Nosturin kuljettejan palkka/metalli

Mitä tienaa metallin nosturin kuljettajat?(sisä)
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

viime vuoden verotietojen mukaan 2700 euroo/kk.iltalehti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 VASTAUSTA:
Eilen tuli juttua telkussa jostain isommasta satamasta rapakon takana ja siellä ison konttinosturin käyttäjä saattaa tienata 200000$ vuodessa. Mutta ne on eri miehiä ne.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mulla jää käteen kuukaudessa 3200 euroa ja ylityökorvaukset vielä päälle jos tekee ja ainahan niitä tulee tehtyä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OUTOKUMPU kirjoitti:
Mulla jää käteen kuukaudessa 3200 euroa ja ylityökorvaukset vielä päälle jos tekee ja ainahan niitä tulee tehtyä.
ja sitten heräsit ja pyyhit kuolan pois suupielistä, tai oikeastaan äitis pyyhki sen pois...

3200e / kk käteen, hahahahhhehehehehhhhohohoohohoho....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Repe kirjoitti:
ja sitten heräsit ja pyyhit kuolan pois suupielistä, tai oikeastaan äitis pyyhki sen pois...

3200e / kk käteen, hahahahhhehehehehhhhohohoohohoho....
Kyllä toi pitää vaan paikkansa ei täällä tehdä talkoilla työtä nosturissa.Mä teen välillä 16 tuntiaki putkeen ja se sit nostaakin palkann kovksi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
outokumpu kirjoitti:
Kyllä toi pitää vaan paikkansa ei täällä tehdä talkoilla työtä nosturissa.Mä teen välillä 16 tuntiaki putkeen ja se sit nostaakin palkann kovksi
16 tuntia putkeen on aika pitkä aika siellä ylhäällä nosturissa ellei pissikaki jonkun niskaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
bfeee kirjoitti:
16 tuntia putkeen on aika pitkä aika siellä ylhäällä nosturissa ellei pissikaki jonkun niskaan.
normaalista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Käyn tauolla kirjoitti:
normaalista
n.4000-5000 euroa/kk nosturihommissa,en oikein uskonut,ennenkuin näin palkkakuitit!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ansaitsee kirjoitti:
n.4000-5000 euroa/kk nosturihommissa,en oikein uskonut,ennenkuin näin palkkakuitit!!
Itse olin töissä Suomen parhaassa nosturikuskeja kouluttavassa akk:ssa. Niitä nosturimiehiähän koulutetaan Suomessa vain vissiin kahdessa paikassa. Ihan normaali duunarin palkka heillä on, tietty jos tekee maratoonityöaikaa, niin kertyyhän sitä liksaakin. Mutta mielestäni palkka oli alkaen alta kymmenen euron tunti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OUTOKUMPU kirjoitti:
Olen paperitehtaalla 3-vuorotöissä,palkastani jää käteen 1800 € enkä ole ihan huonointa palkkaa
saava. Että nuo mediassa riepoteltavana olevien paperimiesten palkat eivät eroa keskiluokkaisten duunareitten palkoista ,katsokaapa paperin inssien/johtajien palkat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
en kadehdi kirjoitti:
Olen paperitehtaalla 3-vuorotöissä,palkastani jää käteen 1800 € enkä ole ihan huonointa palkkaa
saava. Että nuo mediassa riepoteltavana olevien paperimiesten palkat eivät eroa keskiluokkaisten duunareitten palkoista ,katsokaapa paperin inssien/johtajien palkat.
On se hyvä että kerrankin löytyy paperimies, joka uskaltaa kertoa totuuden palkkatasostaan. Muut käyttää yleensä ainakin kerrointa 2.

Kaveri on paperitehtaalla töissä. Olen tietoinen hänen "hurjasta" palkkatasostaan, joten kyllä täytyy sanoa, että jonkinlaisia urbaanilegendoja nuo paperityöntekijöiden palkkajutut on.

Ei sillä etteikö ne palkat hyviä olisi, mutta kun hitsarikin tienaa urakalla saman, niin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nosturin kuljettejan palkka/metalli

Mitä tienaa metallin nosturin kuljettajat?(sisä)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta