cruiser-laudat

tyttö 13v

Ostanen tässä lähiaikoina itselleni cruiserin. En oo koskaan ennen skeitannut kunnolla, onko cruiseri hyvä aloittelijalle? Entä voiko niitä lautoja tuunata mitenkään? Onko jotain hyviä vinkkejä?

87

6843

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • livli

      Matalat jois trukki tulee dekin läpi on parhaita kruisaukseen alle 40" pituutena.

      • Tyttö 13v

        Okei, kiitos :)


    • 12 poika

      Tiiätkö mistä sais halvalla cruiserin

      • tyttö 13v

        Kävin eilen ostamassa stadiumista sen cruiserin, alle 40€.
        En tiiä minkä laatunen se on, mutta kai se tälläselle aloittelijalle on ihan hyvä.


      • pullamössötin
        tyttö 13v kirjoitti:

        Kävin eilen ostamassa stadiumista sen cruiserin, alle 40€.
        En tiiä minkä laatunen se on, mutta kai se tälläselle aloittelijalle on ihan hyvä.

        Juu itelläniki sama lauta:) iha ok on ollu


      • Poik2

        Joo! Meen ostaa kultasen cruiserin joku päivä


      • Anonyymi

        tuolta motonetistä oliko alle 25e


    • 12 poika

      Tiiätkö mistä sais halvalla cruiserin

      • stadium

        stadiumista alle 40€


      • Cruiserrrrrrr

        XXXL kauppakeskukses maksaa 20€


    • laru96

      Offshores on joku syysale niin sielt varmasti saa hyvän.

    • kokematon cruisaaja

      Minkä merkkinen cruiser lauta ois hyvä aloittelijalle ja kauppa mistä sais ettei netistä tartteis tilata? Ja kumpi ois parempi Stadiumista Warpin 40€ cruiser lauta vai Kick B Fish cruiser lauta Anttilasta? Ja en oo siis koskaan skeitannukkaan et onks cruisaaminen miten hankalaa? Ja sit viel et minkä kokonen cruiser ois hyvä aloittelijalle? Kiitti jos joku osais vastata :)

      • ihmeellinen

        Kick B fish on parempi. Myin pois koska ostin 80€ maskavan


    • Kokematon cruisaaja

      Vai onko muoviset cruiserit ihan surkeita?

      • Stereo Vinyyli tai Penny aloittajalle. Kaikki kruiserit jotka ovat yli 50e ovat hyviä. Halppikset ne vasta paskoja onki.


      • Stadiumincruiseri

        Ei välttämättä!. Stadiumin cruiserit (39.95 €) on ainaki oman kokemukseni mukaan hyvän laatusia ja kestäviä.


    • 14V poika

      mul olis kysymys et ei kai se oon mitenkään outoo jos pojalla on cruiseri eikä mitään temppu lautaa ite tykkäisin cruiserista enemmän ja kun olen tempuuilut tarpeeksi

      • fireballlojijklk

        Mitä outoo siin on ite oon 13 ja poika... kyllä tuler kruisailtua kavereidenkaa ja kyllä tuol liikentees paljon näkee kruisereil menevä nuoria :D hommaa se kruiseri ja piä hauskaa


      • 11.v-tyttö-cruisaaja

        mun luokal on poikii jotka kaikki haluu cruiserin yhel on jo ja kaks on tilaamas et tottakai se on kaikille se rullaus cruiseril tarkotettu et eimitään hätää:)


    • jamppa7

      seliseli

    • ostaisko

      Mä oon 12 tyttö ja aion hommata cruiserin joululahjaks, mut en oo hirveen hyvä skeittaamaan ainakaa tavallisella laudalla ni kannattaako ostaa? Osaan mä kyl mennä eteen päin:D

      • 11.v-tyttö-cruisaaja

        kannattaa ostaa sillä cruiseril rullaaminen ei oo skeittausta oot vaan laudan päällä maata potkimista tai jos ei osaa potkia niin voi pierasta ittensä vauhtii:D


    • tomaattiketsuppi

      No mut eiks halpaa oo parempi ostaa aloittelijalle, kun harjoittelee niin sitten ostaa vaikka joku Penny. Teknik Magasinetista saat halvalla laudan. Ei kuitenkaa mitää parasta laatua mutta harjoittelijalle ekaks laudaks ihan ok

      • ihmeellinen

        Kannattaa kattoa kic B fish cruiser alottelijalle se on hyvä ja niitä saa mielestäni karkkaiselta verkkokaupasta


    • kakki111111111

      Kaikki kakkoja

      • autan11.v-rullaaja

        Oot vaan kateellinen kun me tiedetään lautailusta ja cruisereista ja kun meillä on niitä joten mee aukomaan päätäs vaikka sinne kakki nimiseen ryhmääs kun sulla ei muuta tekemistä oo ku ärsyttää ihmisii jotka harrastaa jotain muuta kun nettikiusaamista että voitko poistua!!!


    • gmob

      kysy offshoresta

    • Lottish00

      Kiva! Mäkin tilaan cruiserin. Tilaan jankyardista.suosittelen sieltä tilamaan! Sieltä löytyy kunnon laatukamaa! Cruiser on hieman hutera joten lautailu sillä voi tuntua alussa hankalalta;) Ystäväni koittin cruisailla karvamatolla ja se oli helppoa. Mutta kun hän kokeili tasaisella kovalla puulattialla, se tuntui paljon haastavammalta. Opettellu voi viedä aikansa mutta ole kärsivällinen! :D En suosittele sitä aloittelijoille. Mutta ainahan voi kokeilla. Minun ensimmäinen lauta oli perus skeittilauta. Sillä oppi hyvin tasapainon haun jne. Cruiserit eivät kestä temppuilua! Niillä ei voi myöskään mennä kovin jyrkkiä alamäkiä. Muistutan että cruiser on hyvin pieni joten sillä meno on hankalaa alussa. Onnea cruiserin hankintaan! Toivottavasti viestistäni oli edes vähän apua! :)

      • 20elisää

        Jos ostaisit jonkun muun ton junkyardin tilalle niin huomaisit et pikkukruisereilla o helppo kruisata ja oikeat kestää ihan temppuiluu siinä missä lyhyet normiskeititkin. Siks ekasta laudasta lähtien kannattaa ostaa hyvä ja ne muoviset jättää ostoskoriin ikuisiksi ajoiksi. No onhan muovikruiserit jo melko nolojakin...


    • avutontyttö12v

      hei! täälä on 12 vuotias tyttä joka haluisi cruiserin läysin sellaisen mutta sen renkaat ova toori rumat. jos tilaan laudan niin onko sillä väliä minkä laiset ne renkaaat on jos haluan vaihtaa ne?

      • avuton12v

        sori kirjoitus virheet:D


      • äitionvitupaskarunkkaan

        Nolo


      • skeittari
        avuton12v kirjoitti:

        sori kirjoitus virheet:D

        Eipä se haittaa ainhan ne voi vaihtaa mieluisampiin. Pitää vain kattoo et ne ovat laudalle sopivat ja kaikki renkaat ovat saman kokosia.


    • cruiserhullu

      Siis mää tilasin Stadiumista Warpin mustan cruiserin tosi hyvä on ku ite en oo koskaa menny skeittilaudalla ja on ollu tosi hyvä

      • autan11.v-rullaaja

        Cruiser ei ole skeittilauta vaan rulla lauta ja cruiserilla rullataan ei skeitata ;)


    • Jenskula0

      Minkälaisia noi xxl sports outdoors cruiserit on? Ja kääntyykö hyvin. Mitkä mitat?

    • sesesesedrded

      Homoi tääl vaa on

    • kakkosellaalkuun

      Tee ite cruiseri hanki metrinen kakkosnelonen siihen huonekalupyörät sillä on helppo mennä ja se kulkee kovaa eikä jää kiinni rotvallikiviin, tuuna se moniväriseksi kaverit on kateita eikä maksa paljoa

      • cruisaavatyttö

        mä tekisin ite ainaki vaa vanerist


      • Ostakaa_penny_board_prkl

        Hyi saatana ei mikää vaneeri kestä tommosen lehmän painoa.


    • Käsipoikki

      Pieni varoituksen sana halpamuovilaudoista. Renkaat ovat lipokkaat ja suistuvat alta käännettäessä.

    • warpkannattaa

      ite tilasin stadiumista warpin cruiserin, on hyvä laatunen ja sopii aloittelijalle ja jos ei ole kovin varkas niin menee taitavammallakin henkilöllä ! :) jos cruiserin aioit hankkia niin ei se hinta katso laatua on nämä halvatkin hyvä lattusia ! :) tsemppiä ja cruisaileen vaa ;)

      • tietämättömät.paskat

        Jos meet ja ostat sittarista muovikruiserin, et ole sen arvoinen. Paskat muoviset trukit perkele


    • S0F1AN

      Warp,Penny,Stereo...ne on liian kapeita ja noi huoltoasemien ja honkkareiden skedet iha shaibaa. Linkatkaa kunnollisii mitä sais täältä ja ei ulkomaisia nettikauppoja ku äiti ei suostu ostaan niistä.

    • Scenegirlcruiser

      Moi! Olen huomannut että kruisailu kaudet ovat alkaneet :) No itse päätinkin tänään tilata kruiserin maksoi 130e. Oli kallis, mutta toivon että sen arvoinen. Lauta oli kolmivärinen ja renkaat keltaiset. Merkki oli siis Penny joka on minun lempimerkki jos puhutaan kruisereista :) Minun mielestäni asvaltti on paras maasto kruisailla c: Joo elikkä siinä vähä mun mielipiteitä/päätöksiä näistä kruisereista!

      • lastseason

        Hei olaan jo 2015! Penny :P Tirsk! Ei enään näitä!


      • autan11.v-rullaaja

        Se on cruiser ja laji on rullaaminen ;)


    • 15.vtyttö

      Aion ostaa Stadiumista warpin cruiserin
      (WARP LBG WOODLEY 34)
      Maksaa 89,90€
      Sopiiko semmoiselle jolla on hyvä tasapaino, mutta aloittelijalle kuitenkin :D (olen kyllä joskus kaverin cruiserilla mennyt ja hyvin sujuu.
      Ja jos jollain on kokemusta tästä cruiserista niin kertokaa ihmeessä !

      • Jooooooonas

        Pitää olla hyvä tasapaino. Warp trukit ei käänny. Pitää kääntää vispaamalla sivulle eturenkaat ilmassa. Kierrettiin trukit löysälle tuloksen eturenkaat hinkkaa dekkiin kiinni.


    • haluunauttaa

      Se ei oo skeittaamista, sillä ei saa tehdä rampilla tai mitenkään muuten temppuja ja sitä sanotaan rullaamiseksi paikasta a paikkaan b ja siltä väliltä itse saan cruiserin tällä viikolla ja joo on ihan hyvä aloittelijalle sillä se myös kääntyy helposti tosin riippu minkä merkkinen lauta :)

      • skeit

        Hyvä neuvo oikean löytämiseksi kun välttä näitä:

        1. Warp
        2. Penny
        3. Stereo Vinyl
        4. Isojen ketjuliikkeiden omat merkit
        5. Markettimallit


      • tietämätöncruisaaja

        en omista cruiserii mut mikä nois on huonoo et millä perusteil pitäis cruiserii valita


      • Thedust
        tietämätöncruisaaja kirjoitti:

        en omista cruiserii mut mikä nois on huonoo et millä perusteil pitäis cruiserii valita

        Itse kyllä suosittelen ostamaan Penny-cruiserin. Itselläni on sellainen ja siitä on vain hyviä kokemuksia. Se onkin todella laadukas. Kaikki nuo prisman alelaarejen halppiscruiserit ovat täyttä sontaa. Tietty ekaan lautaan ei kannata kamalasti rahaa käyttää, ihan vain siksi, jos ei sittenkään tykkää rullailusta. Mutta joo


      • Hom0_olet
        skeit kirjoitti:

        Hyvä neuvo oikean löytämiseksi kun välttä näitä:

        1. Warp
        2. Penny
        3. Stereo Vinyl
        4. Isojen ketjuliikkeiden omat merkit
        5. Markettimallit

        Ai välttää pennyä joka on juuri se paras kruisereitten valmistaja? Just joo....


    • joskiinnostaa
    • BTkallis

      Kauheen kallista, miksi maksaisi Pennystä 139,90e??

    • ykstyyppivaa

      Meijän perhe ei oo mikää kovin varakas eikä itelläkää oo hirveesti massii nii antakaas vinkkejä mistä löytäs hyvälaatusen ja kohtuullisen hintasen cruiserin, sellasen mikä kääntyy suht. helposti ;D

      • Kalle1999

        Näyttää hyvältä! Mitkä renkaat siinä tulee?


      • enka1999

        Renkaassa lukee Creek 60mm80a. Semmosteet cruizailuun just kivat!


    • Cruisailija

      saan 14v synttärilahjaks 130e maksavan cruiserin xDD

      • Mietik

        Hinta ei tee mistään parempaa, tuohon hintaan voi saada kiinalaisen laudan.


    • Cruisailia

      Ite ostan tässä lähiaikoin: Nickel 27" Hoverboard - Glow in the dark
      Mutta kiva hinta :I Itellä oli ekana warpin lauta ja nyt tuollanen globen.. Mutta suosittelen ihan Warp ja globee katotaan miten toi Penny, mut monet kehuu joten suosittelen sitäkin.. Mutta raha ei kasva puussa..

    • utelias0

      Onkohan tuo KICK-B hyvä lauta ? Makso 30€ ja tuntuu kivalta ja kääntyy eriiittäin hyvin :)) teiltä mielipiteitä ?

    • Joshua01

      Aika kallis Kick-b kun Motonetti myy samaa lautaa 14,90e. Etolassa muistaakseni 19,90e.

    • cruiser-lauta

      Mul on ollu warp merkkinen cruiser ja se ei käänny hyvin jos ostat sellasen. Kannattaa ostaa penny-cruiser koska ne on tosi kestävii ja kääntyy tosi tosi hyvin. Suosittelen oikeesti ostaa 100€ kestävä penny-cruiser eikä mitään 40€ warppii kosk se on siin menee vaan rahaa hukkaan jos ostat warpin joka ei käänny (paitsi jos et tilaa erikseen siihen lisä osia).

    • Hamsupamsu

      Tosi hyvä aloittelijalle

    • moole

      Kokeilin kaverin Pennyä ja se on 61 cm lyhyt eli aivan liian lyhyt mulle, oon 165cm. Sit jos 100e laittaa niin laitan mieluummin 30e lisää niin saan jo oikean skeittikruiserin ku 100e on paljon rahaa ja Penny on kuiteskin vaan sama kun Stereo Vinyl kruiser tai Warp.

    • zazca

      en kehtais yli 10veenä mennä muovikruiserilla!

      • Heyho

        Muut tekee mitä haluaa, sä mitä kehtaat :)


      • jajaja
        Heyho kirjoitti:

        Muut tekee mitä haluaa, sä mitä kehtaat :)

        En mä haluu mennä sellasella Pennyllä jos muut nauraa mulle.


    • ta3w

      Penny on paras merkki.
      Saattaa olla kallista mutta on hintansa arvoinen.
      Luulen että nämä rétardit täällä ei tiedä yhtikäs mitään rullalaudoista taikka kruisereista. Miksi suosittelette paskaa 20€ kruiseria jolla menoa kuvailisin muovinpalalla asvaltilla surffailuun.
      Jos nyt haluatte "kääntyä" tai muuta ihanaa sillä laudallanne niin ostakaa hyvänen aika se perkeleen pennyboard.
      Tai älkää ostako ja tuhlatkaa rahanne, pettykää. Ostakaa leivänpaahdin ja ottakaa sen kanssa kylpy saatana.

    • Töölöstä

      Penny=Stereo=Motonet kruiseri jnejne tulevat samasta tehtaasta. Uskallatko verrata oma Pennyä kaveris stereokruiseriin....

    • Roskaaaaa

      Vielä joku ostaa muovisen skeden? - elämme vuotta 2017

    • RödBullHomo

      Siivotkaa saastat se radan ympärystä välillä niin siellä voisi käydäkin skeittaamassa! Kukaan ei halua skeitata missään kaatopaikalla....skeittaaja nuoriso on nykyään saastaista porukkaa...

    • Äiditonihanoutoja

      Ei juma tätä ette kyllä usko!! Sain joululahjaks cruiserin iskältä. Ja nyt on sit kevät ja aika ottaa mun eka cruiseri esiin.. ja tietty olin äidille sillee et voiks mä mennä nyt rullailee ( mun äiti on siis urheilulääkäri ja tooosi tosi huolehtivainen. Yli huolehtivainen! ) ekaks se valitti siitä että ei vielä ku katuja ei oo viel LAKASTU ( haloo?!) Ja olin sillee et hei tiet on sulat ja ihan puhtaat et ei mitää lakasu autoo pidä oottaa enää . Sitten äiti : ja sit mun pitää ettii ne suojavarusteet varastosta. Minä: öö ?? Mun kypärä on kyl tuol jos se pitää laittaa äiti: no totta kai ja sitten POLVISUOJAT, RANNESUOJAT jne... siinä sit tunnin selittelin mutsille että hei, se ei oo temppu lauta , sillä ei kuulu mennä kovaa, ei pikku naarmut haittaa. KUKA KÄYTTÄÄ CRUISAILLESSA POLVISUOJIA , RANNESUOJIA jne.. vastatkaa ja kertokaa mun äidille että nyt on 2k17 !

    • Xuiser

      Mä laitan kypärän ja polvisuojat aina, jos ärrälle niin pelkkä kypärä.

    • Triggered

      Miten ajattelitte "skeitata" cruiserilla noh tehkääpä ollie tai manuaali cruiserilla jos kerran sillä voi "skeitata". Cruiserilla ei voi skeitata vaan skeitti laudal voi. Ööh miten voi aloittaa skeittauksen cruiserilla siihen tarvitaan "skeittilauta"

    • alpakka-92

      Joissain puisissa kruisereissa on kicktail ja niillä on helppo ollata ja tehä oldschool juttuja just niinku manuaaleja ja shuvitteja, pienii flippejä ja pooliskeitata.

    • Anonyymi

      Moi! Voiko joku kertoo miten scruiserilla oppii kääntyy? Jos joku viel ees lukee näitä:))

    • Anonyymi

      Kallista lautaa niin trukit kääntyy, jos ei käänny on allasi markettilauta ja rahasi menneet hukkaan.

    • Anonyymi

      Cruiserihan ei ole oikeasti sellainen mitä esim. stadiumissa myydään vaan sen oikea nimi on pennyboard. Oikeassa cruiserissa on normaali mutta pienempi deckki kuin normi skeiteissä ja niissä on pehmeät renkaat. Eli siis näyttää normiskeitiltä, mutta pienempi.

    • Anonyymi

      Ostin juuri viime kesänä uuden cruiserin mutta tässä on yksi vika...
      voiko cruiserilla tehdä temppuja?
      koska siis vanhempi isoveljeni heitti juuri kaikki skeittinsä pois ja se tarkoittaa että nyt kun on kesä olisi aika alkaa harjoittelemaan.
      mutta en tosiaan tiedä voiko cruiserilla tehdä mitään.
      päätin muutenkin että jos ei niin myisin melkein käyttämättömän cruiserini ja seuraavaksi ostaisin oikean skeitin.

    • Anonyymi

      No ei!

    • Anonyymi

      Mäkin oon miettiny että miten tuunata cruiser?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe