mistä määrästä tulet känniin?

mätäpaise

Kertokaa montako kaljaa/lonkeroo riittää teillä jonkin asteiseen känniin ja ikä.

99

11845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15tyttöjonkapääkestä

      suunnille 2 lonkero 6packii ja muutama viinapaukku nii sit alkaa olee jo ihan sopivas humalas mut ei viellä lähellekkää sammumis pistettä ja oon 15v tyttö

    • NiinMikäViinapää?

      Öhhöh, pari kolme bissee/lonkeroo/siiderii tai muutama lasi valkkaria. Puolikas viinipullo on sellanen hyvä :) Eipä ainakaan tuu kalliiks

    • hihihihihi..

      En yleensä laske, mutta aloitteluun ostan yleensä 5 breezerya ja joku kuoharipullo seurueelle, sekä yleensä teen jonkun hyvän boolin, sitä sitten kaikki juo. Siinä on jo monta annosta, mutta mietoja. Baarissa menee jotain vahvempia sekä nasuja jne. Nyt kun miettii, niin kyllä sitä illan aikana juo todella monta annosta. Mutta kun tanssii jne niin sitä ei tajua. :) oon 22v.

    • 14v tyttö

      Viiniä tai viinaa Nii tulee nopeiten känniin juon usein Nii et alotan päivän esim lonkerolla ja sit illemmal ku porukat ei enää Tuu häiritsee Nii juon kunnolla enemmän:)

      • Elämä on arvokas

        Mitä hienoo on juoda ? Mielestäni se on vitun tyhmää ja pellemäistä. Itse olen polttanut joku 5kertaan ja nyt päätin et enää ikinä polta koska se on täyttä paskaa mielummin urheilen ku oon joku 50v ja keuhko syöpä. Että ei kiitos


      • Aivottomia
        Elämä on arvokas kirjoitti:

        Mitä hienoo on juoda ? Mielestäni se on vitun tyhmää ja pellemäistä. Itse olen polttanut joku 5kertaan ja nyt päätin et enää ikinä polta koska se on täyttä paskaa mielummin urheilen ku oon joku 50v ja keuhko syöpä. Että ei kiitos

        Antaa nuorten pilata aivot ja maksan (ja haiman)... :) Sitä voi sitten miettiä, kun maksa pettää kakskymppisenä. Tiedän yhden miehen, jonka maksa petti 22-vuotiaana ja hän menehtyi. Alkoholilla ja muilla päihteillä läträäminen on hengellä leikkimistä.


      • TurhaaTouhua
        Aivottomia kirjoitti:

        Antaa nuorten pilata aivot ja maksan (ja haiman)... :) Sitä voi sitten miettiä, kun maksa pettää kakskymppisenä. Tiedän yhden miehen, jonka maksa petti 22-vuotiaana ja hän menehtyi. Alkoholilla ja muilla päihteillä läträäminen on hengellä leikkimistä.

        joo siis mun mielestä tyhmää on juoda vaan tullaksee kännii, varsinki jos on joku 15 v ja juo sen takii et kaveritki juo. ite oon 17 ja juon siiderin sillon tällön ja riittää ihan hyvin, en oo ollukkaan ikin kännis et en nyt iha voi vastaa to hon alkuperäsee kysymyksee :)


      • eiseniinvaaole
        Aivottomia kirjoitti:

        Antaa nuorten pilata aivot ja maksan (ja haiman)... :) Sitä voi sitten miettiä, kun maksa pettää kakskymppisenä. Tiedän yhden miehen, jonka maksa petti 22-vuotiaana ja hän menehtyi. Alkoholilla ja muilla päihteillä läträäminen on hengellä leikkimistä.

        EI ole jos osaa juoda kohtuudella. Ite juon vaan kerran viikos eikä se niin terveydelle vaarallista ole.


      • Anonyymi
        Elämä on arvokas kirjoitti:

        Mitä hienoo on juoda ? Mielestäni se on vitun tyhmää ja pellemäistä. Itse olen polttanut joku 5kertaan ja nyt päätin et enää ikinä polta koska se on täyttä paskaa mielummin urheilen ku oon joku 50v ja keuhko syöpä. Että ei kiitos

        Naapurin Akka on kuolemassa61 v ,eikä Oo bolttanna muuta ku coltia , jolla näyttää olevan tappava vaikutus


      • Anonyymi
        Aivottomia kirjoitti:

        Antaa nuorten pilata aivot ja maksan (ja haiman)... :) Sitä voi sitten miettiä, kun maksa pettää kakskymppisenä. Tiedän yhden miehen, jonka maksa petti 22-vuotiaana ja hän menehtyi. Alkoholilla ja muilla päihteillä läträäminen on hengellä leikkimistä.

        Siinä kuollut elämää seuralija kertoi vankkuvattomuuden

        Ja seuraava potilas ihmettelee, Ku mää teen tieäänny, heidänkin ilmarinss i lähtöö


      • Anonyymi
        eiseniinvaaole kirjoitti:

        EI ole jos osaa juoda kohtuudella. Ite juon vaan kerran viikos eikä se niin terveydelle vaarallista ole.

        Bbomereuden o n suotavaa ryypätä loppusuoralla totaalisesti, ettei jää

        Omaisuuksia hampaan koloon


      • Anonyymi

        Mä on 68 ja tuun känniin sossusta ja vichystä, no rocks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin Akka on kuolemassa61 v ,eikä Oo bolttanna muuta ku coltia , jolla näyttää olevan tappava vaikutus

        Onks sillä sitte joku syöppis


      • Anonyymi
        Aivottomia kirjoitti:

        Antaa nuorten pilata aivot ja maksan (ja haiman)... :) Sitä voi sitten miettiä, kun maksa pettää kakskymppisenä. Tiedän yhden miehen, jonka maksa petti 22-vuotiaana ja hän menehtyi. Alkoholilla ja muilla päihteillä läträäminen on hengellä leikkimistä.

        Henkittely päättyy lopullisesti satayksi vuotiaana, silloin saat "kuivatuksen"


    • asdasdg

      No ite ennemmin vedän sen kerran kuukaudessa ekstaasia, ku joisin viikoittain alkoholia, noin 300mg menee illassa ja ei tuu ees kovin kalliiksi (30-35e). Ja aina on paljon paremmat olot ja menot, ku päissään

      • Anonyymi

        elätkin pidempään


    • azyzz

      Vuos sitte nii jo sixpacki sai mut ihan jurriin, mut tässä on viinapää kehittyny sen verran jo että sixpacki ei tunnu oikee nii suurelt määrält enää :D nykyään alottelen yleensä 6 packilla ja yhellä lonkerolla, sit baarissa otan yleensä 3-5 shottia ja/tai inkivääriolutta.

      • Anonyymi

        kuulostaa perus alkoholismin kehittymiseltä


      • Anonyymi

        Per känni vai per ryyppy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulostaa perus alkoholismin kehittymiseltä

        Kauanko vie aikaa perustasolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulostaa perus alkoholismin kehittymiseltä

        Rakenteisiin o. Kiinnitettävä huomio, jos haluaa ryypätä elämänsä
        .

        Verteraa Finlandia /sipelius


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Per känni vai per ryyppy

        Perseet olalle ja ryyppään,vnäin teki myös vanha kansa


    • 23V

      Vähintään 12-pack oluesta oon pienes hiprakas ja siitä alkaa viinanjuonti. tullut kyllä juotua jo niin paljon teinistä asti. Älkää pilatko nuoruuttanne alkoholin käytöllä tein sen virheen ja sairastuin alkoholismiin. Eka vedin pari kertaa kuussa sitten meni jo joka viikonlopuiseksi ja NYT melkeinpä jokapäiväistä :( T. 23V

      • Anonyymi

        siitä pääsee irti vähentämällä juoman päivässä


    • jokape-la

      Ostan yleensä 12 lonkeroa ja pullon saarenmaata ja juon ne kaikki ja lähen baariin ja siellä menee noin 5 lonkeroa ja 5 jekkubatteryä ja muutamat shotit ja tuopit.

      • Anonyymi

        no siinäpä on jo kova poika. ihailen. fucking idiot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no siinäpä on jo kova poika. ihailen. fucking idiot

        Pohjiksisi kannattaa ottaa puolikas kossua, näin säästät ryypättävää pääomaa!!


    • 19-vuotias. Kaksi lonkeroa ja kaksi shottia. Olen humalassa. Sitten jokin alkoholijuoma. Olen vielä enemmän humalassa. Sitten shotti. Olen tosi humalassa. Jokin alkoholijuoma. Voisin nukahtaa. Shotti. Olen sammumispisteessä.

      Mutta juon suhteellisen harvoin, keskimäärin ehkä 2 kertaa kuukaudessa, joskus kerran, kolmesti, tai en juo ollenkaan. Enkä yleensä juo ihan hirveän paljoa, ehkä enemmänkin 3 lonkeroa/siideriä ja yhen tai kaksi shottia.

      • 16v tyttö

        2-5 viina/vodka paukkua. Juominen on perseestä, enkä juo enää vaikka kaverit juo.On niin noloja kokemuksia.Seuraavan kerran juon 18V synttäreillä. Tyttö, joka oli 15v ensikertaa humalassa.


      • Anonyymi
        16v tyttö kirjoitti:

        2-5 viina/vodka paukkua. Juominen on perseestä, enkä juo enää vaikka kaverit juo.On niin noloja kokemuksia.Seuraavan kerran juon 18V synttäreillä. Tyttö, joka oli 15v ensikertaa humalassa.

        parempi kun et juo ollenkaan vaan käytät ihan muita huumeita, kuin alkoholia. Syövän saat.


    • 170cm/50kg 20v

      Riittää pari lonkeroo

      • kunnonhumalaan

        no ei varmasti riitä


      • Anonyymi
        kunnonhumalaan kirjoitti:

        no ei varmasti riitä

        Vittu varmasti riittää jos painat vaan 10kg ja juot ne 0.5 minuutissa.


    • nneeaaa

      4 lonkerosta pieni hiprakka, 8 alkaa jo tulla humalaan :D tyttö 16, 162/58

      • Anonyymi

        aika kova alkoholismin alku jo, eiku pistät ennätyksiä paremmaks nii siitä se lähtee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika kova alkoholismin alku jo, eiku pistät ennätyksiä paremmaks nii siitä se lähtee!

        Paremmastkii Oo ryypäm
        Nny 13 viikkoa , siis läpeensä!


        Revi siitä Muuli


    • Sakemanni93

      Hmm, ehkäpä jotain 10 lonkeroa ja pari viinapaukkua niin olen aivan varmasti kännissä kuin käki. Enemmänkin voisi juoda mutta siinä ei olisi mitään järkeä. Pari kertaa olen tehnyt niin ja siitä ei ole seurannut mitään hyvää.

      Näin vastasi 20 -v. mies.

      • pelleolet

        sä mikään mies ole, pelkkä 20v nyhverö


      • Anonyymi

        Olet liian surkija isäksi


        Ryyppää panematta


    • 777kkll99

      10-15 kaljaa nii on iha hyvis
      kokonainen viinapullo nii hieman paremmis ku hyvis

      tosin ''suosittelen'' kaikille kultaista keskitietä
      eli juot itsesi alku humalaan, 8 kaljaa (?)
      poltat pajarit
      nautit illasta juomalla vielä pari lisää

    • 170/60 17v muusikko

      Riippuu täysin siitä millanen päivä on ollu. Syömättä, nukkumatta juomatta (parhaimmillaa darra vieläki edellisestä illasta) ni pari kolme kaljaa alkaa tuntua joltain. Levänneenä, ja muutenkin hyvässä fyysisessä tilassa voi mennä mäykkä (tai n.12 annosta alkoholia muuten) ennenkuin alkaa humaltua. Vaihtelee todella paljon.
      Kuppia tulee kallisteltua vähän liiankin usein. 6-10 kertaa kuukaudessa päihtymiseen. Saunakaljoja tuohon ei lasketa.

      • mies 176/69

        mäyräkoiran juon useemmiten ( kerran viikossa yleensä), sopiva humala tulee mutten oo liian kännis. sammumis piste tulee vastaa siinä 20 paikkeilla


      • Hmmmm..
        mies 176/69 kirjoitti:

        mäyräkoiran juon useemmiten ( kerran viikossa yleensä), sopiva humala tulee mutten oo liian kännis. sammumis piste tulee vastaa siinä 20 paikkeilla

        Onko tää muka totta eli kaverini on jotain 155-160 pitkä. Ja on ylipainoinen ja ikää sil on 13v väitti mulle viestin kautta et on juonut 12lonkeroo 3jotain muuta viinaa ja sit oli myös Koffia jotain 4tlk ja jotain muuta en nyt muista enää eikä ollu ees hiprakassa koska olisin tajunu jos olis ollu koska sil ei ollu ees kirjotus virheitä viestis ja aamul ku tuli kouluun niin sil ei ollu ees krapulaa ni en kyl usko tota mut aattelin mitä mieltä ootte eikös tosta menis jo humalaan varsinkin ku on noin nuori?


      • Trollhättan
        Hmmmm.. kirjoitti:

        Onko tää muka totta eli kaverini on jotain 155-160 pitkä. Ja on ylipainoinen ja ikää sil on 13v väitti mulle viestin kautta et on juonut 12lonkeroo 3jotain muuta viinaa ja sit oli myös Koffia jotain 4tlk ja jotain muuta en nyt muista enää eikä ollu ees hiprakassa koska olisin tajunu jos olis ollu koska sil ei ollu ees kirjotus virheitä viestis ja aamul ku tuli kouluun niin sil ei ollu ees krapulaa ni en kyl usko tota mut aattelin mitä mieltä ootte eikös tosta menis jo humalaan varsinkin ku on noin nuori?

        1 pullo lasol nii tulee hyvät kännit.


      • COB_94
        Hmmmm.. kirjoitti:

        Onko tää muka totta eli kaverini on jotain 155-160 pitkä. Ja on ylipainoinen ja ikää sil on 13v väitti mulle viestin kautta et on juonut 12lonkeroo 3jotain muuta viinaa ja sit oli myös Koffia jotain 4tlk ja jotain muuta en nyt muista enää eikä ollu ees hiprakassa koska olisin tajunu jos olis ollu koska sil ei ollu ees kirjotus virheitä viestis ja aamul ku tuli kouluun niin sil ei ollu ees krapulaa ni en kyl usko tota mut aattelin mitä mieltä ootte eikös tosta menis jo humalaan varsinkin ku on noin nuori?

        Surullisen järkyttävää :( Veljeni ovat 13-vuotiaita, kyllä olis kauheeta jos litkisivät kans alkoholia jo ton ikäsenä.. Saati sitten tuollaista määrää, n. 20 annosta? Väittäisin että kaverisi olisi alkoholimyrkytyksen partaalla, eli tod.näk ja toivottavasti valehtelee. Tiedä sitten.

        Ja näköjään ei teilläkään tuota tietämystä ole, "12 lonkeroo 3jotain muuta viinaa"... Jättäkää lapsukaiset alkoholi 18 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille ja käykää koulunne kunnolla, oli raskasta luettavaa toi teksti kun ei ollut pisteitä ja pilkkuja paikallaan :D

        Mukavaa joulun odotusta! :)


      • Anonyymi
        mies 176/69 kirjoitti:

        mäyräkoiran juon useemmiten ( kerran viikossa yleensä), sopiva humala tulee mutten oo liian kännis. sammumis piste tulee vastaa siinä 20 paikkeilla

        vittu vaihtakaa oikeasti alkoholi johonkin muuhun huumeeseen. jopa heroiini on pitkällä aikavälillä terveellisempää.


      • Anonyymi
        Hmmmm.. kirjoitti:

        Onko tää muka totta eli kaverini on jotain 155-160 pitkä. Ja on ylipainoinen ja ikää sil on 13v väitti mulle viestin kautta et on juonut 12lonkeroo 3jotain muuta viinaa ja sit oli myös Koffia jotain 4tlk ja jotain muuta en nyt muista enää eikä ollu ees hiprakassa koska olisin tajunu jos olis ollu koska sil ei ollu ees kirjotus virheitä viestis ja aamul ku tuli kouluun niin sil ei ollu ees krapulaa ni en kyl usko tota mut aattelin mitä mieltä ootte eikös tosta menis jo humalaan varsinkin ku on noin nuori?

        Kaveris on täys-homo. valehtelee


      • Anonyymi

        Saunotko pöivittäin


    • 15v

      En oo juonu kun pari kertaa, mulla riittää ehkä 4-5 siideriä että oon silleen sopivasti humalassa :) t. Tyttö 15v

      • likkakuriinvaan

        pitäs antaa isän pikkuhuoralle arestia pari viikkoa


    • 15-vuotias jätkä

      Suunnilleen 17 keskiolutta, niin känni alkaa olla sopivassa vaiheessa.

      • 14v

        mäyräkoiralline kaljaa tai puole litra viinapullo ni alkaa oleen jo iha kivois


      • äijäaikuinen

        17 oluesta kuolet 15v pikkukakara


      • sinä.otat.viina.vie

        No huh huh, kuolet oiken :D Itellä kokemusta nuorena juomisesta liikaakin, ja jo ekalla kerralla tuli kiskastuu n. 6 kaljaa, lonkero, 3 viskishottia ja päälle kaverin kaverin valmistamaa pontikkaa ja sitten vielä jotain sekotusta johon pistettiin ihan kaikkea mitä talosta löytyi. Sillon oltiin kyllä ihan tiivitaaveja kaikki ja muistan mm. juosseeni koivuun ja tehneeni kaikkee tyhmää, mutta aamulla ei ollut krapulaakaan. Tällöin olin viikkoa vaille 15 v poika. Seuraavalla kerralla, joka oli n. 2 kuukautta tän jälkeen kiskastii 3 kaverin kaa litra viinaa ja siihen päälle kaljaa ja lonkeroo, ja jälleen oltiin kaikki ihan tillintallin, muttei taaskaan tullut edes krapulaa. Tän lisäks kaveri lähti pari vuotta vanhempien kanssa juomaan ja joi 16 kaljaa ja päälle viinaa, ja ihan elossa ja hyvissä voinneissa on tämä herra edelleen. Että et todellakaan kuole 17 oluesta, ellei sulla oo huono terveys muuten. Kuitenkin se, miten paljon alkoholia kestät, on yksilöllistä. Toiset on ihan sekasin jo parin shotin jälkeen ja aamulla järetön krapula, toiset taas juo sen pullollisen kirkasta eikä aamulla oo kun maha korkeintaan sekasin. Itse kuulun tähän jälkimmäiseen, koska en ole koskaan krapulaa kokenutkaan, mutta kummiskin sanon nyt sen, että arvon nuoret, lapset, pojat, tytöt, aikuisetkin, älkää koskeko viinaan. Ihan sama vaikka kestäsittekin sitä paremmin kuin minä! Se on ihan hullujen hommaa, koska rahat menee, terveys menee, maine menee jne., ja vaikka nyt ei tulisikaan mitään oireita, niin parin vuoden päästä tilanne voi ollakkin toinen. Maksa, aivot, munuaiset ja koko keho huutaa saatanaa kun tarpeeks paljon läträä, ja sitten kaduttaa kun se paska pitikin mennä alottamaan. Sanokaa miun sanoneen. Mutta onhan sitä pakko kokeilla, nii pysykee edes siinä keskikaljassa. Väkevät vie hautaan, ennemmin tai myöhemmin. Miuluusti pysykee ihan absolutisteina, nii elämä on paljon huolettomampaa


      • ylempänä

        Ja jos jotain kiinnostaa niin tällä hetkellä 19 v.


    • Tyttö16v

      5 niin tulee sopiva känni, pieneen hiprakkaan riittä jo 2-3 :D ikää 16

    • tyttö17v

      puolen litran suomi viina ja pari siideerii päälle. Näil on parhaat illat saatu

      • samalla

        Ihan samalla linjalla! t. 17v poika


      • Anonyymi

        Ödiilet skaijaa, hyvät nostot aikaa kun huvittaa eoökeskionn tai muute


      • Anonyymi

        Olen 76 vuotias neitonen ja Juon kognagnia tai uiskiannoin pullon päivässä
        Tietäähän sen, että tuloo rappis, mutta korjaantuu heti Seuraavana päivänä


    • kylläsäkinopitvielä

      12 tai enemmän kaljaa, tai vaihtoehtosesti joku viinipullo ja vähän shotteja kaveriks. 16v.

    • swaggerboy

      1,5 kaljaa nii alkaa tuntumaan. Ja ikää on 13 v :)

    • 15-vuotiaspoika

      Oon 15, sukupuoli poika/mies, oma ennätys 21 Golden Cap -siideriä, en yleensä juo hirveesti, kerran kaks kuussa, tavallisesti noin 15 Golden Cappii, känni hyvä jo silloin.

      • Anonyymi

        Täysjäsen kännimäörä kehittyy 2 litralta alkaebän, huipputason jopa 3,5 varttia itsetankattuna


    • milja11v

      oon 11v ja aloin juomaan ekat kerrat 10v. alussa oksentelin ja sammuin mut nykyään vaan sammun enkä muista loppuillan tapahtumii yhtää. Mul on kiva isäpuoli ja se aina antaa mun juoda vaikk äiti alus yrittiki kieltää lol. Mu äiti on alkoholisti ja se juo ittensä kännii joka päivä mut mä vaa viikoloppusi, Kerra heräsi sängyst oudost asennost eikä alkkareit ollu jalas enkä muista siit mitää mut isäpuoli sano et se o normaalii..mu äitiki sammuu välil vessaa..lolo

      • Anonyymi

        Onks äidille lä s ollu alkkarit kun sinnuu valmisteli.

        Jos ei nyt osta alennusmyynnistä 6,45 puoristeltuna


    • Loymardz

      Ei kanatta otta alkoholia ollekan koska siitä tule todella kipeäksi seuravana päivänä ja joissakin tapauksessa voi olla kipeä myös useamman päivä mitä ilmene esim. ihmis pelkona ja jos alkoholia käyttä sännölisesti niin siihen voi myös kehittyä fysinen ja psykkinen rippuvus mitä tarkoitta siitä että joutu juoman vaikka ei haluasi.

      Jos te kuitenkin haluatte siitä huolimatta kokilla alkoholia niin ottaka niin vähän kuin mahdollista eli pienin mahdollinen määrä mistä tule hyvä olo.

      • Anonyymi

        opettele kirjottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        opettele kirjottaa

        Oppi kaataa ojaan , vastaako iffi

        Ei


    • 45634

      Itsellä ei kaljat tai sidukat tunnu missään.. Kyllä se täytyy olla n. 0,5l jotaki yli 30% että alkaa tuntumaa

    • QQQQQQ9QQQ00QQQQQQQQQQ

      No eilettäin join 9 lonkeroo ja 2 kaljaa (4,5% ja 0,33l kummatki) nii tuli aika sopivasti semmonen hyvä meno ja ikä 17

    • 12.v

      KYSYMYS
      oon 12 v haluisin tietää et voiko yhessä kaljasta mennä känniin? Ku siis me parin kaverin kaa juotiin vaa yks ja siitäki me Vähä kaajettiin pois. Ja ei tullu mitää mut jos.oisin juonu yhen nii oisko voinu tulla.mitää?

      • piisamirotta.hevoskala

        kokeile, mielestäni voisi olla hyvä kaataa se kurkkuun, eikä pois.


      • Anonyymi

        Juopottelu nuorentaa tällä hetkellä voin olla nuorempi sataakertaisesti tai en

        Sähköä ja bensiiniä kannattaa kuluttaa.

        Mikäli mahdollista!!


    • suosikkilehti

      mitä tekemistä iällä on tässä asiassa?
      miksette mene kyselemään suosikin jammu palstalle?

      • Anonyymi

        Dany lähtee kohta ja Rave nm sittemmin.ä
        Mutta mistä on hiippiet


    • 17vJätkä

      jaa-a en kyllä koskaan pelkällä kaljalla oo kännejä ottanu.. Litra viinaa ja muutama kalja päälle nii sillon puhutaan jo asiaa

    • yleensä

      n.24 kaljaa menee ja siitä sitten baariin, siellä ehkä kymmenen annosta. Valomerkin jälkeen kotiin pitsan kanssa ja muutama annos viskiä. Kuudelta nukkumaan.

      • ohoohoddd

        siinä meillä ammattilainen :D hyvä


    • veio

      En ole kokeillut mutta arvioisin noin tuhatsatakolmekymmentäyksi

    • Eivitutta

      Itselläni sellainen juttu että vaikka kuinka paljon juon ei mitään tapahdu.. Viime perjantaina 7x Koff, 5x Lonkero, 5x 40% Viski shottilasia, 3dl 32% likööriä, litra boolia ja kaksi Red Bull Vodkaa.. Kaikki kaverit oli jo ihan tillin tällin parin kaljan jälkeen ja itse sitten olet siellä selvänä..

      • Anonyymi

        Olet pitkälti vapaa
        Hyvä piirre ennenkin kuolemaa


    • kiuytr

      12v poika 2 lonkeroo nii alkaa vähä horjuu.

      • Anonyymi

        LP naapurin pikkupoika otti ensimmäisiä ryyppyja 13 vuotiaana

        Itse otin. 12 vuotiaana ejsb viibapullollisen

        Oleellista on tänä päivänä , mole ml mille maistuu Soppa, tosin ryyppään yhä enemmän.

        Onnea. Tak


    • glelgkfldldldllkf-999

      6-7olutta niistä nousuhumala (kaveri sanoi et hyvin keulin viel mopol 6jälkee :D)
      8-10 muistin menetys
      nyt toleranssil laskenut kun en oo käyny vähään aikaan keitol ja oon 15/-99

    • hehiei

      Oisko joku about 5 kaljaa nii alkaa oleen semmonen sopiva känn ja 17v tyttö oon. Sit jos noiden lisäks vielä semmoset 3-4 ottaa nii alkaa meneen muisti eikä mistään tuu mitää

    • underagedrinker

      Jos juon 2-3 annosta niin rentoudun ja tulen puheliaammaksi. 5-6 annosta oikein nopeasti niin alkaa tasapaino mennä ja noin 10 annosta, kun nopeasti juon niin menee muisti. Olen 16v poika ja painan vain jotain 50kg eli tulen aika helposti humalaan.

    • jäbässs

      No jos känniin sanotaan niin 8 kaljaa nopeasti menee niin olla jo kännissä jos ei haluu krapula niin hyvä olla vähän aikaa kännissä no jos kunnon känniin haluaa niin 10-20 kaljaa eikä tarvitse viinaa ja kokemuksia viinaa= pääkipeä ei natsaa ikä 20 huono alkoholi pää en käytä alkoholia usein

    • kossujavodka

      Puol pulloa kossua tai vodkaa (0,5 l plo) ja pari olutta, niin känni.

    • arbere

      mulla ei ole sosiaalisia ongelmia eli ei ole tarve käyttää päihteitä.

      • Anonyymi

        Ryyppää lisää vaa


    • moiiiccc

      2 sidukkaa hipakkaan ja 4 sidukkaa känniin 13v

    • rrrriina

      10 lonkeroo sellaseen aika kovaan känniin ja joku 3-4 hiprakkaan ja oon 15v tyttö

    • Kännii123

      Viimeks ku join nii 13 ja puol ( se loppu lenti ties minne) 5,5% lonkkuu muutama shotti 40%. Niistä tuli jo aika hyvä ja 16v poika oon

    • Anonyymi

      Neljä lonkeroo/olutta ni alkaa huomaamaa, 8 ni tulee sellane meediumi mut yleensä 6 lonksuu ja puol pulloo viinaa ni hyvä tulee

    • Anonyymi

      7 lonkeroo tlttipäähän, sen jälkeen alkaa olee pöhnäsä

      • Anonyymi

        Entisaikaan tultiin ekajertaa kännii 15 , nykyään ei ruyy på ätä juuriskaa


    • Anonyymi

      Neljä linkkiä ja kännissä

    • Anonyymi

      40 lonkkua päiväsä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe