Jeesus ei heitä pois.

Jeesuksen oma

Joh. 6:37

Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

Ihmiset voivat hyljätä ja syrjiä, mutta Jeesus ei!

86

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä.

      On valtavaa, että tänä aikana, kun ihmiset toisiaan hylkäävät, niin Jeesus ei kuitenkaan omaansa hylkää.

      • Jeesuksen oma

        Niin, Jeesus on uskollinen ja luotettava.


    • Aamenaamenaamen!!!

      Tässä avionrikkojien sukupolven ajassa on ihmeellistä, että on Eräs, joka ei jätä, eikä hylkää.

      • Niin aivan.

        Aivan niin.


    • Jeesuksen oma

      Se, että Jeesus ei heitä pois, johtuu siitä, että hän on armollinen. Hän ei heitä pois, vaikka näkee omassaan virheitä.

      • Antero Onninpoika

        Nimenomaan. Jos Jeesuksen armoa ei olisi, kukaan ei kelpaisi Jumalalle ja kaikki olisimme tuhon omat. Nyt on jokaisella, joka uskoo, mahdollisuus turvautua Jeesukseen ja hänen armoonsa.


      • Aamenaamenaamen!!!
        Antero Onninpoika kirjoitti:

        Nimenomaan. Jos Jeesuksen armoa ei olisi, kukaan ei kelpaisi Jumalalle ja kaikki olisimme tuhon omat. Nyt on jokaisella, joka uskoo, mahdollisuus turvautua Jeesukseen ja hänen armoonsa.

        Niin, Jeesus on uskollinen, ei uskoton.


      • Jepulis jep.
        Aamenaamenaamen!!! kirjoitti:

        Niin, Jeesus on uskollinen, ei uskoton.

        Jep jep.


      • Tässä 3.
        Jepulis jep. kirjoitti:

        Jep jep.

        Olipa siinä taas 2 he-le-ve-tin nerokasta kommenttia peräkkäin.
        Minä jo olin toiveikas, että tuo jepulis höpsijä on poistunut lopullisesti palstalta, vaan mitästä p....a


      • Soo soo
        Tässä 3. kirjoitti:

        Olipa siinä taas 2 he-le-ve-tin nerokasta kommenttia peräkkäin.
        Minä jo olin toiveikas, että tuo jepulis höpsijä on poistunut lopullisesti palstalta, vaan mitästä p....a

        Hillitseppäs sormesi/kielesi Jukka.


      • Tässä 3.
        Soo soo kirjoitti:

        Hillitseppäs sormesi/kielesi Jukka.

        Ensinnäkään en ole mikään Jukka.
        Toisekseen on aika epätarkka tuo arvauksesi.
        Lainaus väestörekisre keskuksen sivulta

        Etunimitilasto 27.10.2014

        Jukka Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
        -1899 alle 5 alle 5 alle 10
        1900-19 76 0 76
        1920-39 1724 0 1724
        1940-59 16977 0 16977
        1960-79 20986 alle 5 alle 20991
        1980-99 7051 0 7051
        2000-09 438 0 438
        2010-14 180 0 180
        Yhteensä alle 47437 alle 10 alle 47447


      • Jepulis jep.
        Tässä 3. kirjoitti:

        Olipa siinä taas 2 he-le-ve-tin nerokasta kommenttia peräkkäin.
        Minä jo olin toiveikas, että tuo jepulis höpsijä on poistunut lopullisesti palstalta, vaan mitästä p....a

        Iloksesi voin alkaa vaikuttamaan palstalla. Kyllä murheesi siitä väistyy. Jep jep


      • Hyvähyvähyvä
        Jepulis jep. kirjoitti:

        Iloksesi voin alkaa vaikuttamaan palstalla. Kyllä murheesi siitä väistyy. Jep jep

        Hyvä!


      • Siismitä
        Tässä 3. kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole mikään Jukka.
        Toisekseen on aika epätarkka tuo arvauksesi.
        Lainaus väestörekisre keskuksen sivulta

        Etunimitilasto 27.10.2014

        Jukka Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
        -1899 alle 5 alle 5 alle 10
        1900-19 76 0 76
        1920-39 1724 0 1724
        1940-59 16977 0 16977
        1960-79 20986 alle 5 alle 20991
        1980-99 7051 0 7051
        2000-09 438 0 438
        2010-14 180 0 180
        Yhteensä alle 47437 alle 10 alle 47447

        Siis mitä???


      • Hänarmahtaa
        Tässä 3. kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole mikään Jukka.
        Toisekseen on aika epätarkka tuo arvauksesi.
        Lainaus väestörekisre keskuksen sivulta

        Etunimitilasto 27.10.2014

        Jukka Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
        -1899 alle 5 alle 5 alle 10
        1900-19 76 0 76
        1920-39 1724 0 1724
        1940-59 16977 0 16977
        1960-79 20986 alle 5 alle 20991
        1980-99 7051 0 7051
        2000-09 438 0 438
        2010-14 180 0 180
        Yhteensä alle 47437 alle 10 alle 47447

        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!


      • Hänarmahtaa
        Jepulis jep. kirjoitti:

        Iloksesi voin alkaa vaikuttamaan palstalla. Kyllä murheesi siitä väistyy. Jep jep

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


      • Hänarmahtaa
        Tässä 3. kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole mikään Jukka.
        Toisekseen on aika epätarkka tuo arvauksesi.
        Lainaus väestörekisre keskuksen sivulta

        Etunimitilasto 27.10.2014

        Jukka Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
        -1899 alle 5 alle 5 alle 10
        1900-19 76 0 76
        1920-39 1724 0 1724
        1940-59 16977 0 16977
        1960-79 20986 alle 5 alle 20991
        1980-99 7051 0 7051
        2000-09 438 0 438
        2010-14 180 0 180
        Yhteensä alle 47437 alle 10 alle 47447

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


    • Etsikää

      Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.

    • Ainauskollinen

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • Jumalaonlaupias

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Armoriittää

      Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.

      • Hänarmahtaa

        Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.


    • Lopunlähetessä

      Mutta kaiken loppu on lähellä. Sentähden olkaa maltilliset ja raittiit rukoilemaan.

    • Armonvarassa

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • Armonvarassa

      Jaakob vastasi: "Ei niin; jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ota minulta vastaan lahjani; sillä olenhan saanut nähdä sinun kasvosi, niinkuin nähdään Jumalan kasvot, ja sinä olet ottanut minut suosiollisesti vastaan.

    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Hänarmahtaa

      Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.

    • Hänarmahtaa

      Jaakob vastasi: "Ei niin; jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ota minulta vastaan lahjani; sillä olenhan saanut nähdä sinun kasvosi, niinkuin nähdään Jumalan kasvot, ja sinä olet ottanut minut suosiollisesti vastaan.

    • Hänarmahtaa

      Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

    • Hänarmahtaa

      Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

    • Jumalaonhyvä

      Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

    • Jumalaonhyvä

      Minun armollinen Jumalani käy minua kohden, Jumala antaa minun nähdä iloni vihollisistani.

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,

    • KiitosJeesus

      Kiitos Jeesukselle!

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.

    • Jeesusarmahtaa

      Auta minua, Herra minun Jumalani: auta minua sinun armos perästä,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Häneiarmahtanut

      "Kaduttaa etten mennyt.
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      • Siittävaan

        Kadu vaan ihan rauhassa.


    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Jeesusarmahtaa

      hän, joka antaa minulle armon; minun linnani, varustukseni ja pelastajani, minun kilpeni, jonka turviin minä pakenen, hän, joka laskee kansani minun valtani alle.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Johanneksenveli

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

      • kysyväinen

        Miksi sitä pitäisi peljätä, onko se ympäristölleen vaarallinen?


    • Jeesusarmahtaa

      Rakastakaa Herraa, kaikki hänen hurskaansa. Herra varjelee uskolliset, mutta ylpeileväisille hän kostaa monin kerroin.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

    • Jeesukseenluottava

      Jos Jeesus ei olisi uskollinen, olisi ainakin minun jo käynyt huonosti!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • Jeesusarmahtaa

      Jeesukseen voi luottaa!

    • Jeesusarmahtaa

      Ei kukaan kestä sinun edessäsi kaikkena elinaikanasi. Niinkuin minä olin Mooseksen kanssa, niin minä olen sinunkin kanssasi; minä en jätä sinua enkä hylkää sinua.

    • Jeesusarmahtaa

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

    • Jeesusarmahtaa

      Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

    • Jeesusarmahtaa

      Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

    • violaluna17

      Joka viisas on,se ottakoon näistä vaarin,ja ajatelkoon Herran armotekoja. Ps. 107.

    • Jeesusarmahtaa

      Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • AamenkiitosJeesus

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi.

    • Johanneksenveli

      Johannes oli Jeesukselle rakas.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe