Shadow matkapyöränä

750cc

Millaisia kokemuksia teillä on Custom pyöristä vähän pitemmillä matkoilla.Minulla olisi sellainen ajatus et toi Shadow sopisi tuon Suzuki 750F:n jälkeen ei suitsassa mitään isompaa vikaa ollut mutta ajoasento ei minulle sopinut.

26

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gaor

      Minulla on ollut 1100 Shadow, ja tein sillä kahden viikon reissun Eurooppaan.

      Sopii reissaamiseen hyvin, mutta............. kuten muittenkin merkkien ja mallien kanssa, niin AJOTAUOT OVAT TÄRKEITÄ!

      Jos et pidä tarpeeksi usein riittävän pitkiä taukoja, tulee kaikennäköisiä rasitusvammoja. Minulle kävi noin; tuli valkoiset sormet, lonkkaan limapussitulehdus, tenniskyynärpää. Siis, ei ollut taukoja. Minä hölmö se vaan ajoin pitkiä rupemia tauotta. Ainoa tauko oli tankkaus, mutta heti vaan baanalle.

      Kun lähdet reissuun, niin suunnittele se ILMAN AIKATAULUJA, niin ei tule em. ongelmia.

      Voit lähteä vaikka pappatunskalla, kunhan muistat tauot.

      Hyvää matkaa.

      • 750cc

        Juu jopa rautaperse ajajat suosittelee taukoja.Minua näin aloittelijana hämää vain noi eri gategoriaan laitetut pyörät (matkapuörä seikkailupyörä enduro jne) kyykkypyörästä on jo kokemus ja ei ole minun juttu kun taas toi custom niin tuntuisi istuvan hyvin minun tarpeisiini joten siitä sit ruvetaan rakentelee matkantekoon sopivaa.


      • pienitankki

        No ei tartte taukoja tankkausten lisäksi..


    • varjo

      Aivan samat pyörät ja tusina muita tullu kokeiltua mökkimatkailussa,F:äkin ollu useampi sekä shadow,myös useampi isompi customi,kustannuksiltaan ja hinnaltaan
      sekä ajomukavuudeltaan olen päätynyt vn900 , antaa eniten rahalle vastinetta,toki rahalla parempiakin voi löytyä,itsekin hukannu muutaman vn900 kun kokeillu kalliimpia mutta aina sit kummiskin palannu tohon vn900;n,se kun ei vaadi ku normi
      öljyn vaihdot ja kulutusosat,venatkin vasta 42tkm jälkeen ja ruiskuun ei tartte koskea.
      Shadow mukava puksutin mutta fyysynen koko alkaa häiritsemään hetimiten eli auttamattoman pieni pyörä,ehkä sopiva 150cm kuskille, jää ominaisuksissa kawalle mennentullen.

      • 750cc

        Olen 180cm pitkä ja oma mielipide on et ei ole pieni.Aloittelijana olen huono noissa mielipiteissäni johtuen kokemattomuudesta,vaan kyllä toi honda minun tarpeeni täyttää ainakin viellä nyt on laukut tilattu tähänkin värkkiin seuraavaksi ehkä jalkatappien siirto tai sit lepuutus tapit


      • Shadowisti

        Olen 185 pitkä ja pidän 1100 Shadown ajoasennosta. Pari iltaa sitten heitin 250km reissun ihan vaan huviksen. Oli vaan mukava ajaa. Mielestäni Shadow on nimenomaan parhaimillaa baanalla. Syheröikkäkin menee niin ja näin, mutta rentona matka taittuu shadowlla mukavasti. Mielipiteitä on monia. Tässä yksi niistä.


    • 750cc

      Jess laukun telineet on hitsattu ja maalattu huomenna kiinni niin on taas yksi askel eteenpäin

      • Gaor

      • 750cc
        Gaor kirjoitti:

        Täältä löytyy kaikenlaista tarviketta ym. sälää pyörääsi:

        http://www.cruisercustomizing.com/

        Lepuutustapit on paikoillaan vois sanoa hyväksi hankinnaksi näin alkuun nyt voi pitää jalkoja kolmessa eri asennossa


    • 750cc

      Vielläkö motoristit ajelee.kävin kokeilemassa kylmänkestävyyttä 150km lenkillä ja seuraava hankinta on kädenlämmittimet ja kunnon rukkaset

      • 750cc

        Aika hiljaista oli eilen.Lenkki 120km ja alkoi olla vähä vilpoista saattaa olla et shadow lähtee talvi lepoon saa ammattilaiset tehdä huollot ja ketju/rattaat vaihtoon.Mitähän tapahtuu jos takapyörän rattaasta vahentää pari piikkiä eli hiukan pienempi ratas taakse?


      • logiikkaratas

        "Mitähän tapahtuu jos takapyörän rattaasta vahentää pari piikkiä eli hiukan pienempi ratas taakse?"
        Nopeus kasvanee hieman,mutta lähtönopeus laskee.


    • kordiehove

      Kuten huomaat, kustomit ei juuri kiinnosta. Mutta jos ite tykkäät, sehän on pääasia.

      • shadow 750

        Noinhan se menee ja kyllä minulle sopii custom siinä on ajoasento minulle sopiva tosin myönnän et isompi 1100cc olisi just eikä melkein


    • tasisi

      Kyllähän sitä ajaa vaikka 500:lla Shadowilla. Ajoasento ei ole kovin tilava ja lepuutusjalkatapit olsi kivat.

    • kokemusopettaa

      Hondalta ei ole tullut vuosiin pyöränkokoista "hyvää" customia, ei noita vanhoja enää kannata ostaa , ainoastaan kawa ja HD on ne oikeat ja ainoat vaihtoehdot joista kannattaa valita tuo jälkimmäinen.

      • wikasaki

        Mutta jos haluaa ajaa niin ostaa Hondan. HD sopii kioskilla käymiseen ja egon kasvattamiseen.


      • 750cc

        No nyt on parituhatta km takana ja viellä ei kaduta hondan osto,Totta kyllä vähän isompaa haikailen 1100cc olisi se juttu ja HONDA SHADOW.Tämä kesä mennään kuiteskin 750cc;llä


    • halooo

      no jos customilla ajaa niin ainoa oikea on hd , muut on mauttomia kopioita ....eikä tartte vaihdella kindereistä toiseen alvariinsa.

      • hondaparas

        Kopioita - mistä? Se että jenkkien kopioima kapistus ei ole juuri kehittynyt 1920-luvusta ei tee siitä hyvää. Se on brandi kuten moni muukin asia amerikasta - mutta ei se paras ole - lähimainkaan.


    • yamahaxjr1200

      750 shadow vm 2003 oon ajanut jonkun verran ja se on liian ponneton. maantieajo ei maistu tuolla yhtään. 80-100 vielä ajaa mut 110-120 marssivauhti on liikaa.
      Alkaa tunteen et kone ei ole mukavuusalueella enään. Ylämäessä tuntee vauhdin hiipuvan hieman.
      1100kokoluokan hondista en tiedä mut vn 1500 kawaa oon ajanut kans jokusen sata kilsaa ja sillä tekee jo matkaakin. Letkee,mukava mutta laiska on sekin muttei ollenkaa häiritsevällä tavalla..
      Nyt alla on xjr1300 joka sopii matkantekoon paremmin kun customit mutta eihän nämä lätkytä sillai hienosti. saatan palata customiin mutta yli tonninen sen pitää sitten olla.

    • JOTMA222

      Custom on huono vaihtoehto joka päiväiseen ajoon varsinkin kaupunkissa ja pitkiin matka ajoihin.

    • ace750

      Tuo isompi runkoinen 750cc ace ja ketjuveto on hyvä peli, ja noissa voi helposti vaihtaa välityksiä pidemmiksi toisin kun kardaanipeleissä,muutenkin isompikokoinen kuin tää uudempi malli, eli vanhassa vara parempi ja ajofiilis myös !

      • jieoge

        kyllä custom pitää olla vähintään 1000cc jotta se edes eteenpäin menee.


    • 750cc

      Nyt on takana 13000km Ja voin sanoa et kyllä täällä niin sanotut asiantuntijat kirjoittaa hitonmoista potaskaa.Me reissattiin vaimon kanssa vemeet ympäri suomea ja 120h pysyy hyvin motarilla ohituksissa kiihtyy niin ettei tarvii rinnalla roikkua.No senverran myönnän et kovassa vastatuulessa pitää viellä sen 120h mutta sit on kaasu pohjassa.On myös toimiva peli matkapyöränä,onhan niitä parempiakin mutta minulla tulee kyllä aina olemaan Shadow ehkä vaihdan vain 1100cc niin toi vastatuuleen ajaminenkin onnistuu paremmin.

    • Monkeypelle

      Mikä vitun sadou?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe