Mikä nuoria kiinnostaa?

Kysymys vain

Niin siis millaiset asiat nuoria, teini-ikäisiä tyttöjä ja poikia kiinnostaa? Mitä asioita he tekevät mielellään ja mikä on heidän kiinnostuksensa kohteet?

Nuoret tulkaas kertomaan, ja miksette myös vanhemmat tule lapsienne kiinnostuksista kertomaan. ;)

86

2775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs nuori

      Nuoria kiinnostaa seksi, itsetyydytys ja seurustelu sekä opiskelu, korttipelit ja kalastus.

      • -Raippari

        Riippu nuoresta.


      • -Raippari kirjoitti:

        Riippu nuoresta.

        Raippari on aivan oikeassa. Minua ei kiinnosta mikään ylläolevista. Sen sijaan minua kiinnostaa politiikka, historia, kommunismi, uralilaiset kielet ja kansanmusiikki.


      • sjgjsioo
        icepicked kirjoitti:

        Raippari on aivan oikeassa. Minua ei kiinnosta mikään ylläolevista. Sen sijaan minua kiinnostaa politiikka, historia, kommunismi, uralilaiset kielet ja kansanmusiikki.

        Et ole tavallinen nuori.


      • sjgjsioo
        sjgjsioo kirjoitti:

        Et ole tavallinen nuori.

        Tai siis ei nuoria välttämättä kiinnosta opiskelu, korttipelit ja kalastus mutta nuo kolme ekaa kyllä.


      • -Nappula
        sjgjsioo kirjoitti:

        Et ole tavallinen nuori.

        Ei massa voi olla tavallinen nuori. Kaikki eivät mene massan mukaan.


      • asgvbdxc

        Unohdit sanoa netti yms pelit joiden ääressä nykynuoret viettävät suurimman osan päivästä


      • NotStalin
        icepicked kirjoitti:

        Raippari on aivan oikeassa. Minua ei kiinnosta mikään ylläolevista. Sen sijaan minua kiinnostaa politiikka, historia, kommunismi, uralilaiset kielet ja kansanmusiikki.

        kommunismi ? mikä sinua kommunismissä kiinnostaa? next stalin ? we can only speculate


      • kysymys_vain

        Selvä no minua kiinnostaakin hunaja


      • stalinalives

        za rodinu za stalina vpejrod UURRRRRRRRRRRRRAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, facists get shot. STALIN LIVES!


      • KommunismiRulaa
        NotStalin kirjoitti:

        kommunismi ? mikä sinua kommunismissä kiinnostaa? next stalin ? we can only speculate

        Ei sinä mitään väärä ole että on kiinostunut kommunismista. Ja ei ihan varmana olla ainoita


    • teinityty

      perus teinityttöä pojat, muoti, seksi, keho, rakkaus, meikit, jne...

      • 15v tyttö

        hyi hitto ei ikinä. Oon tavallinen teinityttö ja yksikään noista ei kiinnosta.

        tai no jätkät frendeinä


      • teenager__
        15v tyttö kirjoitti:

        hyi hitto ei ikinä. Oon tavallinen teinityttö ja yksikään noista ei kiinnosta.

        tai no jätkät frendeinä

        No mutta kohta tajuat olevasi lesbo lapsi rakas!


    • 16v poika

      riippuu todella paljon nuoresta ja asuin paikasta. jos asuu pienessä käpy kylässä nii silloin ehkä kalastus ja metsästys jne. mut jos kaupungissa ni ne seurustelu/mopoilu/skeittaaminen ja shoppaaminen mut riippuu nuoresta todella

      • Ciras

        Poikia yleisesti kiinnostaa tieto tekniikka, mopot ja syöminen :3 itseäni noitten lisäksi kiinnostaa metästys kalastus ja airsoft


      • 14vpoika

        Seksi, itsetyydytys, politiikka (minua mutta ei juuri muita ikäisiäni), airsoft, mopot ja vauhti, älypuhelimet ja pelit


    • unknown thief

      Riippuu hyvin paljon nuoresta. Jotkut tylsämieliset tietysti haluavat mennä massan mukana, se on heidän ongelmansa.

      Mitään
      yleisiä kiinnostuksenkohteita nuorilla ei ole (paitsi suurimmalla osalla seksiin ja sellaiseen liittyvä asiat)

      Itseä kiinnostaa edellä mainitun lisäksi mm. tietotekniikka, kalastus, shakki, luonto(kasvit tylsiä), historia(sotahistoria), hyvät fantasiakirjat(esim. lotr tai martinin tulen ja jään laulu, hyvät on harvassa).

    • nipibz8is78j8s78jpzj

      Itse olen 16 v tyttö ja pidän lukemisesta, luonnosta ja musiikin kuuntelusta

    • May talos guide you

      Nirn, ja et kaipaa muuta elämältäsi.

    • Segwae

      Ihan samat jutut kuten aikuisiakin kiinnostaa.
      Ainoana erona on aivan eri sukupolvi.

    • salleila

      17v tyttö

      Miehet, muoti, urheilu, historia, lukeminen,elokuvat/tv-sarjat, vapaasukellus

      • Mitäpitäisitehdä

        Mua kiinnostaa itsetyydytys, seksi,
        yksi ihana opettaja,meikit, pojat yms...


    • Tykkään ommella chihuahualleni uusia vaatteita ja sit harrastan petankkia.

      • (Okei piruilin. Ei minulla ole chihuahuaa ja vaikka olisikin, en pukisi koiralle vaatteita. Petankkiakaan minulla ei ole, mutta voisin pelata sitä ihan mielellään.)


    • wjehjfidishid

      15v poika
      Seurustelu ei niinkään paljon, videopelit, kirjat, ydinonnettomuudet, kuvataide ja kemia.

    • Anime, manga, Japani, pelit, elokuvat, jääkiekko, jalkapallo, juokseminen, kuntosali, pyöräily, uinti, creepypastat, sarjamurhaajat, 2. Maailmansota ja muukin historia

      • animepro

        boku no pico on tosi hyvä anime, suosittelen katsoa


      • animepro kirjoitti:

        boku no pico on tosi hyvä anime, suosittelen katsoa

        Joo tiedän kyllä sen....


      • Trollhättan
        berserk96 kirjoitti:

        Joo tiedän kyllä sen....

        Soo soo pojjaat eipäs tungeta sitä animepropagandaa tänne!!


      • samaa mieltä

        ^^


      • ei nimimerkkiä
        samaa mieltä kirjoitti:

        ^^

        Kalja


    • vätys

      päihteet, koulu, kuntosali ja naiset.

    • Satokun

      ANIME!

      • aw<esö

        Hyi saatana!


    • 16v poika ja kiinnostaa mopot, urheilu, tytöt, ruoka, politiikka, tiede, kaverit ja niiden kanssa kylillä pyöriminen, ES no ei nyt sentään, opiskelu, pelaaminen, tekniikka ja muutakin :))

    • toivotoddler

      Oon 13 muo kiinnostaa lääketiede, kirurgia, muoti ja tietty kamut :)

      • toivotoddler

        Ja futis :)


      • neuroplastiikan ABC

        Kuka on suuri esikuvasi? Mengele?

        Vai tykkäätkö mieluummin leikellä eläimiä?


    • höpö

      No siis mua ainakin kiinnostaa chattaily, ratsastus, merkkituotteet ja musiikki. Niillä mä elän!

    • Richtofen

      Oon 13v tyttö ja mua kiinnostaa airsoft, aseet, armeija, videopelit ja natsit. Kyllä, natsit :D

    • MMZGames

      Riippuu kenestä puhutaan.

    • tytsy_kkä

      Jahas, pitäisikö antaa terveystietomainen vastaus, vai historiallinen vastaus, vai biologinen, vai hyvä äidinkielellinen, vai matemaattinen laskukaava, vai uskonnollinen näkökulma, mikä olisi paras? Psykologin, terveydenhoitajan, kuraattorin, opettajan....

      Eiii. Annan vastauksen ei-niin-perus nuoren näkökulmasta. Mutta ehkä siinä on kaikkia yllä mainittuja asioita.

      Siis tiivistetysti nuoria kiinnostaa kaikki uudet asiat, kautta aikain nuoret ovat olleet niitä, jotka omaksuvat maailmaan tulevat uudet jutut. Nykymaailmassa ne ovat näitä tekniikan ympärillä pyöriviä ja ulkonäköön liittyviä asioita, sekä vapaa-ajan viettotavat. Lisäksi teini-ikään kuuluu ja on aina kuulunut ja aina kuuluva kiinnostuminen vastakkaista sukupuolta kohtaan (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, vaikka nykyään kyllä joka toinen on homo, ainakin sitä kuulee ihan riittävästi haukkumasanana).

      Tekniikka: En sano, joka ikisellä, sillä harvat voivat loukkaantua yleistämisestä, mutta melkein jokaisella nuorella on tällainen upea älykännykkä. Minäkin kirjoitan tätä tekstiä tällä huikealla hiplunäytöllä (mikä on erittäin paskamaista). Älypuhelin on mahdollistanut liian monia asioita, joista osa on ihan ok, mutta osa on kyllä ihan turhaa. En jaksa luetella, kyllä ne tiedetään. Jokainen voi sitten itse miettiä, mikä on turhaa ja mikä ei.

      Ulkonäkö:
      On jotenkin hienoa ottaa selfieitä ja laittaa niitä pilvin pimein instagrammiin ja faceen ja... Ja kaikki ihastelevat niitä kauniita naamoja siellä. Todellisuudessa kaikki ajattelevat, että "hyi hitto miten tuo viihtii laittaa rumasta naamasta kuvia kokoajan, eikö se tajua miten oksettavalta näyttää" (ainaki minusta tuntuu, ettei monikaan oikeasti tykkää siitä, mutta ku kaikki muutkin ni sitte minäkin...). Ei siinä, todella moni meistä on ihan kauniita, mutta se kuvanottotapa on typerä ja pilaa kaiken!
      Erityisesti tyttöjä kiinnostaa kaikki pukeutuminen ja kauneus ja kaikki muut hömpötykset. Poikiakin kiinnostaa nykyään yhä enemmän, ja minusta on kiva nähdä siististi pukeutuneita poikia, joilla on tyylitajua, kunhan eivät liian pinnallisia ole.

      Vapaa-aika :
      Nyt tulee se, mikä ratkaisee nuoren, mikä erottaa nuoret toisistaan. Kuinka vietät vapaa-aikaa? Mitä teet vapaa-ajalla? Pelaako puhelimella, vietätkö aikaa sosiaalisen median parissa, hengaat kaupungilla tupakka ja kaljapullo kädessä, löhöät sohvalla, käyt ehkä salilla ottamassa kuvia pepustasi, tms.? VAI näkeekö sinut yleensä kotona navetassa, hallissa korjaamassa mopoa, autoa, tms., käytkö metsästämässä, liikutko muuten luonnossa, kalastatko tai marjastatko, teetkö hommia, pyritkö olemaan kesät töissä? Asutko maalla vai kaupungissa? Kannatatko Stubbia (alkoi oksettaa)? Kannatatko vai vastustatko turkistarhausta/susisuojelua/tms.?

      Itse lukeudun enemmän näihin "kunnollisiin" nuoriin.

    • mäoonmä

      No mä olen 14 vuotias tyttö ja tykkään katsoa erilaisia historia ja luontodokumentteja, jutella kavereiden kanssa ja tehdä kummallisia tempauksia (esim.ota selfie vastaantulijan kanssa :D )

      • hjjh

        saatanan ernu :D kuka helvetti ottaa randomie kanssa jotai selfieit :DDDDDDDDDDDDDDD


    • 1602

      Minua kiinnostaa eläimet ja niiden kanssa puuhailu, lukeminen, luonto, maantiede, kielten opiskelu sekä kirjoittaminen. Ja olen 15-vuotias.

    • whitegirlforreal

      Pojat meikkaaminen shoppailu sosiaalinen media treenaaminen/liikunta netflix ystävät ruoka matkustelu :)

    • Gococonuts

      Pojat, vaatteet, videopelit (osu), piirtäminen, valokuvaus ja matkustaminen.
      T. 13v tyttö

      • Paina_tästä

        Ei viddu. Maailmassa on joku toinenkin kuka tykkää pelata osu!:a :3


    • AlexDeLarge

      Musiikki, videopelit, elokuvat, kawerit, tythöt, lapaseen vetäminen

      Aika perusjuttuja

    • 16v

      Itse olen melkein 16v tyttö ja minua kiinnostaa: uskon asiat, opiskelu, Jumalanpalvelukset.

      Asioita joiden pelkkä sanominen aiheuttaa oksettavan olon: seksi (hyyiii) , seurustelu (En tykkää kenestäkään siinä mielessä, taidan olla A-seksuaali..) , pojat siinä mielessä, kaikki mikä liittyy siihen nykyajan teinityttöjen rivoon pukeutumiseen. (En siis tajua kuinka joku voi käyttää minihametta! Itselläni on aina lattia pituus ja muutenkin peittävät vaatteet.)

    • Daria99

      Minua kiinnostaa: tyttöystäväni, Japani ja Sweet- sekä Gothic Lolita-tyylit, eläimet, piirtäminen ja maalaaminen, jousiammunta.

      En ole mikään IHQ-pissis. Pojat eivät kiinnosta pätkääkään enkä myöskään tykkää minihameista ym. Nykytyttöjen rivo pukeutumistyyli antaa halvan kuvan tytöistä.

    • aadaaa

      oon ysillä oleva tyttö jaua kiinnostaa meikit ja ylipäätäsä laittautuminen, jätkät, seksi, hauskanpito, shoppailu, matkustelu, kaikki extempore, vaatteet, jneee :D

      ja sellasia asioita joita en voi sietää on kaikki uskonasiat, tylsät ihmiset, liika suunnittelu, jotkut tietokone pelit jne :D koulu :Dddd ja vitun vammaset opettajat jotka puuttuu kokoaja mun henkilökohtasee elämää :D vaikka mulla ei oo mitää nsongelmia ees tyylii masennusta tms ei todellakaa ikinä ollukkaa :dD niitte mielest mut pitää vaa laittaa kurii tai jtn tollast vaikka en kyl tiiä miks... :D

    • Minävaanhei

      Meiän ihana collie,agility,koiran kanssa temppuilu,lenkkeily sen plus kaverin kanssa,ratsastus,piirtäminen<3

    • Mangagirl

      Anime,manga,Salatut elämät,piirtäminen,musiikki,Japani,punk,
      Misfits,pojat/tytöt❤ ,videoiden teko,näytteleminen,Japanissa tehdyt elokuvat esim:Totoro,Liikkuvalinna,Ponio,Kissojen valtakunta,Kätkijät(jos joku edes täällä tietää noita),mangassa Ranma,(en muista kaikkien nimiä.
      Onko täällä ketään joka tykkää samoista asioista?

      • cxcxcxcxcxcxcx

        Mihä cx


    • 15vtyttö

      Jääkiekko.

      • 15vtyttömyös

        Futis.


      • 14vtyttö

        Jääkiekko.


    • Tyttös

      Tyttö 14
      Pojat, vaatteet, ulkomaat, vapaa- ajan liikunta, kielet, ystävät, luonto, musiikki, kauneus, syvälliset keskustelut, salaisuudet, seurustelu, leirit, partio, kaikki vauhdikkaat ja hurjapää -lajit

    • vitunmanga

      Ratsastus, eläimet varsinkin hevoset ja koirat. Elokuvat, kirjat, romantiikka:3 pojat, ehkä meikkaaminen, ystävät, juorut:D musiikki, pianonsoitto, laulaminen<3 mutta vihaan kaikkia vitun mangoja, animeja jne. Oli ne aluks ihan ok, mut sit kaikki alko olee tällee: "Jee Japani manga anime, laita soimaan Pon Pon Pon!, Naruto on paras jne.jne>:(

    • joomitä

      Yleensä tyttöjä varmaanki: Meikit, pojat, shoppailu, muoti, kaverit jne

      itseäni: Luonto, lukeminen, kirjoittaminen, psykologia ja elämän miettiminen...

    • perustyttönen

      tällä hetkellä mua kiinnostaa : pojat,muoti,bilettäminen,pelaaminen ja en tunne itse vielä ketään tyttöä joka tykkäisi pelata esim. GTA V,sotapelit mutta tiedän kyllä että mailmassa on paljon semmosia tyttöjä olen siis 14v tyttö ja välillä pelaan 13h mutta harvoin ja ei en ole nörtti :D enkä peliriippuvainen.

      • cxcxcxcxcxcxcxcx

        Mä oon tyttö ja sotapelit


    • Ellesten

      Miten must tuntuu et oot joku 50 pedofiili?

    • kyll

      Antiikin Kreikka ja antiikin Rooma, kulttuurit, tieteet, taiteet, luonto, käsityöt

    • Gugfjk

      Todella riippuu henkilöstä. Itseäni kiinnostaa vain pelaaminen.

    • moottorivene4life

      Minua kiinnostaa moottoriveneet, lukeminen, kirjoittaminen sekä kielten opiskelu. Ykkösenä kuitenkin ne moottoriveneet, jotka ovat intohimoni. 15-vuotias olen, sukupuolen saatte arvata.

    • ykstyyppivaa11

      Oon 12.v mua kiinnostaa: Älypuhelin, eläimet, TV, seurustelu, matkustelu, muoti, vaatteet, julkkikset, kaverit, urheilu, bilettäminen, opiskelu

    • Minävaanhhll

      15 vee tyttö ja piirtäminen,ratsastus ja hevoset,agility ja koirat,piirtäminen ja maalaaminen,pitkät kävelylenkit koirien kanssa...jne

    • 16vtyttö

      Lätkä.

    • No mä tykkään seurata kpoppia ja varsinkin selata gri/nyongtory tagia tumblr:ssa.

    • Kjoukk

      Historia, kaverit, fantasiakirjallisuus (LotR, ASoIaF), tytöt, seksi, TV, videopelit, elokuvat, lukeminen, luonto, kalastus ja koirat.

      Ja oon siis 14-vuotias poika.

    • ELDR

      Kiinnostaa hasla ja alkoholi musiikki ja omat hoodz

    • Tyttö17v

      Riippuu nuoresta.
      Joku oli erittäin naurettavasti kommentoinut jollekkin politiikan ystävälle, että "et ole normaali nuori". Täysin normaaliahan se on olla kiinnostunut politiikasta tai historiasta kaljan kittaamisen ja merkkivaatteiden sijaan. Ihmiset, myös nuoret vaan on keskenään erilaisia.

      En tiedä haitko tällä ns stereotyyppisen nuoren kiinnostuksenkohteita, mutta anyways listaan niitä tähän :D
      Stereotyyppinen teinityttö:
      - kaverit on tosi tärkeitä
      - 13-15vuotiaita ei usein kiinnosta koulu kauheasti.. Ja saatetaan hävetä jos pärjää hyvin että mitä nyt luokan suosituin Lissu ajattelee kun oon tällänen hikke
      - shoppailu ja muut tyttöjen jutut useasti
      - monet tykkää matkustella, tyyliin rantalomat
      - monien elämä ja mieliala pyörii paljon poikien ympärillä. Tällä tarkoitan sitä että tiedän useita jotka heti masentuvat ja jopa miettivät itsemurhaa kun ihastus tykkää toisesta tmv.
      - biletys usein kiinnostaa
      - sosiaalinen media
      - festarit
      - perus radiossa soitettavat artistit ja biisit kuten JVG ja mitä niitä nyt on :D
      - löytyy paljon niitä, jotka eivät ole kykeneviä syvällisiin keskusteluihin
      - starbucksissa käynti
      - juoruilu, monet eivät kestä myöskään kritiikkiä koska huono itseluottamus ... Kaikilla ei kuitenkaan näin.
      - "fitness". Eli käydään salilla, lenkillä, postataan instagramiin kuvia mysliaamupalasta ja lounassalaateista, otetaan kuvia juoksutrikoot päällä proteiinijuoma kädessä.

      Stereotyyppinen teinipoika:
      - pelaaminen (fifa, gta yms)
      - pelaaminen kavereiden kanssa on yleistä
      - joillain on joku urheiluharrastus tietysti, ei kaikilla.
      - varsinkin monet "suositut" pojat käyvät salilla
      - hollisterin vaatteita löytyy monilta..
      - kavereiden edessä ei mitään herkkiksiä olla yleensä..
      - seksi kiinnostaa
      - ja oman peniksen koko

      Nuo siis kaikki hyvin stereotyyppisiä käsityksiä, enkä todellakaan tarkoita että kaikki ovat tuollaisia.

      Itse olen kiinnostunut:
      - haluan opiskella kunnolla, koska haluan saavuttaa haaveammattini vielä joskus.
      - itsenäistyminen, vastuun ottaminen, omilleen muutto tässä kuussa jne
      - psykologia
      - yhteiskunnan asiat
      - laittautuminen yms (meikkaaminen, hiustenlaitto, pukeutuminen..)
      - rap-musiikki ja iskelmä
      - vakituinen parisuhde
      - seksi
      - olen hyvin eläinrakas
      - perhe on tärkeä
      - pidän lapsista, haluaisin suht nuorena äidiksi (about 21-23v)
      - lääketiede
      - ihmisen biologia

    • miumiumaumiu

      Kaverit, pojat, musa, liikunta, meikkaaminen jonkin verran, seksi ei niinkään ja en ole muussa somessa kuin wa.
      14 v. tyttö

      • miumiumaumiu

        Niin ja myös sisustaminen kiinnostaa, oon tänä kesänä vähä laittanu mun huonetta ja vaihtanu kalusteita yms. Ja koulussa pärjäämunenki on tärkeetä mulle


    • Musafani

      Suurinta osaa huumeet, alkoholi, seksi ja mautot. Sitten on meitä ei-massaa, joita kiinnostaa joko liikunta, musa tai kirjat ja leffat.

    • heyheyjake

      Jarkko-sedö naapuritalosta. Kiva kun muistaa hyväksikäytteä välilleä. Nii hyvä huore oon.

    • Maalaispoika_17v

      Mää oon 17v poika Oulun seudulta ja mua kiinnostaa tytöt, seurustelu, seksi, mopot, moottorikelkkailu, autot, moottoripyörät, vauhti. En koe olevani mikää kuuliainen ja kunnollinen nuori mut en mikää rapajuoppokaa. Eli jotain siltä väliltä :D
      Oon maalta kotosin ja muutin omilleni 15 vuotiaana. Harrastan moottorikelkkailua, mopoilua ja autojen ja moottoripyörien laittoa. Seurustelen tytön kanssa ja käyn lh-ammattikoulua. Parisuhde mennee tietty kaiken eelle, mut koulun ja kaiken muun arkisen lisäksi saan omaa rauhaa harrastusten parissa.

    • hideto

      15-vuotias poika ja kiinnostaa musiikki, historia, kirjallisuus, kuvataide, japanilainen kulttuuri, meikit, tytöt, pukeutuminen ja hiukset. En oo ehkä mikään normaalein nuori :D

    • olenrobotti

      huumeet, nuuska, tupakka, pillu, ruoka, alkoholi, vähä lisää pilluu, sit vähä lisää ruokaa, sit viel kerran pilluu (oma käsi säälittävimpien tapauksessa) ja tietysti megis

    • Murmeli12

      Oon 13-vuotias tyttö ja mua kiinnostaa historia (ihan yleisesti), eläimet, lukeminen, kirjoittaminen, kaverit, näytteleminen, musiikki ja musiikin soittaminen.
      Mun 13-vuotiasta kaveria (tyttö) taas kiinnostaako ihan eri asiat. Häntä kiinnistaa pojat, seksi, itsetyydytys, ja toisten tyttöjen rintojensa vertailu

    • Minua viehättää ainakin katkusket tietyissä kehonosissa

    • 15vPoeka

      Mua kiinostaa opiskelu, (ruotsi on perseestä), työnteko (nurmenleikkuu, raksahommat), tytöt (päihteettömät sellaiset). En oo koskaa käyttäny mitää päihteitä enkä ala käyttämäänkää. Mopoa en viritä. Vapaa-ajallani teen usein töitä, (läksyt teen koulussa samana päivänä kun ne saan, tuntien välissä). Kavereita on 1 kappale, olen hänen kanssaan harvoin koska hänellä on muita menoja paljon.

    • 15v_poika

      Mopot, tupakka ja kalja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe