Kokkolan hyötykäyttöasema

Vanhuksen kanssa

Toin tänään muovikassillisen ja muoviämpärissä tavaraa,kyydissäni oli 85 vuotias Äitini joka voi pahoin kuumuuden takia,olin kysymässä että voinko jättää tavarat mutta en saanut sanoa loppuun kun mieshenkilö erittäin tylysti sanoi miten jos kaikki niin tekisi,yritin vielä kerran kertoa että tavarat on 85 vuotiaan kun hän taasen keskeytti ja sanoi että meillä on kaikki samanarvoisia asiaa tuli tuutintäydeltä,jos oisin ollu yksin niin asia olisi ok.Lajittelin itse ja Äitini seurasi kuumassa ilmassa tilannetta ja oli jo tulossa myös lajittelemaan tavaroita kepin kanssa jota hän tarvii kävellessään.Ehkä kuumuus saa käyttäytymään noin.Äitini oli mukana koska kävimme hänen kauppa-asioilla Prismassa.

15

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töykiän ylpiä

      Helle on sekoittanut hyötykäyttömiehen pään.Usein myös äkäilevät asiakkaille.

    • Hyväpalve

      Hetken se ottaa vaan, kun tuollaisen pienen tavara nyssäkän heittää pois paikoilleen.... oli ne sitten kenen hyvänsä joita on viemässä.
      Mutta yleensä siellä on kun peräkärryllä oltu rojua viemässä, niin on purkamassa heti henkilö/pari niin että hyvä kun autosta kerennyt itse ulos niin on jakelu menossa.

      • VANHUKSEN KANSSA

        Niissä nyssäköissä oli eri paikkoihin kuuluvaa tavaraa,naisena en ole montaa kertaa käynyt siellä enkä tiennyt mihin mikäkin kuuluu.Peräkärryllinen tavaraa oli vieressäni jonka ympärillä 4 miestä hyöri ja toinenki kärry sillä aikaa tyhjeni kun jotain rotia sain 10 minuutin aikana,samaa aikaa Äitini istui kuumassa autossa jossa ei ole viilennys mahdollisuutta ja asia jonka takia kirjoitan tästä on että olin huolissani Äitini voinnista,olin vähällä että vien tavarat takaisin autoon ja ajamme kotiin.Varmasti asema toimii kun on miehistä ja peräkärrystä kyse ja tietävät mihin mikäkin kuuluu.NAISENA KUMMINKI TARVITAAN APUA.


      • Hyväpalve
        VANHUKSEN KANSSA kirjoitti:

        Niissä nyssäköissä oli eri paikkoihin kuuluvaa tavaraa,naisena en ole montaa kertaa käynyt siellä enkä tiennyt mihin mikäkin kuuluu.Peräkärryllinen tavaraa oli vieressäni jonka ympärillä 4 miestä hyöri ja toinenki kärry sillä aikaa tyhjeni kun jotain rotia sain 10 minuutin aikana,samaa aikaa Äitini istui kuumassa autossa jossa ei ole viilennys mahdollisuutta ja asia jonka takia kirjoitan tästä on että olin huolissani Äitini voinnista,olin vähällä että vien tavarat takaisin autoon ja ajamme kotiin.Varmasti asema toimii kun on miehistä ja peräkärrystä kyse ja tietävät mihin mikäkin kuuluu.NAISENA KUMMINKI TARVITAAN APUA.

        Minä naisena olen käynyt mieheni mukana muutamia kertoja ja kysymällä selviää mikä mihinkin kuuluu jos ei huomaa kylttejä lukea. Ja hyvä on lajitella valmiiksi jo lähtiessä vähän erilleen rojulajit.


      • Vanhuksen kanssa.
        Hyväpalve kirjoitti:

        Minä naisena olen käynyt mieheni mukana muutamia kertoja ja kysymällä selviää mikä mihinkin kuuluu jos ei huomaa kylttejä lukea. Ja hyvä on lajitella valmiiksi jo lähtiessä vähän erilleen rojulajit.

        Niinpä mutta kun et saa suunvuoroa ja käytös sitä luokkaa että mitäs tänne tulit tee itse.Minulla ei ollut miestä mukana.


      • Mietisny vähä
        Vanhuksen kanssa. kirjoitti:

        Niinpä mutta kun et saa suunvuoroa ja käytös sitä luokkaa että mitäs tänne tulit tee itse.Minulla ei ollut miestä mukana.

        No oisko se tummun oloa helpottanut jos olist saanut suunvuoron? Mitä sää sitä helteillä mukanas raahaat. Käytät tuoran kaupassa, viet sen kotia ja otat sen romut mukaan ja sitten menet opettelemaan lajittelua hyöttikselle! Siis jos näillä ilmoilla et mitään mukavampaakaan homma keksi.


      • Hyväpalve
        Vanhuksen kanssa. kirjoitti:

        Niinpä mutta kun et saa suunvuoroa ja käytös sitä luokkaa että mitäs tänne tulit tee itse.Minulla ei ollut miestä mukana.

        Tottakai me naiset osataan hommat hoitaa niin minäkin osallistun kuorman purkamiseen jos tarve vaatii, vaikka miehen mukana. Hommat hoituu eikä mieli pahoitu....


    • helleukko

      Eikai se ole muiden vika, jos otat vanhuksen mukaan ilmastoimattomaan autoon helteellä?!! Turha syyttää muita omista virheistä.

      • (00)

        Siinä taas järjen jättiläinen sai sanoa asiansa


    • (00)

      Tietysti oli ilmeisesti kyseessä se vanhempi äijä sieltä joka on kuin myrkkyä niellyt kuspää joka valittaa joka asiasta sanot sitten vaikka hyvää päivää, siinä on kyllä henkilö joka ei sovi palvelus ammattiin on kyllä persiistä koko äijä.

    • stigulla paskaa

      kokkolan hyötykäyttöasemalle uskaltaa viedä tavaraa jos on lakki kourassa ja anteeksi että olen olemassa ilme naamalla. tosi töykeää palvelua ja siksi en viekään sinne mitään vaan vien kälviän asemalle jossa palvelu on suorastaan loistavaa

      • NyrkkirautaRane

        Noilla vaikeasti työllistettävillä ei vaan ole kärsivällisyyttä ja siksi niillä palaa hermo vähemmästakin.


    • Palvelu on pelannut

      Minä en oikein usko tuota, käyn 4-5 kertaa vuodessa siellä ja aina on palvelu ollut hyvää. Lajittelen oman taitoni mukaan, mutta neuvot saan sieltä minne mikin kuuluu. Olisikohan asia niin että "metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan"?
      Valitusten oikea paikka on näiden työntekijöiden esimies, jos todellista valituksen aihetta on.

    • Lapikaskas

      Hanki ilmastoitu auto tai tee mummelin kans kauppalista, hoida hommat ja käytte sitten yhdessä istuskelemassa ja käveleskelemässä jossain varjosessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe