Hertz huijasi vuokrauksessa

Autovuokraaja

Vuokrasin hertz.fi auton italiaan.220 eur,veloitus oli 450 eur.syy olin ottanut extra vkuutuksen joka sanottiin olevan 25 eur..oli yli 200 eur. Eli italiassa vedättivät kunnolla.
Selkeä huijaus italiassa. Suomen konttorin vastaus oli erittäin tyly. Ei enää herztistä autoa koskaan.olin varma että hyvittävät. Selkeasti sanoi että 25 eur lisää...en tjunnut katsoa siinä jonossa fontti 6 lla olevaa sopparia, en kai olisi ottanut 220 eur vuokraan 230 eur lisävakuutusta. Ei hertz enää koskaan autoa alle

39

10571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haulukas maksamaan

      KAnnattaa olla tarkkana, sillä joka paikassa kusetetaan, ainakin palveluissa

      • vedätystys

        Auto kannattaa varata etukäteen ja 0-omavastuulla. Lisäksi lähtiessä ja palauttaessa kuvataan auto, vanteet ja penkit. Tosin 0-omavastuulla luovutus sujuu helpommin eikä jälkikäteen aleta vaatia korvauksia naarmuista, joita ei kumma kyllä itse huomannut. Tankkauksen kuitit talteen, jos bensamittarista on kuittipaperi loppu, kuvaa mittarin lukema.


      • Herz_varasti_129_euroa

        Hei, tein nyt helmikuussa juuri kyseisten ohjeiden mukaan. Eli varasin Herziltä auton ja maksoin etukäteen koko auton vuokran. Perillä kohteessa virkailija luonnollisestikin yritti myydä lisävakuutuksia mutta kieltäydyin kaikista. Kuvasin auton kauttaaltaan ja tarkistin että palauttaessa sain merkinnän dokumentteihin että lisävahinkoja ei ole syntynyt. Lopputulema oli se että Herz veloitti luottokortiltani 129€ ylimääräistä jälkikäteen ja ilman mitään ennakkovaroitusta. Tein valituksen johon vastattiiin että olen heidän tietokoneen mukaan kohteessa ostanut lisävakuutuksen henkilövahinkojen varalta. Eli Herz:in huijaus on siis mennyt näin räikeäksi. Virkailija merkitsee sopimukseen lisäpalveluja vaikka asiakas kieltäytyy ottamasta niitä.

        Lisäohjeena siis vielä seuraava: Videokuvaa tai äänitä kännykällä Herz:in paikallisen virkailijan kanssa käymäsi keskustelu kokonaisuudessaan jotta voit todistaa että olet kieltäytynyt kaikista tarjotuista lisäpalveluista.

        Oman juttuni vien kyllä Kuluttajaviranomaisille. Kyseessä on petos.


      • aaaarg

        Hertz kusetti myös meitä. Canarialla. Muut vakuutukset autossa oli, mutta emme ottaneet sitä 75€ vakuutusta, mikä kattoi renkaat, katon ja tuulilasin. Ajelemme niin varovasti, että otettiin riski ja se kostautui.
        Olimme ajaneet autolla 20km matkan. Rupesi takarenkaasta kuulumaan hinkkaavaa ääntä. Tämä ääni vaan lisääntyi kun pääsimme hotellille. Epäilimme laakeria tai jarrua. Ääni oli jo niin kova seuraavan päivän parin km ajosta, että soitimme Hetzille, jotka tulivat auton hinausautolla hakemaan ja toivat uuden tilalle. Emme tajunneet kuvata autoa läheltä, mutta saimme kuvan, kun auto oli hinausauton kyydissä. Matkaa autoon oli n. 30m.
        Hetz oli ottanut meidän tililtä 16.3 360€. Vaadimme kaikki kuitit ym. Auto oli käytetty "huollossa", josta oli kuitti 1.4 Kysymys kuuluu, miten voivat veloittaa rahan jo 16.3? jos auto oli korjaamolla vasta 1.4
        Kuitissa oli ainakin uudet renkaat. Vaikka renkaat oli ihan ehjät. Väittävät, että olimme ajaneet jonnekkin koloon. Tätä asiaa selvitellään vielä, mutta tuskin saadaan koskaan rahojamme takaisin. Ei enää ikinä Hertziltä yhtään autoa!


      • Anonyymi

        Autonvuokraus- http://hespac.com/rentalfi.htm Olen nyt kaksi kertaa vuokrannut auton Economybookings kautta. Molemmilla kerroilla asiat ovat toimineet hyvin.


      • Anonyymi

    • thj1

      Itsellä kävi samantyylinen homma Firefly-autovuokraamon kanssa Espanjassa. Luulin ottaneeni auton 0-omavastuulla ja maksaneeni etukäteen koko summan, mutta velottivatkin vuokrauksen jälkeen erikseen vakuuksesta, toimistokuluista ja bensasta. Otti päähän, kun en ollut osannut lukea sopparia tarpeeksi huolella ja kysyä etukäteen kaikesta mahdollisesta, ettei tule yllätyksiä. Melkein tuplahinta tuli vuokraukselle ja paha maku jäi koko autonvuokrauksesta. Ensi kerralla onneksi osaa katsoa sopimukset tarkkaan ja kysyä jos joku asia jää mietityttämään.

      • HertzGoldonpop

        Hertzin kultakortilla ei ikinä ongelmia.
        Sixtin avoauto ei ollut lainkaan vakuutettu ja lisävakuutus pissi koko ''edullisen'' varauksen.


      • JuhaRuuska

        Hertz on täysin huijaukseen perustuva autovuokraamo. 13.3.2016 saavuimme 14 hengen ryhmän kanssa Saksan Muncheniin lentoasemalle. Olimme varanneet kaksi 9 hengen autoa. Ihmettelin kaverin kanssa, että onneksi emme vuoranneet Eurocarilta kun sinne oli pitkä jono. Hertzillä ei ollut ketään ja saimme automme nopeesti eli nimi alle ja baanalle. Palautettuamme autot ehjinä ja tankki täynnä ihmettelimme 379,53€ lisälaskua per/auto. Olimme ottaneet Super Cover vakuutuksen, kiitos Kristian Zizak. Olisit voinut mainita asiasta?? Valitettuamme kaikkiin eri tahoihin niin Hertzin Suomen pään kanta Hanssen kertoi meidän olevan tyhmiä ettemme katso mitä allekirjoitamme. Hertzillä on oikeus lisätä määräämättömästi lisäpalveluita (mistä Kristian saan parhaat bonukset) toivoen ettei asiakas huomaa. Lisäksi hän tietenkin ettei Saksan Hertz palauta euroakaan. Kun lisäsin vastauksen Hertzin fb:iin niin Terhi kertoi sen poistavansa ja uhkaavansa oikeustoimilla. No me olemme nyt asiasta valittaneet luottokuntaan, kuluttaja virastoon Suomen ja Euroopan. YouTube video on työstön alla ja Hertziltä emme enään tarvitse autoja ja jos välttämättä haluatte vuokrata niin kuvakaa koko vuokraus ja ajo videolle niin ehkä saatte jotain oikeutta


    • Ysivaan

      On täysin normaalia, ettei vakuutus kuulu hintaan. Nyttemmin on alkanut esiintyä, että bensasta veloitetaan ylihintaa, jos valitsee vaihtoehdon, että voi palauttaa tankin tyhjänä.

      Vakuutus on muuten yleensä sitten hinta/päivä, eli tuossa kohtaa on voinut mennä ohi. Ei siis kiinteä summa, vaan päivien mukaan lasketaan.

    • Perdone.

      On semihan yleistä että Italian Hertz huijaa lähes nkaikkia vuokraajia.
      Olen katrsonut netistä valitusten tulevan U.S.A.-sta, Australiasta, Venäjältä ja kaikista Euroopan maista.
      Huijaus tapahtuu siten, että kun palauttaa autoa, he pyytävät luottokortin vain kirjatakseen muka maksetuksi, mutta ottavat uuden kopsun kortista, jolla laittavat lisälaskun luottoyhtiöön. Mulle siis kävi juuri aloittajan juttu myös. Näin kertovat nuo muutkin ihmiset ympäri maailman! Ja vielä kolmasti yrittivät, mutta katsoin onneksi luottolaskua, enkä hyväksynyt niitä kahta lisää; ensimmäinen ëhti mennä yli aikarajan, eikä saanut takaisin.

      Ei siis kannata vuokrata, tai ei pidä palauttaessa antaa korttia enää tiskillä.
      Ja pitää seurata luottotilin tapahtumia tiiviisti matkan jälkeen heti.

    • icicicic

      Ehkä sinun ongelma on tuo oikeinkirjoitus ja se, että et oikein osaa ilmaista itseäsi kuin hyvin alkeellisella tavalla. Tekstisi lukeminen on vähän kuin kuuntelisi hirven ölähtelyä ja hauskuuttaa itseään, että mitäkähän hirvi perkele yrittää sanoa.
      Mene jollekin kirjoituskurssille ja yritä sitten uudestaan.

    • Häh!!

      Kylä minä osaaan kirjotaa oikein mutta sanoin se siis äsken muista se auton vuokraus metsä tien varis. eihän kaikki ole kirjailijoita miten voi kijroittaa niin herrallw sopii.kaiki on saanu selvä minnu kijrittus koska kirjoita selkeästi olen suomen kielnen äidin kielen amaikka siis suomeksi opettaaja osaan kijroitaa ja ilmasta itseäni ninin sellevästi että kaikki on ollut ihme että koska se ei suomen lain mukaan vuokra hinta osttaa tilitltä luotto kortti on taskussa enkä skitaä antanut tuskkille joten ei tullutkaa kaskois veloitusta, turha nipottaa minä een ole hirven möläys vaan äitinkilen otettaja. hyvä jatko kaikille myös tuolle ihme vinkujallee!

    • Perdone.

      Jospa tuo " vinkuja " tarkoitti minun tekstiä?
      Jos naputan nopesti ja vähän voimakkaammin, tämän näppäimistön aluslevy ei ole ihan prikulleen kohdallaan, joten se ottaa helposti viereisiä kirjaimia myös.
      Saa vinkua, en aio käyttää huollossa tätä, vaan naputtelen kevyemmin.

      • Odis

        Jahhas, Hertziltä vuokrasin minäkin auton Oulusta lentokentältä viikonlopuksi. Palautus sunnuntaina. Sain gold-jäsenenä kampanja-alennuksen kanssa vajaa 100 EUR.

        Pamahti tuulilasiin kivi ja teki perinteisen häränsilmän. Vaurioilmoitus tuli tänään eli seuraavana päivänä ja lisähintaa vajaat 400 EUR laskua! Meinasin pakahtua raivosta. - - - Koska olin "kultajäsenenä" ruksannut etten tarvitse lisävakuutusta, ei sitä myöskään tarjottu autoa haettaessa. Siksipä minulla ei ollut omavastuunpoistoa.

        Niinpä Opel Corsan hinnaksi tuli reilut 500 EUR kun pitää kuulemma koko tuulilasi vaihtaa. Kallein auto ikinä. Kyllä on tehty auton vuokrauksesta salatiedettä ja jos et tiedä/osaa kysyä, ei sitä myöskään kerrota ja itse kärsii vahingon sattuessa. Kiveniskeymistä ei ole riviäkään missään eikä tullut edes mieleen että semmoisesta laskutaan.

        Muistan jatkossa, mutta Hertziltä en vuokraa enää jatkossa, yhteistyökyvyttömyydestä ja joustamattomuudesta.


    • etriuriuriu

      ei 25 euroa ole vakuutus koko vuokrausajalle vaan yhden vuorokauden hinta

      olette ottaneet täysarvovakuutuksen, mikä on todella järkevää, koska vain täysarvovakuutus korvaa ihan minkä tahansa auton vahingon, vian tai matkan keskeytyksestä syntyvät kustannukset

    • a-antti

      Auton vuokraus Espanjasta tai peräti ihme-Italiasta, tuosta umpikielisten berluskoniasta... extremeä! Italialaiset pitää tunnetusti käsiään taskuissa - turistin.

      Olen ymmärtänyt, että autovuokraamot ovat loppujen lopuksi paikallisia pikkufirmoja löysemmän tai tiukemman renkaan sisällä, esim Herz. Ja paikallisessa firmassa toimitaan oman maan kulttuurin mukaan. Rosvomaassa rosvotaan, molotetaan ja heilutetaan karvaisia kätösiä. Turisti maksaa laulujen lunnaat, niin ja firmanomistajan Porshen vanteet, vanne/vuokraaja.....

      Jotain positiivistakin; Ljubljanan Sixt uskoi, että tuulilasin kiveniskemä ei ollut meidän ajossa syntynyt, vaikka olimmekin ehtineet edetä 50 km vuokrapaikalta. Soitin heti, kun huomasin. Plussaa Sloveniaan ja Sixtille.

    • paristasadasta

      Muuhun en ota kantaa, kuin siihen, että miten edes kuvittelet italiassa tapahtuneen huijauksen (joka osoittautuukin lopulta sinun ymmärtämättömyyttäsi allekirjoittaman SOPIMUKSEN mukaiseksi maksuksi) kuuluvan jollekin suomalaiselle yrittäjälle, joka pitää autovuokraamoa hertzin lipun alla?

    • Odis

      Jahhas, Hertziltä vuokrasin minäkin auton Oulusta lentokentältä viikonlopuksi. Palautus sunnuntaina. Sain gold-jäsenenä kampanja-alennuksen kanssa vajaa 100 EUR.

      Pamahti tuulilasiin kivi ja teki perinteisen häränsilmän. Vaurioilmoitus tuli tänään eli seuraavana päivänä ja lisähintaa vajaat 400 EUR laskua! Meinasin pakahtua raivosta. - - - Koska olin "kultajäsenenä" ruksannut etten tarvitse lisävakuutusta, ei sitä myöskään tarjottu autoa haettaessa. Siksipä minulla ei ollut omavastuunpoistoa.

      Niinpä Opel Corsan hinnaksi tuli reilut 500 EUR kun pitää kuulemma koko tuulilasi vaihtaa. Kallein auto ikinä. Kyllä on tehty auton vuokrauksesta salatiedettä ja jos et tiedä/osaa kysyä, ei sitä myöskään kerrota ja itse kärsii vahingon sattuessa. Kiveniskeymistä ei ole riviäkään missään eikä tullut edes mieleen että semmoisesta laskutaan.

      Muistan jatkossa, mutta Hertziltä en vuokraa enää jatkossa, yhteistyökyvyttömyydestä ja joustamattomuudesta.

    • HertzGold5Star

      Miten ihmeessä tuo voi olla Hertzin vika että olet Hertz Club Gold profiiliin merkannut ettei lisävakuutuksia tarvita. Sä voit sen tehdä jopa alue / manner kohtaisesti, että esim Euroopassa lisävakuutukset kyllä, Pohjois-Amerikka ei. Gold jäsenyyden idea vielä on sekin että autoa noudettaessa paperit ovat valmiina, eikä tarvita kuin allekirjoitus ja auto liikkeelle. USA ei edes tätä kun kävelee suoraan autolle ja ajaa portille jossa tsekataan ajokortti. Mua ainakin häiritsisi suuresti jos autoa noudettaessa alettaisiin kauppaamaan mulle jotain lisävakuutuksia ja/tai muita härpäkkeitä. Joskus näinkin on käynyt ja mä olen vaan tiukasti todennut että otan vain sen mitä olen varannut ja mitä profiilissani sanotaan.

    • FirmallaVilppimielessä

      On perusteltua syytä epäillä, että Hertz on rikollisjärjestö jonka toiminta tulisi kieltää ja asettaa vilpillinen yritys toimintakieltoon Euroopan talousalueella.

    • Penninvenyttelijä

      Autolle otettu täysvakuutus omavastuun poistolla voi hyvinkin nostaa perusvuorokausihinnan kaksinkertaiseksi. Ihan normaalia.
      Siksi ostin itselle netin kautta Englannista koko vuoden voimassa olevan omavastuuvakuutuksen, joka on voimassa koko Euroopassa kotimaata lukuunottamatta ja korvaa siis vahinkotapauksessa omavastuun. Hintaa oli noin 50 euroa, ja auton vuokraus sitten huomattavasti halvempaa kun jättää ehtoihin vaikkapa tonnin omavastuun.
      Eli aloittajan tapauksessa tällainen vakuutus maksaisi itsensä takaisin jo kahden vuorokauden vuokrauksessa!

    • Economyrentalcars

      ha haa - tyhmiä koijataan. Lukekaa ne sopimikset

    • cash

      Ei autoa kannata etukäteen varata. Noissa tavanomaisissa lomapaikoissa, siis valmismatkapaikoissa, on yleensä lukematon määrä autovuokraamoja ja nimenomaan paikallisia, ei näitä suuri ketjuja. Olen käyttänyt niitä. Aina tinkaan hintaa alaspäin ja maksan käteisellä. Eivät edes kysele luottokorttia. Toki eivät kyllä maksusta kuittiakaan kirjoita, vain se vuokrasopimus tehdään. Tuskinpa siis verottajakaan heiltä mitään saa. Mitään ongelmia ei ole ollut koskaan.

    • KakskytKahdeksanX

      Minä vuokrasin takavuosina mopon Pattayalla kahdeksi viikoksi.

      Äijällä oli toimipiste kadulla ja vuokrasopimusta laadittiin. Hyvä ystäväni Aussi- Make oli minua ohjeistanut että älä helvetissä ilmoita hotellia missä asut koska tulevat pöllimään mopon jo seuraavana yönä.
      Sopimukseen kirjattiin siis nimekseni Aku Ankka ja hotellikseni ilmoitin Shit- hotellin.
      Maksoin etukäteen koko vuokran joka oli jotain luokkaa 5- 6 € /pv. Mitään vakuutuksia ei ollut tai ainakaan tarjottu.

      Suureen ongelmaan törmäsin eräänä aamuna koska olin vetänyt edellis- iltana räkäkännit enkä muistanut minne olin mopon jättänyt.
      Huomautan että Pattayalla on mopoja miljoona....D.
      Mopo löytyi kuitenkin päivän päästä.
      Vika päivänä palautin mopon jotka olivat kaikki 125- kuutioisia kuitenkin. Löimme kättä ja kaikki oli hyvin.

      On siis maailmassa vielä hyviäkin vuokraamoja....D

    • minäpähänhyvinkin

      Juu, niinhän siinä kävi meillekkin, että lopputulos oli vähän reilu tuplahinta siihen mitä alunperin luuli olevan! Kyllä olisi kannattanut uskoa tämän aloitusta! Bergamon Herz huijaa kaikkia. Aivan varmasti ne työntekijät ovat keksineet miten tuplata palkkansa, eli tekemällä uuden laskutuksen autoa palauttaessa. Mullekkin sanoi että ei, ei, tämä on vain tarkistus!, kun tahtoi kortin autoa luovutettaessa. Ja minä pöljä uskoin, niinkuin näköjään kaikki muutkin!

    • Rutanen

      Huijaa edelleen.

      2/2019 vuokrattiin auto Munchenistä lentokentän Hertz:ltä. Virkailija oli laittanut 240,- eurolla vakuutuksia ja muita lisämaksuja eikä maininnut lisäyksistä mitään. Oletin ettei mitään ole lisätty sovittuun hintaan ja kuittaisin auton. Hertz:n toimintaan ei voi mitenkää luottaa. Jos jostain syystä erehtyy tiskille, pitää kaikki mahdollinen varmistaa ja selvittää. Ensimmäistä kertaa veloittivat myös rajanylitysmaksun käynnistä Itävallassa. Ensimmäinen ja viimeinen kerta Gold member jäsenyydellä.

    • Anonyymi

      Vuokrattiin keväällä 2019 auto Hertziltä Pisa/Italia. Kaikki sujui hyvin. Auto oli tankattu täyteen palautettaessa, mutta kotona näin visalaskusta, että oli veloitettu auton täysi tankkaus. Reklamaatio asiasta, mutta eivät hyväksyneet. Loppujen lopuksi pyysivät tankkauskuittia, jotta palauttavat rahan. Onneksi olin säästänyt kuitit. Tässä oli selvä huijausyritys, joten pitäkää kuitit tallessa loppuun asti.

    • Anonyymi

      Ei tuo vielä mitään minua vasta on vedätetty, narutettu oikein koko Kalasataman edestä:

      Nimittäin: Nyt kun Gs-ilmiöstä on iät ajat jauhettu nettifoorumeilla, ja touhu alkaa olla jo kärsinyt seksikkyydelleen inflaation, niin on syntynyt sosiaali ja terveysalalla uusi trendi: GANG-BILLING.

      Eli viime kesällä alkoi näitä mystisiä ambulanssilaskuja ympäri suomea tippumaan postilaatikosta, lanssia ei toki näkynyt mailla halmeilla, eikä minun kesänviettoani suinkaan vaivauduttu häiritsemään ottamalla mistään niiltä paikka kunnilta yhteyttä, missä 9livesit ja kumppanit olivat kierrelleet ajamassa pillu rallia taksamittari raksuttaen, nyt hurja summa mennyt ulosottoon, kun tuntuu olevan ulosottokelpoisiakin tällaiset mystiset ”haamuhälytykset”.
      Tämä ihmetyttää varsinkin kun varsinaisesti kunpoliisi suorittaa nämä mielenterveyshaut ja yleensä paikkakunta mistä haetaankin pitäisi ”hakiessa” häiriöksi olevaa hullua lataamoon myös tietää, eikä aiheettomat hälyytykset muillekaan ole ulos-otto kelpoisia, niin tällainen Gang-billing ilmiö tulisi olla mahdotonta ja johtaa toimenpiteisiin tällaisia aiheettomia hälyytyksiä syytäviä sosiopaattisia piirtetä omaavia valkokaulusnarsistejakin kohtaan. Tosin tietoa on aikaisemman elämän kokemuksen pohjalta että sosiaali ja terveysalan ihmiset nauttivat lainsuojaa tilatessaan vaikka hevoshullu-lehteä tai varailemalla lääkärikesus Mehiläiseen kalliita aikoja ilmoittelmatta edes kohteelle ilmoittelmatta etu- saati jälkikäteen . Eipä edes sitten näitä aiheettomia laskuja, (mitä ikinä nämä hapannaamaiset femakkovarikset tilailevatkin nimissäsi) pysty edes riitauttamaan, kun nämä tekijät ovat niin yhteiskunnalle korvaamattomia ettei kai asiaa voi edes poliisiviranomainen asianmukaisesti tutkia tai käsitellä, niinkuin länsimainen oikeustaju vaatii. Näitä tällaisia haamulaskuja toki tulee kaikille lähipiirissä lukuisasti ja yhdistävä tekijä on ettei tilanteeseen kiusantekijän aseman takia ole oikein muuta ratkaisua, kuin antaa ulosottolaskun kasvaa

      Nyt rohkeasti kaikki Gang-billingin uhrit ja omaiset joille tilaillaan milloin mitäkin, (erityistä yhteiskunnan suojaa nauttivien taholta) kertomaan ketjuun kokemuksia.

    • Anonyymi

      Herz Budapest huijasi meitä. Parin päivän vuokrasta veloitettiin 300€ ylimääräistä auton palautuksen yhteydessä. Oli muka tullut naarmu etu helmaan ja se on maalattava. Kävin katsomassa tapahtunutta mutta helma oli niin täynnä naarmuja että oli vaikeaa ymmärtää kuinka se löysi siitä sumasta uuden naarmun. Täyttä huijausta. Ei koskaan Herz.

    • Anonyymi

      Italian Hertz on mafian omistuksessa, siinä syy

    • Anonyymi

      Hertz on rikollisjärjestö joka tulisi tuhota ja asetta kansainväliseen liiketoimintakieltoon. Kierrä kaukaa Mafiaa.

    • Anonyymi

      Jos Italiasta tai Espanjasta haluaa vuokrata auton ja boikotoi huijareita, ei valitettavasta jä jäljelle mitään vaihtoehtoja.

      Aina kaikenkattava vakuutus, 0-omavastuulla ja etukäteen maksettuna.

      Itseltä yritettiin periä 800€ yhdessä vanteessa olleesta naarmusta. Väitin ihan rehellisesti, että naarmu ei ole minun aiheuttama ja auton vastaanottaja sanoi OK, OK ja laittoi johonkin lappuun maininnan "ei ole vuokraajan vika", mutta niin vain tuli 800€ katevaraus luottokortille, kun pääsin kotimaahan. Onneksi oli vakuutus. Aika monta sähköpostia piti lähetellä, mutta lopulta sain oikeutta.

      Veronan lentokentällä kaikki autovuokraamot ovat samassa, pimeässä parkkihallissa, jossa on todella vaikea havaita mahdollisia naarmuja. Vuokraamon tyypit kyllä löytävät, kun tietävät mistä etsiä. Sanokaa aina vuokraamolle, että ajatte auton (tai käskekään vuokraamon edustajaa ajamaan auto) päivänvaloon tarkastettavaksi ennen vastaanottoa ja tarkastakaa kaikki huolella. Jos on vähääkään epäselvää, kutsukaa vuokraamon tyyppi heti paikalle dokumentoimaan kaikki.

    • Anonyymi

      Reakjavikin hertsi kusetti myös. Upgreidasi auton tullessa parempaan, mikä tietystysti tuntui hyvältä. Palauttaessa väittivät, että olin ajanut kiville. Noh, useilla satasilla siitä tietysti selvisi. Nykyään ryömin ja kuvaan auton alustatkin opetuksena tästä palvelusta ja tietysti vältän kyseistä yritystä.

    • Anonyymi

      Munchen lentoasema Hertz huijasi minua. Lisälasku 396e
      Sisältää esim polttoanetta, vakka tankki oli piripintaan täynnä
      Ei enää koskaan Hertz

    • Anonyymi

      Onnea

    • Anonyymi

      Ei kannata vuokrata osta auto myy loman jälkeen

    • Anonyymi

      Vuokrasin auton Herziltä Amsterdamin lentokentältä. Ensinnäkin autosta veloitettiin koko tankin hinta ja sanottiin, että rahat saa takaisin, kun palauttaa auton tankki täynnä. No, rahoja ei ole kuulunut, vaikka auto palautettiin tankki täynnä. Lisäksi autoon oli päivän vuokrauksen aikana tullut yksi naarmu (heidän mukaansa, itse en naarmua nähnyt). Naarmun hinnaksi tuli liki 1500 euroa. Soittaessa puhelimeen ei vastattu tai viesteihin. Kukaan ei ole vastannut sähköposteihin tai laittanut tarkempia kuvia ja tietoja korjaukseen tai naarmuun liittyen. En voi suositella tätä paikkaa kenellekkään. Tulin ainakin itse huijatuksi ja menetin yhden päivän auton vuokraamisesta 2000 euroa.

      Lisäksi muistakaa valokuvata ja videokuvata auto erittäin tarkasti. Mikäli löydätte jotakin, ilmoittakaa siitä välittömästi sähköpostilla yhtiölle, jolta vuokraatte auton.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe