FB Syntynyt 1960 luvulla ryhmässä kiehuu

kuusikymmenluku

Potkut saanut yp;
Koska mulla ei ole enää mitään menetettävää, päätinpä avautua vielä viimeisen kerran tässä ryhmässä ja kertoa pari faktaa ylläpidostanne ja viime aikaisista tapahtumista. Ensiksi voin kertoa, että ylläpitäjinä olevat henkilöt ovat alusta asti olleet ylläpitäjinä ja ovat ryhmänperustajan ystäviä.
Sinä aikana kun yp:nä itse olin, en oikeastaan päässyt käsitykseen mitä nää muut yp:t tekivät, yksi sentään oli jonkunverran aktiivinen. Lisäsivät jäseniä toki, mutta eivät muuten puuttuneet ryhmän toimintaan. Ryhmänperustaja antoi meille tarkat ohjeet,millä perusteella jäseniä ryhmään valitaan ja yksi näistä oli, että profiilin pitää olla jo jonkun aikaa olemassa ollut, eikä sellainen, joka on vaikka viikko sitten luotu. Tietysti piti myös jollain tapaa saada selville syntymävuosi, jos tätä ei ollut näkyvillä, niin profiilikuvasta pystyi päätelemään.
Joku aika sitten ryhmäämme ilmestyi neitokainen Fanceca nimeltään, profiilissaan kaunis nuoren naisen kuva. Moni häntä ehti ihailla ja kauniiksi ja nuoren näköiseksi kehua, hän kiitteli ja vakuutteli että kuva on hänen oma kuvansa. Valppaimmilla jäsenillä alkoi hälytyskellot soida ja he tarkastivat kuvan alkuperän. Eipä ollut Franceca ollenkaan kuvassa, vaan joku aivan muu, Italiassa tv:stä tuttu. Kun tästä hänelle huomautettiin alkoivat kuvat ja jutut vaihtua ja kaikki olivat kaapattuja kuvia, vaikka omiksi väitettiin. Tässä vaiheessa ylläpitoon otettiin yhteyttä, ensin ryhmän perustajaan, hän ei reagoinut, sitten kyseltiin minulta. Huomattuani, että Fraceca oli r.perustajan ryhmään lisäämä ja profiili vkon vanha kyselin häneltä, tunteeko tämän vai millä perusteella on hänet ryhmään huolinut, tässä vaiheessa muutkin yp:t kyselivät samaa. Ensimmäinen vastaus oli tyyliin: Helvittiäkö minulta kyselette, hoitakaa itse! Kun kyseenalaistimme edelleen,miksi on ryhmään päästänyt, tuli vastaus, että Franceca on kertonut syntyneensä -69, joten on ryhmään sopiva. Mietin aikani, pitäsikö uskaltaa kuitenkin itse poistaa ryhmästä tämä Franceca, koska ilmeisesti ei ollut se, mitä väitti olevansa. Ja onhan rikos, käyttää jonkun toisen identiteettiä. Tässä vaiheessa r.perustaja ilmoitti meille yp:lle että jättää yp hommat, luopuu ryhmästä, jättää sen meille ja tämä on lopullista ja piste. Ryhmässä piti puheen, kuinka lähettää lapsensa maailmalle.
Samaan aikaan oli tämä Franceca hävinnyt ryhmästä,kuten hävisi myös r.perustaja ja hänen tunnettu aliaksensa. Ryhmässä on ainakin kolmaskin alias. Kävi ilmi,että r.perustaja oli myös tämä Franceca.
Minua ja ylläpitoa syytettiin salailusta ja suojelusta. Kokosimme uuden ylläpidon, saimme ryhmän rauhottumaan ja mieliala oli hyvä ja toiveikas. Kolme näistä edelleen yp;nä olevista ei tosin regoineet mihkään millään tapaa. Viime yönnä aivan yllättäen, ylläpitäjien viestiketjuun ilmeistyi r.perustaja yhden ylläpitäjän lisäämänä... meiltä muilta ei kysytty mitään. Eikä kysytty myös siinä vaiheessa kun minut ja muut uudet yp:t vaputettiin ylläpitäjän roolista. Seinälle ilmeistyi ilmotus, että perustaja onkin palannut ja kaikki on ennallaan.. Ja minut haukuttiin diktaattoriksi... vaikka ryhmän säännöt solvamisen yms.kieltävätkin. Joten ryhmänperustaja saa toimia täysin omia sääntöjään vastaan joka asiassa ja muut ylläpitäjät nyökyttelevät vieressä...vai ovatko Paavoja kaikki...niitä voi ryhmässä olla vielä monta …. niin kuin oli Franceca...
Olen estänyt kaikki yp:t...saa nähdä kuinka pian joku alias tämän poistaa
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sutinen vastaa; Kerron tässä ja nyt tasan viimeisen kerran: minä en ole kyseisen feikkihenkilön takana. Mitään todisteita ei ole siitä, että on muka selvinnyt, että olisin ollut tuon takana. "Kävi ilmi"? Missä kävi mitä ilmi? Missä todisteet? Itse asiassa voisin laittaa tuosta perättömästä väitteestä herjauskanteen, ja virkavalta saa kyllä selville, mistä ip-osoitteesta tuo valehenkilö on viestejään lähetellyt. Ja sen takaan, ettei se ip-osoite ole mun.

Suvi sai potkut yp-hommista (ei ryhmästä), koska olin menettänyt häneen luottoni. Kyseinen Suvin viesti on katkeroituneen henkilön purnausta, osin syystäkin, mutta tuon feikkihenkilön taustojen kohdalta täysi paikkaansa pitämätön.

Enempää en tästä aiheesta keskustele kuin korkeintaan virkavallan kanssa, minkä tekisin varsin mielelläni.

2

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulokokkikonginkangas

      Eikö tuo ylläpito Paavo ole torikauppias,joka kehuskelee omassa ryhmässään facebookissa kuinka hyvä bisnesksen on kehitellyt ja aliarvioi asiakkaita ja arvostelee asiakkaitaan.

    • ryhtykääkelkkaan

      Mielenkiinnosta liityin tuohon kyseiseen ryhmään ja totesin,että sieltä löytyy näköjäänmyös naisia niin eronneita,kun varattuja aina valmiita pieneen seikkailuun monet vieläpä kuvan kanssa.Ensin ovelasti vaan laitetaan selfie,mutta yksitysviesti niin johan naiset muuttu,menkää ja kokeilkaa itse.Siellä on opettajaa ja laboranttia yms oikein eliittikumppaneita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe