Pieleen mennyt kestopigmentointi

Tyhmä kuin lehmä

Kävin laitattamassa muutama viikko sitten kestopigmentoinnit kulmiin ja niistä tuli omasta mielestäni ihan hirveät: kulmat ovat keskenään ihan eri malliset ja alkupää on liian alhaalla, jolloin näytän perusilme naamalla todella äkäiseltä. Siispä haluaisin kysyä teiltä arvon ihmiset, tietääkö kukaan mitään hyvää paikkaa jossa saisi poistettua noi inhottavat tummat viivat kulmista (ei onneksi ole ihan joka paikassa) ilman että omat kulmakarvat vaurioituu ja muuttuu valkoisiksi? Myös halvemmat poistokeinot huomioidaan, kunhan on siis turvallinen ja soveltuu myös nuoremmalle iholle.

23

3339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehemää

      Missä kävit laittamassa?

    • mm11

      Hei,
      Tule näyttämään minulle niin katson voinko auttaa! Green Lounge/Mia p.040-9313929

    • suski3

      Itse kävin noin. 1 vuottai sitten laittamassa Mechelininkadulla kauneushoitolassa helsingissä kestopigmentoinnissa kulmat
      tuli aivan järkyttävät, tosi tummat ja näkyi viivat näytti todella rumilta puolen vuoden jälkeen ne heijastu vihertäviltä, nyt uskalsin mennä poisto keinoksi laserhoitoon ja en kadu päiväkään onneksi menin nyt kulmat näyttää normaalilta!!! :)

    • höyhen

      laitatin vuosia sitten tallinnassa huuliin ja yläluomiin kestopig
      rajaukset. tulos oli loistava. kosmetologirouva, aino oja, oli saanut koulutuksen suomessa.... maarit leikoski tai sinnepäin, niin hänen
      studiossa. vieläkin on huulissa häivähdys kauniista hyvin valitusta väristä.... luomissa ei kestä kauan... max 2v jotain.
      minulla oli onnea. oli vieläpä edullista silloin vielä . olin aina jotenkin huoliteltu.... kestoväri ripsiin. huoletonta.

      • mamu2014

        Ihmettelen täässä, että kaikki, ketkä ovat täällä kirjoittaneet omista kokemuksista eivät osa suomen kielen alkeita.
        Vai oletteko tekin maahanmuuttajia? Siinä tapauksessa pyydän anteeksi.


    • ...

      Maarit Leikoski on tietysti "Suomen paras", mutta hinnat ovat myös sen mukaiset... Aivan ylihinnoiteltu. Hyviä tekijöitä löytyy halvemmallakin. Kyllä sä AP, saat niistä vielä ok-näköiset.

    • nauta

      Miksi et anna palautetta tekijälle? Hänenhän se kuuluu korjata tietysti tai antaa korvaus jos ihan pilalle on kaikki mennyt.Itse laitatin silmärajaukset aikoinaan, oli ihanat mutta sattui niin pirusti,etten enää uusi,koska sitä kipua ei vaan jaksa.

      • Plus korvaukset

        No sitä mäkin tässä ihmettelin... Ehdottomasti valitukset tekijälle! Onko hänellä muuten luvat kunnossa? Ja yleensä Suomessa vaadittava koulutus pigmentointiin. Mene Leikoskelle korjaukseen, osaa tehdä ihmeitä.


      • Pettynyt9

        Minun kulmani myös epäonnistuivat. Olen ottanut yhteyttä ja pyytänyt korvausta, mutta eipä ole edes vastannut viestiini.


    • 211

      Eiköhän tuo ongelma katoa, kun alkaa tulla köyhyys Suomeen, odottele sitä rauhassa tai muuta ulkomaille. nyt on ihan toisenlaiset ongelmat yhteiskunnassa käsillä kuin sinun ulkonäköpaineesi, mutta se helpottaa sitten kun on tosi kyseessä - alat ajatella muutakin kuin ripsiä ja muuta hömppää

      • kaunis nainen

        Mitä se vanhapiika/poika siellä nalkuttaa? Ei kuulu ihan tänne asti, huuda lujempaa.


      • dfsjkfhoisdjaöflhlcf

        Miten se sulle kuuluu, jos jollakulle on rahaa. Omia rahoja voi vaikka polttaa tai pyyhkiä pyllyä. Pidä huoli omista asioista ja rahoista!


      • 001

        "211" Jospa Ap haluaa suosia kotimaista yrittäjää juuri estääkseen hänen työttömyyden? eli jos ei ole ostovoimaa, alkaa tämänkin yrittäjän köyhyys..
        Ota Aloittaja yhteys tekijään, hän on korjausvelvollinen. Ei huonosta työstä tarvitse maksaa. Reilu peli.
        Turha valittajan vähätellä kauneudenhoitoa turhamaiseksi vedoten yhteiskunnan ongelmiin..
        Mietippä naukuja tätä kun seuraavan kerran tarvitset ihan jo perusasioita esim sukkia, shampoota, hammastahnaa..Suositko vain kotimaista eli tarkista valmistusmaa : ).


      • Eikö?
        001 kirjoitti:

        "211" Jospa Ap haluaa suosia kotimaista yrittäjää juuri estääkseen hänen työttömyyden? eli jos ei ole ostovoimaa, alkaa tämänkin yrittäjän köyhyys..
        Ota Aloittaja yhteys tekijään, hän on korjausvelvollinen. Ei huonosta työstä tarvitse maksaa. Reilu peli.
        Turha valittajan vähätellä kauneudenhoitoa turhamaiseksi vedoten yhteiskunnan ongelmiin..
        Mietippä naukuja tätä kun seuraavan kerran tarvitset ihan jo perusasioita esim sukkia, shampoota, hammastahnaa..Suositko vain kotimaista eli tarkista valmistusmaa : ).

        Eikö kauneudenhoito sit ole turhamaista? Muu terveyden ylläpitäminen ja omasta kunnostaan huolehtiminen esim. liikunnalla ja oikealla ruokavaliolla on sit jo asia erikseen...


    • kestokommentoija

      Mitä on kestopigmentointi? Ei muuten mutta kun tossa suomi24 etusivulla oli nostettu esiin tää keskustelu niin klikkasin ja tulin kysymään...

      • mamu2014

        Voisin selittää, mutta suosittelen etsimään vastausta vaikka googlessa. Kirjoita- kestopigmentointi ja lue siitä.


    • jeeees

      Harkitsin kestopigmentointia, en harkitse enää, kiitos.

    • Hyvin onnistui

      Minä kävin pari vuotta sitten kestopigmentoinnissa Pudasjärvellä Kaunistamossa. Tulos oli parempi kuin loistava.Alussa kulmakarvat olivat aika tummat, mutta ne vaalenivat muutamassa viikossa. Huolitellut kulmakarvat ovat tosi tyylikkään näköiset ja luonnollisen oloiset. Harmi kun pigmentointi alkaa haalistua enemmän. Menen heti uudelleen kun on tarvetta. Vielä ei ole kiiirettä. Kulmakarvani näyttävät haalistuneinakin vielä oikein hienoilta. Olen tosi tyytyväinen.

      • Pigmentointipaikan valintaa ei tulisi koskaan tehdä umpimähkään tai pelkästään hintalappua tuijottamalla. Pigmentointi pysyy kasvoilla vuosia ja siksi on tärkeää selvittää millainen ammattitaito ja tyyli tekijällä on. Kirjoitimme muutamia vinkkejä pigmentoinnin ottamista harkitseville, joilla saa juuri sen lopputuloksen kuin on aina haaveillutkin.

        http://blackouthair.fi/blog/pigmentointipaikan-valinta/

        Terveisin
        Satu/Blackout
        http://blackouthair.fi/


    • Mimmuu

      Minä kävin ensin grouponin citydealin kautta ottamassa keskustassa "edulliset" pigmentoinnit, tulos aivan järkyttävä,kulmat täysin eriparia keskenään :(
      Kuulin tuttavalta Beauty Roomista vantaalla, soitin sinne ja tekijä oli aika skeptinen puhelimessa,pyysi tulla näyttämään kulmiani, menin ja saatiin mallipiirroksella aikaiseksi kulmista ihan ok siedettävät. Varasin ajan pigmentointiin ja nyt en voisi olla tyytyväisempi,siellä saatiin vielä parempi lopputulos aikaiseksi kuin mallipiirrosta tehdessä, kulmat ovat nyt samaa paria keskenään ja väriäkin saatiin vaaleammaksi,vaikkakin siitä en mitään takeita saanut,ilmeisesti vaalennus ei ole niin helppoa saada aikaiseksi, beauty roomissa kuitenkin näin tapahtui :)
      Olen super tyytyväinen ja tällä viikolla menossa laitattamaan myös silmiini rajaukset, en malta odottaa, vaikkakin jännittää paljon miten parantuvat, menee kuulemma muutama päivä,että ovat vähän arat ja mahdollisesti myös turvoksissa.

    • caramba

      Mä olen laittanut Hki Arkadiankatu, museon kohdalla, laittoi hyvin, aluksi ne ovat aina tummat, mutta vaalenevat, ekat laitoinjo 90-luvulla nekin oli hyvin tehty.

    • EnSuosittele

      Jos harkitsette pigmentointien poistoa laserilla, niin tässä pieni varoituksen sana.. Älkää ikinä menkö InkLessiin.

      Tämä "hoitaja" teki minulle aluksi monet oharit mutta sinnikkäästi luotin häneen koska hän uskotteli voivansa poistaa pilalle menneet kulmani. Olin epätoivoinen ja menin kyseiseen paikkaan useista ohareista huolimatta.

      Lopulta kun pääsin laserpoistoon, lopputuloksena oli verta ja kudosnesteitä vuotavat, turvonneet ja lopulta arpiset kulmat.

      Tämän kauhukokemuksen jälkeen olen käynyt muualla laserhoidossa ja hoito on ollut huomattavasti hellävaraisempaa ja tehokkaampaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe