Elisa huijaa Yrittäjää

ELISA HAISEE

Varokaa tekemästä määräaikaisia sopimuksia Elisan kanssa.
Sillä vaikka puhelin ja netti eivät meillä toimi edes välttävästi, ei liittymästä pääse eroon.
Ja muistakaa yrittäjällä ei ole minkäänlaista kuluttaja suojaa, mahdoton on valittaa minnekkään.
Asiakaspalvelussa on ammattitaidotonta porukkaa, jolla ei ole minkäänlaisia valtuuksia päättää mistään.
ÄLKÄÄ SIIS SEKAANTUKO TÄHÄN OPERAATTORIIN NIMELTÄÄN ELISA

22

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ELISA HAISEE,

      pystytkö liittymään Palstalle osoitteessa palsta.elisa.fi , niin katsotaan asiasi kuntoon! :)
      Laita siellä minulle elisa.to/ammattimies yksityisviestillä tarkemmat tiedot yrityksestäsi ja liittymästäsi, jotta saadaan asiat selvitettyä!


      Jouni / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • Että sillee ...

      2005 minulle tarjotiin Elisasta neljän vuoden puhelinliittymää yritykseeni .
      Liittymä vaikutti ihan edulliselta muihin verrattuna ja minä tein sopimuksen.
      Mutta eihän Elisa ollenkaan toiminut sopimuksen mukaisesti. Luvatut puheaikaedut puutui heti eka laskusta. Soitin(kesken kiireisen työpäivän) Elisan puhelinpalveluun ,puolen tunnin odottelun jälkeen sieltä vastatiin . Valiteltiin että etu on unohtunut laskusta ja luvatiin seuraavassa laskussa. Mutta ei sitä ollut seuraavassakaan. Soitin taas puhelin palveluun . Ihan sama kuvio , luvatiin seuraavassa laskussa , mutta ei sitä sieltäkään löytynyt. Tätä jatkui kaksi vuotta.
      Sitten Elisasta ilmoitetiin , että sopimusta muutetaan entistä edullisemaksi. Ei kuitenkaan mitään mainintaa , että millä tavalla. Kun sitten soitin puhelinpalveluun ilmoitetiin, ettei tähän muutetuun sopimukseen enää kuulu mitään puheaikaetua.
      Olisin halunnut päästä irti sopimukseta , mutta siihen ei Elisasta suostuttu. Minä uhkasin jättää puhelin laskut maksamatta. jos en pääse irti sopimuksesta.
      Silloin Elisa alkoi uhkailemaan perintätoimistolla ja liittymän sulkemisella.
      Eihän siinä auttanut muuta kun kiltisti maksaa , kun tuo numero oli juuri se mihin asiakaat soittivat. 2009 vihdoin pääsin eroon Elisasta ja vaihdoin DNA liittymään, siellä on laskutettu ihan sopimuksen mukaan.
      Jos Elisan edustaja minulle tulee väittämään Elisan toimivan rehellisesti minä tartun sitä kiinni niskasta ja persuuksista nakaan sen tunkiolle.

      • samaa p askaa

        Se on vaan ttumaista , että soneralla asiat toimii ihan yhtä päin vit tua kun sie elisallakin . On kokemusta molemmista , ja voi vit tujen kevät mitä pas kaa ihmisille voidaan myydä . Tämä maa saa mun puolesta kaatua kun kaikki palvelut on ihan samanlaista . Asiakas on heidän mielestään kuluerä jota on pakko ku settaa , muuten ei tulosta tehdä .


      • Kulukevainen

        Elisan puhelinpalvelu tutkitusti huonoin. Pisimmät odotus ajat. Elisan laskutuksessa eniten virheitä . Elisa laskuttaa kahteen kertaan.
        Nämä ongelmat jatkuneet jo yli 10 vuotta.
        ELISA EI EDES HALUA ONGEMIA KORJATA !!!!!
        Kyllä Elisan kekkulat joutaa tunkiolle...


    • YXyrittäjä

      Yrittäjät ovatkin laittaneet nettiin kaikkien nähtäväksi Elisan pahinpien ketkujen nimet ja kuvat. Niitä ketkuja kannattaa välttää.

      • Valtesmanni

        Amerikan mantereella Seriffi haistaa heti epärehelliset toimijat ja heittää Elisan myyntimiehet putkaan! Samoin olis syytä toimia Suomessakin !


    • Ei enää ikinä!

      Omasta firmasta lähti kaikki Elisan kanssa tehdyt sopimukset kertaheitolla, ja myös omasta perheestä. Oli hukkunut yksi lasku paperikasaan ja siitähän soppa syntyi. Noin neljä kuukautta makselin maksumuistutuksia 10e kappale vaikka soittelin monta kertaa sinne ja kysyin että mikä on jäänyt maksamatta ja että haluan maksaa nämä heti pois ettei enempää muistutuksia ilmene. Kolmannen maksumuistutuksen jälkeen, jonka olin maksanut, saapui postiin perintäkirje. Tuohtuneena soitin Elisan jonotussimulaattoriin ja mukava naisääni sieltä kertoi että joo kyllä nää summat täällä meidän tilillä näkyy, nyt olet enää velkaa perintätoimistolle perimiskulujen verran että soitappa sinne. Kysyin että miten tämä on mahdollista kun soitin teille viimeviikolla ja lupasin maksaa samana päivänä kaikki mikä on vielä jäänyt maksamatta, ettei vaan mene perintään tai tule lisää muistutuksia. Sillä ei ilmeisesti ollut mitään merkitystä. Sanoin sitten vaan että nyt on kyllä niin törkeetä toimintaa että asiakastyytyvyys on hyvin kaukana, ja sanoin että vaihdan operaattoria välittömästi tän jälkeen.

      Siihen langanpäässä oleva nainen tokaisi tyytyväisenä: Selvä!

      Maksoin perintäkulut äkkiä pois. Muutama päivä kului niin Elisalta tuli uusi lasku. Maksumuistutus 10e.

      • Hei Ei enää ikinä!

        Onpa sinulla ollut huono tuuri. Nähtävästi sinulla on ollut useampi asiakasnumero ja asiakaspalvelija ei ole huomannut katsoa kaikista tilannetta. Pahoittelen suuresti tätä! Ilmeisesti sinua asiakaspalvelutilanteessa palvellut ei ole halunnut lähteä vaikeaa tilannetta enää vaikeuttamaan ja siksi on sanonut "Selvä!".
        Tosi ikävää, että tämä kaikki on pahoittanut mielesi. Koitamme koko ajan kehittää toimintatapojamme, mutta silti tällaista välillä pääsee tapahtumaan. Toivottavasti voimme jossain kohtaa taas osoittaa olevamme luottamuksesi arvoisia.

        Mervi / Palstatiimi

        http://palsta.elisa.fi
        http://palsta.saunalahti.fi


      • Elisan tuuri ?
        palstatiimi kirjoitti:

        Hei Ei enää ikinä!

        Onpa sinulla ollut huono tuuri. Nähtävästi sinulla on ollut useampi asiakasnumero ja asiakaspalvelija ei ole huomannut katsoa kaikista tilannetta. Pahoittelen suuresti tätä! Ilmeisesti sinua asiakaspalvelutilanteessa palvellut ei ole halunnut lähteä vaikeaa tilannetta enää vaikeuttamaan ja siksi on sanonut "Selvä!".
        Tosi ikävää, että tämä kaikki on pahoittanut mielesi. Koitamme koko ajan kehittää toimintatapojamme, mutta silti tällaista välillä pääsee tapahtumaan. Toivottavasti voimme jossain kohtaa taas osoittaa olevamme luottamuksesi arvoisia.

        Mervi / Palstatiimi

        http://palsta.elisa.fi
        http://palsta.saunalahti.fi

        Palstatiimin Mervi väittää , että "Ei enää ikinä! " nimimerkillä on ollut huono tuuri?
        Eihän asia ole sinnepäinkään, vaan nim."Ei enää ikinä ! " on joutunut kokemaan täysin ala-arvoita kohtelua Elisan taholta. Ei siinä tuurilla ole mitään tekemistä.
        Mervin teksti pelkkää venkolua , kuten koko Elisan toiminta.
        Lotossa ja arpajaisissa tarvitaan tuuria , jos Elisankin toiminta perutuu tuuriin , Elisan kuuluu maksaa ARPAJAISVEROA ?
        Elisan toiminta pitäisi perustua sopimuksiin ja kuluttajaviranomaisten luomiin hyviin pelisääntöihin.


      • Mervin logikka !
        palstatiimi kirjoitti:

        Hei Ei enää ikinä!

        Onpa sinulla ollut huono tuuri. Nähtävästi sinulla on ollut useampi asiakasnumero ja asiakaspalvelija ei ole huomannut katsoa kaikista tilannetta. Pahoittelen suuresti tätä! Ilmeisesti sinua asiakaspalvelutilanteessa palvellut ei ole halunnut lähteä vaikeaa tilannetta enää vaikeuttamaan ja siksi on sanonut "Selvä!".
        Tosi ikävää, että tämä kaikki on pahoittanut mielesi. Koitamme koko ajan kehittää toimintatapojamme, mutta silti tällaista välillä pääsee tapahtumaan. Toivottavasti voimme jossain kohtaa taas osoittaa olevamme luottamuksesi arvoisia.

        Mervi / Palstatiimi

        http://palsta.elisa.fi
        http://palsta.saunalahti.fi

        Elisan 4G liittymä ei toimi!
        Elisa maksatta samat laskut kahteen kertaan!
        Elisan puhelinpalvelu ei vastaa!
        Miksi näin ? Kas liitymän ostajalla on huono tuuri!


    • Ky-pä otsassa

      Täällä sama juttu.
      Niin kyr-pintunut siihen Elisan tohuun ettei mitään raja.
      Lokakuussa päivitetti yrityspaketti ja kas kumma siinä yhteydessä tuli myöskin määräaikaisuuus 2 vuodeksi. Koska oli lisätty joku saatana 5000txtviestin paketti. Koska jo ajemmin meenasin lähteä Elisalta, niin takuulla tiedän, ettei siihen olisin suostunut.
      Nyt odottellaan millon nauhat käytään läpi. Sanoin vielä että haluan iteki kuulla, se ei riitä ku te siellä joku kuuntele nauhoituksia.
      Elisa voi aina sit sanoa että joo, kyllä sinähän suostuit.

      Jokaisessa asiassa on joku raja, koht vois mun mielestä nosta jonkun joukkuenkanteen Elisan vastaan. Kaikki ne kulutettut hermot ja mun työaika!

      • Hintasaarnaajat

        Itsellä vaihtuu Elisa heti kun huijaamalla kahdesti jatkettu määräaikaisuus päättyy.
        En viitsi enää edes mystisistä maksumuistutuksista valittaa, joilla laskun loppusumma tuplaantuu usein. Aina jos heille soittaa sähläävät jotenkin.. Milloin poistavat datapaketin käytöstä ja milloin määraikaisuus siirtyy vuodella eteenpäin! Useampi satanen tuli hintaa tuollekin kun datapaketti oli poistettu käytöstä. Välttäkää yrittäjät suosiolla Elisaa.


    • Uskokaajo

      Vain tyhmä antautuu huijattavaksi.

    • ELISAllaSURKEAApalvelua

      Sama täällä! Firmani kokenut samaa karmeaa kohtelua. Olin ääliö, kun menin ottamaan parin vuoden sopimuksen. Enää nelisen kuukautta ja HYVÄSTI ELISA!

    • elisa-valehtelee

      ELISA on yksityisyrittäjiä (myös isompiakin) kohtaan välinpitämättön, ei anneta kunnon hinnastoa tai välttämättä edes kerrota hintaa. Ei kiinnostuta yhtään yrittäjän tarpeesta ja valehellaan aivan suoraan. Ja sitten kehutaan Elisan toimintaa älyttömästi, jolle vaan voi nauraa.

      ELISA muutenkin tuntuu olevan konkurssiin menossa, kun hintoja vaan nostetaan myös kuluttaja puolella. Ja jos elisan/saunalahden verkossa olet huomannut pätkimistä/katkeilua se on elisan verkon ominaisuus, dna:lta vastaavaa ominaisuutta ei löydy.

    • juupala

      Elisa on sitten kyllä oikeasti näistä kolmesta paras. DNA ja Sonera on yrittäjän kannalta vielä paljon huonompia. Kokeiltu on.

    • loukkaantunut

      Minä en ole yrittäjä mutta kerron oman versioni. Minulle tarjottiin liittymää helsinkiläisessä kaupassa ja sanoin että mietin asiaa. Päätin kuitenkin että en ota liittymää niin soitin palveluun ja siellä sanottiin että asia on ok. Viikkoa myöhemmin liittymäni siirtyi luvatta Elisalle ja raivoissani soitin as.palveluun. Menimme oman liittymäni liikkeeseen ja siirrettiin liittymäni takaisin missä olikin. Viikko siinä kesti. Pari viikkoa myöhemmin ne k***päät lähettivät mulle laskun joka oli 10€. 10€ käyttämättömästä liittymästä. Menin selvittämään asiaa kun näin Elisan miehiä asemalla Hgissä. He lupasivat ne nuoret keskenkasvuiset klopit että maksan laskun normisti niin 4€korvataan liittymästä kympistä. No eihän mitään rahaa tullut tililleni ja soitin uudelleen. Huipennus tähän. Ne sanoivat. Minun pitäisi maksaa vielä kymppi lisää niin sitten minulle oltais maksettu se hyvitys. Sanoin heille että minä perhana en maksa teille senttiäkään joten pitäkää rahanne. Löin suutuspäissäni luurin korvaan. Myönnän että siinä tilanteessa olisi tehnyt mieli heittää juomalasi seinään mutta en viitsinyt. Mutta hyvin suuttunut olin ja vihainen. Kuulin että ystävänikin on joutunut saman Elisan firman huijaamaksi. Jos Elisan ylläpito lukee tämän viestin niin kerron tässä näin että jos te vielä kerran teette minulle tai ystävilleni näin niin poliisi hoitaa asiaa. Kyllä te huijarit saatte vielä maistaa omaa lääkettänne. Ja se on ihan varmaa se että ette ikinä saa minusta asiakasta.

      • Hei loukkaantunut!

        Äh, ikävän kuuloinen tilanne sinulla, pahoittelen tapahtunutta omasta puolestani! :( Jos asian selvitys on vielä kesken niin laita ihmeessä meille viestiä Palstan puolella, niin katsotaan tilanne kuntoon. Rekisteröidyttyäsi voit lähettää viestin tätä kautta: elisa.to/viestipalstatiimille :)

        Jenica / Palstatiimi
        http://elisa.fi/palsta


    • UHUHUD

      3 KERTAA MAKSAN SAMA LASKU VOI V....NE UHKA PERINTATOIMISTO.JOKO LAKI EI TOIMI.....

    • Stibeneba

      On huomattu. Ja sama koskee Soneraa. Olen molemmissa tällä hetkellä pakosta kiinni ja olevinaan ei pääse eroon millään. Olen miettinyt että miten monta meitä huijattuja yrittäjiä mahtaa löytyä... saisiko jonkinlaisen yhteisen kanteen tehtyä tai tutkintapyynnön toiminta tavoista joissa röyhkeydellä ja rahastuksella ei ole rajaa. Mie olen päättänyt maksaa itseni ulos näistä mutta sen jälkeen todellakin kirjoitan julkisesti kokemuksista.

    • EiEnääKoskaanElisaa

      Elisa huijasi minua joskus 2003 ja sen jälkeen en ole enää koskaan Elisan asiakas.
      Elisan puhelinmyyjä kehtasi vielä sanoa joskus vuosia tuon jälkeen ettei kannata vanhoja muistella. Se kruunasi vielä 100% etten ota mitään Elisan liittymää en liioin tuotteita.
      HPY olisi toiminut hyvin, tämä on onneton jatko tarinalle.
      400 miljoonaa euroa vielä lahjoittivat saksalaisille typerillä kaupoillaan!

    • Rahastustaelisa

      Ja pelkän kuittikopion pyytämisestä kirjanpitoon pyydetään 12€

      Luultavasti päälle vielä ALV

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe