Rovaniemen roskalava...

Kierot paskat

Aika PASKA asia kun siellä JÄLLEENMYYJÄT HAKEVAT KOKOAJAN "mukamas tarpeeseen" , / Jonoon joka helvetin esineelle.....IHMISET ÄLKÄÄ USKOKO ! ! !

Samat rupiset naamataulut hakemassa....Hyi saatana !

29

4672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikat kuntoon

      Jos nyt ymmärsin oikein, niin roskalavalle viedyt tavarat joku hakee ja sitten taas myy edelleen eteenpäin. Jos niin on, hyvä asiahan se on, tavara menee kierätykseen uudelle omistajalle.

      Jos minä vien tavaraa roskalavalle, niin mulle sama, vaikka joku minun roskani vie omaan käyttöönsä. Minua se ei haittaa. Tärkeintä on, että olen päässyt romuistani eroon. Jos romuni menevät jollekkin uusiokäyttöön, niin hyvä, Se on tavaran kierrätystä. Mitä minä en tarvitse, niin joku muu voi löytää romuilleni uutta käyttöä.

      Siten pysyy paikat ja pihat kunnossa. Ympäristö siistinä.

      • furryy

        minä löysin roskalavalta furrypuvun, nyt on paikat kunnossa


      • paikatkondikseen

        Oletko pitänyt myös puutarhasi kunnossa? Kam tu dädi


      • Anonyymi

        Nyt puhuttaneen Facebookin, roskalava nimisestä ryhmästä. Siellä annetaan tavaraa ja ahneet ottaa ja myy eteenpäin. Siinä ei ole mitään hyvää.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.👍


    • 12+14

      Kannattaa valittaa siellä fb:ssa eikä täällä nimettömänä, menee valitukset sinne minne kuuluvat..

    • Sama ämmä aina

      Näkyy tämäkin yksi vaalea ämmänräkä kyttäävän sitä fb:n roskalavaa kuin hengenhädässä. Sitten kun saa jotain niin kirpparille vie myytäväksi. Todellisessa tarpeessa olevat jäävät ilman.

      • kaikkipois

        Voi herran tähden sentään! Kateus vie kalatkin vedestä, jos joku euron saa sun romusta, kun kehtaa nähdä myyntityö vaivan. Miksi viet tavaraa roskalavalle, jos ei niitä saa ottaa sieltä? Eikös tarkoitus ollut laittaa tavara kiertoon ilman sinulle aiheutuvia kustannuksia? Nimeä ihmeessä tavarasi, "että vain köyhä saapii ottaa, henkkarit, tiliote ja omistukset ja velat pitää ensin näyttää". Minun tavaran saisi noutaa kotiovelta asti jo ihan myyntiin asti - ei haittaa, kunhan minä pääsen siitä eroon silloin kun haluan.


    • jängähällä nähhään

      Juoppolallit osaa mut mithenkäs olisi kunnollisuus kaiken kansan edessä.

      • jepulismanu

        Väärin hootettu.


    • Ämmätpilannukokohomman

      En laita sinne yhtään mitään. Ämmät kyttää siellä yötä päivää että sais ilmaiseksi tavaraa kirpparille myytäväksi. Annan tuttaville tai vien roskapönttöön jos ei tuttaville kelpaa! Hyvät tavarat vien SPR Konttiin myytäviksi.

      • yksiantaja

        SPR;n kontissakin käy jälleenmyyjiä ja myyvät sitten tavarat kirpputorilla voitolla.
        Minua ei kyllä yhtään haittaa, jos joku tienaa romuillani mutta olisihan se mukavampi antaa tavarat jollekin joka niitä ihan oikeasti tarvitsee.
        Saahan Roskalavallakin valita kenelle antaa, jos tietää, että ottaja on jälleenmyyjä, niin ei anna hänelle aarteitaan.


      • Anonyymi
        yksiantaja kirjoitti:

        SPR;n kontissakin käy jälleenmyyjiä ja myyvät sitten tavarat kirpputorilla voitolla.
        Minua ei kyllä yhtään haittaa, jos joku tienaa romuillani mutta olisihan se mukavampi antaa tavarat jollekin joka niitä ihan oikeasti tarvitsee.
        Saahan Roskalavallakin valita kenelle antaa, jos tietää, että ottaja on jälleenmyyjä, niin ei anna hänelle aarteitaan.

        Ei taida paljon välistä jäädä, jos kontista trokaa tavaraa? Hyvin on hinnoiteltu.
        Toki aivan sama se on, kuka tavaran periaatteessa hakee, jos sitä laittaa jakoon?
        Periaate tuossa mulla tökkii. Mieluummin näkisi, että oikeasti joku vähävarainen saisi siitä iloa. Jäisi vaikka se kirpparin kymppi lasten ruokiin? Ei noita 10 euron tavaroita kyllä oikeasti edes kannata autolla hakemaan lähteä.


    • Mestarikierrättäjä

      Älä helvatassa vie roskapönttöön!!!! Etkös tiedä, että täällä on siirrytty jo vuosi sitten keräämään polttokelpoinen jäte ja KAIKKI muu pitää itse kierrättää.?

      Elikkä ei niihin roskiksiin saa laittaa sellaista joille on kauppojen edessä ns. kierrätysmolokit ekopisteessä. Katso residuumin hyvät oppaat.

      Johan se pitäisi jokaisen oman pään sanella, että metalli ja lasi eipala. Ei roskiksiin kuulu maalipurkit, saunakauhat,kynttilälyhdyt, pahvilaatikot eikä koriste-esineet sekä remppajätteet.
      Vain suunnaton laiskuus, välinpitämättömyys tai aivan yksinkertaisesti silkka pöljyys
      saa ihmisen sullomaan kaikenlaisen jätteen niihin polttokelpoisen jätteen roskapönt-
      töihin!!!!!

    • se-vaalea-älykääpiö

      Se yksi ja sama ämmä tosiaankin kyttää päiväkaudet jos jostain saa vain ilmaiseksi tavaraa. Taitaa olla sillä paskakasalla pöytä joka kirpparilla. Vituttaa se kotkankatse ja ahneus. Luuleeko se olevansa joku suurikin bisnesguru?

      • Persjalka

        Lopeta tuo joutavanpäiväinen vollotus!!!
        Jos itse olet niin laiska, että et viitsi kirppispöytää vuokrata ja pitää, niin ole tyytyväinen , että joutava roina siirtyy käyttöön - kierrätystä parhaimmillaan.

        Itse olet ahne, kun et salli kierrätystä. Sehän on vain hyvä, kun kamat ei joudu kaatopaikalle. Viisaat sanoo, että paras tavara on se mikä jää kauppaan. Nyky
        ihmisillä kun tuppaa olemaan tavaraa yli oman tarpeen ja lisää rahdataan kaupasta.

        Et kyllä saa minulta sympatiaa, minua suututta tuo kateutesi. Et itse tarvi mitään roskalavalta, mutta kyttäät jos joku toinen saa.


      • Anonyymi

        KUKA Tai ketkä ne helv jälleenmyyjät ???????!!!!!!!!


    • pikkujekku

      Se mätisäkki kyttää roskalavaa ja kiertää kirppareita hakemassa tavaraa omalle pöydälleen. Röyhkeä kuin mikä ja luulee tosiaan olevansa joku kovakin tekijä.
      Vielä se kokee hyvän yllätyksen niin katotaan loppuuko sillä ahneus hetkeksi.

      • Viisuri

        Etkö tosiaankaan osaa lopettaa pikkujekku, sinullehan nauraa jo naurismaan aitakin? Mitä sitten jos joku on niin aktiivinen, että jaksaa pitää kirppispöytää ja tekee bisnestä??? Silloinhan joutavanpäiväiset romut menee uusiokäyttöön - järkevää.

        Kaatopaikathan on lopetettu ja kierrätys on in. Meitä kaikkiahan kannustetaan kierrättämään paperi. kartonki, lasi, metallit ja nyt jopa muovikin. Ja kaikki muukin hyötykäyttöön jos vain suinkin mahdollista! Suomen metsäläiskansa ei heti opi, mutta kateus saa jotkut, kuten sinut, vastustamaan järkevää toimintaa. Ei se ole sinulta pois, jos joku saa muutaman lantin siitä, että jaksaa laittaa tavaraa kiertoon sen sijaan, että ne päätyy kaatopaikoille, joita ei enää edes ole.

        Hanki itsellesi järkevämpää tekemistä kuin kirppiksien kyttääminen!


    • Lumenpukkaaja

      Maa on roinaa pullollaan, kirppiksiä pilvin pimein ja vielä netissä on monia myyntikanavia. Johan tuota nyt taitaa kaikille riittää .....turhanpäiväistä kirjoitella aina uusin aloituksin heistä jotka myyvät tavaraa eteenpäin.

      Ainakin lasten vaatteiden ja kaikkien pinnasänkyjen, vaunujen, rattaiden ja ulkoiluvälineiden kuten suksien ja luistimien kierrätys on oikea ekoteko.

      • Anonyymi

        Ihmettelen kyllä suuresti mihin tämä eräs emäntä, P.M, tuota tavaraa hakee.

        Mahtaa olla jonkinlainen hamstrausongelma. Useisiin lipastoihin, naisten vaatteisiin ja ihan kaikkeen aina av yv haen 🙊
        Pistänyt silmään kun itse säännöllisesti selaan ryhmää jos löytäsin lapselle isompaa sänkyä


      • Anonyymi

        kuk hullu maksaa viel noista 'romuista' pitäisi tulla romuvero.


      • Anonyymi

        Näin se taitaa olla.

        Vähän jos selaa ryhmää tai hakee nimellä niin huomaa että tämä P.M niminen nainen hamstraa tajuttomat määrät tavaraa tai sitten asuu tyhjässä kartanossa 🤷
        Naurettavaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitta hake roska tavvara ja muuda kallis. Saada paljo rahamassi sitte perusta Meltaus pisseria. Liitty myoski vpk.

      • Anonyymi

        Ollako varas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollako varas?

        Olla rehelinen urittaja. Myoski vpk aja piipaamobil.


    • Anonyymi

      Minu velipooli olla huva urittaja
      Osta ja muu seka vaihta

    • Anonyymi

      Serkku ajata piipa papaa auto. VPK

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe