dennis pizzat

Pääsin sairaalasta edellispäivänä, olen siis toipilaana pyysin vaimoa tuomaan jotain helppoa syötävää. No jääkaapista löysin dennis-yrityksen pizzan, oli kova nälkä, lämmitin kyseisen tuotteen mikrossa. Alettuani "nauttimaan" piti hakea terävä veitsi, jotta sain sitä "kumista" pohjaa leikattua, täytteenä pizzassa oli jotain ketsupilla maustettua jauhelihaa, joka juuri ja juuri peitti sen pohjan. Sen maku oli jotain aivan käsittämätöntä paskaa, pari palaa söin ja heitin koko pizzan roskiin. On käsittämätöntä, että k-supermarket ottaa myytäväksi tälläisia tuotteita, pitäiskö vaihtaa kauppaa, jotta varmistuisi, ettei rahojaan saappaanpohjaan ruokana laittais
Ilmianna
Jaa

15 Vastausta

Käytiin työporukalla samana päivänä syömässä cittarin denniksessä ja illalla naantalin gebab-pitseriassa, ero oli Kuin yöllä ja päivällä. Eli en milloinkaan enää nokkaani pistä denniksen ruottolaan.
Ilmianna
Jaa
Deniksen valmispitzat on kamalia ja hinta siihen nähden käsittämätön.
Suosi kotimaista, Atria ja Saarioinen!
Ilmianna
Jaa
työntäkää DENNIKSET perseeseen!
Ilmianna
Jaa
Yhden kerran erehdyin ostamaan tuollaisen. Enkä sen jälkeen ole ostanut. Kertonee kaiken "pizzan" laadusta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Keronee myös kaiken sun homoudestas.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
olen joutunut syömään useaan kertaan dennis pizzaa, koska se on ollut lähin ruokapaikka.
voin kyllä yhtyä edellisiin, dennis pizza ei ole hyvää, toki on maukasta, liikaakin, mutta ri hyvää.
Ilmianna
Jaa
kai pyysit rahaa takaisin ja alennuksia ja lahjakortteja??
Ilmianna
Jaa
Vielä hirveämpiä ovat Saarioisen ylihintaiset pannukakkupohjaiset Pizza Pronto -roiskeläpät, joiden makua kuvaa sana "ummehtunut" parhaiten.
Ilmianna
Jaa
Turun alkuperäinen Dennis ON hyvä, nuo myöhemmin avatut paljon huonompia mitä olen usein ihmetellyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen samaa mieltä. Tampereella kävin kerran meidän Denniksessä mutta ero Turun vastaavaan on tosi iso enkä täällä toista kertaa mene. Hintalaatusuhde ei ollut oikein kondiksessa. No siellä on usein tyhjää, joka kertonee paljon paikasta. Jonotan jatkossakin Tampereen vanhimpaan pizzeriaan eli Napoliin, siellä ei pety koskaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ensimmäistä kertaa ostin kaupasta Dennisin jauheliha- ja kinkkupizzat. Onnekdi laitoin lisätäytteitä kun näyttivät niin aneemisilta. Lisätäytteistä huolimatta aivan pahvikuivia känttyjä molemmat, en muistaakseni ole koskaan syönyt näin huonoja "pizzoja", pohja pahvia, täytteitä ei edes nimen vertaa ja juusto jotain synteettistä kumia. Kuinka tälläisiä saadaan myydä k-kaupassa ja pettää asiakasta 100-0 ? En TODELLAKAAN OSTA MITÄÄN DENNISIIN viittaavaa ikinä, se on tällä kokemuksella todistettu. Aivan ala-arvoinen tuote, suoraan roskiin, ei sitä syönyt koirakaan...
Petoksen raja on uhkaavan lähellä kun näitä myydään ihmisen ravinnoksi.
Ilmianna
Jaa
Idiootit täällä kommentoimassa. Syökää te vain niitä Lidlin paskapitsoja kun muuhun ei ole varaa.
Ilmianna
Jaa
Dennis pizzat ovat sen verran luotaan työntävän näköisiä etten vahingossakaan osta... Yleensä teenkin pizzan itse.. Tai ostan pizzeriast5a perhepizzan josta osan laitan pakkaseen odottamaan seuraavaa syöntikertaa.
Ilmianna
Jaa
Denniksen pakastepizzat, ne missä läski ruma ukko kannessa, on ihan ok. Ne toiset ei-pakasteversiot missä piirretty karikatyyri taas totaalista jätettä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Pizzan irvikuvia ne sontaläjät, joiden pakkauksessa se läski ukko irvistää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

dennis pizzat

Pääsin sairaalasta edellispäivänä, olen siis toipilaana pyysin vaimoa tuomaan jotain helppoa syötävää. No jääkaapista löysin dennis-yrityksen pizzan, oli kova nälkä, lämmitin kyseisen tuotteen mikrossa. Alettuani "nauttimaan" piti hakea terävä veitsi, jotta sain sitä "kumista" pohjaa leikattua, täytteenä pizzassa oli jotain ketsupilla maustettua jauhelihaa, joka juuri ja juuri peitti sen pohjan. Sen maku oli jotain aivan käsittämätöntä paskaa, pari palaa söin ja heitin koko pizzan roskiin. On käsittämätöntä, että k-supermarket ottaa myytäväksi tälläisia tuotteita, pitäiskö vaihtaa kauppaa, jotta varmistuisi, ettei rahojaan saappaanpohjaan ruokana laittais

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta