Reissuun mukava kaveri

Pippuri100

Moikka
Oisko kukaan lähdössä äkkilähdölle vaikka Kreikkaan lokakuuss/marraskuun alussa?

18

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+4

      Hei minkä ikäinen olet ja millaista matkaseuraa etsit? :)

      • Pippuri100

        Olen 56 vuotias nainen ja yksin en halua matkustaa...Mukavaa ja rentoa seuraa haen siis. Nainen/mies käy


      • Jamo
        Pippuri100 kirjoitti:

        Olen 56 vuotias nainen ja yksin en halua matkustaa...Mukavaa ja rentoa seuraa haen siis. Nainen/mies käy

        Moikka,
        Onko sulla viikko tiedossa, vai pitempi aika,?


      • Pippuri100
        Jamo kirjoitti:

        Moikka,
        Onko sulla viikko tiedossa, vai pitempi aika,?

        Eipä ole kuin viikko vaan....


      • ilkka kukkanen
        Pippuri100 kirjoitti:

        Olen 56 vuotias nainen ja yksin en halua matkustaa...Mukavaa ja rentoa seuraa haen siis. Nainen/mies käy

        Pippuri:lle

        Olen rahakas(vakuutukset ja äidin perintö.)

        Mies Stadista.

        Akateeminen ja leski. Ikä 58.

        Kulttuuriin kovastikin kallellaan. Ja naisväkeen:))


    • kreetafani

      Lokakuussa pääsee vielä Kreetalle. Kyttään tuota 18.10 lähtöä. Kiinnostaako?
      joko pelkkä lento tai sitten valmispaketti, hinta ratkaisee.

      • Pippuri100

        Hei

        Mikähän matkanjärjestäjä mahtaa olla kyseessä?
        Kiinnostaa tietenkin


      • naismatkaaja
        Pippuri100 kirjoitti:

        Hei

        Mikähän matkanjärjestäjä mahtaa olla kyseessä?
        Kiinnostaa tietenkin

        Täällä myös nainen matkaseuraa vailla..ajankohta olisi oikein sopiva minullekin. Vai joko on matka varattuna??


      • kreetafani

        Hei taisi karata jo viesti. Siis Aurinkomatkat Hanian kenttä, hotellit länteen, Huoneistohotelleja saa 30-40€/vrk, Auto 1vk noin 200€


      • Pippuri100
        naismatkaaja kirjoitti:

        Täällä myös nainen matkaseuraa vailla..ajankohta olisi oikein sopiva minullekin. Vai joko on matka varattuna??

        Ei ole varattuna vielä mitään....Mietinnässä paikkakin vielä, pääsen lähtemään aika nopsalla aikataululla, jos joku hyvä paikka löytyy.


      • kreetafani
        Pippuri100 kirjoitti:

        Ei ole varattuna vielä mitään....Mietinnässä paikkakin vielä, pääsen lähtemään aika nopsalla aikataululla, jos joku hyvä paikka löytyy.

        No hei. Eteneekö matkasuunnitelma? Itse kyttään noita 16 tai 18.10.lähtöjä Kreetalle.


      • Pippuri00
        kreetafani kirjoitti:

        Hei taisi karata jo viesti. Siis Aurinkomatkat Hanian kenttä, hotellit länteen, Huoneistohotelleja saa 30-40€/vrk, Auto 1vk noin 200€

        Matkasuunnitelmat ei sen kummemmin ole edenneet. Seuraan kaikkia mahdollisia reissuja koko ajan. Jos siis seuraa vielä sais niin ois kiva....


      • kreetafani
        Pippuri00 kirjoitti:

        Matkasuunnitelmat ei sen kummemmin ole edenneet. Seuraan kaikkia mahdollisia reissuja koko ajan. Jos siis seuraa vielä sais niin ois kiva....

        Voisin lähteä Kreetalle esim 18.10. kunhan hinta vielä putoaa noin 420 tienoille.
        Olen käynyt Kreetalla monesti ja yleensä vuokraan auton, jotta pääsee muuallekkin,
        kuin yleisille rannoille. Jos kiinnostaa laita sposti, minne voi suoraan kirjoittaa.
        Asun Tre ja ikää 60v, hyvä kunto, en polta ja alkokin kohtuudella.


      • ilkka kukkanen
        Pippuri100 kirjoitti:

        Ei ole varattuna vielä mitään....Mietinnässä paikkakin vielä, pääsen lähtemään aika nopsalla aikataululla, jos joku hyvä paikka löytyy.

        Rethymnon on lempipaikkani.


    • matkalle lähiaikoina

      Hei, Pippuri100 tai joku muu kuka olisi lähdössä viikon matkalle loka-marraskuussa. Olen -60 v. heteronainen, aika paljon matkustellut. Äkkilähtöjä minäkin seurailen. Asiallisia yhteydenottoja odottelen osoitteessa: kielokaunokki(at)gmail.com Matkakohdetta voimme suunnitella yhdessä.

    • haluaa mukaan...

      Hei tytöt, joko te olette matkoja varanneet. Jos vielä suunnitteilla, lähtisin mieluusti minäkin matkaan....

      • Reissuun huomen aamulla Teneriffalle...


    • mie meen

      13.11 kanarialle oon yksinäni menossa jos joku lupsakkaa karjalaista seuraa haluaa, niin lähe mukaan. oon viiskymppinen äijänkäppänä ja iltaisn minua ei Baareissä näy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe