Missä kaikki yksinäiset lesbot voisivat kohdata toisiaan?

Pääkaupunkiseutu

Tuntuu, että täällä palstalla moni on yksinäinen ja vailla omaa rakasta, mutta ei oikein tiedä mistä lähteä etsimään. Ei ehkä kuulu "piireihin" tai ole ketään saman henkisiä ystäviä, joiden kanssa lähteä naistenbileisiin tms. Vai onko kaikilla joku salainen ihastus, jonka suunnalta odotetaan vastakaikua ikuisuuden, eikä lähdetä etsimään muita? Mietin vaan, itse lukeudun niihin, joilla ei ole ketään saman henkistä ystävää naistenbileisiin, pridejuhliin, tai muuhunkaan ja yksin olen tosi huono lähtemään. Heterokavereita ei seuraksi saa.

111

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinnmatkat

      Hyvä avaus, ainoo et niitä naistenpileitä ei enää paljon ole...

      Kahville ja olusille/sidulle voisin lähtee, vähän isommalla porukalla,
      ei tarvi olla mikää homopaikka vaan tavispaari, jossa muuten kiva tunnelma.

      Että ehdotuksia, aika ja paikka...

    • peukalokyyti

      Minä just muutin Keski-Suomeen, mutta suunnitelmissa olisi tietenkin käydä isommissa kaupungeissa katselemassa meininkiä jossain vaiheessa. Kun rahat vaan riittää. Minulla ei ole lähipiirissä ketään meikäläistä.

      • bretell

      • peukalokyyti
        bretell kirjoitti:

        Moi, kirjottele vaikka mulle, oon Tampereella.
        [email protected]

        Kehtaanko kysyä ikää? Minä olen 23 :)


      • kathleehanna

    • sinisilmä

      Jotenkin todella surullista jos omat kaverit eivät suostu lähtemään seuraksi tapahtumiin ja baareihin sen vuoksi että ovat heteroita, vaikka tietävät että se olisi sulle tärkeää etkä halua mennä yksin. Mun heteroystävät lähtee jos vaan pyydän ja ovat muutenkin aina todella kannustavia näissä asioissa ilman mitään turhaa lässytystä tai holhousta.

    • forever alone

      Olen kylläkin yksinäinen ,mutta en etsii sitä vailla omaa rakastaa. Voisin kyllä lähtemään seuraksi ,mutta jo 10 vuotta ei ole mitään saa seuraa. Minulla ei pitäisi ongelma heterokavereiden/ystävien kanssa seuraksi ,mutta ei he koskaan pyytänyt siksi en minä pyytää myöskin. Viihdyn enemmän kotona yksin kuin seuraa. Minusta tuntuukin ,että nykyään vaikea saada seuraa vaikka ei olisikin vailla omaa rakastaa. En ole koskaan ollut prideessä. Pohdiskelin tässä ,että ehkä helpommin pridejuhliin tai tapahtumiin onnistua. Muusta en osaa sanoa.

      • forever alone

        Lisäksi salasin kyllä ihastusta usein ,mutta olin väärässä ja en enää halua pettymyksiä. Onneksi ei enää ihastuksia ketään :-). Ei ihan ole mikään helppoa.


    • Ihan huippua

      Tapaaminen porukalla oluen/sidukan tai kahvin merkeissä on tosi hyvä idea. Nyt vaan porukkaa kasaan ja paikkaa sopimaan, pääkaupunkiseudun naiset! :)

      • Mä oon mukana!

        Helsingissä joku kiva paikka, paikkaa saa ehdottaa, ja tavattais vielä tämän vuoden puolella?


      • Totuus-
        Mä oon mukana! kirjoitti:

        Helsingissä joku kiva paikka, paikkaa saa ehdottaa, ja tavattais vielä tämän vuoden puolella?

        Miehen pitäisi organisoida tämäkin tapahtuma. Naisjoukko kun ei saa aikaiseksi mitään konkreettista, vain pelkkää jaarittelua.


      • toinen totuus
        Totuus- kirjoitti:

        Miehen pitäisi organisoida tämäkin tapahtuma. Naisjoukko kun ei saa aikaiseksi mitään konkreettista, vain pelkkää jaarittelua.

        Uskon, että se ei riipu henkilön/henkilöiden sukupuolesta vaan luonteista ja motivaatiosta. Jos oikeasti ei ole kunnolla kiinnostusta ja on tottunut siihen, että kaikki muut tekevät asiat puolestasi, niin mitä muutakaan voi odottaa...


    • Minusta on pidemmän aikaa tuntunut siltä, että yksinäiset keski-ikäiset naiset ovat yksinäisiä pitkälti omasta syystään.

      Siitä syystä, ettei tehdä asian eteen tarpeeksi duunia.
      Ei aina tarvitse mennä isoihin kaupunkeihin seuraa hakemaan. Joo ymmärrän, ettei pienillä paikkakunnilla välttämättä ole meikämestaa. Mutta mitäs jos itse tekisitte asialle jotain? Mitäs jo kerrankin suunnittelemanne miitit sun muut baaritapaamiset vietäisiin loppuun asti?

      Mitäs jos joku olisi se rohkea ja päättäisi, että nyt tehdään asialle jotain. Ei tarvitse mennä mummiksen bileisiin, kun ne ei kovin suuressa huudossa tunnu olevan.
      Eikä tarvitse odottaa valmista pöytää esim. Setan seuraavia bileitä jossain sadan kilsan päässä, jolloin kuitenkin on töitä ja kukaan ei lähde kaveriks tai jos noi vielä onnistuis niin ei ole just sillo rahaa. Tai muuten vaan sukka hankaa tai ketuttaa.

      Ymmärrän tuskan, samaa tuskaa itsekin vuosien varrella tuntenut.
      Mutta! Mä aion tehdä käytännössä asialle jotain ja kun mä saan sen vietyä loppuun, niin kukaan ei sitten tule kyselee, miksei mein kylässä ole mitään meille normaaleille lesboleideille :)

      • tljtlkrt

        Joo, niinhän sä aiot. Katotaan miten käy todellisuudessa.


      • no ta

        Ei huvita tehdä asialle mitään kun katsoo tarjontaa. Alkoholisoituneita lihavia tanttaroita, rumasti pukeutuneita ja jonnekin 70-luvulle jääneitä. Siihen vielä depressio ja ahdistus ja huono koulutus, surkeat sosiaaliset taidot. EVVK.


      • ohmygodzilla
        no ta kirjoitti:

        Ei huvita tehdä asialle mitään kun katsoo tarjontaa. Alkoholisoituneita lihavia tanttaroita, rumasti pukeutuneita ja jonnekin 70-luvulle jääneitä. Siihen vielä depressio ja ahdistus ja huono koulutus, surkeat sosiaaliset taidot. EVVK.

        Ja sä et tietenkään oo mitään näistä? Joopa joo.


      • pläääääh
        ohmygodzilla kirjoitti:

        Ja sä et tietenkään oo mitään näistä? Joopa joo.

        sinä sen sijaan olet.


      • tljtlkrt kirjoitti:

        Joo, niinhän sä aiot. Katotaan miten käy todellisuudessa.

        Todellisuudessa asiaa hoidetaan koko ajan jo ja kyllä tälläkin palstalla siitä informoidaan, kun homma selvä.

        Turhaahan täällä, minun siis, on lämpimikseni huudella, jos asialle en olisi mitään konkreettisesti tekemässä.

        Aina on nimittäin joukossa niitäkin ihmisiä, jotka asialle tekevät jotain ja hyvä niin.
        Ei kaikkien tarvitsekaan olla barrikaadeilla etunenässä. Riittää, että yksikin on ja saa muut mukaan :)


      • leidikäsleidi
        no ta kirjoitti:

        Ei huvita tehdä asialle mitään kun katsoo tarjontaa. Alkoholisoituneita lihavia tanttaroita, rumasti pukeutuneita ja jonnekin 70-luvulle jääneitä. Siihen vielä depressio ja ahdistus ja huono koulutus, surkeat sosiaaliset taidot. EVVK.

        sinä olet itse tainnut jäädä 90-luvulle tai 00-luvulle ajastasi jälkeen teknobilettämään kun olet noin "out" etkä tiedä että 70-luku on ollut IN jo vuosia.... XD minulle kelpaisi 70-lukuisesti pukeutunut "tantta" vaimoksikin, kunhan ei ole liian vanha. ;)


    • 99+99

      Ei minun aikanani, ollut ongelmaa. Helsingissä oli naistenbileitä vaikka kuinka paljon, ON SUOMI todella taantunut ja jälkeenjäänyt. 2

      • ktjre

        Ja nyt sun aika on förbi forever.


    • Ne bileet ja tapahtumat on tosiaan hyytyneet täysin, ei ole kaisista, ei hehkua, ei mitään muutakaan, mummot ontuu vielä muutaman kerran vuodessa, mutta ajtus houkuttaa kuin kilo näkkäriä ja mielikuvat on ihan yhtä mehukkaita :-p

    • 18 + 15

      No jos kaikki löytää omat ihmisensä muualla kuin lesbobileissä ? Mua ainakin ahdistaisi mennä yhtikäs mihinkään jos eka kriteeri olis seksuaalisuus ...

      • ei oikein auta

        No, minua ei ahdista, mutta kun loppupeleissä pelkkä seksuaalisuus ei oikein riitä yhtikäs mihinkään jos ei ole mitään muuta yhdistävää ja sitä kemiaa. Ei se siis riitä pelkkään kaveruussuhteeseenkaan eikä edes seurustelusuhteeseen.


      • mietinpä vaan
        ei oikein auta kirjoitti:

        No, minua ei ahdista, mutta kun loppupeleissä pelkkä seksuaalisuus ei oikein riitä yhtikäs mihinkään jos ei ole mitään muuta yhdistävää ja sitä kemiaa. Ei se siis riitä pelkkään kaveruussuhteeseenkaan eikä edes seurustelusuhteeseen.

        Jaa, onkohan tommosta kemiaa sun muuta olemassakaan? Jospa se vaan on tekosyy sille, ettei tarvi yrittää. Ainakin itse olen havainnut itsessäni tämän piirteen.


      • ei oikein auta
        mietinpä vaan kirjoitti:

        Jaa, onkohan tommosta kemiaa sun muuta olemassakaan? Jospa se vaan on tekosyy sille, ettei tarvi yrittää. Ainakin itse olen havainnut itsessäni tämän piirteen.

        Ei todellakaan ole tekosyy. Ei vaan matchaa, ei sitten millään. Olen kyllä aikoinani yrittänyt ja paljon. Pelkkä seksuaalisuus ei todellakaan riitä pitkän parisuhteen perustaksi ja kyllä sä varmaan itekin tiedät mitä tarkoittaa, että onko kahden ihmisen välillä "sitä jotain" vai ei. Siihen ei todellakaan riitä pelkkä seksuaalisuus. Menepä lesbona kokeilemaan vaikka Mummikseen, että riittääkö pelkkä seksuaalisuus ystävyyssuhteiden ja parisuhteen solmimiseksi. Olen aivan varma, että ei todellakaan riitä.


      • nooohh
        ei oikein auta kirjoitti:

        Ei todellakaan ole tekosyy. Ei vaan matchaa, ei sitten millään. Olen kyllä aikoinani yrittänyt ja paljon. Pelkkä seksuaalisuus ei todellakaan riitä pitkän parisuhteen perustaksi ja kyllä sä varmaan itekin tiedät mitä tarkoittaa, että onko kahden ihmisen välillä "sitä jotain" vai ei. Siihen ei todellakaan riitä pelkkä seksuaalisuus. Menepä lesbona kokeilemaan vaikka Mummikseen, että riittääkö pelkkä seksuaalisuus ystävyyssuhteiden ja parisuhteen solmimiseksi. Olen aivan varma, että ei todellakaan riitä.

        Kyllä se mahdollisen kumppanin seksuaalisuus lesboilla aika pitkälti vaikuttaa, mikäli ei halua parisuhteeseen heteronaisen, tai vaikka miehen kanssa. Ja sittenhän ei olisi lesbo ensinkään.

        Mä kyllä ehdottaisin myös miitin järjestämistä, kaikki voi tulla paikalle ihan kaveripohjalta, miettimättä toisten seksuaalisuuksia tai kuka olisi potentiaalinen kumppani. Kunhan tutustuttaisi! :)


      • sitäseon
        nooohh kirjoitti:

        Kyllä se mahdollisen kumppanin seksuaalisuus lesboilla aika pitkälti vaikuttaa, mikäli ei halua parisuhteeseen heteronaisen, tai vaikka miehen kanssa. Ja sittenhän ei olisi lesbo ensinkään.

        Mä kyllä ehdottaisin myös miitin järjestämistä, kaikki voi tulla paikalle ihan kaveripohjalta, miettimättä toisten seksuaalisuuksia tai kuka olisi potentiaalinen kumppani. Kunhan tutustuttaisi! :)

        No binaisia olisi ainakin pilvin pimein, mutta kun pitää näköjään olla "täys"lesbo


      • Pieni kysymys
        sitäseon kirjoitti:

        No binaisia olisi ainakin pilvin pimein, mutta kun pitää näköjään olla "täys"lesbo

        Jos binaisia riittää, miksi he eivät löydä toisiaan? Miksei kysyntä ja tarjonta kohtaa? Pitääkö bi-naiselle muka olla lesbo, eikö sovi toinen bi, jos pilvin pimein on liikenteessä?


      • truebi
        Pieni kysymys kirjoitti:

        Jos binaisia riittää, miksi he eivät löydä toisiaan? Miksei kysyntä ja tarjonta kohtaa? Pitääkö bi-naiselle muka olla lesbo, eikö sovi toinen bi, jos pilvin pimein on liikenteessä?

        LOL? :D Mistä sinä tiedät ketkä ovat löytäneet toisensa ja ketkä eivät. Itse olen bi ja seurustelen bi-naisen kanssa, joten en kyllä luulisi että kenellekään olisi sillä väliä että onko bi vai lesbo. Joillekin ilmeisesti on, outoa. Ja sitä paitsi, monista naisista ei edes tiedä että he tykkäävät myös tytöistä, mikäli esim. seurustelee miehen kanssa. Myönnän että itsekin yleensä ajattelen miehen kanssa seurustelevan naisen olevan ihan hetero, myöhemmin on sitten vasta saanut kuulla asian oikean laidan.


    • 18 + 3

      Joo. Päätetään lopettaa lesbous tähän ja tänään. Herkistytään muihin asioihin ; )

      • Ultra bra

        Kyllä ennen Helsingissä oli menoa. Oli Lostaria,kaisista,Bar52, hehkua, Pore ja Mottikin muuutaman kerran. Mistä lie johtuu nykyään näivettynyt yö-elämä?


    • why not?

      Mä käyn joskus kahvilla bear parkissa. Ei siellä koskaan muita naisia ole, paitsi kesäisin puistonpuolella. Se on helppo paikka pyörähtää sisään yksinkin ja vaikka iltapäivästä. Käykää tekin siellä!

    • juujaba

      Olis kyllä kiva tulla mukaan mutta harmi kun tässäkin keskustelussa on nyt vähän agressiivinen maku... Ihan vaan olisi hauska tavata uusia ihmisiä :)

    • Varaus

      Bisselle Sivukirjastoon Mars!

      • TiredTiger

        Lahteenkin saa tulla :) T. 16-vuotias bi-naisen alku.


      • plasticine
        TiredTiger kirjoitti:

        Lahteenkin saa tulla :) T. 16-vuotias bi-naisen alku.

        Tuu sä stadii c: T. 16 vuotias lesbonaisen alku


    • damn IT

      Mitä jos on yksinäinen seurusteleva lesbo? :c

      • plasticine

        semmone juttu tuli mieleeni tästä teiän keskustelusta et jos te saatte jonkinsortin miitin aikaseks ni onks se ihan pakosti alaikäsiltä kielletty? :D tietysti jos se baari on se mihi ootte kelannu mennä ni eihän meikäläine sinne tietenkää pääse mut ois virkistävää jotenki konkreettisesti tietää et muita kaltaisiani on, jos ymmärrätte mitä tarkotan /: on inhottavan yksinäistä olla alaikänen naisiin päin suuntautunu kun ei niitä samanikäsiä lepakko/bi-tyttöjä tunnu olevan yhtään missään. tai jos on, ni niillä on jo kumppanit tai sit sit ne vaa asuu ihan toisella puolella suomee :c masentavaa ajatella et joudun odottaa sitä omaa kultaa kunnes pääsen johonki dtm:ää sellasta ettimää..


      • Pocornimus
        plasticine kirjoitti:

        semmone juttu tuli mieleeni tästä teiän keskustelusta et jos te saatte jonkinsortin miitin aikaseks ni onks se ihan pakosti alaikäsiltä kielletty? :D tietysti jos se baari on se mihi ootte kelannu mennä ni eihän meikäläine sinne tietenkää pääse mut ois virkistävää jotenki konkreettisesti tietää et muita kaltaisiani on, jos ymmärrätte mitä tarkotan /: on inhottavan yksinäistä olla alaikänen naisiin päin suuntautunu kun ei niitä samanikäsiä lepakko/bi-tyttöjä tunnu olevan yhtään missään. tai jos on, ni niillä on jo kumppanit tai sit sit ne vaa asuu ihan toisella puolella suomee :c masentavaa ajatella et joudun odottaa sitä omaa kultaa kunnes pääsen johonki dtm:ää sellasta ettimää..

        Heippa!

        Joo , järkkäsin parit retket tossa loppukesästä ja ei ollut ikärajaa.

        Hesasta ei tullu muita kun mä...ja tokalla kertaa oli samat, kun oli ekallakin kertaa :).

        Täällä varmaan ois jotain ...http://seta.fi/nuortenryhmat-ympari-maata/


    • Pääkaupunkiseutu

      Tavattaisko porukalla me kaikki seuraa ja kaveria vailla olevat sinkut ja miksei varatutkin vielä tässä tammikuun aikana? Ehdottaisin jotain rauhallista pubia tai kahvilaa Helsingissä. Kuka innostuu lähtemään mukaan? :)

      • 3.1.2015

        Onhan fairytale ja sivukirjasto jo valmiiksi, ei ainakaan tarvitse keksiä baaria.


    • Minä

      Minä voin lähteä mukaan :) kunhan on sopiva päivä hyvissä ajoin tiedossa.

    • 4+7

      Mäkin lähden, ehdottomasti!

    • täälläyks

      Mäkin voisin tulla!:)

    • Joo määkin voisin moiseen toimintaa lähteä, mutta ensin joku face ryhmä jne. pystyyn :D Mää en kyllä uskalla tavata ihmisiä pelkän anonyymin nimimerkin takaa (:

    • 4+20

      Voishan jonkun suljetun fb-ryhmän perustaa, miksikäs ei :) hei voisitkö Sanzu vaikka perustaa sellaisen ryhmän, me muut voitas sitten liittyä siihen?

    • miss right

      Taas joku naamakirjan suljettu ryhmä johon harvat ja valitut haluaa liittyä. Paljon helpompaa on heittää tässä joku kapakan nimi ja pvm esim DTM ja ensiviikon lauantaina,ne tulee jotka pääsee, thats it. Ja jos joku ei uskalla ventovieraisiin tutustua ravintolassa niin paras paikka hälle on sitten se kotilieden lämpö.

    • 15+15

      Ehkä parempi just tällaseen miittiin olis kuiteski joku pienempi paikka, jossa oikeesti vois palstan porukka toisensa löytääkin ja kuulla mitä vieruskaveri juttelee. Dtm on ehkä liian biletysmesta sellaiseen rauhallisempaan tutusteluun.

      Mä ehdottaisin tässä nyt tota Fairytalea, joku perjantai tässä tammikuussa?

      • ...

        Kuinkas pienestä paikasta on kyse? Ei kai liian intiimi kooltaan?
        Kaikki ei ole feissarissa, joten parempi näiden vinkkien kautta eksyä "sattumalta" paikalle.


      • 15+15
        ... kirjoitti:

        Kuinkas pienestä paikasta on kyse? Ei kai liian intiimi kooltaan?
        Kaikki ei ole feissarissa, joten parempi näiden vinkkien kautta eksyä "sattumalta" paikalle.

        Niin joo saattaahan se olla liiankin pieni jos meitä sattuiskin tulemaan iso porukka paikalle. Olisko jotain muita ehdotuksia paikaksi?


      • Se on ny 2015

        Minusta Kaurismäkeläinen Mannsstreet on oiva paikka..sinne uskaltanee kaikki , se on niiin lepposa.
        Ja luultavasti kaikki paikalla olevat naiset on täältä lähtösin.

        Ja DTM on ihan vieressä.


      • 5+19
        Se on ny 2015 kirjoitti:

        Minusta Kaurismäkeläinen Mannsstreet on oiva paikka..sinne uskaltanee kaikki , se on niiin lepposa.
        Ja luultavasti kaikki paikalla olevat naiset on täältä lähtösin.

        Ja DTM on ihan vieressä.

        Vai pitäskö ensin kokoontua jossain peruspubissa ja siitä siirtyä porukalla johonkin homobaariin. Madaltaisi kynnystä saapua paikalle koska yksin homobaarin ovesta sisään meneminen voi jännittää liikaa jos ei oo vaikka ennen käynyt.


      • \o mukana
        5+19 kirjoitti:

        Vai pitäskö ensin kokoontua jossain peruspubissa ja siitä siirtyä porukalla johonkin homobaariin. Madaltaisi kynnystä saapua paikalle koska yksin homobaarin ovesta sisään meneminen voi jännittää liikaa jos ei oo vaikka ennen käynyt.

        Samaa mieltä.


      • 5+19
        Se on ny 2015 kirjoitti:

        Minusta Kaurismäkeläinen Mannsstreet on oiva paikka..sinne uskaltanee kaikki , se on niiin lepposa.
        Ja luultavasti kaikki paikalla olevat naiset on täältä lähtösin.

        Ja DTM on ihan vieressä.

        Vai pitäskö ensin kokoontua jossain peruspubissa ja siitä siirtyä porukalla johonkin homobaariin. Madaltaisi kynnystä saapua paikalle koska yksin homobaarin ovesta sisään meneminen voi jännittää liikaa jos ei oo vaikka ennen käynyt.


      • 7+17
        5+19 kirjoitti:

        Vai pitäskö ensin kokoontua jossain peruspubissa ja siitä siirtyä porukalla johonkin homobaariin. Madaltaisi kynnystä saapua paikalle koska yksin homobaarin ovesta sisään meneminen voi jännittää liikaa jos ei oo vaikka ennen käynyt.

        Sorry tuplaviesti :)


    • Minä21

      No ei kai nyt mannstreetille tartte olla mitään kynnystä mennä! Oikeesti, ei kai ihmiset nykypäivänä mieti tuollasta.... Sovitaan vaan jotain tuntomerkkejä, joita voi sitten siellä bongata ja kokoontua yhteen. Helpompi toki olisi joku Facebook-ryhmä, josta voisi jo kasvojen perusteella ihmiset tunnistaa tai sopia ensin näkeminen ja meno yhdessä jonnekin, jos jollakulla yksin meneminen on tosi korkean kynnyksen takana.

      • täätyttö

        No kuka vois perustaa facebook-ryhmän ja millä nimellä et sinne osaa hakeutua ?


      • optimisti2

        Ei pahalla, mut mä luulen, että lopulta käy niin, että paikalla on vain kourallinen ja niistäkin osa jänistää ja loput häipyy kesken iltaa pois omille teilleen.


    • No siis joo mää oon vuorotyöläinen ja mulla on noi viikonloppu vapaat todella kortilla. Mää pystyn näkeen, mutta hesaan menemisestä pitäisi sopia ajoissa..

      • tre olis itselle parempi (:


      • 12+20

        Hei jos kaikki ajattelis noin niin mitään ei saisi koskaan järjestettyä. Kyllähän me nyt miitti pistetään pystyyn eikä haittaa vaikka tuliskin vaan kourallinen. Hyvä alku sekin on ja seuraavalla kerralla saattas tulla jo enemmän ihmisiä!


      • 12+20
        12+20 kirjoitti:

        Hei jos kaikki ajattelis noin niin mitään ei saisi koskaan järjestettyä. Kyllähän me nyt miitti pistetään pystyyn eikä haittaa vaikka tuliskin vaan kourallinen. Hyvä alku sekin on ja seuraavalla kerralla saattas tulla jo enemmän ihmisiä!

        Ja tää meni Optimisti2:lle :)


    • <><><>

      Tää ketju koskee pääkaupunkiseutua, Tampereelle haluavat voivat pistää oman ketjun pystyyn.

    • 3.1.2015

      Lauantaina oli jo naisia liikkeellä - minäkin

    • up...

      No, mites on, saadaanko edes kourallinen kasaan :)

      • 12+4

        Mä oon ainakin tulossa!


      • Kysyy
        12+4 kirjoitti:

        Mä oon ainakin tulossa!

        Vieläkö pääsee mukaan?


    • Sishel

      Kukaan ei maininnut ajankohtaa. Kävisikö lauantai 23. päivä kello 14:00 kolmen sepän patsaiden luona? Be there! At least I will. Saa liittyä seuraan.

      • 4+7

        Muuten hyvä, mutta 23.päivä on perjantai. Kävisikö lauantai 31.1. samaan aikaan samassa paikassa.


      • Sishel
        4+7 kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta 23.päivä on perjantai. Kävisikö lauantai 31.1. samaan aikaan samassa paikassa.

        Uups! :D No mulla ei se matikka koskaan ollut se vahvin aine koulussa. ;) La 31. käy myös. Kannatetaan!


      • Voi eei
        Sishel kirjoitti:

        Uups! :D No mulla ei se matikka koskaan ollut se vahvin aine koulussa. ;) La 31. käy myös. Kannatetaan!

        Se päivä ei kyll mitenkään käy :( käykö jollekin se seuraava viikonloppu?


      • 17+11
        Voi eei kirjoitti:

        Se päivä ei kyll mitenkään käy :( käykö jollekin se seuraava viikonloppu?

        Eli lauantai 7.2. Se sopii ainakin mulle. Ei viittitä liian pitkälle siirtää kuitenkaan :)


      • Minä
        17+11 kirjoitti:

        Eli lauantai 7.2. Se sopii ainakin mulle. Ei viittitä liian pitkälle siirtää kuitenkaan :)

        I'm in 7.2 :) eli kolmen sepän patsaalle?


    • 1216

      No höh. Työvuorolistat ei anna periksi lähteä täältä pääkaupunkiseudun ulkopuolelta. :(
      Järkätkää uudelleenki niin minäkin pääsen.

    • 313

      Pliis, olisiko joku ihana ja perustaisi sen FB: suljetun ryhmän? Ainakin mun olisi helpompi tulla mukaan, kun ensin on vähän fb:ssa tutustunut.
      Ja jos ei pääse tapamisiin, niin vois ainakin Facen kautta jakaa tunnelmaa.

      • Sishel

        Yritin, mutta näyttäisi siltä, että jotta ryhmän saa tehtyä, siihen pitää liittää joitakin henkilöitä. Kukaan täällä tuskin omaa faceaan saa tai haluaa ilmoittaa enkä viitsi randomisti lisätä sinne ketään kaverinikaan jolla ei ole hölkäsen pöläystäkään hajua tästä.

        Voidaan sitten tehdä se, kun ensimmäinen miitti on ohi ja kun faceja on vaihdettu.


    • Sishel

      Onko tuo 7.2. nyt siis lyöty lukkoon? Kaikki jotka tulee 7.2. ilmoittautukoon tähän ja tuon jälkeen (siis kun tuo miitti on ohi) voidaan sitten katsoa uusi päivämäärä. Ei tämän yhteen miitinkiin tarvitse tyssätä.

    • Elämäkantaa
      • Elämäkantaa

        Ainiin, ite perustin kanssa sinne yli vuosi sitten ryhmän..parhaimmillaan oli 6 jäsentä.

        Kaikki kirjotukset on sieltä hävinnyt, mutta ehdotin mm. Eat together - tapaista toimintaa..
        Porukka ei oikeen ollut innostunut lähteen mihinkään...mulla oli keilavuorokin 5 hengelle...


      • Elämäkantaa
        Elämäkantaa kirjoitti:

        Ainiin, ite perustin kanssa sinne yli vuosi sitten ryhmän..parhaimmillaan oli 6 jäsentä.

        Kaikki kirjotukset on sieltä hävinnyt, mutta ehdotin mm. Eat together - tapaista toimintaa..
        Porukka ei oikeen ollut innostunut lähteen mihinkään...mulla oli keilavuorokin 5 hengelle...

        Parit eramaaretketkin oli....

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12343716#comment-69207927


      • Jesh

    • Sishel

      Pyydän, että yksinkertaisuuden vuoksi pidettäisiin tämä homma aluksi tässä. Muuten menevät ihmisiltä pasmat sekaisin, että mitä nyt onkaan missä.

      Oletan, että kellonaika ja paikka ovat ne samat kello 14 ja Kolmen sepän patsas?
      Nuo unohtui mainita tuossa viestissä.

      Nyrkkisääntönä olkoon, että odottelemme siinä max. puolituntia ns. "Matti Myöhäisiä" vai pitäisikö sanoa "Maija Myöhäisiä" ja sitten jatkamme jonnekkin mukavaan istuskelumestaan.

      Niin ja jos joku haluaa tuoda vielä kaverinsakin mukaan niin se on ihan fine (ainakin minulle). :) Saadanpahan lisää porukkaa paikalle. :)

      • 5+12

        7.2.klo 14 sopii mullekin!


    • 2+11

      Hei, kun tulee tuo palstauudistus kuun vaihteessa, niin kai nämä keskusteluketjut säilyvät silti? Meinaan vaan, että onko jo tämä miitti 7.2. klo 14 Kolmen sepän patsaalla lyöty lukkoon, että voi laittaa vaikka kalenteriin jos tämä ketju häviää johonkin?

    • Sishel

      Kyllä, se on nyt lyöty lukkoon. :)

      Itse ajattelin kyllä joka tapauksessa tehdä hieman ennen h-hetkeä "muistutus" aiheen miitistä varmuuden vuoksi.

    • Minä

      Kalenteriin merkattu täälläkin tuo 7.2 :)

    • 1713

      Miitti lähestyy, lauantaina jo, vieläkö on tulijoita? :)

    • 313

      Mä rohkaisen mieleni ja tulen miittiin. Iiik, ujostuttaa jo nyt etukäteen, mutta siitä viis, ei kun liikkeelle vaan la 7.2

      • kessääodotellessa

        Sinä 313, oisko mahdollista kirjoitella kanssasi. En pääse tulemaan tätä miittiin nyt, vaikka etäisyyttä ei kovin paljon ookkaan.


      • 313_nyt_rek_nimim
        kessääodotellessa kirjoitti:

        Sinä 313, oisko mahdollista kirjoitella kanssasi. En pääse tulemaan tätä miittiin nyt, vaikka etäisyyttä ei kovin paljon ookkaan.

        Hei kesääodotellessa, oikein hyvin sopii kirjoitella, ihan mieluustikin, eli: [email protected].

        Enpä sitten kuitenkaan mennyt miittiin minäkään. Ei iskenyt ujous vaan nuha.

        (Ai niin, jos jollekin nyt sattuisi tulemaan mieleen lähetellä jotain puutaheinää-viestejä, niin ei kannata, menee vaan energiaa hukkaan lähettäjälle, koska olen jo niin "vanha", etten enää viitsi hölynpölystä yms. hermostua, eikä hetkauta oikein mikään muukaan näennäishihittely :)


    • fresh78

      nyt kaikki nuorekkaat 30-40v sinkku lesbot ja biit suxesiin pe tai la. olen menossa pitkästä aikaa baariin (käyn kerran kuussa). tarvetta olis juttuseuralle sillä menen sinne yksin.

      • 567890

        Miten sut tunnistaa Suxesissa?


    • 1minx100

      Minkä ikäistä porukkaa tulossa?

    • ugly

      Onko tuonne lauantain miittiin ikäraja/naamaraja?

    • sishel

      Tjaa, itse olen 25 vuotias. :)

    • 1813

      Ei ole naamarajaa ja toivon ettei ikärajaakaan, että tällanen reilusti yli 30v:kin uskaltais mukaan!

      • elei

        Täällä toinenkin yli 30-vuotias ajatteli kerätä rohkeutensa miittiin! :)


    • pimxo

      Olis kiva kans tutustuu johonkuhun :) ite oon 20v nainen

    • Miten miitti sujui silloin 7.2? :) Joo samoin ja oon itse 23 vuotias =)

      • pimxo

        Mist päin oot :)


      • Mää oon Pirkanmaalta =) mistä ite?


      • pimxo

        Aah oon turunseudulta


    • pimxo

      Olis kiva tulla messiin jos saa ja sattuisin vaiks uskaltamaan :)

      • annamunkatsoa

        Voit tulla mun luokse ;)


    • Sarinda

      Minäkin haluaisin miittiin :) joskin olen kyllä kovin ujo ainakin aluksi, mut ehkä pari sidua auttaa asiaa ;D ikää 29v

      • pimxo

        Sama haluaisin kans mut tarviin jotain kirkasta ihan et uskallan tulla D:


      • mart4

        Kiinnostusta löytyis täältäki :) vuorotyössä ja monesti viikonloppusin töissä. vm-92


    • 1214

      Jokos ootte uutta miittiä suunnitellu? Itse en ole facebookissa ni sitä kautta jään pimentoon.. Turun suunnalta olisin minäkin tulossa.

    • dolly1

      Kyllä meitä yksinäisiä riittää. Ja täällä Hkin ulkopuolellakin. Profiilin tekeminen pienen paikkakunnan suomi24-treffipalstallekin tuntuu lähinnä huvittavalta, siellä pyörii vain muutama ihminen. Epätoivoista :(

    • Sishel

      Miittiä ollaan suunnittelemassa toukokuulle, ihan ensimmäisille viikonlopuille... Kun tarkka ajankohta selviää niin laitetaan ilmoitus tänne. :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe