Tokmanni

Stokmanni

mielipiteitä tästä putiikista.

80

5748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alafinks.

      Ihan ok, mutta todella usein virheitä hinnoissa. Hyllyn reunassa eri hinta kuin kassalla. Käyn samalla kun käyn kirjastossa.

    • A-asiakas

      Hyvä putiikki.

      • Anonyymi

        harakiri kauppa


    • entinen asiakas

      Ikävä kauppa , kun hinnat ilmoitetaan väärin ,ihmisten huijaamista ..

    • se siitä

      paska putiikki ostinleivän paahtimen tarjouksesta menin halpahaliin paahdin oli kympin halvempi.sama reissu hintapommi kanervat 2kpl 10 halpahalli4,50kpl.täysin kusetusta.enkäy koskaan enää.

      • OnMeitäMoneenJunaan

        Ja nyt meni koko joulu pilalle kun kanerva maksoikin 50 senttiä liikaa... Ja kiinalainen paahdinkin maksoi 10€ enemmän. Nyt tuli talouden romahdus.


      • Kolmetoista13

        Nykyään siellä huutaa hälytin kun tarjoushinnat ovat eri kun kassalla, kun niitä ei ole päivitetty, sairasta touhua sitä on joka kaupassa. Itse jouduin tarkastukseen kun edellisen asiakkaan kohdalla hälytti kun se laittoi hihnalle pienoiskiväärin myyjä sanoi vaan että menimme yhtäaikaa hälyttimen kohdalta, olisi edes pahoitellut, en käy enää koko paskaisessa kaupassa, hyihitto


      • haistokko
        OnMeitäMoneenJunaan kirjoitti:

        Ja nyt meni koko joulu pilalle kun kanerva maksoikin 50 senttiä liikaa... Ja kiinalainen paahdinkin maksoi 10€ enemmän. Nyt tuli talouden romahdus.

        haista vittu


    • gagagaga

      Joo nuo väärät hinnat on tullu huomattua. Ja aina ne huomaa vasta kotona kuittia kattoessa, eikä jaksa jonkun pienen ostoksen takia mennä selvittämään asiaa. Viimeksi ostin frisbee setin. Ihan sen takia ne jäi käteeni, että hyllyssä luki hinta tasan 10 euroa. Kotona huomasin sitten että hinta tällä setillä olikin 17,95 euroa. Arvatkaas muistinko ottaa kuitin seuraavalle kerralle mukaan. Ja onko se kuitti enää tallella.

    • LidlOnHalpa

      huono kauppa, arvosana 2/5.

    • isosomppi

      Olisko aika laittaa hinnat paikalle .. Ja retrytoida ..siis ammatin osaavia työn tekijöitä .. pelkkä kassa neiti ei kerkiä joka paikkaan .. Moderdisoikaa kauppa , sehän on kuin joku tori ..

    • .s.s

      minulle tullut muutamia kertoja eteen se että tuote joka on alennukses kera isoooooon ale lapun sitten kun oon maksamas tuotetta ni kassa neiti tuumaa että ei se tuote oo alennukses.
      ainakin kauhavan tokmanni huijaa ihmisiä ihan tosissaan,kyllä nyt sais palvelupäällikkö vähän kattoa miten siellä myydään tavaraa.

    • Pexu66

      Tokmanni huijaa vanhanaikaisesti. Halpa hinta lehdessä, myymälässä tavara loppu. Kassa narisee, että "eihän me voida tietää paljonko sitä menee ja lukeehan siinä lehdessä että niin kauan kuin tavaraa riittää". En käy enää koskaan.

    • ,,,,,

      ,,,,,,,,,,

    • pöhölöölle

      Pöliä niin kauvan kun tavara riittää ekkö ymmärrä ei oo huijausta

    • ostaja1

      Tarjoustuotteiden kanssa saa tosissaan olla tarkka, hinnat kyllyssä ja kassalla aivan erit, nykyään tarkistan lapun aina autossa!

    • isämmaallinen

      Viäläkö voitot menöö veroparatiisihin? Eli pois Suamen talouresta.

    • Markkinatnämäkin

      Tein tarkistuksia vuoden aikana tulleista kuiteista ja järkytyin Tokmannin sekavaa kassakuittia loppusado oli 68,70 kun olisi pitänyt olla melkein kolmekymppiä vähemmän. Muovipussin hintakin oli kamppanjassa noussut senteistä 10 euroon. Kannattaa ostaa kerralla niin vähän että järki luistaa kassalla sillä kassoihin ei ole luottamista. Kuluttaja-asiamiehen tulisi tarkistaa tokmannin kassakuitit sillä summia pompotellaan puolelta toiselle ja tietysti aina ostajan tappioksi. Tuotteitten laatu on todella huono eivätkä ne ole edes sen oikeasti alennetun kampnjatuoteen arvoisia. Lattian pesuun menee vaatetavara ja tuotteet ovat osaviallisia. Huijatuksi tulee kuin entisajan markkinatouhuissa.

      • NoTeeJotain

        Kyllähän se kuluttaja-asiamies tarkistaa kunhan vain otat siihen yhteyttä ja näytät kuitit. Luulisi että netistä löydät osoitteet. Voin kyllä etsiäkin sulle. Tulee huomenna!


    • Tarjoukset_

      Tuota joo. Eihän kukaan kauppias jaa tavaraa huvikseen ilman katetta. Kaikki tarjoustuotteet ovat markkoinointikeino saada ihmiset tulemaan kauppaan. Myydään jotain tappiolla, mutta kun ovat kaupassa sisällä, niin luultavasti ostavat samalla paljon muutakin tavaraa joka kompensoi katteet.

    • ottinuppiin

      Mitenköhän tuo tuntuu olevan muissakin Tokmanneissa sama, ei pelkästään Kauhavalla. Siis se, että hinta kassalla olikin eri mitä hyllyssä luvattiin. Ostin kerran Tampereen Lielahden Tokmannilta, frisbeegolf kiekkoja lapsille. Hyllyssä luvattiin 3kpl 10 eurolla, mutta kuinkas ollakaan kun katsoin autossa kuittia, niin ne olikin 7,95 kpl, teki yhteensä sitten 23,85 euroo. Oltiin jo keritty ajaa muutama kilometri, enkä jaksanu kurvata enää ruuhkassa takaisin, v*tutti, mutta saipahan lapset kolme muovista frisbeekiekkoa. Se on vähä kun kortilla maksaa, niin ei tuu katottua kassalla paljonko se hinta on, sitä vain näpyttelee tyhmänä tunnuksen ja sanoo kiittimoi.

      • sakeefirma

        Käyn nykyään ennemmin s-joen Tokmannilla koska siellä on ollut monesti kuitissa halvempi hinta kuin olis pitänyt.. Koska Kauhavan tokmanni ei monesti oo laittanu niitä tarjoustuotteita koneelle ja joutuu maksaa täyden hinnan,jos ei aina huomaa kattoa kuittia.En voi tajuta kuinka yks aika iso firma voikaan säheltää noin paljon perusasiassa eli hinnoittelussa.


    • hosu

      Kassajonot on joskus tuskastuttavan pitkiä. Muutaman kerran olen kääntynyt ovelta ja mennyt toiseen kauppaan, jossa asioi sujuvammin.

    • Tarkkana.tarjousten.kans

      Pyöräälin kerran 300m hakohon suihkusaippuaa 0,79 purkki. Mutta oli jo tarjous päässy loppumahan, vaikka oli vasta aamupäivä.

      Jouruun ostamahan kallista Axea, josta vaimo rupesta valittohon jotta viinalle haisen. Seurauksena avioero.

      Mutta muuten hyvä kauppa.

      • Ylen_tyydytetty

        No se sanoo sen takia, ku mä käskin keksiä jonku tekosyyn. Hyvä muija sulla oli ja liukkahat kyydit.
        Me käyrähän nykyysi sen kans nurmoon prismas, ku ei oo niin pennin väliksi.


      • Tarkkana.hintojen.kans

        Toisen kerran oli hankala tilanne kyseeses Tokmannis, kun oli mukulat mulla.

        Löysivät sieltä hyllystä Itse Ilkimys 2:sen reeveereen. Rupesivat sitä kinuamahan ja laattialle täyttä huutua tinttaalemahan.

        Pakko oli ostaa kun hävetti niin palio, vaikka tiesin jotta olis ollu nettianttilan verkkokaupas 0,45 eurua halavempi.


      • Erellinenmies
        Ylen_tyydytetty kirjoitti:

        No se sanoo sen takia, ku mä käskin keksiä jonku tekosyyn. Hyvä muija sulla oli ja liukkahat kyydit.
        Me käyrähän nykyysi sen kans nurmoon prismas, ku ei oo niin pennin väliksi.

        Muista sitte jotta sille muijalle kelepaa vain Juhula-Mokka, eikä mikää Kulta-Katriina.

        Ja Rainbouwn tuottehista ei kannata sitte mainaastakkaa!


      • eeehhhehhhehhheee
        Ylen_tyydytetty kirjoitti:

        No se sanoo sen takia, ku mä käskin keksiä jonku tekosyyn. Hyvä muija sulla oli ja liukkahat kyydit.
        Me käyrähän nykyysi sen kans nurmoon prismas, ku ei oo niin pennin väliksi.

        No ei mikään ihme ollu jotta liukkaat kyydit oli, kun olin justihin prujauttanu spermat sisään, ennen kuin akka lähti vierahille teille. Meillä oli toki ero vireillä muutenkin. Lähetti mulle tekstiviestin, jossa sanoi löytäneensä jonkun urpon, joka maksaa hänen kaikki päähänpistot prismassa.


      • MB350GLC

        Prisma onkin paljon halvempi kauppa ja tavara priimaa. Akaltaskin on jo hiiva parantunut sun jäliiltäs. Kestää ja jaksaa nykyysin hyvin tunnin sessiot joka päivä, kun se meinas kuulemma nukahtaa siinä puolessatoista minuutissa mitä sulla kesti jouluna ja juhannuksena.


      • Anonyymi

        Asiakkaille tarkoitettu hintalukija remontissa ja jos toimii ei näytä tarjoushintoja. Liekö muuttunut?


    • korujakatsellut

      Muuten kauppa ok. Kerran innostuin katselemaan kauniita ale-hintaisia koruja, enkä heti pystyny tekemään valintaa kahdesta korusta vaan mietiin. Vartija pörräsi ympärillä aivan mahottomasti, olo oli todella ahdistava, hän oli jo mielessään päättänyt että olen todennäköinen varas, vaikkei mieleeni ois tullu varastaa. Ilmeisesti stereotypia, että kaikki meikkejä tai koruja katsovat ovat varkaita.

    • sählämiä

      mua vituttaa sinnä kassalla ilmestyneet arabikieliset kirjotukset,,hyi saatana

    • oliskonoin

      mamujen suosiossa tuo tokmanni. varmaan "edullinen" ostopaikka.

    • fränsky

      Leikkasin Tokmannin lehdestä 10 tuotetta jotka oli tarjouksessa,mutta niin vain kävi että hinnat oli eri kassalla kun hyllyssä,esim.Omo pyykinpesujauhe 2pkt 5E mutta hinta kassalla olikin 15,10 E ja Varta alkaliparistot 5pkt 10 E kun kassalla pulitin niistä 5pkt 27,45 E.Sen opin tästä että oli toiseksiviimmeiset ostokset Tokmannilla !

      • AsipoinMuualla

        Aina niillä on joku ongelma hinnoittelussa! Itse katson nykyään tarjouksia tarkkaan! Monesti niillä on vanhat tarjoushintalaput paikoillaan hyllyssä tai sitten laiska henkilökunta ei ole laittanut tarjoustuotteita koneelle! Harvoin enää edes käyn siellä kun on noin osaamatonta henkilökuntaa!

        Hinnottelun lisäksi on nykyään vähän väliä loppu normihintaiset tuotteetkin hyllystä niin olen päättänyt siirtyä muualle ostoksille, siinä pelastuu päivänmieli, ettei tarvii joka asiasta hermostua kaupassa.


      • KatsoTarkemmin

        Just katoin tokmannin mainosta niin patterit oli 2 pkt 10€, et kannattaa vähän tarkemmin katsoa itsekkin mainoksia vaikka niiden hinnoittelu kyllä monesti onkin peestä..Bio livil yksi paketti 5€ mainoksessa.....


    • LiianKallista

      Tokmanni. 24-pakki Sandels olutta 36€
      Lidl. 24-pakki Sandels olutta 26€

      Ihan pieni ero vai mitä?

    • T.eks-myyjämuualta

      Kannattaa opetella lukemaan tarjouslehteäkin. Esim tokmannin vipa sivu aina to-su kamppiksia ja erä tuotteita myydään niin kauan kuin tavaraa riittää. Ja ei ne myyjät niitä hintoja sinne kassaan syötä. Joutuvat monesti kuulemaan haukut asioista joihin eivät voi itse vaikuttaa juurikaan. Jokaisen asiakkaan pitäis työskennellä kaupas tovi että tajuaisivat mitä se homma pitää sisällään.

      • Huiputusta

        Joopa joo "niin kauan kun tavaraa riittää" tarkoittaa ä, siis että samaa tavaraa kun tarjous tavara loppuu myydään kuitenkin kampanjan aikana normihintaan! Sairasta markkinointia!


      • keskittykäätyöhönne

        Plaah!!! Olen aina ollut oikeassa sen suhteen, että tuote PITI OLLA TARJOUKSESSA, mutta laiska henk.kunta ei ollut laittanut niitä tarjouksia koneelle! Nykyään käyn harvoin, koska en jaksa aina sanoa, että tämä oli lehden mukaan tarjouksessa!


      • kokemustaonsiitäkin
        keskittykäätyöhönne kirjoitti:

        Plaah!!! Olen aina ollut oikeassa sen suhteen, että tuote PITI OLLA TARJOUKSESSA, mutta laiska henk.kunta ei ollut laittanut niitä tarjouksia koneelle! Nykyään käyn harvoin, koska en jaksa aina sanoa, että tämä oli lehden mukaan tarjouksessa!

        Lisäys: Olen 10-vuotta ollut asiakaspalvelualalla ja laittanut koneelle hintoja.. Ei se voi olla noin vaikeeta ;)


      • Toinen_Parempi

        Onneksi Tokmanni on lopettanut ainakin osaksi sen ihmisten mainos huijaamisen. Aluksi oli vertauskuvallisesti esim. Dove suihkusaippuat tarjouksessa, mutta totuus oli, että esim. omenan hajuinen suihkusaippua on ainostaan tarjouksessa. Kuka niitä katsoo ja muistaakseni siitä ei ollut mainintaa, että mikä tuoksu oli tarjouksessa ja mikä ei.
        Kauan siellä luki myymälän mainoksissa, että tämä ja tämä tuote tätä sarjaa ei ole tarjouksessa ja tämä tuote on tästä sarjasta on alennuksessa lisättynä kynällä valmiiksi tehtyyn hintalappuun.

        Osaksi olen myös huomannut, että monesti koko tuotetta ei ole lähimaillakaan missä on sen tuotteen hintalappu eli on siirrelty tuotteita A paikasta B:hen, mutta ei olla viittitty muuttaa myös hintakylttejä samalla sinne paikoille missä ne pitäs olla!

        Käyn Kauhavan tokmannilla vieraspaikkakunnalta ja mulla on sama matka toiseen Tokmanniin kuin Kauhavalle niin käyn nykyään siellä, ei sielllä ole yleensä vääriä hintoja koneella ja kilpailun takia siellä on normihintaisetkin tuotteet halvempia kuin Kauhavalla.


      • eiMeneNoin

        Riippuu vissiin myyjän ammattitaidosta mitä osaa ja mitä ei, olen ollut jonossa kun myyjä on laittanut tuotteen koneelle kokonaan, koska kone ei löytänyt koko tuotteen olemassa oloa.


      • Enrta
        kokemustaonsiitäkin kirjoitti:

        Lisäys: Olen 10-vuotta ollut asiakaspalvelualalla ja laittanut koneelle hintoja.. Ei se voi olla noin vaikeeta ;)

        En tiedä missä kioskilla niitä hintoja pistetään koneelle myyjien toimesta. Tokmannilla sitä tee myyjät vaan päämajan henkilökunta. Valitukset sinne


      • Hannu32R
        eiMeneNoin kirjoitti:

        Riippuu vissiin myyjän ammattitaidosta mitä osaa ja mitä ei, olen ollut jonossa kun myyjä on laittanut tuotteen koneelle kokonaan, koska kone ei löytänyt koko tuotteen olemassa oloa.

        Tokmannilla ei myyjät yksinkertaisesti pysty laittamaan tuotetta koneelle. Nämä asiat hoidetaan päämajassa. Ota asioista selvää


      • näemmäjokuosaa
        Hannu32R kirjoitti:

        Tokmannilla ei myyjät yksinkertaisesti pysty laittamaan tuotetta koneelle. Nämä asiat hoidetaan päämajassa. Ota asioista selvää

        Jaa no olen ollut kassalla kun myyjä laittoi puuttuvan tuotteen tiedot koneelle, jotkut osaa, jotkut ei.


    • ei-jatkoon

      Kiinalaista paskaa rihkamaa ylihintaan. Tuon putiikin perustaja haluaisi suomeen kiinalaisen lainsäädännön työntekijöiden suhteen.

    • jköjö

      Lestadiolaisomistuksessa, niin ymmärtää ton mamutuksen. Sipilähän on samaa heimoo ja toki lahkon yrittäjiä jeesaa minkä ehtii.

    • justhiihga

      Oli mikä tahansa tokmanni suomessa, vaikka mikkelissä, niin aika usein hinta on hyllyssä eri mitä kassalla. Yleensä aina niin että kassa ottaa enemmän mitä hyllyssä luvattiin. Tätä oon kuullu kaikilta, ketä tokmannilla silloin tällöin asioi. Mulla on sukulaasia ja tuttavia kauhajoella, forssassa, ilmajoella, lempäälässä, aurassa, seinäjoella, oulussa, porvoossa, lappeenrannassa sekä porissa. Kaikki sanoo että tokmanni ottaa kassalla enemmän mitä hyllyssä luvattiin. Joku käry tässä on!

      • abcdrt

        Kauhavan tokmannilla on töykeitä myyjiä.


      • marjatonniin

        Kauhavalla on joka paikassa töykeitä myyjiä. urheiluliike, vaateliike x 2, kahvila. En sure yhtään jos liikkeet ei pärjää.


    • tykkäääään

      Naapurikaupunkilaisena voin sanoa että Tokmanni on hyvä kauppa ja aina on palveltu asiallisesti. Onneksi meillekin saadaan oma Tokmanni syksyllä. Usein käydään.

    • Kepua

      Olut on Tokmannilla ainakin 30% kalliimpaa kuin Lidlissä.

      • Ottaapäähän

        No voi voi, sehän onkin elämää suurempi juttu.


    • hihih9

      Aina jää tarjoukset huomaamatta kassalla. Aina.

      • Hannu32W

        Pistä viestiä mäntsälän päämajaan jossa nämä asiat olisi pitänyt ajoissa hoitaa.


    • terveisiätokmanniin

      Sekaisin kaikki tavarat ja muutenkin sekava. Meikkiputelit avattu ,ei viitsi ees ostaa. Hinnat väärin tai ei ollenkaan. Kauhavan tokmanni on aivan hirveä verrattuna muihin kaupunkeihin, usein esim. talouspaperitkin tms saa itse kaivaa isoista pusseista joita myyjät ei viitsi laittaa hyllyihin.

      • sähläyskauppa

        Joo tarjous paperit on aina niin sekasin kuin vaan voi olla.
        Onneksi löysin kaupan missä on laadukasta paperia halvalla, ihan normihinnalla, ettei tarvitse mennä Tokmannille senkään takia, että ovat alentaneet ylihinnoiteltuja papereitaan.


      • sähläyskauppa
        sähläyskauppa kirjoitti:

        Joo tarjous paperit on aina niin sekasin kuin vaan voi olla.
        Onneksi löysin kaupan missä on laadukasta paperia halvalla, ihan normihinnalla, ettei tarvitse mennä Tokmannille senkään takia, että ovat alentaneet ylihinnoiteltuja papereitaan.

        Paitsi, että ei niitä tarjous säkkejä missään laiteta "hyllyihin", mutta ymmärsin pointin. Monesti on säkit ja hintalaput sekaisin.


    • Lissuasiakas

      Kannattaa ottaa kuitti ja tarkistaa, mitä on veloitettu, ennen kuin lähtee ostosten kanssa liikkeen pihasta.
      Mulle sattunut monesti liikaa veloitettuja hintoja, jotka on sitten kyllä oikaistu kassalla. Kokemuksia eri paikkakuntien Tokmanneilta.

      • vaikeekauppa

        Autossa olen monesti huomannut, ettei ollutkaan tarjoushinta, mutta en viitsinyt mennä jonon eteen siitä huomauttamaan. Oppia ikäkaikki ja vaihdoin kauppaa.


    • Aspa06

      Jos on monenlaisia myyjiä, on myös monenlaisia asiakkaita. Itsekin asiakaspalvelijana (toisessa ketjussa) kehoitan kaikkia asiakkaita kääntymään epäselvissä tapauksissa myyjien puoleen, he ovat teitä varten! Ja jos sinne ostoskoriin on "väärä" tuote lipsahtanut, niinkun ylempiä viestiä lukien tulee väkisin mieleen, niin eiköhän sen voi käydä vielä kassaltakin vaihtamassa uuteen, oikeaan tuotteeseen. Montaa asiaa säädellään ylhäältä päin, kaikkeen emme mekään rivimyyjät ihan oikeasti voi vaikuttaa. Ja ylipäätään missä kaupassa hinnat laittaa koneelle kaupan myyjät? Kyllä nekin kuulkaa laitetaan jossain ihan muualla. Tavaraa tilaa myyjät, mutta ne toimittaa ihan eri henkilöt. Säädökset kiristyy kaupan alallakin. Lehmän hermoja kaikille, niitä me asiakaspalvelijatkin tarvimme, kun hankalia tilanteita ratkomme :)

    • moniosaajiakaivataan

      Kallis kauppa vertaa muihin kauppoihin, tarjoukset ok, mutta kun ei henkilökuntaa ole vissiin tehty moniosaajiksi, että joku muukin ihminen vois laittaa ne hinnat koneelle kuin yksi tietty henkilö?!
      Onko kaupat sitten nykyään sellasia kuin poliisitkin on, et toinen osaa kirjoittaa ja toinen lukea?
      Ihmekkään kun ei homma toimi, jos koko liikkeen hinnoittelu on parilla ihmisellä, moniosaajia pitää nykyään olla paikassa kuin paikassa, ei liike menesty sillä, että vain joku osaa tietyn yksinkertaisen homman.

      • Voihyvänenaika

        Myymälöissä ei laiteta hintoja koneelle, se tapahtuu maanlaajuisesti netin välityksellä. Kassat ja myyjät eivät pysty hintoihin vaikuttamaan. He joutuvat syntipukeiksi, jonkun muun huonosti hoidetusta työstä :(


    • Sanonmitasanon

      Joku puolisen vuotta sitten satuin kuulemaan kun vanhempi naishenkilö raivosi Tokmannin kassalla nuorelle tummatukkaiselle myyjälle, kyllä hirvitti kuunnella mitä töykeyksiä rouva latoi. Kannattaa varmaan jokaisen miettiä miltä tuntuisi itse olla kassalla, ja millaista kohtelua haluaisi, aikamoisen paineen alla varmaan ovat nuo myyjät kassalla. Henkilökuntaa siellä aika vähän oloisesti, monesti saa oikein etsiä, eli johtuu varmaan siitä nuo puutteet tuotteissa/tuotetiedoista.

    • Tokuu

      Oli koppava ja ylimielinen myyjä Kauhavan Tokmannilla. Opiskelija, tummahiuksinen. Nopeasti kassalta muihin hommiin. Ei sovellu kassalle. Tuolla jyräävällä asenteella ei pärjää. Tuli vaikutelma että onko nuori tyttö saanut kaiken mitä on halunnut.

      • Elmukelmu3

        Sama huamattu. Jos tulee toinen kassa niin äkkiä vaihran jonoa.


    • Yksi_tummahiuksinen

      On ainakin aivan ihana ja ystävällinen.
      Aika typerää täällä haukkua puskista.

      • tyhmällevastaan

        mistäs itte sitten haukut


    • tarjoushaukka2

      nettopäivät tarjouslehdessä vääriä hintoja. tahallista huijaamista ? lisäksi usein tarjoustuotteet lopussa vaikka tarjousaikaa jäljellä.

    • Ilkiät

      paskaa palvelua ny ku ei oo niitä nuaria mukavia likkoja enää

    • Enkäykunpakosta

      huijjaus kauppa ja kauhavan myyjät kaikki niin seinästä repäästyjä.

    • Anonyymi

      Laittakaa pihalle kunnon roskis, nyt tolpassa pieni, maskeja ym. pihassa.

    • Anonyymi

      Miksei siälä ole ne tarjoushinnat näkyvillä. Aina samajuttu! Jos ei itte pidä huolta siitä että kassalla saa alennuksen tarjoustuotteista nii häviölle jää. Sitte kyllä aletaan lehtiä selailemaan ja toisille myyjille soittelemaan kun asiakas korjaa hintapyynnin.Sama laulu Lapualla ja Seinäjoella. Ihime kaupaa!!!

    • Anonyymi

      Justiinki näin! Nyt vasitenki ku joulun tarjoukset lehdes niin annas vaa olla oliko hyllyn reunas!

    • Anonyymi

      Meille tultiin valittaa vessaan että me impattaisiin putaania vaikka otettii lakan poisto aineella kynsilakat pois

      • Anonyymi

        Siis kaupan vessassa..eikai siellä nyt noita hommia tehdä vaan kotona...ääliöt.


    • Anonyymi

      Tarkoituksella hinnat eriä kuin lehdes. Kassalla tarkkana! Itse vahtaan kassalla näyttöä aina haukkana ja jos vaan tarjoustuote isketään kassaan normihinnalla niin älähdän. Ja jos ei hintaa korjata jätän ostokset siihen

    • Anonyymi

      Siiderit ja Sandelssit edullisia.
      Usein myös vichyt ja limut

    • Anonyymi

      Ihan ok, mutta välillä virheitä hinnoissa,jotkut myyjät epäystävällisiä, ja jotkut kuulokkeet useimmiten rikki, valvontakamerat väärissä paikoissa, jos olisivat oikeissa paikoissa, sais myymälä varkaita kiinni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe