Etsin virtuaalitallia!

Terveisin Mindre

Elikkästen olisi hakusessa virtuaalihevonen jota saisi vapaasti hoitaa ja liikuttaa, ja touhuta sen kanssa kaikkea. Kokemusta löytyy, on ollut hoitohevosia, talleja sun muita virityksiä. Tällä hetkellä olisi suunnitteilla piirretty virtuaalitalli (eli ensimmäinen talli Cillaq, joka aloittaa uudestaan toimintansa).

Laittakaas kommentteihin tallienne osoitteita, palava halu päästä hoitamaan jotain ihanaa virtuaalihevosta!

14

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulikukka

      Hei! Kelpaako piirroshevoset? :) minulla olisi uudehko talli ja monta hevosta vailla hoitajaa!

      • T: Mindre

        Joo, laitatko tallisi osoitteen?


    • polleropallero
    • Hheponen

      Ylläpidän virtuaalitallia nimeltänsä Applez. Talli ei ole piirrostalli,
      mutta virtuaalitalli kuitenkin. Monta persoonallista ja ihanaa hevosta on vailla hoitajaa ja melkein kaikille tallini hevosille otetaan hoitajat! :)
      Kaikki tervetulleita käväisemään ja tutustumaan talliin! :)
      http://vrtapplez.suntuubi.com/

    • Sofia Kiirasmaa

      http://zafir.suntubi.com
      Ei nyt piirroshevosia, mutta muuten kyllä aivan ihania kavereita jotka haikailevat hoitajan perään :)

    • Selina VRL-13384
    • heppalove

      No, itse käyn hevosjärven tilalla, ihan mieletön paikka

    • Samantha Greenhill

      Greenhill on uusi virtuaalitalli, tällähetkellä vielä melko tyhjillään. Olemme yksityistalli eli kaikki yksäreitten omistajat meille vain. Talli on mukava ja yp vähän hupsu muttei tosiaan mikään kauheen ilkeä :)

      Voisin ottaa toiselle omalle hevoselleni, Pablolle hoitajan. Ruuna on pienehkö mutta erittäin mukava heppa. Pieni jalkavamma on, mutta ei paljoa hidasta menoa jos ei tahdo hyppiä. Tallin vieraskirjaan voi laittaa viestiä jos on kiinostunut hoitamisesta.

      greenhill.suntuubi.com

    • dessasss
    • Kalevantalli

      Tervetuloa Kalevan tallille! Kalevan talli on uusi virtuaalitalli, joka kaipaa hoitajia.

      • Kalevantalli

        Eli Kalevan tallilla asustaa 16 hevosta/ponia jotka odottelevat hoitajaansa. Tallilla asuu myös kotieläimiä. ( esim lehmät, koirat ja kissa yms) Tallilla saat vapaasti kirjoittaa tarinoita, jutella muiden hoitajien kanssa, osallistua kisoihin ja paljon muuta. Talli on aktiivinen ja vasta perustettu, joten toiminta ei ihan heti ole loppumassa :) Tallin kuvat on kopioitu laillisesi (Jenny K vapaasti kopioitavaa ja vapaita kuvia) Tervetuloa, kaikki saavat hoitaa, mutta muistathan kysyä vieraskirjassa saatko hoitsuksi!
        T: Kalevan tallin henkilökunta. :) (Huom: talli on täysin virtuaalinen)


    • jiohuhgugyu

      löytyikö

    • Kata.T

      katasstable.suntuubi.com
      Tuossa on minun tallini :)

    • HerraHuuruturpa

      http://virtuaalitalliht.blogspot.fi/

      Pffrrhh, olen HT:n maskottiponi Herra Huuruturpa. Olen 29-vuotisen elämäni aikana nähnyt jos jonkinlaista, mutta pitkäaikainen omistajani Amanda Laukkanen on nyt perustanut oman ratsastuskeskuksensa äidinsä muistolle. Ama kokosi minun pollekaverini kokoon ja teki kovasti töitä hiki otsalla, jotta saisi kaiken kuntoon.

      Nyt siis pyydän, että jos *hirnahtaa* viitsisit edes käydä vilkasemassa omistajani kovan työn tulosta ja ehkä kurkata jos talliltamme löytyisi sinulle sopiva hoitopolle. Meidän tallin ponipoppoo on mitä parhain! On nuoria, vanhoja, osaavia ja vähän vähemmän osaavia polleja, mutta kaikilla on lämmin sydän ja halu saada oma huolehtiva hoitaja! Tekisitkö sen vuoksemme? http://virtuaalitalliht.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe