntö on jatkunut jo yli 5 vuotta.
        Meillä on samat edut kuin asiakasyrityksen työntekijöillä, ja myös palkkataso on sama.
        Olemme kaikki vakinaisessa työsuhteessa vuokrafirmaan. Ensin on 6 kk:n määräaikaisuus, ja jos hommat sujuu, vakinaistetaan automaattisesti.

        No nyt ei tarvitse enää kertoa kuin asiakasyrityksen ja vuokrafirman nimi. Rehellisyys maan perii ja mitään salattavaa ei siis ole.


      • Petteri-e
        Näinsennäen kirjoitti:

        No nyt ei tarvitse enää kertoa kuin asiakasyrityksen ja vuokrafirman nimi. Rehellisyys maan perii ja mitään salattavaa ei siis ole.

        Näin ainakin Metso Minerals ja vuokrafirmana Barona IT. Siellä IT:n tietyt funktiot on toteutettu juuri näin.

        Se että itse menee keikkatyöhön ja sen jälkeen valittaa että keikkatyö on sieltä ja syvältä, on kyllä perin outo asenne. Mene vuokratyön kautta työhön joka ei ole keikkatyötä, vaan ma-pe 8-16.


      • HöpöHöpöHöpö
        Näinsennäen kirjoitti:

        No nyt ei tarvitse enää kertoa kuin asiakasyrityksen ja vuokrafirman nimi. Rehellisyys maan perii ja mitään salattavaa ei siis ole.

        Manpowergroup Solutions ja eräs suuri kansainvälinen IT-yritys.

        Asiakasyrityksen nimeä en kerro, koska siihen minulla ei ole valtuuksia.


    • Näinsennäen

      Eli kun oikein etsimällä etsitään löydetään yksi hyvä vuokrafirma ja asiakasyrityssuhde. Eli 99.5% huijaa, vedättää ja polkee työntekijän palkat.

      • nicor

        Riippunee alasta. Kaupan alalla homma toimii ihan hyvin. Itsellä palkat laskivat kun menin vakituiseksi (Vuokrafirmat maksoivat yhden kokemuspykälän verran liikaa palkkaa) ja nyt vakituisena on tullut enemmän muutoksia ilmoitettuihin työvuoroihin kuin vuokratyöntekijänä.


        Mitä tulee vuorojen perumiseen, niin tuo lähtee asiakasfirmojen suunnalta (vuokrafirmojen osalta virheenä se, että mahdollistavat tuon). Keikkojen väliin jäävät tyhjät päivät eivät ole vuokrafirmojen etu; johtuvat vain saatavilla olevan työn määrästä.


    • ihmisille_töitä

      Liittykää johonkin laskutuspalvelufirmaan. Saatte itse neuvotella työt ja hinnat.
      Yrityksemme aliurakoitsijat toimivat sen kautta ja ovat erittäin tyytyväisiä.
      ESIM.WWW.odeal.fi Ottakaapa selvää, se kannattaa.

    • hiyye5

      Työntekijöiden kiusaamista varten nämä ovat olemassa. Kun on kolmas osapuoli välissä sotkemassa asioita, niin syntyy enemmän "väärinkäsityksiä".

    • Anonyymi

      Ei todellakaan! Kaikki ovat paskapuljuja, joiden ainoa tehtävä on kusettaa kaikessa mahdollisessa.

    • Anonyymi

      Ihan kusetusta on noilla vuokrafirmoilla alusta loppuun saakka. Pitäisi lailla kieltää kaikki nuo riistäjät.

      Miten ennen tultiin toimeen ilman välistävetäjiä ja kusettajia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe