INTERNET

ramipussinen83rp

Voiko sen avulla löytää hyvää seurustelua/suhdetta, esim. Suomi24.fi?

10

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iem123

      voi

    • Voi löytää ku tietää mitä ettii. Niiden kans juttuki lähtee paremmin liikkeelle.

    • fdffffff

      Kaipa voi, mutta helppoa se ei ole. Oikeat ihmiset eivät tunnu kohtaavan, on epärealistisia odotuksia tai juostaan väärien asioiden perässä, ei olla tosissaan tai katsellaan koko ajan parempaa jne.
      Itse löysin parhaimmillaan hetkellisiä seksisuhteita ja yksi nainen jäi kaveriksi kun ei sitä lopullista kipinää löytynyt. Sitten iski elämä, ja emäntä löytyi ihan perinteisesti livenä.

      • Nettionhörhöille

        En todellakaan luota nettiin näissä asioissa. Netissä seuraa hakevat ne, jotka eivät muuten löydä ja ovat epätoivoisia. Saahan sitä yrittää kaikkea, mutta näin se menee. Netistä löydän huijarin ja yhden illan hoidon jos sellaista haluaisin. Haluan naimisiin ja perheen. Sitä en netistä saa. Netissä ihmiset käyttää toisiaan kuin tavaraa ja vain testaavat omaa viehätysvoimaa. Kuka mies netissä muka etsii jotain tavoitteena sitoutuminen?


      • fdffffff
        Nettionhörhöille kirjoitti:

        En todellakaan luota nettiin näissä asioissa. Netissä seuraa hakevat ne, jotka eivät muuten löydä ja ovat epätoivoisia. Saahan sitä yrittää kaikkea, mutta näin se menee. Netistä löydän huijarin ja yhden illan hoidon jos sellaista haluaisin. Haluan naimisiin ja perheen. Sitä en netistä saa. Netissä ihmiset käyttää toisiaan kuin tavaraa ja vain testaavat omaa viehätysvoimaa. Kuka mies netissä muka etsii jotain tavoitteena sitoutuminen?

        Ainakin minä etsin, mutta en löytänyt.


    • ExoticLove
    • Lyhyen kokemukseni perusteella: Ei

    • realissimuss

      Mä etsin netistä seuraa tavoitteena sitoutuminen, oon kyllästyny yksinoloon 8 vuoden jälkeen, enkä jaksa baareissa juosta, juoksen mieluummin lenkkipolulla. Netti lie ainoa paikka, joka tämmöselle 48 vee urheilijanuorukaiselle (siis mies), on järkevä seuranetsintään. Ja enimmäkseen sen kautta oon kyllä tavannutkin ihan järkeviä ja vastuuntuntoisia naisia, enkä mitään epätovosia tyyppejä. Jatkan yrittämistä...

      • Onnistunut

        Minä ainakin löysin juuri sinun ikäisenä saman ikäisen mieheni suomi24-sivustolta. Nyt olemme olleet yhdessä jo kuusi vuotta. Minä sain paljon vastauksia, vaikka ilmoitukseni oli niukka ja kuvaton. Mieheni ei saanut kuin muutaman. Hänelläkään ei ollut kuvaa, eikä paljon tietojakaan. Kirjoitin itse vain kuvattomille, koska ajattelin, että niiden joukossa on varmemmin ihmisiä, joilla on samanlaiset arvot kuin minulla. Ehdin tavata muutaman pikaisesti kahvilla ennen kuin tapasin omani. Ihan mukavia, mutta jokin puuttui. Kun tapasin mieheni,se oli molemmin puolista ensi hetkestä lähtien. Sovimme tapaamisesta muutaman päivän päähän ja siitä jälleen muutaman. Olimme molemmat koko ajan puoli metriä ilmassa. Niin uskomatonta se oli. Rakkaus on syventynyt näiden vuosien aikana. Eilen juuri "päätimme", että pitää yrittää elää sata vuotiaaksi, jotta ehdimme olla yhdessä sen viisikymmentä vuotta.


    • pilluavaan

      Saa sieltä satunnaisia panoja, naiset on kyl sellasii ettei ne tiedä mitä haluu.
      Suurimmalla osalla iso ratas heittää päässä, sen takii ne vuosikausia siellä roikkuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe