Baarisuutelua miesten kesken

pusumaatti

Onko kellään muulla kokemuksia baarista. Sellasesta baarisuutelusta miesten kesken. Mä oon lähes joka kerta pienessä tuiskeessa joutunut pussailee miesten kanssa. Siitä ei oo seurannut mitään sen kummempaa. Mut jotenkii kummalista, et heteromiehet on alkanut suutelee mun kanssa ?

65

3060

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pusuttaja

      Kyllä on. mulla vähän sama juttu. Kännipäissään lähtee kyllä aika helposti mopo käsistä. Mutta se on ihan ok. Jätkien kanssa suutelu on ihan kiihottavaa, varsinkin jos jätkän kaverin kädet alkaa hapuilee suutelun aikana pitkin kroppaa..

    • täysinnormaalia

      onhan se joo ihan normaalia, saunassa on joskus läpällä otettu poskeenkin toisilta. mutta ei se minusta mitään homostelua ole.

      • pappiahekotuttaa

        sama homma ja kerran alettiin leikkiä nimeltä kuivana kakkoseen. eihän kerta homoksi tee.


    • Ei todellakaan oo mittään homostelua!!Kaikki em. asiat liittyvät Miesten seksuaalisuuteen ja on aivan Normaalia käytöstä Miehillä!!!

      PS Etsin itekin suutelukaveria Miehestä!!

    • Moikka?Olis mukava kuulla jutusta enemmän!
      Minkälainen kundi muuten olet?
      Mä oon 38v. kundi Pohjois-Helsingistä!
      Pidetään yhteyttä!!

      • namimamis

        runkkaan aina ja ajattelen miehiä ja katson miesten kuvia, tosi hetero olo.


    • Lassi21w

      Koettu on, läpällä. Kerran yks jäbä halusi kokeilla ilmeisesti omia rajojaan. Ei tuntunut olevan. Oli pakko lopettaa, kun alkoi käsi valua haarusiani kohti. Taisi jäbä innostua tai sitten kokeili innostuisinko mäkin. Oltiin kyllä aika kännissä. Mun mielestä sekin on kyllä hetero.

      • urpts

        Mitä jäbä duuuuuunaaaaaa


      • Stefaninte

        Den glider in FYI FAN
        gälliiiiiiiii mera betre..........


    • Juuso26w

      Mä en tiedä mikä mua vaivaa, kun kännissä tulee mieli suudella jotain kundia (kysyn kyllä luvan) tai kosketella sen etumusta. Salaa tietysti.
      Oon huomannut, että mun farkkujen etumusta on myös tuijotettu ja sitten jossain vaiheessa iltaa kertonut tyypille, että huomasin sen ja kysynyt, että haluukse koskettaa sitä. "En, oon hetero", koskettanut on sitten kuitenkin.... Juhannuksena viimeeksi ja useamman kerran. Läpällä tietty.
      Seurustelen saman naisen kanssa nyt neljättä vuotta ja harrastetaan kyllä seksiä harvase päivä. En ole koskaan harrastanut seksiä miesten kanssa. Eikä mua kiinnosta kundien kanssa mitkään peppuleikit yms. Koskettele ja suutelu kyllä, mutta miksi ihmeessä tämä kaikki vain kännissä?

      • totuustässä

        Olet oikeasti homo, ja se tulee kännissä esille, kun muuten pidät itsesi kaapissa. Kerro naisellesi homotaipumuksestasi. Jossain vaiheessa tulet jokatapaukessa vaihtamaan miehiin.


    • evefvefveveve

      Ei ole, joskus kauan sitten parikin kaveria yritti kännissä suudella minua, mut en suostunut, kuvottaa ajatuskin. Voisin kokeilumielellä ottaa kerran penistä peppuun, mut ikinä en pussais miestä.

    • pussmaani

      Olen ihan hyvänäköinen, pitkä urheilullinen kaveri. Mulla on baarista ihan samoja kokemuksia. Tosi miehekkään näköiset miehet ovat illan edetessä saattaneet lähestyä mua ihan muuten vain läppää heittäen. Mut jossain välis jutut liikkunut seksiin ja sitten siitä suutelukin on tullut mukaan. Ei kukaan baaris ole kiinnittänyt mitään huomiota miesten pussailuun ja halailuun. Mitään sen kummempaa ei suutelusta ole seurannut. Olen kylläkin nauttinut komeiden miesten huomiosta ja pehmeistä huulista. Sen sijaan olen hieman ollut hämilläni tästä "pusumaattina" olemisesta.

      • natush

        Vanhoja viestejä useampi näistä, kun on koko ketjukin, ei taida uusia aiheita löytyä, mutta jos jollain on vastaava tilanne että vieraat miehet heittäytyy seuraan läpällä ja jutut alkaa liikkua seksiä kohti ja suuteluun asti, niin olisko mitään käydä välillä muissa kuin homobaareissa?


      • Valmistaon

        Kukas taitaa miesten suutelun paremmin kuin toinen hemmo. Kulta pieni tai iso. Anna palaa ja nauti erotiikasta. Nää homostelut ja lesboilut ovat oivaa terveen ihmisen touhustelua.Verbit ovat vain saaneet huonon kaiun. Täytyykö sitä puhua muusta kuin nautinnosta kahden ihmisen kesken.


    • IhanRehellisesti

      Tuota... ihan rehellisyyden nimissä... kyllä toisen miehen kanssa pussailu ja lääppiminen on jonkintason homostelua. Eikä siinä mitään jos on vähän kallellaan myös siihen suuntaan, kunhan pysytään totuudessa.

      • toionsairasta

        No totta helvetissä se on homostelua! Ei kukaan mies muka läpällä tai frendipohjalta ala nuoleskelee toista äijää, hyi saatana!


    • jjjjjjjjjjjjjj

      Totta kai täysiä homoja jos kerran miehelle tekee sitä mikä kuulu tehdä vain
      naiselle.
      Myöntäkää pois ja tulkaa kaapeistanne

    • mällitposkella

      Joo nää suutelu jutskat on ihan normijuttuja baarissa ja varsinkin vessassa suuseksin jälkeen.

    • vdsfwef
    • Asiasta on kokemusta seuraavana osapuolena. Ystävien ja tuttujen miesten, joka on hyvässä parisuhteessa naisen kans, oon nähny pussaavan toista miestä baarissa.
      Mäkin sanoisin et se on jotain uteliaisuutta, jotain mitä ei itselleen salli, mutku alkoholi poistaa estoja, tulee nämäki kiinnostukset ja haluat esille. Sanoisin et se on jotain heteron ja bin väliltä. Ite nään et asiaa voi kuvata lineaarisella viivalla, toisessa päässä on heterot, toisessa homot/lesbot, sinne keskivaiheelle sit asettuvat bit. Lähes jokainen ihminen on jotain tuolta viivalta. Hyvin harva on täysin ääripäätä eli siis heteromiehellä voi olla piirun verran tai himppusen enemmän uteliasta kiinnostusta samaan sukupuoleen, vaikka kokisikin olevansa täyshetero ja haluavansa olla/sekstata vain naisen kans.
      Ja ehkä tärkeintä on ettei itseään ole kuitenkaan pakko luokitella kummaksikaan ei heteroksi eikä homoksi. Riittä kun itse hyväksyy sen mikä kiinnostaa ja tietää mitä haluaa ja kenen kanssa! Silloin on itselleen rehellinen ja eläminen itsensä kanssa on helpompaa,se kuitenki on loppupeleissä tärkeää.

      • mun-ajatuksia

        No kyllä minä ainakin olen ihan täysin ääripää eli heteromies ja tykkään naisista. Tai siis tällä hetkellä vain omasta tyttöystävästäni. Pelaan salibandya ja meidän joukkueessa on yks homo. Tultiin tosi hyvin juttuun sen kanssa kunnes kuulin sen homoudesta. Sen jälkeen on ollut ihan sairaan vaivautunut olo sen kanssa varsinkin pukukopissa/suihkussa.Vaikka se ei mitenkään flirttaile tms. Haluaisin hyväksyä homot ihan täysin,mutta en vaan voi sille mitään, että joku niissä vähän ällöttää. Tiedän, että kuulostan tosi vanhanaikaiselta ja tiukkapipolta kusipäältä, mutta kyllä homous on jollain tavalla sairasta mun mielestä. Ja onhan mullakin oikeus omaan mielipiteeseeni ja tuntemuksiini kun noilla homoilla on jo vaikka mitä oikeuksia. Mutta siis mun pointti oli, että kyllä mä uskon noihin ääripäihin, siis ihan täysumpiheteromiehiin- ja naisiin.


      • EpäileväTuomas

        "Tai siis tällä hetkellä vain omasta tyttöystävästäni."
        Ei vaikuta ihan perusheteron puheelta. Eikö tosiaan tee minkäänlaista vaikutusta nätit tytöt?


    • kruts

      Mikä se sellainen läppä on?

      • Ihan normaalia Miesten elämää!!Biseksuaalisuushan kuuluu Miesten elämään ja on yleisempää Miehil ku naisil..Miehet ei tuo vaan sitä niin esiin kuin naiset-ettei vain "vähänkin homosti käyttäytyvää" Miestä pahoinpidellä/hakata!Ei ehlä nykyaikana niin hakata!
        Mut mielenkiintoinen aihe täklläkin palstalla!Mukavaa viikonloppua kaikille tät palstaa seuraaville ja hyvät yöt!Ehkäpä joskus palaillaan!!


    • farangkhiinok

      En ole moiseen törmännyt ja kyllä jos moiseen tilanteeseen joutuisin niin tinttaisin putsariin. Kyllä tuo nyt on vaan puhdasta homostelua eikä mitään läppää. En tiedä mistä näitä tulee mutta en ole ikinä edes nähnyt miesten pussailevan keskenään vaikka baarissa jos toisessakin on tullut istuttua. Nää hemmot istuu varmaan jossain homobaarissa?

      • lbgrbknn

        Homostelua yritetään globalistien toimesta normalisoida myös tällaisilla nettipalstoilla.


      • Petskuli

        No,no.Älä ole katkera,kyllä joku poika vielä suaki haluaa pussata


    • heteromies

      No hyi saatana! Oottekste nyt ihan tosissanne??? No ei ole helvetti normaalia!

    • valkoinen_heteromies_

      Onpas täällä mielenkiintoinen keskustelu käynnissä. Minulla on kuitenkin teille viestiketjun viestitteleville heteromiehille ehkä yllättävää kerrottavaa; olette homoja :DDD

      • Ite_oot

        Tuskin kukaan on 100% hetero. Suurin osa ihmisistä on varmasti jollakin tasolla biseksuaaleja.


    • Mies1Mies2

      Jokaisessa miehessä on n 25% naisellisuutta, jonka yleensä pysyy aisoissa ympäristöpaineiden vuoksi. Juovuksissa kontrolli kuitenkin hieman pettää ja naisellisuus saa vallan ja miehisyyden ihannointi ottaa vallan. Jokaisella miehellä on ollut jo lapsuudesta saakka jokin miehinen komea esikuva. Sitten kun baarissa mies kohtaa esikuvan kaltaisen paksuhuulisen miehekkään suoraryhtisen urheilijakaverin, hänelle tulee suuri halu lähestyä tätä miestä ja suudella ja ehkä rakastellakin häntä. Tämä on ihan normaalia toimintaa. Mitä vanhemmaksi mies tulee, sen naisellisemmaksi hän muuttuu. Ympäristömyrkyt, juomaveden e-pillerit ym. alentaa mieshormonitasoa, ja miehistä tulee entistä naisellisempia.
      Antiikin Kreikassa miestenvälinen seksi oli arkipäivää, mutta sitten levisi kristinusko, joka aivopesi kansan ja julisti sen synniksi. Miehet asuivat naisten kanssa ja vietti perhe-elämää, mutta naisten kanssa oltiin lähinnä vain silloin kun haluttiin lisää lapsia perheeseen. Naiset hoiti kodin ja lapset ja mies edusti perhettä ja oli isäntä talossa.

      • guilmiksa

        Jaahas. Että jokaisella miehellä on ollut jo lapsuudesta saakka jokin miehinen komea esikuva. Mihinkäs tuo perustuu?

        Tästä kun lähtee niin ei minullakaan ole, enkä oleta olevani mikään superpoikkeava yksilö. Rakastan ja kunnioitan esim. omaa isääni, mutta en pidä häntä esikuvanani, me olemme eri ihmisiä, myös tiettyjen luonteenpiirteiden osalta. Saati että olisi minkäänlaista mielenkiintoa omaa isääni tai hänen näköisiään tyyppejä kohtaan. Eiköhän suurella osalla ihmisistä ole luontaisia estoja moisia mielihaluja vastaan jo siitä yksinkertaisesta syystä että sukurutsa on vahingollista jälkeläisten kannalta. Siksi vaikka esim. sisarusten välillä on satunnaisesti suhteita, se ei ole yleistä, vaan poikkeavaa, koska normaalisti sisarukset eivät tunne vetoa toisiaan kohtaan.

        "Sitten kun baarissa mies kohtaa esikuvan kaltaisen paksuhuulisen miehekkään suoraryhtisen urheilijakaverin, hänelle tulee suuri halu lähestyä tätä miestä ja suudella ja ehkä rakastellakin häntä."

        Ettäkö ihan paksuhuulisen urheilijakaverin? Oliko vielä jäntevät pohkeet, notkea kieli ja hikihelmiä iltapäivän harjoitusten jäljiltä kun hän heilautti pitkiä faabiohiuksiaan ja nosti helmeilevän vodkadrinksun huulilleen?
        Jättäisit nuo omat fantasiasi hieman vähemmälle jos tarkoituksesi on tehdä joku pointti.

        Et näytä edes tajuavan etteivät ihmisten fantasiat ole veistetty samasta puusta. Se että sinun telttasi saattaa kohota paksujen huulien kohdalla ei tarkoita että edes paksuhuuliset naiset olisivat kaikkien unelma vaikka mies olisi kuinka hetero. Aivan kuten ei ole olemassa yhtä miesmallia joka vetoaisi automaattisesti kaikkiin naisiin.

        "Antiikin Kreikassa miestenvälinen seksi oli arkipäivää"

        Ja tämän tiedät mistä? Se että antiikin kreikassa on harrastettu miesten välistä seksiä ei vielä tee siitä arkipäiväistä. Kun tarkastellaan menneisyyttä ja historiaa olisi hyvä tajuta että harvat sieltä säilyneet tekstit kuvaavat arkista arkea. Aivan kuten harvat nykyisetkään kuvaavat nykyistä arkielämää.

        Koska päiväkirjojen ulkopuolella ei arkeen ei yleensä kosketa, vaan tekstit ja puheenaiheet koskevat joko jotain merkittävämpää (uutiset), tai sitten jonkun pienen piirin asioita. Se että vaikka minä tykkäisin mennä töiden jälkeen kavereille pelailemaan mongolialaisia lautapelejä ja kirjoittaisin tapani ylös, se ei silti tarkoita että tuo olisi yleinen arkipäivänviettotapa.

        Se että esim. tietyissä piireissä antiikissa oli myös vanhempi/nuorempi mies suhteita, ei vielä automaattisesti tarkoita että tapa olisi ollut yleinen.


    • truth_sayer

      kyllä te ootte homoja

    • 1plus1

      ei heteromiehet toisiaan suutele

    • TykkääSusta

      Kait ne tykkäävät susta
      kun oma rakas vaimo ei enään mitään anna.
      Ole onnellinen että joku tylkää susta.

    • jallu472

      Suurin osa tällä palstalla kirjoittajia ovat Täysiä Kusipäitä.. Muistan erään kuvan kun Iso-sika L. Breshnev ja itäsaksan E. Honekker pussasivat ihan suulle, ja Voi sitä Oksennusta minkä sain nähdessäni tuon kuvan.. Kaksi Kusipää Kommunistia, mutta ei kuitenkaan Homoja, mutta kaksi Kusipäätä kuitenkin!! Yksi Ainut positiivinen seikka näissä saatanallisissa muslimeissa on se että homoilla ei ole tulevaisuutta!!

    • HalpaMakkara

      Äitini mielestä minun tulisi katsoa tuota Mikko Leppilampea. Enkö minä nyt ketään saa? 100 deitti-ilmoitusta ja mediamainontaa. Kepun terävin kärki on näin miettinyt. He tekee muiden elämällä mitä haluaa.

    • jallu472

      Onko mitään oksettavampaa kuin että ns. "mies ottaa suihin toisen ns. "miehen sperman.. Naisen ja miehen välillä tämä on ihan normaalia kunhan mieskin hoitaa osuutensa, mutta voiko näitä kusipäitä määritellä enää oikeasti "miehiksi.. Menkää takaisin kaappeihin ja älkää saastuttako nuoria ja koko yhteiskuntaa!! Terveisin Jallu

      • SeAjatus

        Yhtä iljeytävää on ajatella että nainen josta välität on ottanut toista tai tekee sen jotakuinkin silmiesi edessä. Etoo ajatus että toinen on ollut hänen sisällään, hän on halunut sitä jne..


    • KoskettelevaJallu

      Työskentelen miesvaltaisella alalla, eli metalliteollisuudessa. Kerran olin mukana työpaikan pikkujouluissa ja työkaverit oli sopivasti kännissä. Loppuillasta menimme juhlatilasta alakerran yökerhoon. Tanssilavalla työporukan nuoret 20-20 vuotiaat miehet oli täydessä hurmoksessa hyvästä musasta ja suutelivat kaikki kimpassa toisiaan suulle ja kaulalle. Pyysivät minuakin mukaan tanssimaa. Heitä oli noin puoli tusinaa. Minusta se oli kaunista katsottavaa. Olisin halunnut mennä itsekin, mutta en ujouteni ja jähmeyteni vuoksi rohjennut ja tunsin itseni jotenkin ulkopuoliseksi juuri siinä hetkessä. Olin heitä noin keskimääri 5-10 vuotta vanhempi. Meidän miesten pitäisi enemmän kosketella, halata ja pussailla toisiamme. Meidän kulttuuriin koskettelu ei kuulu ja se aiheuttaa ahdistusta ja masennusta. Siksi meillä on suuret alkoholi- ja masennustilastot. Masennusta lääkitään kaljalla. Joka perjantai näkee kauppojen edustalla kun kannetaan kaksinkäsin korikaupalla masennuslääkettä koteihin. Vanhemmat ei edes joudä pitämään lapsiaan sylissä, saatikka koskettelemaan. Vanhemmille on tärkeämpää räplätä feisbuukkia :( Lapsista kasvaa kylmiä, tunteettomia, ahdistuneita nuoria ja aikuisia. Aikuisena he käyttäytyy samoin kuin omat vanhemmat ja ketju jatkuu. Ja kaljaa kuluu...

    • sgsgsfsdf

      ei heteromiehet pussaile ääliö!! ne on piilohomoja jotka kännissä uskaltavat toteuttaa oikeaa sisintään.. sitten laitetaan jälkeenpäin se "kännin" piikkiin. ja seuraavalla kerralla kun otetaan ni hakeudutaan siihen samaan pussailu porukkaan, vaikka toinen asuis missä. jos sattuis että menis pitemmälle silläkertaa.

    • 5559999999

      Hyi Hel*etti! Täytyy olla päässä jotain vikaa, jos miehenä haluaa pussailla miestä. Kukaan ei synny homona. Ympäristötekijät tekee ihmisestä homon. Identtisillä kaksosilla joilla on sama DNA, toisesta voi tulla homo ja toisesta ei. Sen selittää epänormaali ympäristö joka luo epänormaalia käyttäytymistä.

      • provo

        jep, kaikista ihmisistäkään ei kasva idiootteja, mutta olosuhteet ovat tehneet sinustakin sellaisen, koska myös sivistyneessä ja suvaitsevassa ihmisyhteisössämme on pesäkkeitä jotka tekevät hyväksikin syntyneestä kieron!

        Sut pitäis heittää eläinten revittäväksi, sitä sä teet muille.


      • itseoletidiootti
        provo kirjoitti:

        jep, kaikista ihmisistäkään ei kasva idiootteja, mutta olosuhteet ovat tehneet sinustakin sellaisen, koska myös sivistyneessä ja suvaitsevassa ihmisyhteisössämme on pesäkkeitä jotka tekevät hyväksikin syntyneestä kieron!

        Sut pitäis heittää eläinten revittäväksi, sitä sä teet muille.

        Kaikki homot vaan eläinten revittäviksi! Tai ei sittenkään, se olis eläinrääkkäystä. No, kaasukammioon vaan niinuin Aatun aikoina.


      • MissäHeitäOn

        Missä näitä identtisiä kaksosia on, joilla on erilainen seksisuuntaus?


      • Soode

        Ja sitten kun vielä fiksusti selität miksi homostelua on havaittu myös lukuisilla eri eläinlajeilla?

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior

        Tai miksi homoja löytyy vain pieni ryhmä yhteiskuntaluokasta, perheestä tms. riippumatta. Jos esim. sisaruksista toinen on homo ja toinen ei, niin missähän se toinen on päässyt elämään siinä epänormaalissa ympäristössä ja toinen taas ei?

        Jo se että identtiset kaksoset näyttävät identtisiltä ei tarkoita että he niitä olisivat.

        Jo hyvin pienikin ero aivojen kehityksessä voi vaikuttaa asioihin ja ihmiskehossa, etenkin aivoissa on vieläkin paljon alueita ja seikkoja joita emme tunne tai osaa tulkita. Se että kaksoset näyttävät samoilta ja jakavat samat geenit ei tee heistä täydellisiä kopioita toisistaan esim. aivojen suhteen. Mitä tapahtuu esim. sikiöiden kehittyessä? Kun munasolu jakaantuu molemmat alkavat kehittyä ja mutatoitua itsenäisesti vaikka rakennusaineet ovatkin samat. Pienikin muutos siinä vaiheessa tekee niissä erilaisia ja voi muuttaa kehityksen suuntaa vaikka lopputuloksessa paljon samaa olisikin.

        Tai mistä johtuu että kun aiemmin lukuisia homoja on koetettu "parantaa", niin lopputulos on tietääkseni pääsosin aina epäonnistunut ja usein myös tragedia kun tyyppi on päätynyt riistämään hengen itseltään kun mikään terapia tai muu ei voi tilaa parantaa.

        On silti mahdollista että ympäristö voi joissain tapauksissa vaikuttaa asiaan esim. ihmisen kehitysvaiheessa, mutta missä määrin ja millaisessa tilanteessa? Kun on täysin mahdollista että vaikka joku asia muuttaisikin ihmisen seksuaalisuutta kehitysvaiheessa, voi hyvinkin olla ettei sama asia (vastaava epänormaali ympäristö) vaikuttaisi johonkin toiseen taas millään tavalla.

        Aivan kuten joku voi vaikka polttaa tupakkaa 90-vuotta ilman terveyshaittoja, joku toinen taas ei.

        Ulkoiset seikat voivat ja vaikuttavatkin kehitykseemme, mutta eivät automaattisesti. Toiset näyttäisivät olevan herkempiä ulkoisia vaikutteita vastaan ja toiset eivät ja tämä herkkyys taas näyttäisi olevan sisäsyntyistä, eli siis geeneistä johtuvaa.

        Asiat ovat harvoin yksioikoisen yksinkertaisia.


      • Soode
        provo kirjoitti:

        jep, kaikista ihmisistäkään ei kasva idiootteja, mutta olosuhteet ovat tehneet sinustakin sellaisen, koska myös sivistyneessä ja suvaitsevassa ihmisyhteisössämme on pesäkkeitä jotka tekevät hyväksikin syntyneestä kieron!

        Sut pitäis heittää eläinten revittäväksi, sitä sä teet muille.

        Ja tässä "sivistyneessä ja suvaitsevassa" yhteisössä sinä puhelet jonkun kommentoijan heittämisestä eläinten revittäväksi koska hän esittää jonkun mielipiteen tai ajatuksen joka ei sinua miellytä?

        Koska kommentin kirjoittaminen on aivan "sama" asia.

        Ja varmasti koska haluat säilyttää eheän maailmankuvan etkä vaikuttaa esim. tekopyhältä olet valmis menemään seuraavana revittäväksi?

        Vai keksitkö sadun miksei ihmisiä jotka haluavat tappaa toiset väärien mielipiteiden vuoksi pitäisi hävittää aivan samalla tavalla?

        Oli kommentti provo tahi ei, olen törmännyt vastaaviin ajatusten tonaviin ennenkin.


    • toppilankolli

      Ei ainakaan mulla ole tehnyt koskaan mieli suudella toista miestä missään olosuhteissa. Kyllä ne keskenään nuoleskelevat miehet ovat bi- tai homomiehiä. Sinällään ei mitään homoja tai puolihomoja vastaan mutta itse varmaan lataisin nekkuun jos joku äijä alkaisi kähmimään.

      • zaraf

        Hyvin samoilla linjoilla. Eipä ole koskaan ollut tai tullut tarvetta "kokeilla", kun suhtautuminen ja mielihalut ovat olleet täysin selvät ihan ilman kokeilujakin vaikka olisi ollut millaisessa kännissä. Alkoholi tunnetusti vapauttaa tietyistä rajoitteista, mutta kun itsellä ei moisia rajoja ole ylitettäväksi tai alitajuisia piilohaluja, niin alkoholi ei vaikuta asiaan millään tavalla.

        Ajatus tuollaisesta kokeilemisesta on aika vastaava jos joku pyytäisi suutelemaan pyykkikoneen kanssa, yhtä paljon se minua seksuaalisesti kiinnostaa kuin oman sukupuoleni edustajat.

        Jos ne "heteromiehet" siellä toisiaan nuoleskelevat niin eiköhän olisi yksinkertaisempaa vain kutsua itseään biseksuaaliksi? Mutta ehkä sitä pitää todistella itselleen jollain tasolla jostain syystä? Että miesten imuttelu ei hävetä, mutta että todellisuus pitäisi tunnustaa, niin se kyllä?


    • HYI HELEVETIN HELEVETTI ;((( EI MULL OO IKINÄ TULLU MIELEEN PUSSAILLA MIEHEN KANS EIKÄ TUU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      MINÄ OON HETERO MIES JA ALAN PUSSAAMAAN YKSINOMAAN NAISTA ;)))
      ON SE ÄLLÖTTÄVVÄÄ HOMOTOUHUA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Homopusumies

        Pusumies on itse ihan selvästi homo, mutta yrittää epätoivoisesti peitellä sitä kun ei ole uskaltanut tulla kaapista ulos vielä. Noi homohymiöt paljasti. Ja sitten ihan täysillä pitää hakata noita huutomerkkejä, että asia olis muka vielä varmempi, se paljastaa myös. Normaali ihminen laittaa vain yhden huutomerkin. Ja heteromies ei käytä hymiöitä. Nyt olet ihan paniikissa huutomerkkien määrästä päätellen, mutta kyllä se sitten on helpotus kun kerrot kaikille olevasi homo, ei tarvitse salailla enää.


      • Näinpäsnäyttäisi

        Kuinkas se olikaan, että se viidennen perättäisen välimerkin käyttö jo kertoisi ettei kirjoittajalla ole kaikki muumit laaksossa, että siinä kohtaa on jo menty rajan yli. Mitenkähän pitkälle toiselle puolelle pääseekään tuolla määrällä?

        Itse tietäisin tässä jo 30 ikävuoden ylittäneenä olisin homo tai siihen suuntaan kallellaan, mutta en voisi olla vähempää kiinnostunut homopornosta tai vaikka siitä miesten kanssa suutelusta, vaikka molempien saatavuus varmasti nykyaikana olisi suht helppoa jos kiinnostusta löytyisi. Etenkin joku porno olisi klikkauksen parin päässä siinä kuin heterotavarakin.

        Mutta ei moisten asioiden olemassaolo toki minua enempiä haittaakaan jos nyt ei suoraan naamalle työnnetä kysymättä. Ja toisaalta siinä vaiheessa huumorintaju voi loppua vaikka kyseessä olisi mikä asia tahansa, oli se sitten homoseksi tai vaikka lomaosake Ulan Batorista.

        Yleensähän se että suhtautuu toisten sänkypuuhiin tuonkaltaisella intohimolla kertoo ettei tyypillä ole se henkilökohtainen minuus oikein hallussa. Jotain puuttuu kun pitää noin kovasti kompensoida ja todistella riippuen asiaan mikä ei liity itseensä millään tavalla.

        Asia joka ei ole jollain tavalla henkilökohtainen ei normaalisti herätä myöskään voimakkaita tunteita etenkin kun ei puhuta rikoksista tai mihinkään pakottamisesta.

        Ei ole yksi, kaksi, tai kolmekaan tapausta kun joku äänekkäästi homouden pahuudesta, ällöttävyydestä ja/tai syntisyydestä tms. saarnannut tyyppi onkin sitten tavattu oman sukupuolensa edustajan syleilystä, tai mikä ikinä onkaan se asia joka saa tunteet noin pintaan pelkällä olemassaolollaan.

        Olen jo jostain teini-iästä ihmetellyt miksi toiset ottavat noin paljon kierroksia esim. siitä että jotkut muut tahtovat homostella keskenään, eikä oikein voi välttyä ajatukselta että se johtuu siitä että se tuo esiin jotain omasta itsestään jota ei ehkä haluaisi kohdata. Ja onhan mahdollista että taustalla on esim. jotain lapsuuden hyväksikäyttöä joka saa reagoimaan yli äyräiden.

        Kun meille lopuille sillä ei ole minkäänlaista merkitystä mitä toiset keskenään puuhaavat jos puhutaan suht. täysipäisistä aikuisista jotka ovat mukana vapaaehtoisesti. Kun se muiden homostelu ei ole itselle minkäänlainen uhka tai itseltä pois.


    • Marko-76

      Kuulin juuri että noin 10 prosenttia miehistä olisi homoja. Sehän tarkoittaa että suurella todennäköisyydellä vähintään yksi joka 10 miehestä jonka kanssa olen harrastanut seksiä olisi homo!

      • SeKymmenes

        Juuri noin se menee. Hyvä Marko!


    • bodaripanimua

      Bodari mies kun pani minua anaaliin

      Oli heinäkuun toinen viikko ja perjantai. Kesälomani alkoi noilla minuuteilla. Olin vääntänyt duunia kuin mikäkin ja se tuntui mielettömänä väsymyksenä vartalossani. Olin kropaltani vielä erittäin hoikka ja poikamainen, hiuksenikin viihtyivät vielä tuuheana pehkona päässäni. Jalassani minulla oli tiukat Leviksen farkut ja päälläni lyhythihainen valkoinen kauluspaita.

      Baarikierrokselle piti tietysti vielä lähteä. Siitä piti työkaverit huolen, eikä kieltäytyminen edes käynyt mielessä. Fiiliskin oli korkealla kuin sen päivän aurinko.

      Vihdoin lähdimme ja jätimme työpölyt taaksemme. Muutama lähiterassilla ja sitten suunnaksi Helsingin keskusta. Monet tuopit vaihtuivat uusiin ja päivä muuttui hiljalleen illaksi. Tuntien päästä vaihdoimme terasin juuri aueneeseen hotellin yökerhoon.

      Kerhon sisällä oli väkeä kuin pipoa ja tietysti hukkasin kaikki työkaverini heti kättelyssä. Yritin muutaman naisen kanssa saada juttua aikaan, mutta olin aivan liian kännissä ja karkoitin heidät tehokkaasti. Ei näyttänyt kyllä tänään irtoavan.

      Hain vielä yhden ja istahdin yksin istumaan pieneen pyöreään pöytään. Olin jo melkoisen maistissa ja aloin nuokkua väsymyksestä. Pian kuitenkin havahduin portsarin herätellessä minua. "HEI! Jos alat pilkkiä, niin saat mennä kotiisi nukkumaan". Vakuuttelin jaksavani ja lupasin olla skarppina.

      Portsarin jätettyä minut rauhaan Istuin yksin vielä hetken. Sitten vasemmalle puolelleni istahti iso ja lihaksikas lähes kaljupäinen mies. Hänellä oli tiukka pikeepaita, joka korosti paksuja suonikkaita hauiksia ja vahvaa rintakehää. Mies oli arviolta nelikymppinen ja älykön näköinen silmalaseineen. Hän oli siistin oloinen ja jutteli asiallisia ajankohtaisia asioita minun nyökkäilessä parhaani mukaan.

      Lievästi sanottuna yksipuolisen keskustelun päätteeksi hän esitteli itsensä Villeksi. "Otatko jotain? Voin hakea" Hän sanoi. "No jos tarjoot, niin yhen voisi ottaa vielä" Ilmoitin ja hymyilin janoisena.

      Ville palasi kotvan päästä juomalasien kanssa. Eteeni tupsahti tequila ja joku muu paukku. "Kippis" Hän tokaisi ja kolautimme lasien kannat toisiinsa sekä nykäisimme tequilat kerralla naamaan. Toinen paukku meni heti perään ja puhaltelin viinahöyryjä suustani.

      Pian kuitenkin muistini alkoi pahasti pätkiä. Sen muistan, kun Ville ilmoitti, että hänellä on huone tässä hotellissa ja hän ehdotti sinne menemistä. Minulla on myös hämärä muistikuva hissimatkasta ja hotellin käytävistä. Itse huoneesta muistan sängyn ja vaatteitteni riisumisen. Tämän jälkeen ajoittain hellät kädet vartalollani ja kuuman suun jalkovälissäni antamassa nautintoa.

      Kuitenkin vasta kunnolla heräsin todellisuuteen kuullessani oman syvän huokaukseni "OOOOohhh!" Tunsin myös lakanan naamaani vasten ja ison vartalon painon läpsähtävän takamukseeni voimakkaasti. Sänky allani tärähteli ja iso mies päälläni puhisi kiimasta. Täysi tunne pyllyssäni sai anukseni supistelmaan refleksinomaisesti. Villen kivikova kyrpä ei joustanut milliäkään, vaikkan kuinka kiristelelin ja jännitin. Liukas paksu elin oli vallanut reikäni kokonaan ja venytti sulkijaani lisää sekä upposi voimalla useita satoja kertoja edes takaisin. "Ihana perse sulla, mun kulli uppoaa hyvin sinne." mies päälläni huohotti matalalla äänellä ja antoi lantionsa tehdä työtään. Maailma pyöri silmissäni tajuntaani iskiessä, että joku nussi minua vauhdilla perseeseen. Hätäännyin ja meinasin jo pyristellä alta pois, mutta nussiva kyrpä tuntui työntö työnnöltä paremmalta ja päälläni oleva mies suuteli niskaani nautinnollisesti. Kurkotin katsomaan kuka minua panee ja tajusin lihaksikkaan karbaasin olevan aikaisemmin tapaamani Ville. Rauhoituin ja ajattelin, että mikäs tässä oli olla. Sain kovaa patukkaa taitavasti.

      Ville oli varsinainen atleetti ja jaksoi rynkyttää kuin veturi. Purin lakanaa ja kourin hänen lihaksikkaita reisiään. Pyllistin ja otin sisääni viimeisetkin sentit tuosta paksusta kyrvästä. Pieni perseeni sai sellaista kyytiä, että en ollut vastaavaa kokenut. Pakarani suorastaan erkanivat toisistaan ison kullin kairatessa niiden väliin. Voihkin taukoamatta ja haukoin henkeäni. Pääni pyöri ja vartaloni kiemurteli vatsani jännittyessä äärimmileen.

      "Oi mieletöntä. Nyt saat oikein kunnolla, juuri niin kuin halusit". Ville huohotti korvaani. MITÄ? Halusinko, milloin? En muistanut mitään sellaista. "M..i..ten...n..niii...?" Änkytin katkonaisesti ja ääneni värisi tärähtelyn voimasta. Kuuma suu imaisi korvani ja kuiskasi, että olin ehdotellut härskejä hänelle.

      Ville hiljensi hengästyneenä tahtiaan ja antoi painonsa laskeutua päälleni. Kyrpä pysyi syvällä suolessani. Hän suuteli niskaani ja hyväili kroppaani. Hän painoi uskomattoman paljon ja tunsin litistyväni. "Vaihdetaan asentoa" Ja niin Ville käänsi minut selälleni ja asettui reisieni väliin. Reikäni oli tajuttoman liukas ja se kihelmöi kuumana sykkien. Kyrpäni seisoi puoliveltosti ja sen pää oli limasta märkä.

      jatkuu...

      • bodaripanimua

        Nyt vasta näin villen koko vartalon alastomana. Hän oli oikeasti podari. Ihan sika lihaksikas. Ville mahtava vartalo oli hikinen ja hän pyyhki valuvaa noroa otsaltaan. Vielä korpaansakkin suonikkaampi posliini ympärileikattu paksu nahkatatti ruttuisella kortsulla haki aukolleni. Hitaasti hän antoi painonsa laskeutua vasteni ja reikäni alkoi venyä tunkeutuvan kullin tieltä. Hän paranteli asentoaan ja kahmaisi polveni kouriinsa sekä veti minut itseensä kiinni. Paksut lihaksikkaat reidet läpsähtivät pakaroihini ja anukseni supistui nautinnosta väristen sisääni liukuvan kyrvän ympärille. Ville upposi pallejaan asti vakooni.

        En ollut ikinä saanut tuollaista isoa miestä ja tämä lihaskimppu jalkovälissäni näytti ja tuntui niin uskomattoman pornolta. En voinut olla hyväilemättä hänen nuodokasta rinkakehäänsä ja käsivarsiaan. "Ota mut niin kuin haluat! " Huokasin kiimaisella murisevalla äänellä ja ohjasin Villen sormen suuhuni. Ville alkoi panna pitkin vedoin. Ai se tuntui niin hyvältä. Imin hänen sormeaan ja runkkasin kulliani kovaksi. Hän hyväili pallejani ja nivusiani sekä alavatsaani. Kaapasin polveni rintaani vasten ja annoin Villelle kunnon näkymät työskennellä. Hän alkoi taas lykkiä ikiliikkujan tavoin. Iso penis liukui koko olemukselaan sisään ja ulos. Hän rymisti suoltani niin, että vatsassani hölskyi ja pakarani lätisivät.

        Pidin toisella kädellä jalkani yhdessä ja runkkasin toisella vimmatusti Villeä päin. Ville ohjasi käteni jalkojani pitämään ja alkoi runkata kaksin käsi sojottavaa kaluani. Kyrpä kairasi anustani antaen kuuman kihelmöivän tunteen, joka tuntui varpaissa asti. Tämä teräsmies pani ja runkkasi minua kuin vierasta sikaa. Olin kuitenkin sen verran kännissä, että orgasmi ei meinannut millään tulla. Pian sänky alkoi natista pahaenteisen voimakkaasti Villen vartalon liikkeiden voimasta. "Siirrytään seisomaan" Hän ehdotti.

        Hän nousi eteeni seisomaan ja nousin tutisten ja hoippuen perästä. Astelin seinää kohden kasvoillani siihen nojaten ja Ville tuli taakseni. Pyllistin antavasti ja tunsin taas kyrvän suoleni suulla. Nyt kortsu kuitenkin oli kuivahtanut ja Villen sanoin mutkalla. Hän vaihtoi sen uuteen ja tarrasi lanteistani todella voimakkasti kiinni. Työntyi yhdellä rykäisyllä kokonaan sisääni. "AHHhh.!" Voihkaisin työnnön voimasta, mutta Ville ei antanut voihkintani hidastaa häntä, vaan alkoi rynkyttää persettäni vimmatusti. Mieletön läpse ja naimisen pauke lähti pakaroistani ja tärisin tuon lihaskimpun käsittelyssä. Oma puolijäykkä kullini heilui vauhkona ja pallini iskeytyivät sisäreisiini. Haukoin henkeäni ja otin kullia vastaan parhaani mukaan.

        Vartalomme näkyivät osaksi seinäpeilin kautta. Villen massiivinen alaston selkämys peitti minut taakseen ja hänen jalkovälistään näkyivät koukussa olevat hoikat naismaiset hoippuvat jalkani. Villen lihaksikkaat pakarat jännittyivät voimakkaisiin rykäisyihin. Pelin kautta näytin nussittavalta seksinukelta, jota Ville käytti irstaasti.

        Hän painoi minua seinää vasten ja jyysti persettäni kuin eläin. Sydämmeni hakkasi tuhatta ja sataa, enkä pystynyt enään vaimentamaan jatkuvaa voihkintaani. "Nyt saat kyrpää niin, että tiedät!" Ville ärjyi hengästynellä äänellä ja tarrasi olkapäistäni kiinni sekä painoi minua kumaraan. Kyrpä upposi nyt todella syvälle ja Villen pallit hakkasivat villisti valilihaani vasten.

        Ville jatkoi armotonta tuuppaamistaan ja reikäni alkoi olla turtana mielettömästä kyydistä. Pakaroitani suorastaan pisteli joka läpsäyksellä, mutta nautin lähes huoramaisesta tunteesta peräpäässäni. Ville kyrpä ei enään venyttänyt antautunutta reikääni, vaan se tuntui kirmaavan suoleni seinämiä vasten. Eturauhaseni pumppasi kiimalimaa muhkean kullin liikkeitä myötäillen. Oli ihanaa olla kunnolla nussittavana. Olin kyllä saanut miestä muutamia kertoja aikaisemmin, mutten ikinä näin perusteellisesti. Otin tukea voihkien milloin mistäkin ja tutisevin jaloin kannattelin painoani kuin haavanlehti.

        Hikipisarat tippuivat sarjoina alaselälleni ja Ville huohotti kuin pitkänmatkan juoksija. AH! Ah! AH! AH! AH!. Pääsi taukoamatta suustani kullin tärähtäessä juurtaan myöten piikkauskoneen lailla. Tuon alfauroksen ärjyntä kiihtyi varsinaiseksi höyrylaitoksen puuskutukseksi.

        "Laskeudu polvillesi!!" Ville komensi yllättäen. Kyrpä muljahti lörpsähtävästä anuksestani ja Ville painoi minut alas. Veti kortsun kyrvältänsä ja alkoi runkata naamani edessä. "Suu auki! Tottelin ja auoin suutani silmiä siristellen. Punaiseksi nussittu kyrpä sojotti suoraan suuhuni. "ARRRRH! Valtava ärjäisy täytti huoneen ja lämmin sperma ruiskusi kasvoilleni useana ryöppynä. Osa meni suuhuni, mutta suurin osa silmilleni, nenälleni ja jopa hiuksiini.

        jatkuu...


      • bodaripanimua

        Pesimme vielä toisemme ja ville pyysi jäämään yöksi. Suostuin mielelläni ja siirsimme hotellin sängyt toisiinsa kiinni. Keskustelimme miten olin itseni Villen huoneeseen kutsunut. Olin hänen sanojensa mukaan kuiskaillut, että annan hänelle elämänsä imut sekä tiukkaakin tiukempaa persettä. Ja että hän saa naida niin, etten pysty kunnolla kävelemään seuraavana päivänä. Tätä en kuitenkaan myöntänyt. Liekö Ville tarkoituksella juottanut minut vielä isompaan humalaan, että saisi pantavaa huoneeseensa. Oli miten oli..

        Keskustelun jälkeen nukahdin alta aikayksikön.

        Aurinko alkoi paistaa huoneeseen ja heräsin tajuttomaan kankkuseen. Koko kroppaani särki ja oksetti. Känsin kylkeäni ja tunsi kuinka hellät pakarani olivatkaan. Supistin anustani ja se kivisti valtavasti. Suorastaan ryömin vessaan oksentamaan. Olin polvillani kylmällä lattialla ja oksensin kaiken mitä vain sain ulos. Ville oli herännyt ja vinoili olostani. Kurkkasin taakseni ja näin hänen runkkaavan kaluaan kovemmaksi samalla pyllyäni kiimaisilla silmillä tapittaen.

        Nyt ei siis todellakaan tehnyt mieli muuta kuin toipua.

        "Mites ne mun elämäni imut?" Hän kysyi virnistäen ja asettui taakseni kyyryyn. Tunsin kovan elimen kipeällä aukollani. "Anna mä vähän siistin itseäni. Tulen sit kohta." Väsyneenä tokaisin. Ville pesi kaluaan ja minä

        purskutin hammastahnaa. Hänen mentyään huuhtelin suoleni sekä kävin vielä suihkussa.

        Astuin vessasta ja Ville makasi selällään sängyllä kulli komeasti kovana kädessään. "Tule tänne...saat vähän aamupalaa". Jaa-a ajattelin ja asetuin Villen jalkojen väliin polvilleni. Aloin hellästi nuolla hänen puhdasta elintään. En ollut imenyt ympärileikattua kullia koskaan ja sen imeminen vaati liukkaampia huulia kuin aikaisempien nahallisten kyrpien. Imin Villeä posket mutrulla. "Ymmm. just noin. Ime, Ime sitä"

        Lutkutin sylkimärkänä nieluani myöten. Imin pitkään ja Ville nautti silmät kiinni. "Haluan panna sua!" Ville kuitenkin totesi ja kurkotti kondomin pöydältä. Laittoi sen päällensä ja komensi minua pyllistämään häntä kohti. Pyllistin ja liukkaat sormet osuivat aran räikäni reunoille. Pian ne liukastivat myös sisinpäni. "Nyt saat vähän liikuntaa" " Ala ratsastaa" Hän kovensi käskyjään. Asetuin naama villeä päin ja asettelin kullia hellien huulieni ohi. Se sattui melkolailla, mutta upposi yllättävän helposti pienien pakaroitteni väliin. Huokasin kullin viimeistenkin senttien imeytyessä kiimareikäni lämpimään puristukseen.

        Ville oli niin iso, että tuntui kuin hevosella olisi ratsastanut. Oma penikseni hankasi miellyttävästi hänen sileään alavatsaansa ja kyrpä pyllyssäni liukui todella nautinnollisesti edes takaisin. Ihailin näkymää peilistä ja ratsastin estoitta. Puristelin käsilläni Villen rintalihaksia ja hän kouri pakaroitani. Kyrpäni liukasti Villen vatsaa ja tunsin asteittain lähnevän orgasmin. Sitten hän kiepsautti itsensä päälleni ja asetti jalkani olkapäilleen.

        Makasin täysin avuttomana tuon massiivisen voimamiehen alla. En olisi millään ilveellä itseäni siitä pois saanut. Peilistä en enään nähnyt kuin Villen rytmikkäästi nussivan selän ja pakarat sekä vilkkuvat jalkateräni. Kyrpä upposi syvemmälle kuin koskaan ja millä voimalla. Kohta siellä olisi jo pallitkin. Hengitykseni katkoi ja voihkin Villen huohottaessa kuumaa hengitystä naamalleni. "Sä oot tosi kiihottava, otat niin hyvin kyrpää." Ville tuhisi ja antoi minulle kyytiä niin, että alakertaan kuului. Kehuin häntä uskomattomaksi panokoneeksi ja se sai Villen inostumaan tajuttomaan rynkytykseen. Sellainen pakaroitteni läpse, sängyn natina sekä mieletön voihkintani kaikui hotellin käytäville, että ei epäilystäkään mitä huoneessa tehtiin. "Sä ole mun tänään, ETKÖ?" Hän kysyi ja tehosti kysymystään anustani paukauttavalla rykäisyllä. "Ooolenolen" Voihkin alla avuttomana nautinnon salvatessa puhekykyäni.

        Ville jatkoi hiki valuen rynkytystä. Nitinatinitinatinitinati kuului sängyn jousista kuin hetekasta konsanaan. Kyrpä kynti suoltani kuin mäntä. Orgasmi lähestyi ja kullini valutti kirkasta spermaa napaani kohti. "Anna tulla" Ville komensi ja jatkoi samalla vauhdilla. Vihdoin orgasmi tuli, mutta ei tullutkaan, vaan pieninä annoksina orgasmini katkoi kuin kymmenen eri orkkua. Kyrpäni nytkyi ja ruiski spermaa tippa kerrallaan. Ville kiihdytti tahtiaan ja runttasi perseeseeni armotta. Sitten nämä ihanat pienet orgasmit yhtyivät yhdeksi valtavaksi värisyttäväksi jättiorgasmiksi.

        jatkuu...jatkuu...jatkuu...


      • bodaripanimua

        Ujelsin ja voihkin kuin naisen äänellä. Niin voimakas oli orgasmini. Kyrpäni ruiski rintakehäni märäksi ja kynsin Villen lihaksikasta selkää. Hän ihasteli ja jatkoi pyllyni kimpussa. Nyt Ville tiesi, että oli näyttänyt minulle olevansa varsinainen ori. Ville sulki silmänsä ja haki omaasa vuorostaan. En ollut vielä toipunut kunnolla äsköisestä tajunanräjäyttävästä eturauhasorgasmistani, että kullin jokainen liike aiheutti suoranaisia jälkiorgasmin väristyksiä. Tarrasin kourillani hänen olkapäistään ja katsoin Villeä suoraan silmiin. "Ota oargasmi. Mä en kestä kohta enään...." Voihkin liiallisen herkyyden pauloissa. Ville näki miten kiemurtelin kuin ekstaasissa. Se sai hänet keskittymään taas minuun, eikä hän antanut mitää mahdollisuutta tilanteesta poistumiselle. Avuttomana pyöritin päätäni ja voihkin sekä kourin Villeä kaikkialta.

        Ville puuskutti ja valui päälleni hikeä kuin suihkun hanasta. Hän muutti asentoaan niin, että penis osui vieläkin paremmin eturauhaseeni. Uusi aikaisempaa pienempi orgasmi iski suolessani kampeavan kullinkärjen liikkeen kautta selkärankaani pitkin koko vartalooni. Pieni spermatilkka valahti supistelevan kyrpäni päästä vatsalleni. Sydämmeni hakkasi, pääni jomotti ja voimattomuus iski vartalooni. Ville pysähtyi puuskuttaen ja syleili minut hiestä märäksi. Makasimme hetken keräten voimia ja Ville ilmoitti haluavansa vielä lopuksi takaapäin.

        Olin nyt itsekkin hiestä märkä ja elämäni suurin jano kuivasi huuliani. "Mennään suihkuun!" Hän sanoi. Niin siirryimme suihkukaappiin. Ville laittoi viileän veden valumaan ja alkoi hyväillä takamustani. Hänellä oli pieni liukuvoidetuubi mukana, jolla pyllyni liukastettiin. Ville runkkasi hetken ja asettui sitten huulilleni. Hän työntyi arkaan reikääni ja alkoi panna minua. Suihku valui vieressäni ja Ville valeli vartaloani viileällä vedellä. Hän pani rauhallisesti ja haki orgasmia itselleen. Hyväilin kurottaen hänen kylkiään ja annoin persettäni nussittavaksi. Ei aikaakaan ja Ville huokaisi syvään. Nylkytti muutamia kertoja ja pysähtyi huohottaen minuun nojaamaan. Nyt vesi suihkusi päällemme ja se tuntui mahtavan virkistävältä. Villen kyrpä nytktyi vielä suolessani ja alkoi löystyä hitaasti. Pian se lurpsahti huulieni lomasta ja turta suoleni sykki totaalisen nussittuna.

        Saavuimme suihkusta ja kuulin siivojan jo olevan kierroksellaan. Kello lähestyi jo yhtätoista ja kohta oli huonekkin luovutettava. Puimme päällemme ja astuin Vilen eteen, kouraisin häntä haaroista sekä annoin kevyen pusun, vaikka en suutelusta juuri välitä. "Sä olet oikea sonni. Sä nussit ihanasti!" Sanoin hänelle. "Saat panna mua ihan milloin haluat". Ville hymyili leveästi ja kouri pakaroitani. "Seuraavan kerran nussin sua koko yön"

        Ville oli keskisuomesta ja vaihdoimme yhteystietomme jatkoa ajatellen. Lähdin ennen häntä ja jo käytävällä kävellessäni oli matkanteko sellaista vapisevaa menemistä, että.

        Metron kovalle penkille istahtaessani purin hammasta, jotta en näyttäisi miten hellä perseeni olikaan. Siinä matkustaessani minua alkoi uudellen panettaa. Tunsin pyllyni hikoavan ja kaluni värähtävän alushousuissani. Ristin jalkani ja supistelin kiimareikääni ajatusteni kerratessa yön ja aamun tapahtumia. En edes muista milloin olisin ollut niin väsynyt, mutta tulipahan kerrankin saatua kyrpää niin, että oksat pois.


    • EiHeterotSuutele

      Mä en heteromiehenä edes kännissä pussaa toista miestä. Kavereiden kesken joskus ollaa porukassa juhlissa halattu, mutta koskaan kaveriporukan miehet ei keskenään pussaa edes poskelle. Jos sinä aloittaja ajattelet itseäsi heterona, niin jotain bi-seksuaalisuutta sussa on jos kännissä suutelet miestä ja et kehtaa selvinpäin myöntää sitä edes itsellesi.

    • TosiOn1

      Seksimarkkinoiden naisvaltavähenee, kun homoilu yleistyy ja tarjoaa vaihtoehdon naisen haulle. Sitä paitsi ei kerta homoksi tee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe