Missä iässä eka peppuseksikokemus?

niilo55

Missä iässä harrastitte ekan kerran peppuseksiä? Ja vähän taustatietona oletko mies vai nainen? Ja kumpi osapuoli olit?

37

2771

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gayboy19v

      16 vuotias olin ja kaveri 17v ekankerran sain panna peppuun ja muutaman päivän päästä olin se jota pantiin. Eli oon miespuolinen ja gay. Kuitenki kysyjää kiinnnostaa ja vastaajan on pakko kertoo ne strategiset mitat. mulla 18/5 ja silloisella kamulla 15/4

    • analboy1

      Olix liukkarii?

      • Gayboy19v

        Oli liukkarii ja paljon :)


      • Göran58
        Gayboy19v kirjoitti:

        Oli liukkarii ja paljon :)

        Heh "Oli liukkarii ja paljon" tais olla tiukkoja paikkoja pojilla jota voiteluaineella autettu.


      • Pyllyyn pantu 45 v.

        Ei ollut liukuria paljas kalu sujahti sisään tunsin paineen peräaukossa. Mieheni höyläsi hellästi. väliin pysäytti. Ja taas höyläsi pian jo saatiin valtavat orgasmit pyllypnossa.


    • Petrig93

      Hei Gayboy19v vaikutat mielenkiintoiselta! ootko vapaa vai varattu?
      Petri 21v hyvärunkoinen 17/5.5

      • Kari18

        Hmm! Petri... onko sukunimesi Penna!


      • Haluatko naida minua?:-)


      • http://www.suomi24.f

      • Varokaa ja valikokaa
        niko_btm kirjoitti:

        Haluatko naida minua?:-)

        Ja taas täälläkin tuo joka pojan ja miehen hole-aukko tyrkyttää palveluitaan!

        Varokaa tuota tautien kantajaa ja levittäjää todella! Joka foorumilla tuo ADHD kauppaa itseään!


    • Gayboy19v

      Kiitos mielenkiinnosta mut ny pikkasen varattu :)

    • Anaaliin 45 vuotias

      Ensimmäisen kerran mieheni kanssa peppuseksiä 45 vuotiaana eli tänä vuonna.
      Olen nainen ottava osapuoli. Mies työntyi sisääni. Mutta ei sinne A - rappuun. Se ei ollut Vaginaseksiä vaan persereikä. Sain mällit persreikään. Tuontui oudolta sada kuuma lasti peräsuoleen.

      • Petrig93

        Oliko viimeinen kerta? Miehesi tais tykästyä eli lisää tulossa! :)


      • joupajoo

        Höpöp höpö. Mies siinä kertoilee perversioistaan..


    • ajomies ei kiirehdi

      joskus nuorempana tulin tyttöystävän kanssa kotiin ja aloin juovuksissa painaa jäykkää sisään lähetyssarnaaja asennossa ja olin sen verran juovuksissa että työnsin kyrvän vahingossa perseeseen josta tyttö huomautti että on väärässä reiässä, muutaman vedon vetelin ja sanoin että ihan sama missä se on, siihen aikaan pillun ja pyllyn tiukkuusero oli aika olematon että en osannut sanoa itse että se oli takapuolessa, no ajelin homman kotiin ja laskin mällit täristen hanuriin.
      sitten pari lasta ja parikytä vuotta myöhemmin sen eron vasta tuntee
      olen kyllä korkannut 46 v naisen hanurinkin joka ei ole ottanut suihinkaan.
      se oli kanssa aika tiukka tapaus. lasti lähtee ihan eri lailla liikkeelle kun naisen ääni madaltuu kesken kaiken takaapäin painettaessa ja korahtelee ja käskee panna kunnolla.

      • asdffgg

        Hyi helvetti näitä rööri roopeja mahtaa olla paskasta touhua


    • rasi pani pyllyyn

      Nuorena poikana nurkilla liikkui mies, jonka huhuttiin maksavan siitä että saa panna peppuun, metsän siimeksessä annoin äijälle ja painuin kotiin rahat taskussa. Sama toistui vielä monta kertaa,

      • :-) voit naida mua))))


      • Pepaa

        Yksi namusetä juotti ja halus asunnossaan näytellä kulliaan. Kyllä alussa tuntu kun halus takapuoleen. Olis halunnut että naisin sitä, en suostunut. Sitäkin enemmän nai pyllyyni ja piti huoranana, runkkas ja imi jatkuvasti. Kokemus sekin kun kävin joskus naitavana.


    • yhdessä

      Oisinko ollu joku 14 kun 17 vuotias poika mua peppuun pani ja on pannu monta kertaa uudelleenkin

      • addggg

        Eli perse suoles lotkottaa ku vanhalla mummolla


    • Bifun

      Oltiin molemmat 14v kun kaverin kanssa kokeiltiin toistemme reikiä kesän mittaan. Molemmat kundeja. Hänelle se jäi siihen kesään kuulemma mutta minä olen vuosien mittaan nautiskellut aina kerran pari vuodessa siitä että mun reikää täytetään ;)

    • Tykkäänpeppuun

      12vuotiaana, tyttöystäväni fistasi mua perseeseen ja laittoi tamponin sinne;) tämän jälkeen minä vuorostani nuolin perseen puhtaaksi ja pistin sisään:) vieläkin pannaan peppuun samallailla!;)

    • AntavaAntti

      Olen poika. Olin viisitoista ja kasiluokalla. Annoin peppua ysiluokkalaisille pojille. Sielä oli asiasta kiinnostuneita kavereita.

    • Antavana

      Vanhempi mies (58) saunassa halus kokeilla "pyllyäni" ja innostu 16v pepusta. . Minä olin kai se narttu kun halus aina kun tilaisuus tuli. Vielä 20v tuli käymään vaikka oli tyttöystävä. Tilaisuuden tullen halus "raiskata" joka kerta ja alistaa.

    • Kunpi

      Kai kuustoista kun miehet juotti ja halus nuoren pojan peppua. Nyt olen jo aviossa ja tapaan yhtä miestä viikottain. Vanhempi mies mutta kokemuksena erillainen kun välillä alistaa. Pukee mut naiseksi ja pitää huoranaan, tykkää kun valitan.

    • se.on.koprofiliaa

      Yks kaverini kertoi suostuneensa anaaliseksiin. Yhtäkkiä oli alkanut haista paska ja jotain löysää valui reisiä pitkin. Napsautti yöpöydän lampun päälle, niin oli nähnyt että se löysä oli vetistä ulostetta. Kaveri pyysi miestä lopettamaan. Mies oli kuulemma just paskanhajusta ihan fiiliksissä. Mieltymys ulosteisiin on anaaliseksin taustalla. Omasta mielestäni se on selvä perversio. Nykyään vaan ei sais puhua perversioista perversioina. Heikoimmat lähtee siihen mukaan.

      • Mulla kans on ollu et on kielletty suolenhuuhtelu.


    • moltsi

      Olin 14, kun panin parasta kaveriani perseeseen. Kyllä teki gutaa! Kaverini pani vuorostaan minua, liukkarin puutteen vuoksi ei ollut kovin nautittavaa. Tätä harrastettiin pari vuotta aika ajoin, siihen se sitten jäikin. Joskus tekisi mieli vielä kokeilla.....

    • JKL99boy

      Ku luin näitä nii ajattelin et olis kiva päästä eroon tästä peppuneitsyydestä. 16 v poika oon. Jonku saman ikäsen tai jonku verran vanhemman kans ois kiva kokeilla.

    • kundi19v

      19 v. ja kaveri jolle annoin pebaa oli 45 v varakas poikamies.

    • tyttöneen

      Taisin olla 14 tai 15... Päivä sen jälkeen, kun normaalikin neitsyys meni.
      Olin sen verta märkänä, kun takaapäin naitiin, että vahingossa luiskahti väärään reikään. No ei sen väliä, mä olin jo koukussa heti ja ei mun pano kaverikaan pahakseen pistänyt vahingostaan ;) Niin siis, nainen olen.

    • Oli 13 ja kesällä kaverilla yökylässä. Olin se peppua antava osapuoli. Muista vieläkin kun mietin että kaveri laski siemenet sisään ilman kumia. Jotenkin oli jäänyt se koulun valistus mieleen että käyttäkää kumia. Vaikka enhän poikana voinut tulla raskaksi. Huvittavaa mitä naituna mielessä pyöri.

    • nainen25v

      Olen nainen ja taisinpa olla joku 19.v kun ekan kerran kokeiltiin peppuseksiä nykyisen kihlattuni kans :) Siitä lähtien sitä onki useemmi harrasteltu, ei tietty joka kerta ;) Niin ja ottavana osapuolena siis, mieheni pani mua perseeseen. Pani aluks normisti takaapäin ja alko sitten vähän hieroa ja sormella kokeilla peppua ja kysyi et haluisinko kokeilla. Myönnyin ja hyvältähän se tuntui vaikka aluksi olikin vähän outo tunne. Liukkaria oli käytössä

    • SDADASOPEWRQASC

      32 ja vaimo löi sormen perseeseen. No ei nyt oikeasti. Vitsi vitsi :D

      Voitte tilata sentään Aku Ankkaa neljä näytenumero ilmaiseksi, kun ei tässä maassa enää ole muuta ilmaista : http://tinyurl.com/4akuankkaa

    • takaresuun

      Mies ja olin 17v kun ekaa kertaa kullia sain.

    • CrossD

      mies35v ja tänä kesänä meni neitsyys pääsin olemaaan "tyttönä" 60 miehelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2804
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      520
      2642
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe