Miks TeleFinlandin 3G on erittäin paska?

Kun muutin Helsinkiin - Oulusta sain uuden Galaxy S 5 puhelin. Otin TeleFinland liittymä, koska heillä oli nopee 21Mbps netti ja sit siel oli vain €10/kk tarjous. Jos vain olisin tiennyt, kuinka huono heidän palvelu on...

Mul on aina 5-6 palkkia 3G, mutta niin ei ole mitään dataliikennettä lainkaan. Mitä vittua? Asun lähellä Meilahden HKI:ssä ja heti kun menen sisälle asuntooni, mun 3G ei toimi yjtään, ellei laitoin puhelimen oppimisen ikkunaa vasten. Tämä muistuttaa minua samanlaista paskaa jouduin sietää, kun olen asunut Australiassa. Minulla pitää puhelimeni taivaalle, tai jätä nojaamaan ikkunan. Asun käytännössä sisällä Helsingin keskusta ja en voi edes saada vakaa 3G-yhteyden?

TeleFinland eli Sonera on tarkoitus olla Suomen suurin ja nopein 3G (ja 4G)-verkko. Joten miksi, kun olen sisällä raitiovaunulla tai bussilla tai omassa asunnossa tai edes enimmäkseen vain kävellään stadissa se ei toimi?

Ymmärrän, että se on halpa (10 € kuukaudessa) ja kun se toimi, se toimi hyvää! Mutta puhelimeni sanoo, että se on 3G verkossa koko ajan ja mun vastaanotto on aina yli 70%.

Onko kukaan muu olla samanlaisia ​​ongelmia?

5

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi,

      katsotaan yhdessä muutama juttu josko niistä olisi tuossa tilanteessa apua:

      Täällä on vinkkejä yhteysongelmiin http://bit.ly/1mAF9Cf Ne kannattaa kokeilla ensin.

      Ymmärsinkö oikein, nettiä koskeva vikaa tapahtuu eniteen kotiosoitteessasi? Muualla toimii hyvin? Yksi vaihtoehto on päivittää sim-kortti. Voit tehdä sen veloituksetta lähimmässä Tele Finlandin pisteessä. Vika jatkuu eikä muutosta ole, suosittelen tekemään vikailmoituksen. Saat tehtyä sen Oma liittymän http://bit.ly/1uxKZmI kautta kun sinulle parhaiten sopii. Palvelu on käytössä 24/7. Sen tehtyäsi, tekninen asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä sovittuna ajankohtana. Näin päästään paremmin ja nopeasti korjaustoimenpiteisiin.

      Saa kysyä lisää jos pohdituttaaa :)

      Mia@TeleFinlandPartio
      http://bit.ly/1vbqb53

    • Telefinlandia ei

      Kuuluvuuskartat ainakaan ei pidä paikkaansa. Vaikka on erinomainen kuuluvuus aukealla paikalla, niin ilmoitettua 4G kenttää ei löydy ollenkaan. Miksi maksaa 4Gstä jos sitä ei ole? Pistäisivät karttansa kuntoon.

    • Paskaaaa

      Täyttä paskaa koko telefinland. Kokoajan tulee käyttökatto vastaan mulla on rajaton netti haloo. Sitte pitää maksaa jotai hiton lisämaksuja siitä että saa sen oman "nopean"netin takaisin ANTEEKSI MUTTA MITÄ HELVETTIÄ MINÄ TEEN NETILLÄ JOSSA KESTÄÄ 2 MINUUTTIA AVATA YKSI KUVA JA VIDEOISSA LAGAA 3SEK VÄLEIN? Ei välillä toimi netti melkeen yhtään. Paskin netti mikä ikinä ollut mun luurissa. Vielä joku vuoden sopimus tästä paskasta. Nyt pitäs toimia netti norminopeudella mutta paskat toimi vai oliko tää mun 3G yhteys näin hidas? Kohta puhelin lentää seinään. Jopa minä joka en menetä hermojani kovin helposti niin tämän netin kanssa hermot menee aina.

      • yestelefinland

        Nopea netti sekä 4G-netti sisältävät 20 Gt kotimaan tiedonsiirtoa kuukaudessa*. Rajan täyttyessä siirtonopeutesi laskee tasolle 128 kbit/s laskutuskauden vaihtumiseen saakka. Voit kuitenkin tilata lisäpaketin nopeaa tiedonsiirtoa joko suoraan oman laitteesi näytöltä tai Oma liittymästä:

        1.Lähetä viesti TILAA JATKO numeroon 14040.
        2.Mikäli raja täyttyy nettiselaimesi ollessa auki, näytölle avautuu sivu, jonka kautta on mahdollista tilata lisää nopeaa tiedonsiirtoa.
        3.Tilausmahdollisuus löytyy Oma liittymän välilehdeltä lisäpalvelut.


        Lisäpaketti on käytettävissä kuluvan laskutuskauden loppuun saakka.
        Nyt tarjouksessa 2€/kk (normaalisti 5€/kk) 1.6.2016 saakka.


        *Nopea netti ja 4G-netti tiedonsiirto 20 Gt asiakasetuna 1.6.2016 saakka. Normaalisti 10 Gt.


        Tele Finlandin nettiliittymissä ei ole rajaa tiedonsiirrolle.


    • telefinlandonperseest

      Eikö se jo usein tiiettäkki että telefinlandi hujaa nettiä ja kauhee kusipää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe