Alkuuhuumaa vai rakastumista?

Haamu!

Tutustuin facebookin kautta yhteen ihanaan naiseen alkukesästä. Viestiteltiin netin kautta tosi paljon ja skypetettiin myös. Näin hanta ensimmäisen kerran viime maanantaina. Tapaaminen kesti tunnin eikä edes halattu, vaikka netin kautta jo oli ihastumista. Tavattiin myös toissapäivänä, tiistaina. Silloin tapaaminen kesti 3 tuntia. Tapaamisen loppuvaiheilla jotenkin melkein kuin vahingossa alettiin suudella. Suudeltiinkin sitten ihan urakalla

21

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ookkei,mutta

      sen verran jäi epätietoisuutta,että montako tuntia suutelitte..sekasinhan siinä menee jos ilma loppuu :)

      • Haamu!

        :) ei me suudeltu kuin maks puoli tuntia. Tänäänkin heräsin tunti sitten. Unet menee, kun tää on 24/7 mielessä. Oon onnekas, että olen tavannut noin upean naisen. Ens viikolla nähdään. Aika tuntuu matelevan.

        Huomasin jonkin otsikon, missä joku nainen väitti rakastavansa kahta miestä. Mä en usko, että se on mahdollista. Rakkaus on aina lahja eikä ihminen pysty valita keneen rakastuu. Se vain tapahtuu.

        Huoh tää ikävä on raastavaa....


    • Haamu!

      Ihaninta ehkä kuitenkin on se, että saan tunteilleni eritäin vahvaa vastakaikua ja tunnen, että tää nainen on mun sielunkumppani. Hänkin sanoi, että tuntisi olevansa vajavainen ilman mua. Musta tuntuu kyllä vahvasti, että olen rakastunut. Musta tuntuu myös siltä, että tää oli jotenkin Johdatus, että mä tutustuin aika lailla sattumalta tähän epätodellisen kauniiseen naiseen. Oikeesti ekan kerran kun näin kuvan hänestä, hieraisin silmiäni, että onpa epätodellisen kaunis nainen. Sen takia tuntuukin uskomattomalta, että hän ihastui juuri muhun. Vaikka on mullakin vientiä naisten keskuudessa ollut, mut en kyl pidä itseäni mitenkään ihmeellisenä. En aiemmin tiennyt,että rakastuminen alkaa myös haluttamaan tosi paljon. Molemmat käydään ihan kuumana toisiimme ja se on ihan sairaan ihanaa!! Kun suudeltiin ekaa kertaa 3 päivää sitten, ei tää tyttö meinannut pysyä pystyssä :D Mä tunsin taas ihanaa lämmöntunnetta ylävatsassa!

      What a feeling!

      Mä tiedän, että tän kanssa mä meen naimisiin!

    • Haamu!

      Heh jatkan tarinaa, vaikkei ketään tunnu edes kiinnostavan oikea rakkaustarina :D Ollaan varmaan lopetettu jo ties kuinka monta kertaa meidän suhde, mutta ei me kai osata olla toisistamme erossa. Ikävä on ihan kamala koko ajan! Ikävä on molemminpuolista

      • Eläkää onnenne

        Ei siinä sit mitään muuta kuin menkää naimisiin, niin saatte olla aina toistenne kanssa. Onnea teille, ihanaa aikaa elätte!


    • Haamu!

      Kiitos. Niin eletään. Ainut, että se on nyt ulkomailla ja tulee pysyvästi takaisin Suomeen vasta marraskuussa. Se on kirjaimellisesti maapallon toisella puolen nyt. On pikkasen raastavaa! Kyllä me naimisiin aiotaan ja lapsia. Tää on niin vahva tunne. Mikä siinä muuten on, kun on rakastunut, niin tuntuu, että naiset on kiinnostuneempia? Näkyykö se onni jotenkin niin vahvasti? Siis ihan suoria pokausyrityksiä ollut jo useempi. Mä oon kuitenkin vain ton elämäni rakkauden mies.

      • RAM-uni

        Ihan huohotan onnesta kun lukee Haamun! kirjoituksia, ihan kuin hän kertoisi jostakusta minulle tärkeästä henkilöstä, voi Luoja miten tulin onnelliseksi, melkein pyörryn ilosta, onko tätä olla ihminen? Sykkivä sydän ei anna lepoa ajatuksille,


    • Haamu!

      Nyt tuli mutkia matkaan, koska hän ei aiokaan tulla marraskuussa takaisin :(

      • jo on huolillaa..

        Siirtäköö vuan hiäpäivee. Passoo se vastasuuvessakkii. Ee se kirkko siitoo kolmeesattoo vuotee siirtynynnä ennennähköönkiää. Ee taija siirtyä nynnääkiän ennen toesta kolmeesattoovuotee


    • Haamu!

      Tää nainen jätti mut. Syyksi sanoi ettei kestä ikävää, minkä kyllä ymmärrän. Välimatkaa kun on reilu 10 000km. Vajaa kuukaus myöhemmin hän kuitenkin myönsi edelleen rakastavansa mua, vaikka välissä väitti muuta. Sitten hän pisti yhteydet uudelleen poikki, koska sanoi, ettei voi luottaa muhun :( Saa nähdä, näenkö häntä enää koskaan tai onko hänellä jo toinen mies kiikarissa. Sanoin odottavani häntä helmikuuhun asti ja näin aion myös tehdä. En ole harkinnutkaan muita naisia eli olen ollut uskollinen hänelle, vaikken edes tiedä, palaako hän luokseni koskaan. Jostain syystä kuitenkin uskon, että hän palaa mun luokse vielä. Harmittaa, että hän luulee mun liehitelleen muita naisia, vaikken ole. Sen takia se pisti yhteydet muhun viimeksi poikki. No.... ei auta kuin odottaa.

    • Haamuuu

      Ollaan palattu yhteen! :)

    • Haamuiletvaan

      Täh nainen naiselle?

    • Haamuuu

      Heh, kohta ollaan asuttu vuosi yhdessä. Rakkaus vain syvenee. Niin siis minä, aloittaja, olen mies :) Ollaan oltu puoli vuotta kihloissa. Ollaan onnellisia yhdessä ja meillä menee hyvin. Rakkaus vahvistuu päivä päivältä! :) <3

    • Haamuuuu

      Niin ja häistä on ollut puhetta. Tänä vuonna on tarkoitus mennä naimisiin. Ei aiota pitää mitään isoja häitä, vaan ihan pienet. Tää rakkauden onnenhuuma on jotain käsittämätöntä, eikä tää todellakaan ole loppumassa <3 Huoh tätä onnea :)

      Oltiin erossa 8 kuukautta. Luulin oikeesti, etten häntä enää näe. Olin työkavereiden kanssa Tallinnan risteilyllä, kun hän laittoi mulle facebookissa pitkästä aikaa viestiä. Oli epätodellista nähdä häntä pitkästä aikaa. Ujostutti. En uskonut todeksi. Olin niin onnellinen. Vein hänet heti kotiin, hän yöpyi luonani eikä ole sen koommin poistunut luotani. Ollaan tosi rakastuneita! <3 Viihdytään toistemme seurassa täydellisesti kaikilla tasoilla. Aahh just noin... <3

    • rfyuii

      Ja sit mä heräsin.

      • Haaa

        Jatka vaan unelmointia ihan rauhassa


    • Haaa

      Ensi kesänä on häät! <3 :) Meen naimisiin maailman kauneimman ja ihanimman naisen kanssa! <3

    • Haaamuu

      Heh ei vielä olla naimisissa, mutta kihloissa edelleen :)

      • voitoista

        Oletko sä vähän yksinkertainen?


    • Haamu-

      Elokuussa mentiin naimisiin ja meillä on suloinen vauva <3

    • haamuhaamu

      Onko se sun nainen myöskin haamu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe