dodge nitro sammuilee

jan1100

hei,osaako ketään sanoa nitrosta joka välillä sammuilee 2.8 diesel itselläni on sellainen enkä löydä vikaa!!!apua asiantuntiat.

10

2088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KnowHow

      Millaisissa tilanteissa se sammuilee? Tyhjäkäynnillä vai ajossa. vetääkö kone hyvin? Entä vilkkuuko mittariston valot? tai jääkö moottorin vikavalo palamaan?

      • 1100

        kone käy erittäin hyvin ja välillä sammuu ajossa ja myös pakilla vikavalo syttyy poksi on tarkastettu se on kunnossa ei vilkumittariston valo nokka-akselin asetotunnistin vaihdettu


    • koodinlukija

      Mikäli vikavalo syttyy jää vikamuistiin koodi. Käy luetuttamassa koodit sellaisessa huollossa joka tuon osaa. Mitä tarkoitat "poksi on tarkastettu" lauseella? Summassa ei kannata osia vaihdella, vaan selvittää ensin missä vika.

      • jan1100

        Kävin jo vika koodi sanoo suuttimien yli paine.vein auton jenkki korjaamoon ja sanoivat että ohjaus poksi rikki se testattiin keskus autohallissa ja sanoivat sen olevan kunnossa


    • JouJou1

      Tarkastuta varmuudeksi pääsulake/rele boksi. Se voi Nitrossa sijaita kuljettajan puoleisen etupyörän lokasuojan kaaren sisällä.
      Ainakin Compass/Patriotissa se sijaitsee siellä. Samaan tilaan on voitu laittaa webasto ja siinä yhteydessä boksi saattaa olla muutettu sellaiseen asentoon että lokasuojan saumoista on voinut roiskua vettä, rapaa sinne. Hapettaen ja kostuttaen boksia.
      Silloin päävirran katkoessa voi tulla em. vikoja ja sammumisia.

    • JEPTS

      LÖYTYKÖ VIKA MULLA SAMALLAINEN AUTO JA SAMA VIKA

    • JEPTS

      MULLA SAMA VIKA LÖYTYKÖ SULLA VIKA

      • niroornitro

        Ei vastausta nitrot loppuivat, mutta tarkista sähköboksi sisälokasuojan alta, aika juntti paikka muuten, mahtaa olla Floridaa model


      • Anonyymi

        Onko jo vika selvinny


    • Anonyymi

      Mulla oli sama ongelma. Vikaa etsittiin pari vuotta ja lopulta löytyi: Polttoainetankissa on joku antura/ tunnistin, joka oli niin hapettunut että yhteys siihen meni aina välillä poikki ja auto luuli ettei moottori saa polttoainetta ja sammutti sitten saman tien "varotoiminpiteenä" moottorin.
      Teki tätä milloin sattui (paikallaan, kesken ajon, käynnistäessä...). Ja pelkästään kesäisin. Talvisin toimi normaalisti.

      -Jonne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe