valmennuskurssin laatu -kysely

kokemuksiakehiin

tuntuu olevan vaikea saada tietää valmennuskurssien asiakkaiden todellisia mielipiteitä, joten jos tähän voisi kerätä kommentteja, se auttaisi tulevia pyrkijöitä!

kävitkö jonkin kurssin ja mitä mieltä olit?

14

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tttvgrs

      Viime syksynä aloitin valmennuskeskuksen pitkän kurssin. Fysiikan opettaja puhui niin sekasin, etten tajunut lainkaan. Kemian opettaja oli ok. Biologian opettaja puhui liian nopeasti. Jätin kesken, koska en viitsinyt ajaa 200km sonnan takia.

    • dhhfdhhdhf

      Moikka,

      Itse olin viime vuonna Huippuvalmennuksen pitkällä valmennuskurssilla (lääketide). Opetus oli todella huonoa. Kurssi alkoi marraskuussa ja menin tälle pitkälle kurssille sen vuoksi että lukiosta on jo jonkin aikaa ja halusin kerrata asiat. Opetus ei lähtenyt perusteista vaan opettajat olettivat oppilaiden jo tietävän kaiken. Henkilökohtaisesti opettajat olivat ihan mukavia mutta kukaa heistä ei vaan osannut opettaa, ainakaan sillä tasolla mitä odotin maksaessani melkeen 2000e kurssista.
      Suurinosa oppilaista oli noin lukioikäisiä, äidin tai isän maksamalla kurssilla, joten hälinää oli jonkin verran. Kyllä ketutti jättää kurssi kesken mutta tuntui niin turhalta istua neljä tuntia tekemättä mitään tai oppimatta mitään. Parasta tässä kaikessa oli että tammikuussa alkanut ryhmä liittyi meidän marraskuussa alkavien joukkoon tammikuun alussa, ja opettaja alkoi käymään opetustaan alusta, vaikka me marraskuussa aloittaneet olimme juuri kaksi kuukautta näitä asioita käyneet läpi. Olisi ihan hyvä olla omat ryhmät kaikille eri aikaan aloittaneille!

      Kiitos Huippuvalmennus!

    • jokaikinenvuosi

      Joka vuosi Eximia ja Huippuvalmennuksen kurssit haukutaan täällä. Eikö tästä jo opita, että näillä kursseilla sama meno jatkuu vuodesta toiseen. Yritykset ovat vieläpä samaa yritysrypästä.

    • greaygord

      Kannattaa ottaa Hentusen materiaalit erikseen ja mennä halvemmalle valmennuskurssille istuu. Hentusen 2100e ja ei takuuta mutta joku valmennuskeskus 1400e ja sama oppimäärä?

      • tietääkökukaan

        olisi kiva tietää tuosta valmennuskeskuksen laadusta? tietääkö kukaan?


    • kielillä
    • Miisakatri

      Mä kävin Teho-opiston kurssin viime vuonna, ja olin tosi tyytyväinen. Osaavat ja innostuneet opettajat, ja sopivan kokoset ryhmät (ehkä 15hlö meidän kurssilla?) että ehti saamaan myös henk-koht palautetta. Ite hain arkkitehtuurille, mutta niiden kursseilla opetetaan laajemminkin taidealoille tarvittavia taitoja. Pääsin sisään kevään haussa ja niin pääsi suurin osa kurssilla olleista!

    • utu221

      Itse pysyttelisin kaukana tollasista eximian ja muiden kaltasista firmoista sen takia, että noinkaan naurettavilla kurssihinnoilla ei voi saada sellasta katetta joka mahdollistaisi asiantuntevan opettajan palkkaamisen.
      Täysin eri asia on mennä kurssille, jolla opettajana on pro gradun teon lomassa lisätuloja hankkiva opiskelija. Ainakin turun yliopistossa ja tampereella tällasia voittoa tuottamattomia valmennuskurssiyrityksiä löytyy.

    • tanssinvalssin

      :DDDD Turus vaihtelee saman aineen kurssien hinnat jotain 500e eximian ja maisteriopiskelijoiden kurssin kans!

    • MilliVanilli_1

      Kävin viime keväänä Valmennuskeskuksen kurssin oikikseen. Tykkäsin kovasti!Kurssimateriaali tehtävineen & luku- ja vastaustekniikkaohjeineen olivat laadukkaita ja opettajat kokeneita juristeja, jotka osasivat asiansa. Suosittelen!

    • bilsaaopiskeleva

      Kävin biologian Varjomalmennus kurssilla ja tykkäsin kovasti. Opettaja innostunut ja motivoitunut. Suosittelen hakemaan nyt keväällä jos paikkoja tarjolla.

    • Mafy

      Itselläni on tällä hetkellä itseopiskeluvälineenä di-kokeeseen/yo-kokeeseen mafynetti 2. Olen todella tyytyväinen ohjelman aikaansaamaan tulekseen. Ohjelmaa käytetään hintaan sisältyvällä tabletilla.

      Mikäli tämä kiinnostaa, niin minulla olisi muutama 50€ alennuskoodi käytettävissä.

      Koodi: 0401922882

    • tulevagraafikko

      Täällä myös hyvä kokemus Teho-Opistosta Helsingissä. Hain viime vuonna tokaa kertaa Metropoliaan graafisen suunnittelun linjalle ja pääsin yhtä vajaa täysillä pisteillä sisään! Kurssin jäljiltä oli sellainen olo, että pääsykokeissa voi ottaa rennosti kun tietää mitä tekee. Ja niinhän siinä kävikin, kurssilta oli jäänyt niin hyvä rutiini tekemiseen, että koepäivät ei menneet panikoimiseksi.

      • Mainosta

        Älä mainosta omaa kurssiasi. Oliko sattumaa, että muutama minuutti tämän viestin jälkeen joku kysyy kokemuksia Teho-opistosta toisessa viestissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe