"PALOMIES"

Pelokas naapuri.

Mediassa et käräjät alkavat 17.9.2014 .median mukaan ko henkilö n 39 vuotias kannonkoskelainen mahd.mies.sytyttännyt 9 kpl vaarallisia tulipalojakin. huh huh .onkohan henkilöllä nimeä.? onko edelleen vapailla?? saako vain syytteitä. ja tuomiot unohdetaan 100% kuten suomessa tapana ollut. käräjäoikeus vois ottaa ainaskin kuivat tulitikut pois?? jos laillista sekin.

25

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Secret Top

      Salaista on jatkotoimetkn . ei mitään tietoa julkisuuteen pyromaanista.??

    • saatanan suominatsit

      Hankkikaa juntit elämä vaan eihän sitä siellä tuppu kylässä ole kun pitää toisten asioita kaivella

    • TEHOTARKKAILUA LISÄÄ

      Oikeitya rikkollisia pitää valvoa , tarkkailla ja ilmoittaa 112 jos rosmoilevat??

      • pyromaani2

        Olis vaan polttanu koko kylän maantasalle


      • ei mistään kotoisin
        pyromaani2 kirjoitti:

        Olis vaan polttanu koko kylän maantasalle

        Kenen biologinen kersa tämä 39vuotias heppara on, ja mistä kotoisin


      • oi voi...
        ei mistään kotoisin kirjoitti:

        Kenen biologinen kersa tämä 39vuotias heppara on, ja mistä kotoisin

        No sieltä se k-koskelta jonkun mielenterveys ongelmaisen kersa periny geenit vanhemmiltaan


      • rauski,.,.,.,.,
        oi voi... kirjoitti:

        No sieltä se k-koskelta jonkun mielenterveys ongelmaisen kersa periny geenit vanhemmiltaan

        Vaarallinen rikollinen, niskaa näytetty mediassa, kasvoton heppara, alkoholi taitaa maistua, geeneissä sekin , siperiaan joutaa


    • vetelin kuivat.,

      Onkohan pyromaani säilössä jossain vitun salaisessa paikassa.onko tällä hepulla omia lapsia olemassa vai pelkät tulitikut.

      • 112,112,112 kohta vaasas

        Ny sit yhteiskunta suojelee ja syöttää juoppoa rikollista syytteet kovat, tuomiot kepeät ku villasukat,


      • hiton urpot
        112,112,112 kohta vaasas kirjoitti:

        Ny sit yhteiskunta suojelee ja syöttää juoppoa rikollista syytteet kovat, tuomiot kepeät ku villasukat,

        Kannonkoskella sossupummeja riittää turha siinä yhtä mollata


      • rosmoja riittää.,
        hiton urpot kirjoitti:

        Kannonkoskella sossupummeja riittää turha siinä yhtä mollata

        siellä sit sukeita lasten vanhempia ku eivät pidä edes omia lapsiaan herran nuhteessa ja rajoissakin. hävetkää luuserit!!


    • pölöttää.,

      Joko kannonkosken "PYROMAANI"kuleksii ja maleksii kaduillamme vapaana .ja iskemässä pimeillä kujilla uusiin kohteisiin.tietääkö kukaan varmasti??

      • aivan varmasti

        Kyllä varo ettei tuikkaa kämpääs tuleen


    • 8.10.2014 "tuomio"?

      Veikkaus pyromaanin tuomiosta.syytteet kovat?? tuomio: poliisin ansioristi.palomiesristi.valtion sairaseläke n 4.555 euroa / kk. kunnan rivarikämppä.uudet vaatteet sossun luukulta.ja puntti kuivia tulitikkuja ja täytekakkukahvit päälle.hellan jestas ku ???? ja ilmanen lounas kannonkosken uudessa hoitotalossakin??

    • Mediassa ja KSML?

      Kasvottoman ja nimettömän hepun pään silittely jatkuu::::;. mielentilantutkimuksiin.joskus sekin pitäs tehdä jo vuosikymmeniä sitten.

      • asffghj

        Kyllä se vielä posesta kotiutuu sitten polttaa koko kylän loppuu pään aukominen


    • sampo tikut!

      Pyromaani on vaarallinen jopa itselleen.uskotaan että häpeää tekojaankin äitinsä ja isänsä kaa. jos ovat edes tietoisia poikansa teoistaan .

      • zxcvvbj

        Antaa pyromaanin leikkiä onpahan teilläkin junteilla juoruumisen aihetta


    • Varma tieto;

      Liekkö huhulla perää et kannonkosken pyromaani olis poliisin ja opettajan poika?

      • asffgh

        Vedä käteen juntti


      • poliisiopettaja
        asffgh kirjoitti:

        Vedä käteen juntti

        Sinutko ne sukurutsas ?


      • ....
        poliisiopettaja kirjoitti:

        Sinutko ne sukurutsas ?

        Työntäkää löylykauha perseeseen


    • 709_päivää_istunut

      Onko teille kenellekkään tullut oikeasti mieleen, että olen oikeasti syytön näihin paloihin, joista istuin vankilassa 709 päivää? Sen lisäksi minun loppuelämäni on pilattu, eikä kukaan ole vastuussa. Minun kaikki ystävät on kaikonneet, työelämässä on vaikeaa saada uusia työpaikkoja... Joo olen tehnyt tyhmyyksiä joskus junnuna mutta onko aivan mahdotonta pyytää toista mahdollisuutta? Käytin sen toisen mahdollisuuden ja paransin tapani. Olen pyrkinyt elämässäni olemaan hyvä läheisille sekä toisille ihmisille. Rakastan työtäni ja toisten ihmisten auttamista ja mielestäni olin/olen siinä työssä hyvä mutta silti mitun naulattiin, koska olen tehnyt junnuna tyhmyyksiä. Miltä sinusta itsestäsi tuntuiosi istua vangittuna lähes kaksi vuotta ja sen jälkeen lukea netistä, kuinka sinun tulisi istua loppuelämä vankilassa? Sillä ei ole mitään merkitystä, että olet yrittänyt olla lähes 20 vuotta mallikansalainen ja huolehtia toisten ihmisten hyvinvoinnista... Tuona aikana olen saanut yhsen ylinopeus sakon, anteeksi kaksi... Mutta se ei riitä kanssaihmisille... Poltetaan vaan roviolla koko jätkä, eihän siitä mihinkään ole, eikä se ainakaan meille ole terveullut pelastaamaan henkiä tai muuten auttamaan hädässä olevaa...

    • kessutjakoon

      No etköhän saanu kunnon korvaukset joilla elää ja mitä maineella tekee kun on rahaa millä mällätä!!Voi muuttaa vaikka ulkomaille auringon alle pois täältä paska maasta!!Kyllä moni meistä istuis valtion täysihoitolassa moista korvausta vastaan!!

      • haistakaavittujoo

        Kannonkoski on täynnä kusipäisiä kukkahattu juoruajia kukaan normaali asu sillä kuppa kylällä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe