Ikävöin sinua V.... niin....

J <3

Vain noin 2kk sitä kesti, mutta se oli täydellistä molempien mielestä. Oltiin sielunkumppanit ja koskaan ei oltu erimieltä mistään. Yritettiin edetä rauhassa ettei suhde kaadu siihen, ei meinannut onnistua kun kaikki meni niin hienosti. Suunniteltiin muuttoa ja tulevaisuutta uusioperheenä. Kaikki palaset oli kohdallaan ja molemmat oli enemmän kuin tyytyväisiä toiseen osapuoleen. Kun on nirso niin ei tyydy keskinkertaiseen, mutta nyt löytyi molemmille se täydellinen kumppani ja vielä samalta paikkakunnalta! Sitten toinen osapuoli halusi miettiä kaikkia isoja tulevaisuuden asioita yksikseen. Vastakkainen sukupuoli hermostui tilanteesta ja ei pystynyt antamaan rauhaa toiselle, vaan kyseli tilanteesta lukuisilla viesteillä ja soittikin. Tämä kyselijä hermostui tilanteesta ja rakkauden menettämisen pelosta niin paljon että tilanne meni ihan mahdottomaksi. Mietiskelijä hermostui, ja halusi erota lopulta. Tilanne oli hyvin nopea ja sekava, rakkauden puutteeseen tämä ei ainakaan kaatunut. Nyt on täydellistä hiljaiseloa ja mietinnässä olisi yhteenpaluu, mutta suostuukohan tämä mietiskelijä koskaan enää? Siinäpä kysymys... Rakastan sinua ikuisesti ja sinäkin varmasti rakastat minua vielä todella paljon, yritetään vielä kun asia vähän rauhoittuu!! Kaikki oli niin hyvin vielä viime viikolla.

7

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terapiaan

      Oletko 15 vuotias?

      Läheisriippuvainen ainakin olet.

      Pistä ensin itsesi kuntoon ja kasva aikuiseksi, ennen kuin harkitset parisuhdetta.
      Ihan teinikäytöstä sinulta.

      Suosittelen terapiaa ja tutustumaan aiheeseen läheisriippuvuus.

      • juupajuujuu

        Ei ihastunut/rakastunut välttämättä ole läheisriippuvainen. Hän on rakastunut ja se on melkoin mylläkkä mielessä. Kannattaa vähän itse ehkä tutustua paremmin käsitteeseen ja sitten vasta muutaman lauseen jälkeen tehdä diagnooseja netissä.


    • Eteläpohjanmaa

      Nyt sulle vastaan, kun tän viestin näin. Ota muhun yhteyttä sähköpostilla.
      etunimi.sukunimi@paikkajossaolentöissä.com.

    • 1235

      Hmm.. Missähän päin Suomea tuo tapahtu? Kokemusta eräästä, jonka suuri rakkaus loppui kuin seinään viikossa. Vieläkin olen ihan rikki tapahtuneesta vaikka kohta vuosi on aikaa.

    • Eteläpohjanmaa

      Eteläpohjanmaalla

    • Tuo on tuttua eikä siinä ole vikaa. Olen seurustellun useamman naisen kanssa ja yhden kerran avoliitossa 7 vuotta ja pari pidempää seurustelusuhdetta (1-2 vuotta). Mutta sitten itsellänikin tärähti kohdalle "sielunkumppani", jos sitä termiä voi käyttää. Silloin kaikka räjähtää, jalat menee alta, ei ajattele enää järjellä vaan tunteella. Sitten kun tulee jätetyksi, se romahdus on yhtä kova. Minun kohdalla ei riittänyt yksi kerta vaan sama nainen repi sydämeni kolme kertaa ja heitti sen pois, siis lähti ja tuli takaisin, rakastuneena tämän vaan hyväksyi. Jälkikäteen järjellä ajateltuna olisi vaan sen yhden jättökerran jälkeen antaa olla. Itselläni toipumisprosessi käynnissä, saa nähdä kauan kestää. Ainakin sen huomannut että turha käydä treffeillä, tuon jälkeen kukaan muu nainen ei tunnu miltään eikä jaksa keskittyä kehenkään. Parempi toipua rauhassa.

    • 0201

      Naisilla on outo taipumus pakittaa juuri kun kaikki olisi täydellistä ja "se oma elämä pääsisi alkamaan". Ja vain yksi nainen on sen sanonut ääneen että mikähän hänessä mättää, juuri kun kaikki olisi taivaallista niin hän menettää mielenkiintonsa ja mies alkaa tuntua vastemmieliseltä.

      Ehkä tapauksessani on käynyt juuri niin. Alkuhuuman laannuttua nainen on ymmärtänyt että loppuelämä olisi nyt valmis. Voisi asua ja elää niinkuin on aina halunnut. Mutta silti... olisko sittenkin mahdollista saada parempi elämä...

      Omalla kohdalla eksäni valitsi loppujen lopuksi kovemman ja köyhemmän elämän, vaikka helpompaa ja varakkaampaa halusi. No, ihminen ei halua sitä minkä voi saada. Ja sen mitä ihminen ei voi saada, sitä hän haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe