Nosturin kuljettejan palkka/metalli

töissä

Mitä tienaa metallin nosturin kuljettajat?(sisä)

11

9666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töissä

      viime vuoden verotietojen mukaan 2700 euroo/kk.iltalehti.

      • satama

        Eilen tuli juttua telkussa jostain isommasta satamasta rapakon takana ja siellä ison konttinosturin käyttäjä saattaa tienata 200000$ vuodessa. Mutta ne on eri miehiä ne.


      • OUTOKUMPU

        Mulla jää käteen kuukaudessa 3200 euroa ja ylityökorvaukset vielä päälle jos tekee ja ainahan niitä tulee tehtyä.


      • Repe
        OUTOKUMPU kirjoitti:

        Mulla jää käteen kuukaudessa 3200 euroa ja ylityökorvaukset vielä päälle jos tekee ja ainahan niitä tulee tehtyä.

        ja sitten heräsit ja pyyhit kuolan pois suupielistä, tai oikeastaan äitis pyyhki sen pois...

        3200e / kk käteen, hahahahhhehehehehhhhohohoohohoho....


      • outokumpu
        Repe kirjoitti:

        ja sitten heräsit ja pyyhit kuolan pois suupielistä, tai oikeastaan äitis pyyhki sen pois...

        3200e / kk käteen, hahahahhhehehehehhhhohohoohohoho....

        Kyllä toi pitää vaan paikkansa ei täällä tehdä talkoilla työtä nosturissa.Mä teen välillä 16 tuntiaki putkeen ja se sit nostaakin palkann kovksi


      • bfeee
        outokumpu kirjoitti:

        Kyllä toi pitää vaan paikkansa ei täällä tehdä talkoilla työtä nosturissa.Mä teen välillä 16 tuntiaki putkeen ja se sit nostaakin palkann kovksi

        16 tuntia putkeen on aika pitkä aika siellä ylhäällä nosturissa ellei pissikaki jonkun niskaan.


      • Käyn tauolla
        bfeee kirjoitti:

        16 tuntia putkeen on aika pitkä aika siellä ylhäällä nosturissa ellei pissikaki jonkun niskaan.

        normaalista


      • ansaitsee
        Käyn tauolla kirjoitti:

        normaalista

        n.4000-5000 euroa/kk nosturihommissa,en oikein uskonut,ennenkuin näin palkkakuitit!!


      • kouluttaja
        ansaitsee kirjoitti:

        n.4000-5000 euroa/kk nosturihommissa,en oikein uskonut,ennenkuin näin palkkakuitit!!

        Itse olin töissä Suomen parhaassa nosturikuskeja kouluttavassa akk:ssa. Niitä nosturimiehiähän koulutetaan Suomessa vain vissiin kahdessa paikassa. Ihan normaali duunarin palkka heillä on, tietty jos tekee maratoonityöaikaa, niin kertyyhän sitä liksaakin. Mutta mielestäni palkka oli alkaen alta kymmenen euron tunti.


      • en kadehdi
        OUTOKUMPU kirjoitti:

        Mulla jää käteen kuukaudessa 3200 euroa ja ylityökorvaukset vielä päälle jos tekee ja ainahan niitä tulee tehtyä.

        Olen paperitehtaalla 3-vuorotöissä,palkastani jää käteen 1800 € enkä ole ihan huonointa palkkaa
        saava. Että nuo mediassa riepoteltavana olevien paperimiesten palkat eivät eroa keskiluokkaisten duunareitten palkoista ,katsokaapa paperin inssien/johtajien palkat.


      • Tuosta hyvästä
        en kadehdi kirjoitti:

        Olen paperitehtaalla 3-vuorotöissä,palkastani jää käteen 1800 € enkä ole ihan huonointa palkkaa
        saava. Että nuo mediassa riepoteltavana olevien paperimiesten palkat eivät eroa keskiluokkaisten duunareitten palkoista ,katsokaapa paperin inssien/johtajien palkat.

        On se hyvä että kerrankin löytyy paperimies, joka uskaltaa kertoa totuuden palkkatasostaan. Muut käyttää yleensä ainakin kerrointa 2.

        Kaveri on paperitehtaalla töissä. Olen tietoinen hänen "hurjasta" palkkatasostaan, joten kyllä täytyy sanoa, että jonkinlaisia urbaanilegendoja nuo paperityöntekijöiden palkkajutut on.

        Ei sillä etteikö ne palkat hyviä olisi, mutta kun hitsarikin tienaa urakalla saman, niin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe